Nov SW za blaženje rapidgate-a

Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Točno tako!
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a giotto »

Tole je pa precej bolje. Z zmernim številom DC polnjenj pomojem nebi smelo imeti večjega učinka na zdravje baterije. Za tiste, ki pa rabijo veliko DC polnjenj je pa sedaj že dovolj informacij na trgu plus druge opcije tako, da bodo pač kupili drug EV.

Je že kdo od kupcev dobil klic Nissana naj pride po update?
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Močno dvomim, da bo Nissan sam klical, ker večina lastnikov najbrž sploh ne ve za problem in ni nobene potrebe, da bi imel Nissan stroške z njimi (najprej s servisom in kasneje morda še z garancijo za baterijo, ki bi se še bolj pregrevala). Pa tudi sicer je Nissan ves čas trdil, da je BMS sistem pač namenoma tako zasnovan, zakaj bi ga torej popravljali, če deluje kot so ga zasnovali... Tako da se boste lastniki najbrž morali kar sami potruditi, da vam ga nadradijo, kar zna bit spet vse prej kot enostavno...
DCT
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Kako se prevede Rapidgate v slovenščino?
OVE, OVE, OVE
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Afera s počasnim polnjenjem na hitri polnilnici?
rgornik, giotto, FV-EV
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Tako kot se dieselgate ne prevaja bi tudi za to rekel da se ne prevede.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a DGJ »

rgornik napisal/-a:Kako se prevede Rapidgate v slovenščino?
#HitraVrata by Google Translate.
Nejccc, matija, FV-EV
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a Pier »

Tudi jaz mislim, da se teh zadev ne da prevajati. Še najbližje bi bila polnilna afera ali kaj podobnega, ampak tako kot se diselgate težko prevede, se težko prevede tudi rapidgate, pa verjetno še najbolj znani watergate in tako naprej.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Vsem so skupne gate, morda bi lahko rekli kar usrane gate
drejc12, Nejccc, SimonZed, crunchy, MIRANRR
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Ali je že ldo poskusil tole metodo hlajenja baterije. ?
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?t=21374
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Tukaj je še en članek. Zanimiv je graf, ki pokaže razliko v hitrosti polnjenja pri starih in novih modelih.
https://cleantechnica.com/2019/01/05/ni ... re-update/
Nejccc
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:Močno dvomim, da bo Nissan sam klical, ker večina lastnikov najbrž sploh ne ve za problem in ni nobene potrebe, da bi imel Nissan stroške z njimi (najprej s servisom in kasneje morda še z garancijo za baterijo, ki bi se še bolj pregrevala). Pa tudi sicer je Nissan ves čas trdil, da je BMS sistem pač namenoma tako zasnovan, zakaj bi ga torej popravljali, če deluje kot so ga zasnovali... Tako da se boste lastniki najbrž morali kar sami potruditi, da vam ga nadradijo, kar zna bit spet vse prej kot enostavno...
Slabo kaže za obstoječe lastnike, odvisni so od milosti Nissana:
[youtube]https://youtu.be/lJMJNEbPfAY[/youtube]
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Še malce daljša verzija:
[youtube]https://youtu.be/T00TveCh-_w[/youtube]

Par koristnih podatkov. Vidi pa se, da mu fizika malce šepa.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

No, sedaj so se razvile debate, da novejši Leafi že imajo "popravljen" SW in da je verzijo SW možno preveriti prek LeafSpy-a. Spodaj je ena od novejših informacij glede verzij:
...you can check the battery and BMS version in LeafSpy on the "Service screen", getting the ECU versions. In the HV BATTERY line you can see the serial number of your battery, and at the beginning of the row there is a 5SHXY which means 5SH = 40kWh battery pack, X = 2 or 3, where 2 means without battery heater, 3 means with battery heater, Y = A or B or C is the battery controller version (BMS version), where C seems to be the newest, found in October, November cars, but my end of August car has also already the C version BMS. A seemed to be the first release when prod started, followed by B at start of 2018, and some time later (end of Spring, start of Summer) the new C version appeared. This is why only owners were complained about rapidgate who received their Leaf at the start of the year, and since you can read two posts: older Leaf owners complain about rapidgate, newer Leaf owners state, that they are not affected (can be seen also on twitter, many newer Leaf owner state, they do not have problems with rapidgate).
Torej v LeafSpy-u je potrebno vklopiti servisni ekran in preveriti ECU verzijo (tipka). Med vsemi podatki se nahaja tudi vrstica, ki vsebuje oznako "HV BATTERY". Pred to oznako je pomembna šifra. Prve tri črke so 5SH, kar naj bi pomenilo 40 kWh verzijo, nato je številka 2, kar v našem primeru pomeni verzijo brez grelnika baterije (hmmm, do sedaj sem mislil, da je grelnik notri; verzija z grelnikom naj bi imela številko 3), nato pa še ključna črka, ki je lahko A, B ali C. C naj bi označeval najnovejši SW nekje od poletja naprej, ki naj bi omogočal hitrejše polnjenje, če jim je za verjeti.
Jaz še vedno nisem prepričan in morda zadeva deluje samo za Skandinavske države, kjer imajo vključen grelnik za baterije. Moj LeafSpy kaže oznako 5SH2C, kar naj bi nakazovalo, da bi morda bilo omogočeno hitrejše polnjenje. Hmmm... Enkrat bi to moral preizkusiti. Težava je samo v tem, da bi moral večkrat hitro polniti (plus hitra vožnja), ker ni poletje in moram najprej segreti baterijo. Morda pa lahko hitro polnim pri NOX-u, ko že imajo tako dobro kavo.
matija, venuciae30
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a CRF »

Kaj pa menjava SW na starih LEAFih? Je o tem že kaj znanega?
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a giotto »

pirpy napisal/-a:Vidim da tule komentirate samo "čula rekla" oziroma ne leafovci
Kako pa se lastniki leafa spopadate s problemom ?
Evo takole
https://www.youtube.com/watch?v=6HcM47nWEoQ&t=714s
SimonZed
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a pirpy »

ali je kdo meril temperaturo zgornjega pokrova baterije , ko se temperatura celic dvigne na 50 stopinj?
giotto
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Očitno se je Nissan "vdal" in bo možno zamenjati staro programsko opremo za novejšo in se s tem nekoliko izogniti Rapidgate-u:

https://www.electrive.com/2019/01/22/ni ... 0YBQnUlzYY

Seveda, na račun morda nekoliko večje degradacije, če pogosteje uporabljate zaporedna hitra polnjenja. V vsakem primeru dobra novica za tiste, ki samo občasno odrinejo na daljše ture.
Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

crunchy napisal/-a: Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).
Med komentarji se najdejo primerki, izdelani po 8. maju, ki nimajo nove programske opreme.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Jaz še sam ne vem kdaj je bil izdelan moj. Ali se to lahko ugotovi?
Kateri komentarji? Pod omenjenim člankom je trenutno samo en komentar, ki ne omenja nobenih datumov.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”