Doseg pri zimskih temperaturah

Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a pirpy »

tudi ICE vozila porabijo več, ko je zima le da tam ni povečane porabe zaradi ogrevanja kabine
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Pri men kaže trenutno pri skor 100% polni bateriji 189km, vendar tudi to je daleč od realno, bl pri 150 km je prava številka
Ampak dovolj kolkr se vozim, pa tud polnilnice obstajajo ...
DGJ, matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Da ne bo videti, da se vedno vozim " kot po jajcih" ter dokaz, da zna tudi IONIQ krepko porabljati energijo. Bilo na smučanju, kratke relacije, mraz in vso gretje kar ga IONIQ premore skoraj na polno.
20181214_145611.jpg
20181214_145611.jpg (59.41 KiB) Pogledano 5206 krat
Pa še en zanimiv kontrast, ko daš sinu avto... uganete katera je njegova relacija?
20181214_145959.jpg
20181214_145959.jpg (57.23 KiB) Pogledano 5206 krat
matija, CRF
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Predvidevam da sem uganil, koliko km je sin vozil (50). Ves čas, mi je bilo rahlo žal, da nisem izbral ioniqa, ravno zaradi teh 13 kWh. To je pri meni možno samo poleti. Decembra, še nisem videl pod 17.
Vseeno ti privoščim, da si bolj ekološki kot jaz. Ja tudi pri EV si lahko bolj, ali manj ekološki.
DGJ, magic
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

DJG, poraba me ne čudi na kratkih relacijah. No, vseeno se Ioniq lepo odreže tudi pozimi. Joj, ko bi imel 64kWh battpack, pornič .
DGJ, evid, rgornik, Nejccc, magic
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Matej se strinjam, to bi bilo top. Upam, da nekoč nekdaj pride upgrade baterije.
Matej
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a crunchy »

MIRANRR napisal/-a:Sem vedel že prej, da pozimi bo poraba večja. Sedaj se je to potrdilo. Nisem vesel, je to za sprejet, saj zima ne bo tako dolga kot poletje.
Poraba ne pridem pod 20kWh /100 km.
Pri meni je decembersko povprečje 15,3 kWh/100 km.
Je pa res, da imam približno 36 km do službe in peljem zelo umirjeno. Na avtocesti imam vključen ProPilot na 100 km/h in niti malo hitreje (dejanska hitrost okrog 93 do 94 km/h). Zjutraj, ko štartam, pa nimam hude porabe za segrevanje kabine, ker je avto v garaži.
DGJ
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Jaz imam z zimskimi gumami pri temperaturah okoli 0°C sedaj cca 23 kWh/100km - doseg samo še 150km.
Je pa veliko AC in hitrosti do 140.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a matija »

Pri nasem hibridu se zelo pozna, razlogov je vec:
- najvecji upad pri dosegu oz dvig porabe je zacetek poti, pri hibridu je to skoraj vsaka pot
- ni garaziran
- baterija je miniaturna in se veliko hitreje ohladi in se bolj matra ko premika 1800kg z ubogimi 90hp

Jeseni/spomladi recimo 35-37km+, poleti 32-33km, danes 19km. Voznja popolnoma brez avtoceste, samo mestna in umirjena. Skratka skoraj 50% upad. S tem da je bil avto pre-heated za pol ure pred odhodom, baterija polnjenja z zamikom tako da se je polnjenje koncalo ob 6am. Je pa med voznjo bila pavza za 30min, za krajsi opravek in se je avto ohladil. Poraba 24.5kWh/100km.
talker2
Uporabniški avatar
keeva
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Trbovlje - Ljubljana
Avto: BMW i3
186
66

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a keeva »

Bimmer napisal/-a:Kaj jamrate... Z i3 33kWh sem včeraj naredil le 128km. Ostalo je še 7% baterije, tako da... Res veliko AC, ampak vseeno. Pri 110km/h v teh razmerah (zunaj 0C) ne pridem s porabo pod 20kwh/100km, pa če sem ne vem kaj...
Moja poraba na i3 33kWh(lih 80 000km se mi je obrnl na tej relciji ) za relacijo Dole pri Litiji štart z polno baterijo do centra Ljubljane (regionalka+obvoznica) in nato na Bled (AC 110km/h-130km/h, jbg mudil se nam je) pa nazaj v LJ center in nato domov v hribe na Dole pri Litiji, je bila poraba 17,8kWh/100km, polnil se je v LJ 1h, in nato na Bledu 2h (dejansko cel tank...) pa narejenih skoraj 280km in mi je ostalo 25% baterije... NA GOMu kaže 180km v zimskih temperaturah, 190km z naštimanim odhodom in da je priključen na štrom, da se ogreje baterija...
Nejccc, Bimmer
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a magic »

Jaz delam od 180 do 200 km s polno baterijo, brez AC, okoli 20 st. C. v avtu. Zanima me zakaj regeneracija skoraj nikol ne dela ko zaviram, oz. dela nekaj sekund in nato začne zavirati z diski. Včasih regenerira dlje, celo 6avorno pot, večino pa po nekaj sekundah začnejo zavirati diski.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Takoj, ko avto zazna, da preveč drsi, bo izklopil regen ter zaviral samo z diski/ABS.
To sem opazil na poligonu na Vranskem.
matija, CRF
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

Jaz imam večino avtocesto, poraba pri okoli 0 stopinj pa je 16-18 kWh. Nič ne šparam.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a giotto »

Matej napisal/-a:Jaz imam večino avtocesto, poraba pri okoli 0 stopinj pa je 16-18 kWh. Nič ne šparam.
S kaksno hitrostjo se vozis po AC?
Uporabniški avatar
Bimmer
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Bled
Avto: Tesla Model Y LR '22 - BMW i3 94Ah
31
21

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Bimmer »

keeva napisal/-a:
Bimmer napisal/-a:Kaj jamrate... Z i3 33kWh sem včeraj naredil le 128km. Ostalo je še 7% baterije, tako da... Res veliko AC, ampak vseeno. Pri 110km/h v teh razmerah (zunaj 0C) ne pridem s porabo pod 20kwh/100km, pa če sem ne vem kaj...
Moja poraba na i3 33kWh(lih 80 000km se mi je obrnl na tej relciji ) za relacijo Dole pri Litiji štart z polno baterijo do centra Ljubljane (regionalka+obvoznica) in nato na Bled (AC 110km/h-130km/h, jbg mudil se nam je) pa nazaj v LJ center in nato domov v hribe na Dole pri Litiji, je bila poraba 17,8kWh/100km, polnil se je v LJ 1h, in nato na Bledu 2h (dejansko cel tank...) pa narejenih skoraj 280km in mi je ostalo 25% baterije... NA GOMu kaže 180km v zimskih temperaturah, 190km z naštimanim odhodom in da je priključen na štrom, da se ogreje baterija...

Je realna poraba za takšen režim vožnje. Tudi sam opažam, da pri kombinirani vožni znese nekje 17-18 kwh/100km. Izključno AC pa več... Pri 100% GOMu dosega med 185 in 195km ob predhodnji kombinirani vožnji.

Keeva: Eno vprašanja. Koliko časa vnaprej je potrebno aktivirati preconditioning, da ogreje tudi baterijo? Na tujih forumih berem, da vsaj 3h vnaprej, vendar v tem primeru v teh 3h do odhoda na števcu, kjer je polnilec nisem opazil porabe. Gretje se vklopi od 30min do odhoda naprej, odvisno od temperature v kabini (avto v garaži).

V navodilih piše da se mora preconditioning vklopiti vsaj 30 minut vnaprej (ne 3h). Ne vem pa ali to tudi velja za gretje baterije.
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a magic »

Nejccc napisal/-a:Takoj, ko avto zazna, da preveč drsi, bo izklopil regen ter zaviral samo z diski/ABS.
To sem opazil na poligonu na Vranskem.
Nejccc, kakšno drsenje imaš v mislih? A je možno da ne regenerira kot bi moral zaradi mrzle baterije?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

Po mojih izkušnjah, ne regenerira, če je podlaga drseča in če je napolnjenost baterije 100% (v tem primeru se mi je dvakrat zgodilo).
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

@magic: dejansko če drsijo gume. Če samo malce zdrsnejo, se regen zelo hitro izklopi. Ni nujno pa, da vsakič. Hecno :/
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a magic »

@Nejccc, čudno mi je ker cesta ni čisto nič ledena in suha, prav tako ko štartam od doma imam navzdol in tudi zaviram čisto počasi pa se regen prekine. A sigurno tukaj ne vpliva čisto nič hladna baterija?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

Hmm, zanimivo. Jaz nisem opazil nič kaj manj regeneracije, recimo danes je bilo zjutraj -5, kot, ko je topleje. Avto je bil celo noč zunaj, pod nadstreškom.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Soul EV”