Nakup Nissan Leaf
Nakup Nissan Leaf
Pozdravljeni.
Zame je EV povsem nekaj novega in si še delam bazo informaciji glede tega obzorja.
Na kratko pa se spogledujem z rabljenim Leafom letnik 2018, zadnji Gen 1 s 30kw baterijo. Prevoženih ima 25k km pri 96% bateriji.
Nekaj sem bral o hitri degradaciji te 30kw vendar naj bi to rešili saj je bila softwarska napaka.
V sredo ga grem pogledat pa me zanima če imate kakšen nasvet na kaj je potrebno biti pozoren.
Plan je, da bi ga uporabljaj jaz kot 2. avto za v službo in nazaj, to je 40km v eno smer. Plus še kakšen opravek na poti recimo da 100km na dan povprečno.
Zanima me mnenje izkušenih če je to to ali naj raje kaj drugega pogledam.
Hvala.
Zame je EV povsem nekaj novega in si še delam bazo informaciji glede tega obzorja.
Na kratko pa se spogledujem z rabljenim Leafom letnik 2018, zadnji Gen 1 s 30kw baterijo. Prevoženih ima 25k km pri 96% bateriji.
Nekaj sem bral o hitri degradaciji te 30kw vendar naj bi to rešili saj je bila softwarska napaka.
V sredo ga grem pogledat pa me zanima če imate kakšen nasvet na kaj je potrebno biti pozoren.
Plan je, da bi ga uporabljaj jaz kot 2. avto za v službo in nazaj, to je 40km v eno smer. Plus še kakšen opravek na poti recimo da 100km na dan povprečno.
Zanima me mnenje izkušenih če je to to ali naj raje kaj drugega pogledam.
Hvala.
Re: Nakup Nissan Leaf
Če dobiš dobro ceno, nimaš kaj razmišljat. Up ima podobno kapaciteto baterije in mi polnenje na 80% poleti zadostuje za 2x do službe in nazaj (80km) preko Vahte (Metlika-NM), kjer je poraba še večja, kot na na normalni cesti, pa še ostane.
Re: Nakup Nissan Leaf
Jaz osebno bi pogledal tudi KIA SOUL. Zdi se mi, da imajo rabljeni podobno ceno. Nisem pa spremljal trga zadnje čase.
Predvsem z vidika baterije, degradacije se mi zdi KIA boljša izbira. Oblika je pa že druga zgodba.
Predvsem z vidika baterije, degradacije se mi zdi KIA boljša izbira. Oblika je pa že druga zgodba.
Re: Nakup Nissan Leaf
Moja bo kmalu na voljoDGJ napisal/-a:Jaz osebno bi pogledal tudi KIA SOUL. Zdi se mi, da imajo rabljeni podobno ceno. Nisem pa spremljal trga zadnje čase.
Predvsem z vidika baterije, degradacije se mi zdi KIA boljša izbira. Oblika je pa že druga zgodba.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nakup Nissan Leaf
Ravnokar izvedel, da prodaja bivši sosed svojega Leaf-a letnik 2013.
Več podatkov ne vem, jih pa dobim v kratkem in objavim pod Prodam.
Več podatkov ne vem, jih pa dobim v kratkem in objavim pod Prodam.
Re: Nakup Nissan Leaf
Tale ki ga grem dans pogledat ima razmirje med ceno kilometri in letnikom res v redu. 13800€ za letnik 2018 s prevoženimi 25k km... Čisto slučajno sem ga opazil zato razmišljam o EV-ju. Največja motivacija je da bi kaj privarčeval v primerjavi s trenutnim dieslom...
Bomo vidli na ogledu kako bo. Tej nissani vidim da imajo kar težave z baterijo. Ni bi si rad nakopal dodatnih stroškov.
Bomo vidli na ogledu kako bo. Tej nissani vidim da imajo kar težave z baterijo. Ni bi si rad nakopal dodatnih stroškov.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nakup Nissan Leaf
Moj Nissan ima res "težave" z baterijo, predvsem poleti. Na zadnji poti po Nemčiji, popoldan si ni polnil z več kot 23 kW. Tako da so bili dobrodošli Lidli z maksimumom 20 kW. Je pa drug problem, da so Lidli v nedeljo "out", trgovine zaprte.
Ko to sprejmeš, gre prav tako dobro naprej.
Cenovno je sedaj "IN" WV.
Ko to sprejmeš, gre prav tako dobro naprej.
Cenovno je sedaj "IN" WV.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nakup Nissan Leaf
Lep pozdrav vsem skupaj.
Nekaj tednov že razmišljam o nakupu Leafa 40kWh (62kWh mi je žal predrag), gledam videe, berem članke, pa še vedno nisem prepričan, da bo zadostil moji primarni potrebi... torej vožnja za vikende iz Ljubljane do slovenske obale, Piran, Potrorož.... Tam bi ga nopolnil za pot nazaj na domači vtičnici.
Ali je teh 120 - 130km preveč, še posebej poleti (klima) in pozimi (gretje)? Najraje bi vozil tako kot zdaj, t.j. 125 -130 km/h avtocesta na tempomat (pač elektrike ne mislim šparat) - med potjo pa ne bi delal postankov. MIslim, da je problem predvsem pot nazaj - vzpon. Pa čez nekaj let, ko bo baterija izgubila del kapacitete?
Zelo bi cenil vaše izkušnje s to relacjo in konkretno tem avtomobilom. Najlepša hvala vnaprej.
Nekaj tednov že razmišljam o nakupu Leafa 40kWh (62kWh mi je žal predrag), gledam videe, berem članke, pa še vedno nisem prepričan, da bo zadostil moji primarni potrebi... torej vožnja za vikende iz Ljubljane do slovenske obale, Piran, Potrorož.... Tam bi ga nopolnil za pot nazaj na domači vtičnici.
Ali je teh 120 - 130km preveč, še posebej poleti (klima) in pozimi (gretje)? Najraje bi vozil tako kot zdaj, t.j. 125 -130 km/h avtocesta na tempomat (pač elektrike ne mislim šparat) - med potjo pa ne bi delal postankov. MIslim, da je problem predvsem pot nazaj - vzpon. Pa čez nekaj let, ko bo baterija izgubila del kapacitete?
Zelo bi cenil vaše izkušnje s to relacjo in konkretno tem avtomobilom. Najlepša hvala vnaprej.
Re: Nakup Nissan Leaf
Počakat da nas Gargamel kam spusti, potem pa v avto hišo, se dogovorit za test čez vikend, probat relacijo 2x ali 3x več načinov vožnje tako boš imel najboljše podatke. Za Lefa s ni težav ga dobit, jih je veliko na zalogi. Sedaj imaš pa čas, da jim težiš po telefonu za test
Poraba narašča s hitrostjo, torej zračnim uporom. Jaz imam Soula starega, da se malo pohvalim tudi novega. Zadeva je približno enaka, nad 110 km/h se poraba občutno poveča.
Poraba narašča s hitrostjo, torej zračnim uporom. Jaz imam Soula starega, da se malo pohvalim tudi novega. Zadeva je približno enaka, nad 110 km/h se poraba občutno poveča.
ako_2k4 napisal/-a:Lep pozdrav vsem skupaj.
Nekaj tednov že razmišljam o nakupu Leafa 40kWh (62kWh mi je žal predrag), gledam videe, berem članke, pa še vedno nisem prepričan, da bo zadostil moji primarni potrebi... torej vožnja za vikende iz Ljubljane do slovenske obale, Piran, Potrorož.... Tam bi ga nopolnil za pot nazaj na domači vtičnici.
Ali je teh 120 - 130km preveč, še posebej poleti (klima) in pozimi (gretje)? Najraje bi vozil tako kot zdaj, t.j. 125 -130 km/h avtocesta na tempomat (pač elektrike ne mislim šparat) - med potjo pa ne bi delal postankov. MIslim, da je problem predvsem pot nazaj - vzpon. Pa čez nekaj let, ko bo baterija izgubila del kapacitete?
Zelo bi cenil vaše izkušnje s to relacjo in konkretno tem avtomobilom. Najlepša hvala vnaprej.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nakup Nissan Leaf
Prav s takim Leaf-om sem šel včeraj iz Grosuplja v Izolo (125 km). Štartal sem s 95% baterijo in mi je v Izoli ostalo 75 km dosega. Danes pa nazaj s 100% polno baterijo mi je ostalo 60 km. Vozim s tempomatom na 120. Torej še veliko rezerve tudi za pozimi.ako_2k4 napisal/-a:Lep pozdrav vsem skupaj.
Nekaj tednov že razmišljam o nakupu Leafa 40kWh (62kWh mi je žal predrag), gledam videe, berem članke, pa še vedno nisem prepričan, da bo zadostil moji primarni potrebi... torej vožnja za vikende iz Ljubljane do slovenske obale, Piran, Potrorož.... Tam bi ga nopolnil za pot nazaj na domači vtičnici.
Ali je teh 120 - 130km preveč, še posebej poleti (klima) in pozimi (gretje)? Najraje bi vozil tako kot zdaj, t.j. 125 -130 km/h avtocesta na tempomat (pač elektrike ne mislim šparat) - med potjo pa ne bi delal postankov. MIslim, da je problem predvsem pot nazaj - vzpon. Pa čez nekaj let, ko bo baterija izgubila del kapacitete?
Zelo bi cenil vaše izkušnje s to relacjo in konkretno tem avtomobilom. Najlepša hvala vnaprej.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Re: Nakup Nissan Leaf
Hvala za ta odgovor - torej bo iz Ljubljane šlo brez težavkt57 napisal/-a: Prav s takim Leaf-om sem šel včeraj iz Grosuplja v Izolo (125 km). Štartal sem s 95% baterijo in mi je v Izoli ostalo 75 km dosega. Danes pa nazaj s 100% polno baterijo mi je ostalo 60 km. Vozim s tempomatom na 120. Torej še veliko rezerve tudi za pozimi.
Re: Nakup Nissan Leaf
Rešitev je samo ena. Velika večina si lahko poišče službo bližje domu, nekateri pač ne. Tako sem naredil jaz in mi ni žal. Ne vem zakaj bi v avtomobilu nabiral kilometre in tratil čas. Ne razumem tistih, ki se preselijo še dlje, da dobijo potne stroške.Argo123 napisal/-a:Kot zanimivost številke malo drugače.desiro napisal/-a:Govora je o relaciji Lj-Kp in ne o 15 urni vožnji do AmsterdamaMaybe napisal/-a:Mal je najbrž odvisno ali se pelješ 15 min ali pa 15 ur.
Razdalja LJ-KP je cca 110km. Poenostavljeno jo pri 100km/h prevoziš v 66 minutah, pri 130 km/h v 51 minutah. Razlika v eno smer je celih 15min. Če bi se 40 let vozil v službo in nazaj ta razlika pomeni, da si namesto z ljudmi, ki jih imaš rad, rajši preždel v avtu 5040 ur. Če predpostavljamo, da smo dnevno z domačimi v budnem stanju cca 4 ure, da vozimo 30km/h počasneje kot je maksimalno dovoljeno na AC, od domačih v 40 letnem delovno aktivnem življenskem obdobju odtujeni kar 1260 delovnih dni oz. polnih 5 let. Kar grozno. In takšne prevožene razdalje v službo niti niso tako redke. Ogromno se nas vozi. Zato razmislite o vožnji za šleperji.
Re: Nakup Nissan Leaf
Od kje ste sedaj prišli od vikend izleta na morje na to, da se bo vsak dan vozil iz LJ v KP. Sledite temi, je bilo zastavljeno dosti nedvoumno vprašanje in nobene potrebe ni po "kaj pa če"...
Re: Nakup Nissan Leaf
Pozdravljen @ako_2k4. Nimam Leaf-a in ne morem pisati o izkušnjah te relacije s tem avtom.
Želim ti pa sporočiti, da se čimprej odloči za nakup. Ne bo ti žal.
V prihodnosti in v primeru odločitve za nakup boš verjetno sprejel kakšne kompromise pri načinu vožnje (hitrost) ali pa ohranil hitrost ter se za nekaj minut ustavil na hitri polnilnici ob poti, če bi bilo to potrebno. V tem ni nič slabega in ni vse v matematiki in računanju izgubljenih minut. Šteje tudi užitek v vožnji.
Želim ti pa sporočiti, da se čimprej odloči za nakup. Ne bo ti žal.
V prihodnosti in v primeru odločitve za nakup boš verjetno sprejel kakšne kompromise pri načinu vožnje (hitrost) ali pa ohranil hitrost ter se za nekaj minut ustavil na hitri polnilnici ob poti, če bi bilo to potrebno. V tem ni nič slabega in ni vse v matematiki in računanju izgubljenih minut. Šteje tudi užitek v vožnji.
Re: Nakup Nissan Leaf
EVji še zdaleč niso vsi enakovredni ampak najslabša odločitev, ki jo lahko sprejmeš je "bom še mal počakal" in / ali iz tedna v teden sprašuješ za mnenja o tem in onem avtu.
Js sm svojo pripeljal iz AT z začasnimi tablicami. Ker sm bolano šparovn sm vzel le tri dnevno začasno "eksport" zavarovanje.
In nato en mesec kupoval dizl, ki je stroškovno preseglo enomesečno začasno zavarovanje. Tako v praksi zgleda 'preudarnost'.
Vsak EV te je zmožen pripeljat od kjerkoli v civiliziaciji do kamerkoli v civiliziaciji. Danes civilizacija pomeni vsaj 240V štekar.
Narobe se boš odločil le, če danes na naročiš. Tudi če naročiš kanto od mizernega Leafa, bo to še vedno neprimerno bolj pametno, kot da ne naročiš ničesar.
Js sm svojo pripeljal iz AT z začasnimi tablicami. Ker sm bolano šparovn sm vzel le tri dnevno začasno "eksport" zavarovanje.
In nato en mesec kupoval dizl, ki je stroškovno preseglo enomesečno začasno zavarovanje. Tako v praksi zgleda 'preudarnost'.
Vsak EV te je zmožen pripeljat od kjerkoli v civiliziaciji do kamerkoli v civiliziaciji. Danes civilizacija pomeni vsaj 240V štekar.
Narobe se boš odločil le, če danes na naročiš. Tudi če naročiš kanto od mizernega Leafa, bo to še vedno neprimerno bolj pametno, kot da ne naročiš ničesar.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nakup Nissan Leaf
Vozim Leaf 40 kWh, kupljen septembra lani. Super avto, baterija popolnoma zadošča za vse relacije po Sloveniji. Primestna vožnja v in iz Lj zahteva polnjenje na 2 dneva, izleti na Primorsko pa so keks. Če sem zelo priden, ni treba dofilat, sicer pa 1h na počasni polnilnici na cilju zadošča za pot nazaj. Tudi hitre polnilnice na slovenskih relacijah ne pregrevajo baterije. Nisem preizkušal konkurence, vendar sem zelo zadovoljen s kakovostjo izdelave, pospeški in udobjem vožnje. Za avto s polno opremo, salonski model, sem si izprosil lep popust. Niti malo mi ni žal, da nisem npr. čakal pol leta na cenejšega e-golfa, ker pod 40 kWh baterijo ne bi šel; lani pa so bili vsi modeli z 60 kWh baterijo bistveno (8-10k) dražji.
Re: Nakup Nissan Leaf
Hm, to se ti že splača najti kakšnega Leafa z uničeno baterijo, dati notri 40kWh ...
Re: Nakup Nissan Leaf
Fantje, boljša polovica se zagreva za EV, ker je seveda budget omejen, pride v poštev samo kak leaf 1. generacije, ali pa zoe (njet) ali pa c-zero (spet njet)
Se pa bojim, da imajo ti avti kar uničene baterije? Kako pa je z predgretjem teh modelov, je to serijsko, kako funkcionira?
Se pa bojim, da imajo ti avti kar uničene baterije? Kako pa je z predgretjem teh modelov, je to serijsko, kako funkcionira?
Re: Nakup Nissan Leaf
Sej vidiš ko greš pogledat z OBD. Če se je lepo skrbelo je lahk čist ok. Prvi pokazatelj je že število črtic ni pa to edino. Vselej vzemi 30kWh so novejši pa se dobi tudi kakega za lepo ceno. Drugače pa še en Ioniq
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek