Polnenje in predgretje

Odgovori
Patch
Prispevkov: 3
Kraj: Kranj
Avto: Hyundai Ioniq
1
1

Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Patch »

Ioniqa imam sedaj že dobro leto in vse dobro, razen pozimi. Ker imam avto parkiran na prostem seveda zmrzuje. Že lani sem opazil, da moram avto nujno takoj po vsakem snegu očistiti, saj drugače čisto zaledeni. Imel sem celo težave, da polnilnih vrat nisem mogel odpret. Da bi omilil ta problem sem uporabil možnost predgretja avtomobila, kar deluje vredu. Težavo imam, ker mora zato biti avto priklopljen na vtičnico. Ker pa konstantno polnenje pozimi na 100% verjetno ni najbolj vredu za baterijo me zanima, če se tudi kdo od vas sooča s tem problemom.

Najboljša možnost, ki jo imam trenutno je, da vklopim še scheduled charging za 10 min vsak dan (kar je minimalna nastavitev), da na ta način izklopim polnenje, čeprav je kabel vklopljen. Ni pa to najbolj praktična možnost, saj se moram potem, ko pa avto zares hočem polnit prebit čez kar nekaj menijev, da to izklopim oz. popravim nastavitev, če hočem zares polniti čez noč.

Ima kdo kakšen nasvet? Hvala!
Patch
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 711
Avto: Ioniq
354
360

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Janez »

V meniju nastavi polnenje AC na recimo 80%, če kdaj rabiš več, spremeniš v nekaj klikih. Potem res ne vidim razloga, da bi bil kje problem, če je avto priklopljen.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Patch
Prispevkov: 3
Kraj: Kranj
Avto: Hyundai Ioniq
1
1

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Patch »

Hvala @Janez za nasvet. Tudi to sem poskusil in to je res uporabniku malo bolj prijazna opcija. Torej načeloma ni slabo za avto/baterijo, da bi se vsak dan po malem polnil do 80%? Degradacija baterije in vse to :D. Se opravičujem, če sprašujem neumnosti ampak to s pravilnim ravnanjem pri polnenju mi je res neznanka. Hvala še enkrat.
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 711
Avto: Ioniq
354
360

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Janez »

Ne, ni panike. Najslabše za baterijo je, če je dlje časa blizu nule. Kar je pa med 20 in 80 % je pa ok.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Patch
Prispevkov: 3
Kraj: Kranj
Avto: Hyundai Ioniq
1
1

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Patch »

Super. Najlepša hvala!
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Ce imas stalni urnik polnjenja, potem schuko lahko limitiras s timerjem za 5 evrov.
Ponavadi obstajajo taki ki naj bi zdrzal 16A. Potem pa zacnes polnit ob 11h zvecer (priklopis ob 7h recimo) in zjutraj ne bos imel 100%.
Zacetek prilagodis napolnjenosti baterije ob priklopu in casu in zeljeni napolnjenosti ob prevzemu avta drug dan..
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
casual9
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 82
Kraj: Gorenjska
51
0

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a casual9 »

Hanzi napisal/-a: 02 Dec 2021, 13:58 Ce imas stalni urnik polnjenja, potem schuko lahko limitiras s timerjem za 5 evrov.
Ponavadi obstajajo taki ki naj bi zdrzal 16A. Potem pa zacnes polnit ob 11h zvecer (priklopis ob 7h recimo) in zjutraj ne bos imel 100%.
Zacetek prilagodis napolnjenosti baterije ob priklopu in casu in zeljeni napolnjenosti ob prevzemu avta drug dan..
Takšni časovniki ponavadi držijo 16A ohmskega bremena, induktivnega pa samo nekaj amperov, lahko tudi samo 2.
Ima kdo pozitivne izkušnje s tem?
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Ljubljana
310
154

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

16A celo noč + šuko + timer za 5€ = POŽAR!!!
matija, FV-EV, stajn
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Ok, poten pa se naj brise ta moj predlog.
Ceprav kot berem vecina schuko polnjenj vleče 10A in ne 16.
Tudi Ioniqov.
Seveda to ne pomeni da je kaj bistveno vem.manj nevarno kot 16A preko timer kitajca za 5 evrov.
Kaj pa ce vzames za "10" evrov za montazo na DiN letev?
Ali pa za 30 da imas nadzor preko wifija?
€ 26,57 41%OFF | Din Rail WIFI Tuya Smart Energy Power Meter KWH 110V 220V Voltmeter Ammeter Smart Life Wattmeter Remote Switch Control Monitor
https://a.aliexpress.com/_mKf5OnY
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
casual9
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 82
Kraj: Gorenjska
51
0

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a casual9 »

Varna verzija je takle časovnik + kontaktor (npr schrack 20A, okoli 25€). Mogoče da je tudi sam časovnik dovolj močan, ravno zato sprašujem če kdo to aktivno uporablja.

Moram en dan nekaj takega sestavit.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Polnenje in predgretje

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hm, ne vem sicer zakaj bi kompliciral z dodatnim timerjem, če pa že ima avto svoj timer?

Če se uporabi original ioniq polnilec, nastavi moč na minimum, bo filal s 1kwh...
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”