Ioniq by darjan :)
Re: Ioniq by darjan :)
Pri zvoku (hrupu) je tako, da se možgani na podlagi preteklega doživljanja v nekem trenutku odločijo da ti je nadležen. Od takrat ga boš vedno tako sprejemal. Je pa zanimivo, s pomočjo aktivnega samoprepričevanja (avtogeni trening) se nadležnost zmanjša in lahko tudi čisto odpravi. Ni neka huda čarovnija, vzemi si nekaj trenutkov miru in koncentracije v to smer pa zna biti bolje.
Re: Ioniq by darjan :)
Avto še ima vedno letne gume in kolebam kaj sploh narediti.
Ker sem iz podravja, mora bit res kriza, da naletim na sneg, tako da se odločam o kombinaciji letne guma poleti in celoletna pozimi. Prave zimske mi je škoda čez zimo. Pa verjetno je prava zimska slabša od celoletne kar se tiče voznih lastnostih v suhem pri ~10 stopinjah, oz takšno vreme, kot je recimo zdaj čez dan?
Nekako so mi v oke padle continental allseasoncontact, baje imajo zelo nizko porabo in obrabo.
Ker sem iz podravja, mora bit res kriza, da naletim na sneg, tako da se odločam o kombinaciji letne guma poleti in celoletna pozimi. Prave zimske mi je škoda čez zimo. Pa verjetno je prava zimska slabša od celoletne kar se tiče voznih lastnostih v suhem pri ~10 stopinjah, oz takšno vreme, kot je recimo zdaj čez dan?
Nekako so mi v oke padle continental allseasoncontact, baje imajo zelo nizko porabo in obrabo.
Re: Ioniq by darjan :)
Če ne delaš blazno veliko kilometrov, da si tam pod 15 jurjev letno, pa da nisi zahteven glede voznih lastnosti, potem se ti dolgoročno res bolj splača imet samo celoletne.
Re: Ioniq by darjan :)
Tu se pa lomi vprašanje, namreč kilometrov delam ogromno
Ampak izhajam pač iz tega da so pri nas zime takšne, da je ponavadi cca 10 stopnj čez dan in suha cesta, za tistih nekaj ko bo led/sneg pa je človek magari doma, če nimam ravno top shit zimskih gum.
Ampak izhajam pač iz tega da so pri nas zime takšne, da je ponavadi cca 10 stopnj čez dan in suha cesta, za tistih nekaj ko bo led/sneg pa je človek magari doma, če nimam ravno top shit zimskih gum.
Re: Ioniq by darjan :)
Če imaš namen menjati gume pozimi potem vsekakor dobre letne in dobre zimske.
Celoletne imej samo, če jih ne nameravaš menjati a se moraš zavedati, da je celoletna poleti slabša kot letna in pozimi slabša kot zimska.
Kot praviš, delaš veliko km torej je celoletna neracionalna, ker jo boš "zvozil" verjetno v letu ali dveh.
Jaz imam zimske in letne pa mi ni žal.
Če bi delal malo kilometrov letno, pa bi imel verjetno celoletne.
Celoletne imej samo, če jih ne nameravaš menjati a se moraš zavedati, da je celoletna poleti slabša kot letna in pozimi slabša kot zimska.
Kot praviš, delaš veliko km torej je celoletna neracionalna, ker jo boš "zvozil" verjetno v letu ali dveh.
Jaz imam zimske in letne pa mi ni žal.
Če bi delal malo kilometrov letno, pa bi imel verjetno celoletne.
Re: Ioniq by darjan :)
FYI, na voltu sem imel crossclimate in je en par zdržal celo 80k km Nekih problemov med vožnjo nisem opazil. Imel sem jih na avtu 4 leta zapored, vmes samo enkrat rotiral.
Jaz razmišljam bolj v smeri letne + pozimi celoletne. Ker kaj se dogaja v naših, toplih, krajih, da zimske zaradi previsokih temperatur prej zgubijo vozne lastnosti in potem so samo še za v smeti - čeprav je recimo profila še dovolj. In iz tega vidika bi, pomoje, bile celoletne boljše izbira. Ali pač?
Če pa že govorimo o zimskih...katere bi bile pravšnja izbira glede majhne porabe in obrabe?
Jaz razmišljam bolj v smeri letne + pozimi celoletne. Ker kaj se dogaja v naših, toplih, krajih, da zimske zaradi previsokih temperatur prej zgubijo vozne lastnosti in potem so samo še za v smeti - čeprav je recimo profila še dovolj. In iz tega vidika bi, pomoje, bile celoletne boljše izbira. Ali pač?
Če pa že govorimo o zimskih...katere bi bile pravšnja izbira glede majhne porabe in obrabe?
Re: Ioniq by darjan :)
Darjan
A ne delas ti neke hude kilometrine letno. Bos imel letno zimski set bistveno dlje kot dve sezoni?
Kaj ce nabavis se en set platišč. Ali pac placas 2x letno premontazo..
A ne delas ti neke hude kilometrine letno. Bos imel letno zimski set bistveno dlje kot dve sezoni?
Kaj ce nabavis se en set platišč. Ali pac placas 2x letno premontazo..
Re: Ioniq by darjan :)
Celoletne so dobra in cenovno ugodna izbira samo v primeru, da imaš samo 1 set pnevmatik.
Kolikor jaz vem so precej dražje od letnih ali zimskih in ne razumem zakaj bi imel namesto zimskih celoletne.
Kolikor jaz vem so precej dražje od letnih ali zimskih in ne razumem zakaj bi imel namesto zimskih celoletne.
Re: Ioniq by darjan :)
Saj sem postavil svoje dvome oz razloge zakaj bi bila celoletna boljša. Celoletna je bolj podobna letni, le da ima nekaj dodanih "zmesi", da deluje OK tudi v zimskih razmerah.
Pri nas pa zimskih razmer ni, oz trajajo mogoče mesec, zelo redko max 2 meseca. Torej vseh ostalih 4-5 mesecev se vozimo v letnih razmerah z zimskimi gumami. In zimska guma v letnih razmerah je zelo na udaru in posledično zgublja svoje "zimske" lastnosti.
Seveda če bi na vsaki 2 leti menjal zimske, bi bilo to seveda OK, ampak hudiča...
Opcija bi še bila kakšna poceni zimska in pač menjava vsake 2 leti
Razlike med zimsko in celoletno: https://www.vikingmotors.ca/all-season-vs-winter-tires/
Je pametno imeti zimsko za tistih nekaj dni ali celo ur, ko so res zimske razmere, ali je bolj optimalno imeti celoletno in pač prilagoditi vožnjo razmeram?
Pri nas pa zimskih razmer ni, oz trajajo mogoče mesec, zelo redko max 2 meseca. Torej vseh ostalih 4-5 mesecev se vozimo v letnih razmerah z zimskimi gumami. In zimska guma v letnih razmerah je zelo na udaru in posledično zgublja svoje "zimske" lastnosti.
Seveda če bi na vsaki 2 leti menjal zimske, bi bilo to seveda OK, ampak hudiča...
Opcija bi še bila kakšna poceni zimska in pač menjava vsake 2 leti
Razlike med zimsko in celoletno: https://www.vikingmotors.ca/all-season-vs-winter-tires/
Je pametno imeti zimsko za tistih nekaj dni ali celo ur, ko so res zimske razmere, ali je bolj optimalno imeti celoletno in pač prilagoditi vožnjo razmeram?
Re: Ioniq by darjan :)
Ne vem, ker z ioniqom delam veliko več, kot sem do sedaj z voltom. Dnevno imam cca 100km poti, ki je fiksna, vse ostalo pa so "izleti" in "pohajkovanja" - ker pač lahko, je zastonj vožnja
Re: Ioniq by darjan :)
Celoletna ni zamenjava za zimsko gumo. Niti ne za letno. Je t.i. gnil kompromis. Zimske razmere so že ko so nizke temperature in ne le takrat ko je poledica ali pa kadar sneži. Kar pomeni, da so pozimi skoraj vsak dan zimske razmere, ki jim celoletna guma ne služi prav dobro. Jaz si celoletne gume ne bi dal gor pa če jih dobim zastonj.darjan napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 06:46 Saj sem postavil svoje dvome oz razloge zakaj bi bila celoletna boljša. Celoletna je bolj podobna letni, le da ima nekaj dodanih "zmesi", da deluje OK tudi v zimskih razmerah.
Pri nas pa zimskih razmer ni, oz trajajo mogoče mesec, zelo redko max 2 meseca. Torej vseh ostalih 4-5 mesecev se vozimo v letnih razmerah z zimskimi gumami. In zimska guma v letnih razmerah je zelo na udaru in posledično zgublja svoje "zimske" lastnosti.
Seveda če bi na vsaki 2 leti menjal zimske, bi bilo to seveda OK, ampak hudiča...
Opcija bi še bila kakšna poceni zimska in pač menjava vsake 2 leti
Razlike med zimsko in celoletno: https://www.vikingmotors.ca/all-season-vs-winter-tires/
Je pametno imeti zimsko za tistih nekaj dni ali celo ur, ko so res zimske razmere, ali je bolj optimalno imeti celoletno in pač prilagoditi vožnjo razmeram?
Re: Ioniq by darjan :)
No jaz sem z voltom prevozil preko 120k km s celoletnimi, pa nisem naletel na težave zaradi "slabih" pnevmatik. Je pa res, da nisem ti "dinamični voznik".
Zimska začne delat bolje, od letne, šele ko je temp pod 7 stopinjami. Koliko časa na leto imamo to?
Zimska začne delat bolje, od letne, šele ko je temp pod 7 stopinjami. Koliko časa na leto imamo to?
Re: Ioniq by darjan :)
Saj tudi zimske so gnil kompromis v primerjavi z ježevkami. Nimajo v rallyiju zastonj ene 5 različnih tipov pnevmatik, pa še tam morajo sprejemati kompromise npr. v Monte Carlu, kjer je samo na kakšnem ovinku led sicer pa suha asfaltirana cesta.Apolon napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 06:49Celoletna ni zamenjava za zimsko gumo. Niti ne za letno. Je t.i. gnil kompromis. Zimske razmere so že ko so nizke temperature in ne le takrat ko je poledica ali pa kadar sneži. Kar pomeni, da so pozimi skoraj vsak dan zimske razmere, ki jim celoletna guma ne služi prav dobro. Jaz si celoletne gume ne bi dal gor pa če jih dobim zastonj.darjan napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 06:46 Saj sem postavil svoje dvome oz razloge zakaj bi bila celoletna boljša. Celoletna je bolj podobna letni, le da ima nekaj dodanih "zmesi", da deluje OK tudi v zimskih razmerah.
Pri nas pa zimskih razmer ni, oz trajajo mogoče mesec, zelo redko max 2 meseca. Torej vseh ostalih 4-5 mesecev se vozimo v letnih razmerah z zimskimi gumami. In zimska guma v letnih razmerah je zelo na udaru in posledično zgublja svoje "zimske" lastnosti.
Seveda če bi na vsaki 2 leti menjal zimske, bi bilo to seveda OK, ampak hudiča...
Opcija bi še bila kakšna poceni zimska in pač menjava vsake 2 leti
Razlike med zimsko in celoletno: https://www.vikingmotors.ca/all-season-vs-winter-tires/
Je pametno imeti zimsko za tistih nekaj dni ali celo ur, ko so res zimske razmere, ali je bolj optimalno imeti celoletno in pač prilagoditi vožnjo razmeram?
Zimske imamo v prvi vrsti zgolj in samo zato da ne obstaneš v snegu, vse ostalo se itak prilagodi s hitrostjo, če že sam nočeš prilagajat hitrosti ti jo pa obvezno vozilo pred tabo oz. več 10 vozil pred tabo.
Re: Ioniq by darjan :)
Tele modrosti o gumah nočejo in nočejo umret ... zimske gume na avtu nimaš zaradi povprečnih ampak zarad izjemnih razmer.
Letne daš gor ne zarad povprečnih ampak zaradi precej garantiranega izostanka izrednih razmer.
Kaj so izredne razmere? Sneženje čez dan ko si v službi, zvečer pa 10 centi frišnega snega na cesti.
Seveda lahko ostaneš doma. Ampak potem najverjetneje avta sploh ne potrebuješ, ne pa da delaš 100km dnevno.
Le zakaj se dogajajo nesreče, če pa je tako enostavno predvidet kaj se bo zgodilo?
Letne daš gor ne zarad povprečnih ampak zaradi precej garantiranega izostanka izrednih razmer.
Kaj so izredne razmere? Sneženje čez dan ko si v službi, zvečer pa 10 centi frišnega snega na cesti.
Seveda lahko ostaneš doma. Ampak potem najverjetneje avta sploh ne potrebuješ, ne pa da delaš 100km dnevno.
Le zakaj se dogajajo nesreče, če pa je tako enostavno predvidet kaj se bo zgodilo?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by darjan :)
Se pravi bos delal 30+kkm letno.
Ioniq sicer nima dvesto konjev niti nisi nek dinamik, ampak ob taki kilometrini bos na dve do tri leta znucal letni in zimski set gum najbrz. Ne vem ce se splaca tvegat kaksen rabit zmigavec ob taki kilometrini.
Razumem tiste ki sparajo(mo) na gumah na avtu za jurja ki letno delajo(mo) manj kot 10kkm. Da sparas na gumah na avtu za 15+ jurjev s katerim prevozis 30-50kkm letno je pa....meni nerazumljivo.
Re: Ioniq by darjan :)
Tudi z voltom sem delal 30k km letno in to ne celoletnih, nonstop
Dobro, če se malo distnciramo od debate zimskih gum, katere zimske gume pa se priporoča za nakup?
Dobro, če se malo distnciramo od debate zimskih gum, katere zimske gume pa se priporoča za nakup?
Re: Ioniq by darjan :)
S starostjo so vse zanic. Nove so pa vsake dobre.
Glede na to da delam malo km, ne kupujem vec premium znamk za duplo ceno nexen ali savinih hp2. Na platiscih imam tokrat savine hp2, ki se cakajo na prve metre na cesti. Na drugih platiscih imam 5 let stare michelinke s cca 4mm profila.
Beri prvo vrstico. Je pa res da so michelinke letos prezivele tudi poletje na avtu. Ampak sem oktobra sele tankal na julijsko nafto.
Savine s3 poleti no go. Unicil jih bos prvo leto. Vsaj tiste na pogonski osi.
Lahko dobis sliko zeninih kaj je naredila letos z njimi. Z vsega 75 osli.
Zadnje se se nekako drzijo..
Glede na to da delam malo km, ne kupujem vec premium znamk za duplo ceno nexen ali savinih hp2. Na platiscih imam tokrat savine hp2, ki se cakajo na prve metre na cesti. Na drugih platiscih imam 5 let stare michelinke s cca 4mm profila.
Beri prvo vrstico. Je pa res da so michelinke letos prezivele tudi poletje na avtu. Ampak sem oktobra sele tankal na julijsko nafto.
Savine s3 poleti no go. Unicil jih bos prvo leto. Vsaj tiste na pogonski osi.
Lahko dobis sliko zeninih kaj je naredila letos z njimi. Z vsega 75 osli.
Zadnje se se nekako drzijo..
Re: Ioniq by darjan :)
Kaj hočeš povedat, da me potem čaka vsakoletno menjavo zimskih gum?
Potem res najboljše da kar vzamem savo in gledam samo na to da so gume tihe in imajo čimnižji kotalni upor?
Potem res najboljše da kar vzamem savo in gledam samo na to da so gume tihe in imajo čimnižji kotalni upor?
Re: Ioniq by darjan :)
Zimske imam Continental Wintercontact ts 850 od leta 2017 (jeseni), trenutno imajo še cca 4,5mm profila.
Prevoženo (skupaj z letnimi) 186k km, to je njihova 5 sezona.
Je pa treba voziti umirjeno.
Vsekakor poglej teste (AMZS, ADAC) in se odloči med najbolje ocenjenimi.
Prevoženo (skupaj z letnimi) 186k km, to je njihova 5 sezona.
Je pa treba voziti umirjeno.
Vsekakor poglej teste (AMZS, ADAC) in se odloči med najbolje ocenjenimi.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek