Nissan LEAF 2018
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 362
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
427537
Re: Nissan LEAF 2018
V ponedeljek imam prvi izredni servis na Leafu (85000km). Mora na optiko. Ob pospeševanju avto močno povleče v desno, tako da je že neprijetno peljat avto(prov izplulit ti hoče volan iz rok). Pa zadeva se čedalje bolj opazi in hitro napreduje. Na servisu pravijo, da je verjetno zaradi slabe/luknjaste ceste, avto ni bil karamboliran... Sporočim, če bo še kaj drugega narobe, ali bo samo nastavitev podvozja rešila problem.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: Nissan LEAF 2018
To mora bit kar fajn neki narobe da tako vleče. Ponavadi optika samo gume požre...
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 362
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
427537
Re: Nissan LEAF 2018
Po optiki ter nastavitvi kota volana, je sedaj spet ok. Je blo kr razstelan, a niso nasli nobene okvare.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 66
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
-
353
Re: Nissan LEAF 2018
A bi za tole rabil homologacijo:
https://www.tehnoshop.net/led-zarnica-o ... 11-67211cw
ker obstoječe halogenke so obup po temi...
https://www.tehnoshop.net/led-zarnica-o ... 11-67211cw
ker obstoječe halogenke so obup po temi...
Re: Nissan LEAF 2018
Ne se truditi s homologacije za tole, so ti lepo na spletni strani napisali:streightedge napisal/-a: ↑09 Avg 2022, 13:06 A bi za tole rabil homologacijo:
https://www.tehnoshop.net/led-zarnica-o ... 11-67211cw
ker obstoječe halogenke so obup po temi...
"Legalno opozorilo:
Izdelek nima odobritve ECE, kar pomeni, da se jih ne sme uporabljati na javnih cestah. Upoštevajte, da te žarnice niso dovoljene za uporabo na javnih cestah. Možna je uporaba za vožnjo po stranskih poteh. Ti izdelki niso odobreni s strani ECE in jih ne smete uporabljati na javnih cestah."
Tole je verjetno "Google prevod" in ne strokovni. Ta njihov izraz "stranske ceste" v našem cestnem prometu pomeni NE UPORABLJAJ! To lahko uporabljaš samo na zasebnih cestah, pa še to ne na vseh - samo tistih, ki niso dane v javni promet. V praksi to pomeni domače dvorišče do uvoza na cesto ali svojem kolovozu do hiše. Za blokarje pa to že ne velja več.
Re: Nissan LEAF 2018
Sem imel v Up!u LED H4, svetilo abnormalno bolje, težav ni bilo (pa sem tudi ponoči šel mimo policistov). Bi jih tudi tu zamenjal, pa se mi zaenkrat še ne da. Prava varianta je pa verjetno nekaj takega, samo ne vem, kako je potem z elektriko. https://www.ebay.com/itm/385037590553?f ... Sw7Shi6Am4
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448657
Re: Nissan LEAF 2018
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 66
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
-
353
Re: Nissan LEAF 2018
Hvala za informacije.
Boli ker so mi v fabriki zajebal ker bi moral že v štartu dobit led luči in so po nekem čudnem naključju prišle halogenke, ki pa so za moj okus ponoči grozne.
Verjamem da je v Zoe podobno amapk meni so te v ponlni temi že nevarne sploh če voziš po kakih šumah.
Boli ker so mi v fabriki zajebal ker bi moral že v štartu dobit led luči in so po nekem čudnem naključju prišle halogenke, ki pa so za moj okus ponoči grozne.
Verjamem da je v Zoe podobno amapk meni so te v ponlni temi že nevarne sploh če voziš po kakih šumah.
Re: Nissan LEAF 2018
Včeraj smo šli z leafom na morje, drugič odkar ga imam, pot je dolga 200 km od tega vsaj 170 avtoceste s hitrostjo 100 po gps vmes nekaj zastojev kjer smo vozili počasneje vendar vsega skupaj ne več kot 15 minut, ter nekajkrat do 130 pri prehitevanjih.
Pot smo začeli z 35 kwh v bateriji katera je imela 22 stopinj, v Piran pa smo prišli z 8.7 kwh ostanka in temperaturo baterije 32 stopinj, okolica 22 doma do 33 stopinj v Piranu, potem je sledilo polnjenje 3 ure z 6.6 kW kar je dodatno povišalo temperaturo na 35 stopinj.( v Piranu si lahko na polnilnici max 3 ure)
Pred odhodom domov moram še enkrat na polnilnico.
Če primerjam , podobna poraba kot zoe in zoe bi bil po dveh urah na polnilnici v Piranu poln in baterija ohlajena.
Drugače pa malo manj naporna vožnja zaradi asistenčnih naprav.
Pot smo začeli z 35 kwh v bateriji katera je imela 22 stopinj, v Piran pa smo prišli z 8.7 kwh ostanka in temperaturo baterije 32 stopinj, okolica 22 doma do 33 stopinj v Piranu, potem je sledilo polnjenje 3 ure z 6.6 kW kar je dodatno povišalo temperaturo na 35 stopinj.( v Piranu si lahko na polnilnici max 3 ure)
Pred odhodom domov moram še enkrat na polnilnico.
Če primerjam , podobna poraba kot zoe in zoe bi bil po dveh urah na polnilnici v Piranu poln in baterija ohlajena.
Drugače pa malo manj naporna vožnja zaradi asistenčnih naprav.
Re: Nissan LEAF 2018
Malo pazite na zavore - ker jih premalo uporabljamo (po informacijah serviserjev) le te "močno zarjavijo " in ni druge kot zamenjava tako diskov kot ploščic - spredaj in zadaj ... Strošek zaradi premalo zavranja - cca 800 EUR (Nissan servis Krulc). Prevoženih cca 150 000km. Očitno materijal diskov ni prilagojen glede na način vožnje brez uporabe zavor ... "žalostno a resnično" ...
Re: Nissan LEAF 2018
Kaj to pomeni, e-Pedal ves čas vklopljen? Ker takrat recimo skozi ovinke ne uporablja regeneracije, ampak domnevam zavore?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932220
Re: Nissan LEAF 2018
Če je ePedal vklopljen in imaš vklopljen tudi radarski tempomat (jaz ga imam vklopljenega več kot 90% vožnje v mestu ali zunaj), potem regenerira tudi v ovinkih navzdol. Če imaš samo epedal, potem pa pri večjem ovinku navzdol izgubiš regeneracijo, ki jo sped pridobiš tako, da rahlo pritisneš na "plin" in ga potem spustiš, da spet začne zavirati.
To je po moje Nissanov bug.
Jaz stanujem na hribu in mi vsak dan mora tudi uporabiti zavore. Upam, da mi jih ne bodo kmalu menjali.
To je po moje Nissanov bug.
Jaz stanujem na hribu in mi vsak dan mora tudi uporabiti zavore. Upam, da mi jih ne bodo kmalu menjali.
Re: Nissan LEAF 2018
Jaz vsak dan delam okoli 800m višinskih, ampak resno moram zavirati le na parih koncih, pa še tam mi ni treba, če pravočasno spustim gas. Bom malo bolj pozoren na to.
Re: Nissan LEAF 2018
Meni pri Priusu na servisu vedno rečejeo, da so diski rjavi, naj malo več bremzam, no na zadnjem servisu pri 90k km pa so rekli, da so zadnje ploščice pri koncu in bo treba menjat. Kaj zdej preveč ali premalo bremzam?
Re: Nissan LEAF 2018
Premalo zapravljaš na servisu, pa je treba spodbujat prodajo rezervnih delov in servisnih storitev.
Re: Nissan LEAF 2018
Ioniq, vsaj prejšnji je "podrgnil" diske tik preden se je avto ustavil, posledično diski niso bili rjavi, ploščice pa kot nove pri 215000km. Predvidevam, da je pri tem ta novim isto.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek