Nov SW za blaženje rapidgate-a
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Potem sem pa na insideevs videl:
https://insideevs.com/nissan-rapidgate-software-fix/
https://insideevs.com/nissan-rapidgate-software-fix/
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Tukaj pa politike Nissana res ne razumem.crunchy napisal/-a: Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).
Očitno so #rapidgate rešili že v začetku maja... In nič o tem niso povedali.
Nič o tem pa niso vedeli niti prodajalci, niti serviserji.
In čez celo lansko leto je bila glavna tema pri Leafu #rapidgate
Zakaj ni Nissan z ustreznim komuniciranjem tako z javnostjo kot z lastniki tega preprečili?
Ali res verjamejo, da je vsaka reklama, četudi slaba, še vedno reklama?
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Zato ker se bo verjetno sedaj izkazalo da je degredacija baterij prevelika in baterije v nekaterih primerih ne bodo zdržale do konca garancijske dobe.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...Stromcek napisal/-a:Tukaj pa politike Nissana res ne razumem.crunchy napisal/-a: Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).
Očitno so #rapidgate rešili že v začetku maja... In nič o tem niso povedali.
Nič o tem pa niso vedeli niti prodajalci, niti serviserji.
In čez celo lansko leto je bila glavna tema pri Leafu #rapidgate
Zakaj ni Nissan z ustreznim komuniciranjem tako z javnostjo kot z lastniki tega preprečili?
Ali res verjamejo, da je vsaka reklama, četudi slaba, še vedno reklama?
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
No, bodimo realni... Kot smo tudi že na tem forumu ugotavljali, #rapidgate večine uporabnikov sploh ne prizadene...DCT napisal/-a: Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...
Kot zadovoljen lastnik lahko to samo potrdim.
Res pa pri Leafu ostaja še vedno vprašanje degradacije baterije, ampak garancija 8let/160.000 km ostaja.
V vsem ostalem skupaj pa je Nissan Leaf en zelo dober električen avto, seveda s svojimi plusi in minusi v primerjavi s trenutno dosegljivo konkurenco; ampak tudi to smo na tem forumu že večkrat prežvečili
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Katerih dejstvih? Mislim da je sedaj edino relevantno dejstvo to, da Leaf ne uporablja nobenega aktivnega hlajenja in ga tudi ne bo v novem modelu. Torej pri Leafu lahko pričakujemo, da se bo baterija med polnjenjem ali hitrejši vožnji lahko precej segrela. To se dogaja tudi v nekaterih drugih EV (tudi pri Tesli, kolikor mi je znano - če me spomin ne vara se hlajenje vklopi šele nekje pri 50 oC?). Težava je v tem, da se pri Leafu visoke temperature ne moreš znebiti v nekem kratkem času. Koliko to zniža življenjsko dobo je seveda odvisno od pogostosti in trajanja teh dogodkov.DCT napisal/-a:Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...
Pri veliko EVjih je dejansko stanje baterije zakrito s tem, da proizvajalec počasi manjša rezervo na zgornji in spodnji strani, uporabniku pa prikazuje, da je baterija na 100% kapacitete. Tako uporabnik dobi lažni občutek, da se baterija ne stara in da je v izvrstni formi. Če nekdo misli, da je dejanska kapaciteta njegove baterije še vedno 100% po npr. 10000 ali več kilometrih zato, ker tako kaže sistem in zato, ker ima vozilo tekočinsko hlajenje, potem je v veliki zmoti. Vsaka baterija se stara s časom in prevoženimi kilometri. V nasprotnem primeru pod seboj prevažate tehnološki čudež. Nissana niti slučajno ne nameravam braniti, vendar vsaj, po moje, pošteno prikaže degradacijo baterije. Dopuščam tudi možnost, da Nissan ne vgrajuje najbolj kakovostnih baterij, tako da je morda dejanska degradacija nekoliko višja kot pri nekaterih drugih EV-jih.
Sedaj bi rad odgovoril na postavljeno vprašanje. Leaf je bil v času, ko sem ga naročal en od najcenejših EV (na cesto z odšteto subvencijo okrog 26000 EUR), imel je ProPilota, cel kup asistenčnih sistemov, e-pedal, možnost da svojo hišo napajaš iz vozila (zanimivo, to se mi je takrat zdela ena od najbolj zanimivih lastnosti), precej velik prtljažnik, itd. V času naročanja je bil Ioniq za 2000 EUR dražji, hkrati pa, vsaj na papirju, je nudil manj, vključno z manjšo močjo in dosegom. Sedaj so se morda razmere tudi cenovno spremenile in bi se morda drugače odločil. Danes verjetno sploh ne bi kupil EV.
Kar pa me čudi je naslednje. Kako je možno, da cene EVjev naraščajo namesto da bi padale? Še pred letom ali dvema s(m)o trdili, da bodo cene EV vozil v naslednjih nekaj letih drastično padle. In kaj se je zgodilo? Nova Kona je skoraj 10000 EUR dražja od Leafa pred enim letom, pa skoraj nič komentarjev glede izjemno visokih cen. Za razliko v ceni se da že postaviti sončno elektrarno 10-11 kWp. Če me kdo sprašuje ali se splača kupiti EV mu zadnjih par mesecev pošteno povem, da je sicer sama vožnja čisti užitek, vendar pa je s finančne strani bolje še malce počakati.
No, pa sem se "izpihal". Upam, da se nisem komu zameril, ker to ni bil moj namen.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Ta izjava me je presenetila. Jaz niti v "najhujših" sanjah ne razmišljam, da bi šel nazaj na ICE.crunchy napisal/-a:... Danes verjetno sploh ne bi kupil EV...
EV priporočam vsakemu... je pa res, da ni (še) za vsakega.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Narobe razumljeno. Danes, če bi kupoval prvi EV (in ne lani), ne bi kupil EV, ampak bi raje počakal.DGJ napisal/-a:Ta izjava me je presenetila. Jaz niti v "najhujših" sanjah ne razmišljam, da bi šel nazaj na ICE.crunchy napisal/-a:... Danes verjetno sploh ne bi kupil EV...
Tudi sedaj, za drugo vozilo, še ne bi kupil EV, ampak bi počakal, da cene pridejo na sprejemljivo raven. Raje bi še par let gonil stari ICE, kot da bi moral plačati več kot, na primer, 33000 EUR (po subvenciji) za EV. Tako pač menim, ker imam občutek, da trenutne cene EV sploh niso realne. Upam, da se ne motim in da se bodo cene znižale.
Cena zgoraj je le simbolična. Hotel sem samo reči da so neke cene za "običajna" EV vozila pretirane. Samo ne me držati za besedo.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Slovenija je zelo majhna država...Stromcek napisal/-a: No, bodimo realni... Kot smo tudi že na tem forumu ugotavljali, #rapidgate večine uporabnikov sploh ne prizadene...
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
To je 4% od vseh vozil, ki jih je lani prodal Nissan. Če je to dobro ali slabo naj pa preceni vsak posameznik.venuciae30 napisal/-a:Jih je pa 100 v slo
Ampak nisem imel tega v mislih. Ker je Slovenija po površini majhna rapidgate ne pride toliko do izraza. Nimam podatkov pa vseeno mislim da smo precej na dnu evropskega povprečja po prevoženem kilometru na dan.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Res je, Tesla GREJE baterije na 50 stopinj, če vklopiš nek "full power mode".crunchy napisal/-a:(tudi pri Tesli, kolikor mi je znano - če me spomin ne vara se hlajenje vklopi šele nekje pri 50 oC?).
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
https://www.nextgreencar.com/news/8582/ ... v-in-2018/DCT napisal/-a: Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Moram se pohvalit da po 8 mesecih in 13000km do sedaj še nisem imel problema na polnilnici kjer sem polnil. Verjetno samo izredna sreča, ampak kar se tega tiče je Nissan delal tako kot more.
Da ga malo pohvalim če že drugače samo napake vidimo.
Da ga malo pohvalim če že drugače samo napake vidimo.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Podpišem!BogyX napisal/-a:Moram se pohvalit da po 8 mesecih in 13000km do sedaj še nisem imel problema na polnilnici kjer sem polnil. Verjetno samo izredna sreča, ampak kar se tega tiče je Nissan delal tako kot more.
Da ga malo pohvalim če že drugače samo napake vidimo.
Le da je pri meni 8 mesecev in 35.00 kilometrov
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
crunchy napisal/-a: Sedaj so se morda razmere tudi cenovno spremenile in bi se morda drugače odločil. Danes verjetno sploh ne bi kupil EV.
Tudi sam ves čas nekako "vrtim" te zadeve in vsakič ugotavljam, da je nov EV (vsaj za nas) zelo precenjen.
Ekonomsko upraviči samo, če se z njim dnevno prevozi relativno veliko kilometrov in vmes po možnosti še polni (npr. služba).
Stromcek bo - kot kaže - investicijo veliko bolje izkoristil kot npr. BogiX.
Na srečo (če se temu lahko tako reče) je naš družinski optimum 6 sedežev (ali več). Takih EV pa zaenkrat takorekoč ni!
Za ceno Tesle (ki je eden redkih) si pa z veseljem privoščimo kar precej "hudih" (po)potovanj... - vsakodnevno prevozno sredstvo v našem življenju nima večjega pomena...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Včera je bil res izjemen dan. Potoval sem od Krvavških hribov do Poreča in nazaj. Izjemen pa ni bil zaradi same poti, temveč zaradi vseh podatkov, ki sem jih snel s pomočjo LeafSpy-a. Eden od rezultatov je bil tudi ta, da kaže, da imam nov SW, ki manj "zavira" polnjenje baterije, ko je toplejša. Preden nalimam dejanske moči polnjenja naj tukaj omenim, da sem pri 6% polni bateriji na prikazovalniku EV (16% v LeafSpy-u) pri 36 oC bateriji (najvišja od treh izmerjenih temperatur), polnil z močjo okrog 37 kW, ki se je potem višala proti 40 kW, ko se je SOC višal (izklopil sem pri 34% SOC-a na LeafSpy-u oziroma nekje pri 25% na prikazovalniku vozila). Zunanja temperatura je bila -4 oC, ampak to po moje ni relevantno.
EV sem prejel v drugi polovici septembra, torej je bil po vsej verjetnosti narejen nekje avgusta.
EV sem prejel v drugi polovici septembra, torej je bil po vsej verjetnosti narejen nekje avgusta.
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Očitno je popravek narejen samo za vozila zunaj USA, tam ostane kot je bilo
https://insideevs.com/nissan-leaf-rapid ... ix-europe/
https://insideevs.com/nissan-leaf-rapid ... ix-europe/
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Sam ga tudi pohvalim, čeprav sem velikokrat doživel ko se polnjenje zniža na 20 kW, pa je baterija še hladna, daleč pod polovico, kjer kaže temperaturo. Poraba ne gre po 17,5 kWh/100 km. Čeprav izredno malo vožnje po AC. To verjetno prispeva zima, zimske gume, ves čas luči in klima itn.
Ja imam zelo dobre stvari, ima pa tudi probleme. Naredil že servis na 30k. Bi vseeno premišljal, če bi se moral odločiti, ali mi umaknejo te omejitve pri polnjenju ali ne.
Ostanem še naprej na tem avtu, zato po svoje kar malo pazim na baterijo. Redko na hitro pritisnem po "gasu", običajno polnim med 20 in 80, ter večinoma doma.
Ja imam zelo dobre stvari, ima pa tudi probleme. Naredil že servis na 30k. Bi vseeno premišljal, če bi se moral odločiti, ali mi umaknejo te omejitve pri polnjenju ali ne.
Ostanem še naprej na tem avtu, zato po svoje kar malo pazim na baterijo. Redko na hitro pritisnem po "gasu", običajno polnim med 20 in 80, ter večinoma doma.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a
Miran, koliko imaš SOH, po LeafSpyu?
Meni pri 35.000 km kaze 94,98 %, pa me zanima, kako je kaj pri ostalih... Javite, da malo primerjamo...
Če kdo nima vmesnika in programa, lahko tudi jaz kdaj "pomerim", če se kaj vidimo.
Sem iz LJ, pa mi napisite na ZS, da ne dajem tukaj naslova in telefona (saj veste, oboževalke, pa to... )
Meni pri 35.000 km kaze 94,98 %, pa me zanima, kako je kaj pri ostalih... Javite, da malo primerjamo...
Če kdo nima vmesnika in programa, lahko tudi jaz kdaj "pomerim", če se kaj vidimo.
Sem iz LJ, pa mi napisite na ZS, da ne dajem tukaj naslova in telefona (saj veste, oboževalke, pa to... )
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek