Prvi servis,
Prvi servis,
Pozravljeni,naš Ioniq 2021 ima 15000 km,zanima me kateri servis priporočate.Sem iz prekmurja.Imam tudi težavo da mi na javnih polnilnicah ne polni če mojega kabla pri vtičnici v avtu ne privzdignem.Ne vem če je napaka pri kablu ali kje drugje.Hvala za priporočila.
Re: Prvi servis,
Pa si probal kje drugje polniti na AC da z drugim kablom probas,NinoNiko napisal/-a: ↑17 Dec 2021, 11:11 Pozravljeni,naš Ioniq 2021 ima 15000 km,zanima me kateri servis priporočate.Sem iz prekmurja.Imam tudi težavo da mi na javnih polnilnicah ne polni če mojega kabla pri vtičnici v avtu ne privzdignem.Ne vem če je napaka pri kablu ali kje drugje.Hvala za priporočila.
Pri Expanu mas AC polnilec, tam probaj ce je enako z njihovim kablom...
Drugace s servisi je tak tak... tezko bi za katerega dal roko v ogenj, ker ponavadi niso strokovni ko gre za neke tezave, se manj pa imajo interes raziskovati napako v garanciji ker jim uvoznik ne placuje vzeh mehanicnih ur in potem ce rea neka zadeva do konca ne crkne, bodo rekli da je vse OK, in "da na racunalniku ni videti napake".
Do 60.000 nimajo kaj delati na avtu, ponavadi menjavajo filter kabine katerega ti bodo zaracunali 39€ + delo lahko pa si ga sam menjas in kupis v GMT za 9€..., preverijo baterijo in zalaufajo dijagnostiko in to je to, preverijo zavore in naredijo en krog po parkingu.
Na 30.000 in 45.000 ti bodo "cistili zavore" in si zmisljevali da je to potrebno, ceprav ni, ker servis ki ga dejansko delajo ni vec kot 20 min da mu tablica za dijagnostiko preveri vse v avtu
na 60.000 km ti bodo hoteli vzeti 550-650€ za zamenjavo "zlate" hladilne tekocine, katera ni nic posebnega ampak je to spet izmisljotina proizvajalca da omogoci servisu vsaj neki zasluzek.
Glede na to da si iz Prekmurja, tovrsten servis n 60.000 naredi v Varazdinu ali Cakovcu, pri uradnem HYundai servisu, placal ga bos 320€ namesto Mesku in podobnim 600€, ker pa je EU ti ne more nekdo pogojevati da moras v SI delat ta servis, glavno da je uradni serviser. Poznam jih kar nekaj kar jih je slo v HR na ta servis iz Pomurja ker se pac ne dajo nategovat slovenskim servisom
Re: Prvi servis,
Zelo, zelo slabe izkušnje pri Mešku. In nisem edini, kolikor sem videl po pisanju tu gor. Jaz hodim k Dominku MB, zelo korektni in pa prijazni. Sedaj sem ravno dobil prednjo novo letev, ker se je luščila barva.
Glede Meška pa še to. Ko so me vabili nazaj k njim in se mi opravičevali, sem jim rekel, da bom ljudem povedal kako in kaj in bom to počel še naprej, saj takega odnosa kot ga imajo oni, si ne zasluži noben kupec avta, ko pa odšteješ čez 40k za vozilo pa pričakuješ, da je ujčkanje všteto v ceno ne pa da imaš občutek, da si odveč. Takega tona kot ga ima tista ženska na šalterju....
So se mi vratca za polnjenje pokvarila, se niso več odklepala, pri Mešku so me do nezavesti prepričevali, da ne rabim novega zaklepa, bodo oni z nekimi podložkami rešili.
Preden sem sploh prišel do njih, mi je ta ženska rekla, kaj pa se nisem prej pobrigal in jih kontaktiral, da rabim servis za vratca???? In da prej kot v 14 dnevih ne pridem na vrsto. Ni se ji dalo razložit, da rabim 5 min nekoga, da popiše in da naprej. Da pa avta ne morem polnit, če se vratca ne odklenejo, ji pa sploh ni bilo jasno
No, še isti dan pri Dominku v 5 min uredili vse.
Mah buhti pri Mešku. Ko morajo kolektivno kadit, stranka pa kot bebec čaka pri šalterju, jim je vse normalno. Kar nekej.
Re: Prvi servis,
antifriz tekocina ki hladi baterijo.... so si pri Hyundai izmislili da se je menjava na 60.000 ( ne pri tvojem modelu), in nategujejo servisi s ceno kot da je zlata
Re: Prvi servis,
keri carji...podobno kot menjava zavorne tekočine vsaki 2 leti?
Volt je tudi imel menjavo te tekočine, ampak tam je bilo po 200k km, oz po potrebi - kar pa je itak nikoli, ker je bulletproof zadeva.
Re: Prvi servis,
Podobnega mnenja sem glede AC Meško kot ti. Nimajo enostavno strokovnega kadra za EV, ogromno improvizacije.Taragula napisal/-a: ↑20 Dec 2021, 07:06Zelo, zelo slabe izkušnje pri Mešku. In nisem edini, kolikor sem videl po pisanju tu gor. Jaz hodim k Dominku MB, zelo korektni in pa prijazni. Sedaj sem ravno dobil prednjo novo letev, ker se je luščila barva.
Glede Meška pa še to. Ko so me vabili nazaj k njim in se mi opravičevali, sem jim rekel, da bom ljudem povedal kako in kaj in bom to počel še naprej, saj takega odnosa kot ga imajo oni, si ne zasluži noben kupec avta, ko pa odšteješ čez 40k za vozilo pa pričakuješ, da je ujčkanje všteto v ceno ne pa da imaš občutek, da si odveč. Takega tona kot ga ima tista ženska na šalterju....
So se mi vratca za polnjenje pokvarila, se niso več odklepala, pri Mešku so me do nezavesti prepričevali, da ne rabim novega zaklepa, bodo oni z nekimi podložkami rešili.
Preden sem sploh prišel do njih, mi je ta ženska rekla, kaj pa se nisem prej pobrigal in jih kontaktiral, da rabim servis za vratca???? In da prej kot v 14 dnevih ne pridem na vrsto. Ni se ji dalo razložit, da rabim 5 min nekoga, da popiše in da naprej. Da pa avta ne morem polnit, če se vratca ne odklenejo, ji pa sploh ni bilo jasno
No, še isti dan pri Dominku v 5 min uredili vse.
Mah buhti pri Mešku. Ko morajo kolektivno kadit, stranka pa kot bebec čaka pri šalterju, jim je vse normalno. Kar nekej.
Dejansko pa za svoj denar lahko gres k bilokateremu uradnemu serviserju, to da si pri Mesku prevzel avto se ne pomeni da si "ozenjen" z njim in tako je tudi prav.
Cudim se samo lastniku servisa in salona da dovoli tak kavbojski sistem tam...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek