Povprečna poraba v teh dveh mesecih je bila 13.6 kWh/100 km (ali Leaf meri prejeto ali oddano energijo iz akumulatorja?). Predvidevam, da bi bila poraba še malenkost manjša, če ne bi živel v hribih.
Torej, minusi, želje in plusi so navedeni spodaj:
MINUSI
- - Ni nastavitve volana po globini
- Ni možno videti desni semafor na križišču zaradi vzvratnega ogledala in ostale elektronike na sredini sprednjega vetrobranskega stekla
- Android auto se pogosto ne vzpostavi ali crkne med delovanjem (ponavadi pomaga izklop/vklop USB kabla)
- premalo prostora za noge na zadnjih sedežih
- ni (diskretne) osvetlitve voznikove konzole med vožnjo, tako kot v Golfu. Včasih je zelo težko najti ustrezno stikalo.
- Samo voznikovo okno uporablja samodejno zapiranje/odpiranje (en klik da popolnoma odpre ali zapre okno)
- cenena notranja osvetlitev
- ne daje občutka kakovostne izdelave pri odpiranju/zapiranju vrat (občutim notranji premik, ko potisnem voznikova vrata, pri zapiranju zadnjih vrat pa slišim neko ropotanje, kot da nekaj ne bi bilo dobro pritrjeno)
- včasih na hribu navzdol rekuperacija kar izgine, čeprav avto zavira (pogosto se zgodi v ovinkih). Ponavadi pomaga samo pritisk in ponoven "odtisk" na plin v ePedal načinu.
- če odzadaj kdo odpne varnosti sedež še med vožnjo (in potem zapusti vozilo), se nadležno piskanje zaustavi šele po približno minuti ali dveh.
- vidljivost naprej levo in desno ni najboljša zaradi debelih stebričkov
- slabši sistem prezračevanja kot v Golfu. Pri isti nastavljeni notranji temperaturi je velikokrat prevroče ali prehladno. V avto režimu piha na noge in potem se začnejo rositi šipe.
- - Način vožnje, kjer zadržiš samodejno obračanje volana brez radarskega tempomata ("nožno" vzdrževana hitrost)
- nastavitev želene % napolnjenosti vozila (CRF-jeva polnilnica to sicer rešuje )
- malce bolje oblikovan vozniški sedež, ker včasih rahlo pritiska na desni del kolka (ne vem kako naj opišem ). Predvidevam, da imajo lahko debelejši ljudje precejšnje težave.
- malce bolj realističen GOM
- boljši in hitrejši samodejni vklop dolgih luči. Izklop deluje fantastično, na vklop pa je včasih potrebno dolgo čakati.
- boljše delovanje samodejnih brisalcev (začnejo divje brisati potem spet zelo počasi, nato spet divje...)
- Connect EV bi moral imeti nastavitev, da se vse vožnje samodejno beležijo brez tega, da vsakič moram pritisniti, da se strinjam. Velikokrat namreč to obvestilo ugasne še preden uspem pritisniti gumb OK.
- dobro bi bilo imeti tudi možnost za vgradnjo vlečne kljuke (za prikolico)
- možnost (stalnega) izklopa piskanja pri vzvratni vožnji
- včasih "emergency brake" reagira prehitro (nekdo pred mano zavija in avto začne divje zavirati)
- - Auto pilot - izjemno sproščena vožnja
- ePedal. Užitek v vožnji.
- tiha vožnja (ne sicer tako tiha z zimskimi gumami)
- 360-stopinjska kamera pri vzvratni vožnji ali počasni vožnji naprej
- Analogni prikaz hitrosti (ha, ha, ha - mnogi se ne boste strinjali z mano)
- poraba zanemarljiva v primerjavi z mojim dizlom
- Vtičnice za polnjenje na sprednji strani vozila
Imam pa eno vprašanje za lastnike Leafa: Ali je možno nastaviti samodejno uravnavanje temperature v vozilu, pri tem pa imeti nastavljeno pihanje v stekla brez uporabe klime?