Ioniq by darjan :)

Odgovori
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Baje tudi takrat ja. Na srečo sem ugotovil, da lahko nastavim službeno zippo polnilnico da polni samo z 1kw, tako da lahko imam avto sprogramiran da je hladen, ko grem in ga hkrati po nepotrebnem ne filam na 100%. Ampak mi to vedno ne odgovarja, saj nimam fiksnega časa prihoda/odhoda.

Pa doma tudi ne bi imel vedno v polnilnici...tako da ja, skoraj nujno rabim tole. Ali pa da najemam garažo za 50€ mesečno, kar mi pa po nekaj letih ravno prinese not razliko do drugega EVja ;)
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2126
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1154

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Da.
Rabijo pa uporabniki Bluelinka pogosteje polnilnico za 12V akumulator. :D
Ker vsakič ko poklikaš po aplikaciji, se avto zbudi iz spanja in zavergla za 30 amperov 12 V mašinerije.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Na račun tega komot kupim dražji akumulator, samo da me ne bo zeblo, oz da ne bo steklo zasneženo ;)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Malce opazujem tuje forume, za pametne nasvete in naletim na tole temo:

https://www.ioniqforum.com/threads/diy- ... kwh.38147/

Torej olje v redukturju je polno "metalnih" delcev, ker hyundai ni dal v sistem filtra. Rešitev je relativno enostavna, da se namesto magnetni šraufa, obstajajo seveda namenski: https://www.ebay.de/itm/333595514947?ha ... SwZJReiMVG

Zadeva baje pomaga. Je pa isti problem tudi v Konah in verjetno tudi nirotih.

Sam se verjetno tega še ne bom lotil, ker nimam namena imeti avta še XY let, mogoče pa bo kdo drug šel v DIY (čeprav bi bilo verjetno lažje prositi servis)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

So, some gear reducer internal photos have been posted over on another thread and as clear as daylight there's a magnet installed at the bottom of the sump. So, assuming it's installed in all gearboxes, that gets Hyundai off the hood for missing that. And it means there may no reason to install any additional magnetic drain plugs, unless the magnet is insufficiently large or strong enough to hold the required loading.
Baje ni potrebno ker je magnet notr....

Čeprav:
In today's news from Kona land, we have four more reports of DIY oil changes and one brave soul even poked a camera and then a paperclip (!) into the drain opening to check out the internal magnet, yes, the magnet I thought was missing several months ago.

But here's a surprise - the magnet (the black thing) didn't attract the paperclip and as such doesn't seem to be magnetic. That certainly explains everything about why every oil change has returned metal-ladden black oil. Every oil change where a magnetic plug had been added at the prior change returns clean oil.

Adding that the classic Ioniq gear appears to be the same gearbox design, I've leave the conclusion to the audience.
Zadnjič spremenil DeCoRawr, dne 08 Jun 2022, 09:01, skupaj popravljeno 1 krat.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ja, ampak potem je nekdo vzel narazen in je bilo olje vseeno črno...

unless the magnet is insufficiently large or strong enough to hold the required loading.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Skratka M18 1,5mm magnetni se dobi z lahkoto. Škodit ne more, mam itak v planu pogledat kako je stanje.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

poročaj, a sam boš ali na servisu?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pogledal bom sam ker preventivna menjava olja je šele čez 20k km(avto ma trenutno ~100k). Če bo čudno bom zamenjal pa dal ta čep. Pol pa naj še enkrat zamenjajo če hočejo. Nekaj preventive ne škodi bolje kot da rekuktor gre nekam po garanciji....
darjan
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2126
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1154

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Jaz sem na Koni dal zamenjat olje reduktorja po 45 k km. Naslednjič bom pri 105 k km.
Olje je klasično za ročne menjalnike in ni nek strošek. Olje pa delo na uradnem servisu ranga 60 €.

Drugače pa na tujih forumih zganjajo paranojo. Opilkov nekih strašnih analize niso pokazale. Jaz domnevam da je prvo olje temno, ker je v njem nek tovarniški aditiv ali pa so z nečem namazali zobnike pri samem sestavljanju.

Je pa res, da je strošek menjave tako nizek, da ne škodi menjat na 60 k km, oziroma prvo menjavo prej. Hyundai priporočilo je menjava na 120 tisoč km, če je avto podvržen večjim obremenitvam.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ogo, kaj pa namestitev magnetnega šraufa?

https://www.ioniqforum.com/threads/ioni ... ost-514116
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2126
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1154

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

KiwiMe zganja paniko na vseh sedmih spletnih forumih. :P
Škodi pa res načeloma ne.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Se lahko tak šrauf dobi tudi pri nas? Da ne rabimo z amazonom telovadit?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Loh jst nabavim več, sam preveri da je enako na obeh.
darjan
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1104
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1063
329

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Franci »

Bosta poročala, če bosta kaj našla. Sam sem mnenja, da s prostim očesom vidnih opilkov v reduktorju ne more/sme biti, sicer je že pri sami montaži šlo nekaj zelo narobe.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

vv.

Včeraj prvič polnil na 350kW polnilnici - ionity. Začel nekje pri 10% baterije in 62kW moči. Pri 80% je doseglo max moči, 67kW, po 82% pa je itak padlo. Temp baterije na začetku je bila 36 stopinj (omenjam samo max temp celice, min je nekaj stopinj manj), pri 80% pa 49 stopinj. Potem sem se peljal po AC, 137kmh po števcu in je po cca 40km poti padla temp na 39 stopinj. Za 10%->82% je potrebovalo 20min.

Letos poleti bo kar konkretno število DC polnjenj, sicer verjetno ionity samo kot zadnja možnost (večina torej brezplačnih 50kW), tako da me res zanima kako bo to vplivalo na degradacijo baterije - ponoven test imam v planu nekje konec avgusta/septembra, ko bodo idealni pogoji 25 stopinj.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek