Nov SW za blaženje rapidgate-a
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Mislim da se redki sploh srečajo, še bolj redki pa aktivno spopadajo.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Tako je , se strinjam s to izjavo in mi je všeč, da jo je napisal Ne-leafovecCRF napisal/-a:Mislim da se redki sploh srečajo, še bolj redki pa aktivno spopadajo.
Meni se še ni zgodilo polnjenje pod 30 kW. Bom odslej bolj striktno opazoval.
Res pa na DC polnim redko, večinoma na slovenskih avtocestnih polnilnicah, pač toliko, da zaključim potovanje.
Ampak, tam pa priklopiš, greš na wc, pa na kavo, vmes pogledaš maile ali EVSVET forum ... In se že pelješ
In zdaj dramatizirati, da sem namesto 9 minut moral polniti naprimer 14, se mi zdi res brezveze.
V osnovi mi avto za moje potrebe zelo ustreza in ne zdi se mi smiselno, da bi dal 5.000 € več za hlajeno baterijo ali 10.000 € več za 100 km več dometa, ker tega ne potrebujem oziroma vložek ne odtehta tistih nekaj dodatnih minut.
Res pa smo različni in različne so tudi naše potrebe. Zato pa je fajn, da je na trgu vedno več izbire.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Mene je na koncu, po subvenciji, stal 26.000 EUR. Pa ne samo mene, vse lastnike 2.zero verzije. Prav to je bil en od "trigerjev", da sem se odločil zanj - bil je en od najcenejših EV na trgu.nakaza napisal/-a:Vzamemo za 40.000 eur.. pol pa gledaš kako voziš da lahko polniš.. čisto mimo.
Trenutna cena me verjetno ne bi prepričala. Ko sem ga naročal ni bilo ne duha in ne sluha o rapidgate-u. Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo. Bojim pa se, da to velja samo za novejše modele 2018, ki imajo malenkostne spremembe na karoseriji (morda boljše pasivno odvajanje toplote?). Kot ponavadi, upam, da se motim.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Pa ne da resno verjameš da bo nov SW brez posledic za vzdržljivost baterije? Razmišljaj logično:osnovni SW je bil ravno s tem namenom tako narejen,da zaščiti baterijo pred preveliko degradacijo...pri ENAKI bateriji z ENAKIM hlajenjem lahko novi SW naredi samo škodo bateriji...Nissan s tem sam sebi dela medvedjo uslugo...crunchy napisal/-a:nakaza napisal/-a: Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Napisano je naslednje:DCT napisal/-a:Pa ne da resno verjameš da bo nov SW brez posledic za vzdržljivost baterije? Razmišljaj logično:osnovni SW je bil ravno s tem namenom tako narejen,da zaščiti baterijo pred preveliko degradacijo...pri ENAKI bateriji z ENAKIM hlajenjem lahko novi SW naredi samo škodo bateriji...Nissan s tem sam sebi dela medvedjo uslugo...crunchy napisal/-a:nakaza napisal/-a: Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo.
Nisem napisal brez posledic. In še enkrat poudarjam: to velja za vse, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje.brez hujših posledic za baterijo
Parkrat letno, če bom polnil pri nekoliko višjih temperaturah baterije ne pričakujem večjih opaznih sprememb. Nov SW še vedno omejuje moč polnjenja, vendar nekoliko manj kot prej.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Nabiramo km in se ne ubadami s takimi vprašanji
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Brez skrbi, nismo za šankom. Iz rapidgata sem malo da ne doktoriral ker sem imel zaaranega. Mojo prejšnjo trditev je potrdil bjorn s konkretnim testom.pirpy napisal/-a:Vidim da tule komentirate samo "čula rekla" oziroma ne leafovci
Kako pa se lastniki leafa spopadate s problemom ?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
če res potrebuješ hitre polnilnice večkrat na dan potem si se prav odločil, da ga nisi kupil, za vse druge pa...
meni bi čisto ok služil, nikoli nebi imel problemov z #rapidgate
meni bi čisto ok služil, nikoli nebi imel problemov z #rapidgate
Re: Nissan LEAF 2018
Bjorn na Norveškem pri -7 do -1°C pravkar preizkuša Leafa 2 z novo verzijo BMS, ki pri visoki temperaturi baterije (45°C na tretjem hitrem polnjenju) dopušča višjo moč polnjenja in sicer 32 kW (stari BMS pa bi moč omejil na cca 22 kW, če se ne motim). Ni še jasno, ali bo novi BMS moč namestiti tudi že narejenim Leafom ali je le za nove. Vse pa kaže, da gre zgolj za programski popravek.SimonZed napisal/-a:Pa zgleda nisem edini.SimonZed napisal/-a: Zame EV, ki se pozimi po 300 km vožnje pri 90 km/h na drugi hitri polnilnici polni z 28 kW (namesto 48 kW!), ni vreden nobenega denarja, pa če je še tako "ugodna" cena).
https://www.youtube.com/watch?v=f2hcst6ZMX4
Re: Nissan LEAF 2018
Pri 50 % SOC (v LeafSpy) je temperatura baterije 47°C in moč polnjenja 28 kW. (Vse to na tretjem hitrem polnjenju dneva.)
Re: Nissan LEAF 2018
Je to za 40kWh? Kaj bo pa pri 64kWh bateriji
Naroči avto preko tega linka: https://www.tesla.com/sl_si/referral/botjan772667
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Ja, to so podatki za Leaf 2 z 39 kWh baterijo in novo nastavitvijo BMS.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Pri 45 stopinjah baterije se mi zdi 30 kW moči polnjenja več kot dovolj. Ne bi imel nič proti, če bi mi zamenjali SW. Za moje zelo redke potrebe po tovrstnih vožnjah (parkrat letno) bi bila ta "rešitev" več kot ustrezna in s tem ne bi preveč škodil bateriji na daljši rok.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Bo treba povprašati na servis, če je možno, ker kar vsem po vrsti ga sami od sebe verjetno ne bodo zamenjali, saj je stari BMS z namenom tako restriktiven, kot je. Razen, če so po enoletnem "beta testiranju" leaf 2.Zero lastnikov ugotovili, da bo baterija kljub "mučenju" z višjo temperaturo zdržala v garancijskem roku.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Tudi 40 kW pri 41 oC se mi zdi dosti bolj uporabno kot dosedaj.crunchy napisal/-a:Pri 45 stopinjah baterije se mi zdi 30 kW moči polnjenja več kot dovolj.
Upam samo, da bo na servisu možno zamenjati programsko opremo.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Ko so pri Nissanu prodali battery division je novi lastnik ubral bolj varno pot ter BMS narefil bolj konzervativen. Saj bi ravno oni financirali sicer garancijske menjave baterij ?
Ocitno je bil pritisk prevelik, so popustili in omilili restrikcije BMS. Ne vemo pa v cigavo financno odgovornost. To zna it zelo v smer gen1 Leafov, kjer smo videli enormne degradacije v toplejsih klimah oz pri voznikih ki so bolj aktivno uporabljali DC zaporedoma.
Saj je jasno, ali bo sel SoH, ali pa cas voznika.
Ocitno je bil pritisk prevelik, so popustili in omilili restrikcije BMS. Ne vemo pa v cigavo financno odgovornost. To zna it zelo v smer gen1 Leafov, kjer smo videli enormne degradacije v toplejsih klimah oz pri voznikih ki so bolj aktivno uporabljali DC zaporedoma.
Saj je jasno, ali bo sel SoH, ali pa cas voznika.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Tudi sam mislim tako. Pritisk javnosti je bil očitno prevelik in so omilili BMS.
Ostajata še naslednji prostorski in časovni vprašanji:
1. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za vozila iz Skandinavije in drugih bolj hladnih dežel?
2. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za nova vozila (od novembra naprej) ali pa bo možno opremo tudi nadgraditi na starejših vozilih?
Kot sem že omenil, bi za moj stil vožnje nadgradnja prišla prav, ker z njo ne bi preveč uničil akumulatorja.
Dobro bi bilo vedeti ali je kdo na forumu, ki je prejel vozilo od decembra naprej, da bi preizkusil, če ima spremenjen BMS.
Ostajata še naslednji prostorski in časovni vprašanji:
1. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za vozila iz Skandinavije in drugih bolj hladnih dežel?
2. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za nova vozila (od novembra naprej) ali pa bo možno opremo tudi nadgraditi na starejših vozilih?
Kot sem že omenil, bi za moj stil vožnje nadgradnja prišla prav, ker z njo ne bi preveč uničil akumulatorja.
Dobro bi bilo vedeti ali je kdo na forumu, ki je prejel vozilo od decembra naprej, da bi preizkusil, če ima spremenjen BMS.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Tale zadeva z novim SW glede rapidgate pri Leafovi bateriji me spominja na primer iz strojništva,ko nekdo želi v krajšem času izdelati na stružnici nek izdelek,s tem da zanemari osnovne parametre (globina rezanja in podajanje,vrtilna hitrost...),ki so določeni za čimdaljšo obstojnost noža za struženje...seveda lahko kakšnega od teh paramatrov malo "sfriziraš" in v istem času narediš več izdelkov,ampak dejansko potem ne moreš pričakovat,da bo trajanje orodja tako dolgo kot s predpisanimi varnostnimi parametri...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek