Ioniq by darjan :)
Re: Ioniq by darjan :)
Ampak to ni enako 100kW Če se ne motim je 50kW max ko še po bremzi pritisneš...
Re: Ioniq by darjan :)
Po tujih forumih berem, da folk onemogoči VESS, nikjer pa ne piše razlog zakaj bi kdo to sploh naredil.
Je kaj na tem? oz je "pametno" to naredit, zakaj?
Je kaj na tem? oz je "pametno" to naredit, zakaj?
Re: Ioniq by darjan :)
Verjetno zadevo izklopiš, ker te moti zvok, ki ga moraš poslušati morda tudi pri ustavljenem avtu, namesto da bi užival v tišini.
Re: Ioniq by darjan :)
Jaz ga vedno izklopim, ko prižgem avto. Že čist podzavestno, ker je taka frekvenca, da sosedi pravijo, da me slišijo bolj kot vsakega bencinarja in dizla
Je pa res, da ko sem nekje, kjer je veliko ljudi, tam ga pa nazaj vključim. Tako ali tako deluje samo <30 km/h, pa še to ima po mestih folk ogromno slušalk na/v ušesih in tudi VESS ne pomaga
Je pa res, da ko sem nekje, kjer je veliko ljudi, tam ga pa nazaj vključim. Tako ali tako deluje samo <30 km/h, pa še to ima po mestih folk ogromno slušalk na/v ušesih in tudi VESS ne pomaga
Re: Ioniq by darjan :)
Eh, v avtu se res skoraj ne sliši. Jaz se včasih spomnim, izklopim in odprem okno, pa uživam v tišini. Po kakšni ulici kjer ni prometa, (tudi doma), v garažni hiši, ipd.
Re: Ioniq by darjan :)
Pa dela to tudi, ko je avto na mestu? Ker to vem, da sem na začetku hodil okoli avta in poslušal če kaj slišim, pa sem samo delovanje TČ. Edino če je to to? Neko brnenje?
Re: Ioniq by darjan :)
Nič se ne sliši. Slišiš samo ventilacijo, če jo imaš vklopljeno. Drugače sem pa jaz pri vsaki vožnji izklopil, ker mi je šlo na živce.
Re: Ioniq by darjan :)
Pri koni isto. Po defaultu ugašam nezavedno. Mene ta zvok živcira, bi se rad vozil v tišini, še celo če imam radijo prižgan, me ta ferkvenca VESSa moti. Če bi vsaj dali opcijo izbire glasov ali pa da sam kaj posnameš, ne pa to vesoljsko sranje od zvoka
Re: Ioniq by darjan :)
Poanta VESSa ni da ugaja vozniku, temveč to, da so na avto pozorni pešci. V ZDA VESS ni mogoče izključiti.
Re: Ioniq by darjan :)
VESS ni še nikoli pri meni pomagal, da bi me opazil pešec. Pešci ne slišijo in opazijo avta, če se ta vozi počasi, ga tudi nezavedno ignorirajo, za njih ne obstaja, če jih glih ta ne zrine s pločnika ali peš cone. Poleg tega ne vem kje bi se vozil med pešci, jaz take situacije ne poznam, ne vozim po peš conah ali pločnikih, ker je to itak prepovedano. Da ne omenjam slušalk, telefonov ali kramljanja med pešci, če pa vsega tega ne so pa zamišljeni. Nad 30km, ko se vozim po cesti pa je avto itak zelo glasen zaradi gum.
Zame je to neumnost, ki je zrasla, da bi ne imeli EV konkurenčne prednosti pred ICE zaradi bolj prijetne tišine od grmenja. Če bi bil iskren namen za pešce, potem bi tak zvok prej kot pri avtih zahtevali že desetletja nazaj pri kolesarjih, pa rolkarjih, skirojih....ne to pa ne, le pri EV je to potrebno - mal razmišljajte čemu tako
Zame je to neumnost, ki je zrasla, da bi ne imeli EV konkurenčne prednosti pred ICE zaradi bolj prijetne tišine od grmenja. Če bi bil iskren namen za pešce, potem bi tak zvok prej kot pri avtih zahtevali že desetletja nazaj pri kolesarjih, pa rolkarjih, skirojih....ne to pa ne, le pri EV je to potrebno - mal razmišljajte čemu tako
Re: Ioniq by darjan :)
Do vseh vozil pravičen predpis bi bil nekako takšen: vsa registrirana vozila, morajo med vožnjo po javnih površinah povzročati hrup nad 65(?) db. To bi bilo do EV pravično, vendar neumno, kot je že sedanji predpis, ki samo straši ljudi z nevarnostjo EV. Brez VESSa pa lahko vozijo vsi tihi bencinarji, celo avtobusi z motorjem daleč v zadnjem delu vozila.FV-EV napisal/-a: ↑18 Nov 2021, 19:49 VESS ni še nikoli pri meni pomagal, da bi me opazil pešec. Pešci ne slišijo in opazijo avta, če se ta vozi počasi, ga tudi nezavedno ignorirajo, za njih ne obstaja, če jih glih ta ne zrine s pločnika ali peš cone. Poleg tega ne vem kje bi se vozil med pešci, jaz take situacije ne poznam, ne vozim po peš conah ali pločnikih, ker je to itak prepovedano. Da ne omenjam slušalk, telefonov ali kramljanja med pešci, če pa vsega tega ne so pa zamišljeni. Nad 30km, ko se vozim po cesti pa je avto itak zelo glasen zaradi gum.
Zame je to neumnost, ki je zrasla, da bi ne imeli EV konkurenčne prednosti pred ICE zaradi bolj prijetne tišine od grmenja. Če bi bil iskren namen za pešce, potem bi tak zvok prej kot pri avtih zahtevali že desetletja nazaj pri kolesarjih, pa rolkarjih, skirojih....ne to pa ne, le pri EV je to potrebno - mal razmišljajte čemu tako
elbic
Re: Ioniq by darjan :)
Jaz ga puščam prižganega od trenutka, ko mi je kolega rekel, da se sliši "vesoljsko" kot ladja iz Star Wars.
Dejansko ga pa ne slišim v avtu.
Re: Ioniq by darjan :)
Pri Koni letnika 2020 VESS ni mogoče izklopit. Beda.
V sredo sem bil v parkirni hiši pod Aleo. Dobro da sem šel zeeelo počasi, drugače bi bila starka pod prednjim desnim kolesom....
V sredo sem bil v parkirni hiši pod Aleo. Dobro da sem šel zeeelo počasi, drugače bi bila starka pod prednjim desnim kolesom....
Re: Ioniq by darjan :)
Če je VESS vklopljen se oglaša veš čas ko imaš avto v D oziroma R načinu. Tudi ko na mestu stojiš in čakaš na rdečo.
Da bi pa moral VESS ropotati ko se vozim <30 km/h po dvopasovnici ali pa ko čakam na semaforju pa tudi ni razloga. VESS je uporaben zgolj ko se vozi po površinah katere so namenjene tudi peščem - parkirišča, peš cona, cona 30 itd. Torej ko štartaš in ko prideš na cilj.
Re: Ioniq by darjan :)
Kaj kdo sliši je zelo zanimivo. Mene ta VESS zelo živcira, ta vesoljski zvok je zame nadležen, ko sedim v avtu. Je pa zanimivo, da ženo in sina to ne moti, ju pa motijo vsi zvoki v hiši, kateri mene običajno ne. Ljudje smo pač različni in zato so obvezne zadeve vedno diskriminatorne do nekoga. Ljudje pa običajno sodimo po sebe in druge ocenjujemo preko svojih sposobnosti, talentov, želja, ..... kar pa ni pravično.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek