Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hm. Matej...

A si imel kdaj takšno napako: https://www.youtube.com/watch?v=jJ8PiVD_lbM
(video je od Kone, ampak ikonica je čisto ista)
Potem sem z OBD šel prebrat napake in ta je: P0C17

Avto se sicer lepo vozi in ni opaziti, da bi bilo karkoli narobe. Ampak vseeno..kaj bi lahko bilo?

PS, saj vem da bi moral svojo temo odpret, ampak...sori Dejan.
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Odpeljati na servis. Avto je še v garanciji.
darjan
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Tako je, ta DTC koda je malo fake z 3rd pary orodji. Pravo reč pokrije Hyundai GDS skener.
Kot začasno rešitev lahko sprobaš rešitev iz videa.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Da se vrnemo nazaj na glavno temo... ;) "pokanje" iz zgoraj omenjenega zadnjega rednega servisa je dobilo epilog.

12 dni po opravljenem rednem servisu sem prejel klic, da imajo na zalogi del za zamenjavo - reduktor in smo se dogovorili za servis.
Pripeljal svoj avto, prevzel nadomestnega (tudi EV - povsem nova Kona 39) in naslednji dan prevzel popravljen IONIQ - garancija.
Medtem so mi tudi premontirali pnevmatike za zimske in napolnili baterijo.

Skratka, da povzamem. Vse skupaj je potekalo gladko, hitro in brez nepotrebnih besed, vprašanj ipd. Zelo pozitivna izkušnja.
Lahko pohvalim vse vpletene na AC Šubelj za profesionalno opravljeno delo. :tup:
Ogo, Apolon, EVH, FV-EV, nakaza, Matej, sluk, matija, Hanzi, prijazen, darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

@vsi ioniq lastniki, je kdo "testiral" kapaciteto baterije na način, da je spraznil do želve in potem preračunal glede na povprečno porabo in prevoženo pot? Ali pa uporabil kak app?

Jaz sem včeraj, prilezel komaj do polnilice v Lomu (dejansko je baterija padla na 0%, avto se niti premikal ni več) in je bilo porabljen dobrih 24kwh, kar pomeni da je degradacija 15%...kar je vseeno...malce veliko. Vožnja je bila po AC @ 115kmh (po števcu).
Bom pa ponovil isti test še pri kakšnih 90kmh in potem dal zadevo polnit na AC do 100%.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ogo napisal/-a: 28 Okt 2021, 12:27 Tako je, ta DTC koda je malo fake z 3rd pary orodji. Pravo reč pokrije Hyundai GDS skener.
Kot začasno rešitev lahko sprobaš rešitev iz videa.
Avto je delal normalno, samo lučka je svetila. Naslednje jutro več tega ni bilo, in od takrat sem naredil preko 1100km, brez te lučke ali kakšnih težav. Nekaj sem bral, da so eni ioniqi imeli vpoklic, ker je lahko prišla "vlaga" v BMS ohišje, kar je potem lahko privedlo do težav. Vseeno pa bom dal avto na servis ja.
rodney
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 230
Kraj: Jesenice
Avto: Tesla M3
76
3

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a rodney »

darjan napisal/-a: 01 Nov 2021, 09:11 @vsi ioniq lastniki, je kdo "testiral" kapaciteto baterije na način, da je spraznil do želve in potem preračunal glede na povprečno porabo in prevoženo pot? Ali pa uporabil kak app?

Jaz sem včeraj, prilezel komaj do polnilice v Lomu (dejansko je baterija padla na 0%, avto se niti premikal ni več) in je bilo porabljen dobrih 24kwh, kar pomeni da je degradacija 15%...kar je vseeno...malce veliko. Vožnja je bila po AC @ 115kmh (po števcu).
Bom pa ponovil isti test še pri kakšnih 90kmh in potem dal zadevo polnit na AC do 100%.
Degradacija je zasigurno mogoca do 15%, ker te prvi model Ioniqa ima abnormalno prehitro polnjenje na DC in ze tisto je vprasljivo, ce se dosti uporablja DC da bo baterija prej degradirala.
Kolega ima Ioniq 28 in ogromno ga je polnil na DC in mu je kapacitet baterije padel za 3kWh, avto pa ima 86.000 km.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a EVH »

darjan napisal/-a: 01 Nov 2021, 09:11 @vsi ioniq lastniki, je kdo "testiral" kapaciteto baterije na način, da je spraznil do želve in potem preračunal glede na povprečno porabo in prevoženo pot? Ali pa uporabil kak app?

Jaz sem včeraj, prilezel komaj do polnilice v Lomu (dejansko je baterija padla na 0%, avto se niti premikal ni več) in je bilo porabljen dobrih 24kwh, kar pomeni da je degradacija 15%...kar je vseeno...malce veliko. Vožnja je bila po AC @ 115kmh (po števcu).
Bom pa ponovil isti test še pri kakšnih 90kmh in potem dal zadevo polnit na AC do 100%.
Jaz sem ga praznil do 10% in potem računal, pride 25,5kwh. Če bi ga pa do 0%, pa bi bilo gotovo manj. Imam pa 170.000km. Prvo leto sem več polnil na DC, pa spet ne zelo veliko, zadnji dve leti pa manj.
Je pa enkrat Bjorn rekel, da se mu zdi, da ioniq tudi nov ni imel 28kwh.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Sicer sem nekaj bral, da višja kot je hitrost, oz moč praznenja, manj baterije ja na voljo - verjetno neka BMS finta.

Tako, da bom sedaj poskušal narediti test z največ 0.2C (max 90kmh, povprečna 60kmh), pa da vidim če bo kaka razlika.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

to ni bms finta ampak OŠ fizika... P= R x I x I
darjan
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Napako, ki sem jo opisal v tej objavi - viewtopic.php?p=106523#p106523 - napaka na ABS modulu, so mi danes odpravili.
Včeraj je bil avto dostavljen na servis in danes prevzet.

Opravljeno/zamenjano je bilo:
- integrated brake actiation unit
- zavorna tekočina
- cable kit - 3-phase motor ground
- iBAU ASSY
- nadgradnja logike VCULDC

Vse opravljeno v garanciji oziroma vpoklic, strošek 0 EUR.
warpedone, darjan, Nejccc, Ogo, giotto, Matej, Nemelk, timo, matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Opravljen 13. redni servis na skoraj 196k km. Po zadnjih menjavah nekaterih vitalnih delov zaradi napak opisanih zgoraj (v garanciji) je z IONIQ-om ponovno vse b.p.
Na servisu so poleg klasične menjave filtra klime opravili še pregled karoserije - peto leto in je bil skupni strošek 101,69 EUR

Naslednji mejnik bo 200.000 km. Do sedaj me vozilo še vedno pozitivno preseneča. Upam, da tako ostane. Trkam na les. ;)
Apolon, Matej, darjan, prijazen, Nemelk, Sebastijan, hribovc0601, nakaza
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a EVH »

Tudi jaz sem imel prejšnji teden servis pri 186k km. Sem jim naročil menjavo olja v reduktoru, preventivno. Zraven pa so menjali še zavorno olje, filter kabine (pozabil reči, da ga menjam sam), pa tisti vpoklic vculdc. Skupaj 307€. Ah, ni problema, saj je bilo do zdaj malo stroškov. Poleg tega pa mi vedno za čas servisa dajo kakšen avto na "test". Tokrat Ioniq5. Sem naredil ene 300km. Super, sicer nič posebnega, mogoče je posebno velika poraba, proti MB, 120km/h 25kwh/100, nazaj grede 110km/h, 22kw/100. Domet 300km. Zato sem polnil na Tepanjah na ultra Petrol po 0,60€, pa je polnilo komaj 50kw, sem potem polnil za 0,37 na Lukovici, glih tako s 50kw. Skupaj za 15€. Avto sem vrnil s 50%. Za15€ se z Ioniqom vozim cel teden.
Matej, DGJ, SimonZed, prijazen, Nemelk
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Z našim IONIQ-om smo prevozili 200.000 km. Zgodilo se je v tem tednu. Nisem uspel fotkati točne številke.
Kar se tiče samega avta in izkušnje sem opisal vse dokaj redno v tej temi. Da se ne ponavljam.
Počasi bo avto iz garancije. Do julija velja še splošna garancija. Glede na nekaj težav, ki jih je pokazal v tem času in izvedenih garancijskih menjav upam, da bo sedaj vse ok.

Splošen vtis po skoraj 5 letih lastništva? Še vedno ne morem verjeti, da je avto tako učinkovit in da tehnika v tem času na tem področju ni prav nič napredovala.
V bistvu je celo nazadovala. Namenoma? Verjetno.
Stromcek, Kegelj, Matej, EVH, Sebastijan, timo, dunda, Nemelk, Nejccc, matija
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

DGJ napisal/-a: 17 Apr 2022, 16:01 Splošen vtis po skoraj 5 letih lastništva? Še vedno ne morem verjeti, da je avto tako učinkovit in da tehnika v tem času na tem področju ni prav nič napredovala.
V bistvu je celo nazadovala. Namenoma? Verjetno.
Hja, odvisno kaj jemlješ kot nazadovanje. Korporativni dobički so šli v nebo. Zadeve so šle tja, kamor gre denar.
V velike drage električne krave.

Sicer sedaj Ukrajina zna vse postavit na glavo, samo za slednje je potreben čas.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Nazadovanje - učinkovitost oziroma poraba je pri vseh novih vozilih višja.
Razumem, da večina proizvajalcev sedaj dela velike in težke "nepotrebne krave" ker jih tudi proda lahko za večje zneske toda... Je to res potrebno? Je res potrebno samo to?

Pogrešam EV vozilo tipa Clio - karavan za do 20k EUR, tehnika z baterijo kot VAG trojček ipd.

Ali pa še bolje, IONIQ-a prve generacije z baterijo 50kWh. Sem prepričan, da je tehnika na baterijah v teh letih že toliko napredovala, da bi se dalo v isti prostor postaviti toliko večjo baterijo. Samo proizvajalci v tem ne vidijo smisla. Je žal bolje narediti "veliko neučinkovito kravo" in jo (pre)drago prodati fanatikom brez lastnega razmišljanja, ker se to sedaj prodaja.
Kegelj, EVH, dunda, Ogo, Nejccc
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a dunda »

Točno to Dejan. Tudi sam pri kolegih že dolgo razlagam tole. Praktično sploh ni izbire nekih normalnih vozil. Na tržišče prihajajo prave zverine, ki močno presegajo potrebe normalnih smrtnikov.
DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Točno to Dejan. Tudi sam pri kolegih že dolgo razlagam tole. Praktično sploh ni izbire nekih normalnih vozil. Na tržišče prihajajo prave zverine, ki močno presegajo potrebe normalnih smrtnikov.
... pridiga lastnik
Slika


Pridigaj (glasuj) s svojo denarnico.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a EVH »

Prej sem imel deset let Espacea, sem mislil, da rabim, za visoko sedenje, za bicikla vozit, za kampiranje, za posel. Samo zaradi stroškov sem šel na ev. Potem sem zelo hitro ugotovil, da je bila to ena boljših odločitev v življenju. Zdaj mi je nizko sedenje super, če je sila gre tudi bicikel 29 col brez snemanja kolesa noter, skoraj vedno lahko naložim kar rabim za posel. Za spanje že prej v espaceu moja ni bila preveč navdušena, v ioniqu se tudi prespi če hočem. Itak pa se skoraj ves čas vozim sam. Za vse ostalo pa sem kupil dacio dokker za 16k€. V dveh letih 20kkm.
warpedone, DGJ
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a dunda »

warpedone napisal/-a: 18 Apr 2022, 10:03
Točno to Dejan. Tudi sam pri kolegih že dolgo razlagam tole. Praktično sploh ni izbire nekih normalnih vozil. Na tržišče prihajajo prave zverine, ki močno presegajo potrebe normalnih smrtnikov.
... pridiga lastnik
Slika


Pridigaj (glasuj) s svojo denarnico.
Sicer res vozim podobno zadevo (sicer starejši model, če smo natančni) in to predvsem iz razloga, ki sem ga navedel. Ker za kakšnih 15-20 jurčkov težko dobiš kakšen EV, ki bi imel 4x4 in dvignjeno podvozje (pač nuja pri meni), dovolj prostorno in udobno notranjost. Ravno zato glasujem s svojo denarnico in proizvajalcem nabildanih prestižnih zverin niti pod razno ne mislim plačevati norih zneskov.
Se pa bojim, da bomo offtopic in bo moj someščan znorel v svoji temi.
DGJ
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”