Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovori
neostik
Prispevkov: 7
Avto: Nissan Leaf 40
15
0

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a neostik »

Častna pionirska, da nisem v enem letu niti enkrat trpel zaradi Leafovega (40 kWh) polnjenja. Na vikend relaciji Lj-Primorska ali Lj-Krk sem DC uporabil vsega trikrat po 10 min, za dofilat do doma, sicer pa na cilju polnim na AC uro-dve-tri (razen v Baški na Krku, kjer je polnilnica, deklarirana z 18,76 kW (na dve decimalki), v resnici pa polni nekje pri 1 kW). In v tem režimu grem po AC vedno 130 km/h. Nekajkrat na teden polnim na AC na Gremonaelektriko od prihoda v službo do dvanajstih. Doma redkokdaj. Res je vse zelo odvisno od individualnega načina uporabe; pri mojem načinu ni nobenega minusa.
timo, kt57, venuciae30, m3, context, pirpy, pirpank, BogyX, Dzun Tao
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Da malo oživimo tole temo imam nekaj vprašanj, ki sem jih imel že glede Tesle v drugem postu, le, da se sedaj nanašajo na lastnike Leaf-a:

1. Ali bi nakup Leafa v 2021/2022 še vedno priporočili glede na znane pomankljivosti (Chademo, pasivno hlajenje baterije, ...)?
2. Kakšno relacijo delate dnevno in koliko znaša povprečna poraba?
3. Kako polnite avto? Ali imate kakšne težave oz. pripombe čez priložen mobilni charger?
4. Kako je kaj s servisi in ceno le teh? So cenejši kot pri Tesli? :)
5. Koliko znaša zavarovanje za Leafa / zavarovalnica ?
6. Morebitne pripombe, ki bi jih želeli prenesti prihodnjih lastnikom Leafov (do it or don't do it).

Hvala :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Sicer imam 40 kWh in samo kot drugi avto, nimam niti vinjete, avto je super za vozit, nebi pa kupil novega, samo zaradi nehlajene baterije in posledično večje degradacije, Moj ima 44 k km in na voljo imam komaj še 35 kWh pri 88 %SOH, pa leaf nima zgoraj nič rezerve, vedno se napolni na 100% medtem, ko ima baterija moje zoe ze40 enake starosti precej več km in SOH 95%, na voljo vsaj 3 kWh več kljub temu, da ima zgoraj še kakšnih 5 % rezerve.
Enkrat sem bil v Piranu z njim, Pot je dolga 200 km in naredil sem jo brez postanka toda z eko vožnjo, nazaj grede pa sem se ustavil na hitri polnilnici v Lukovici za 10 minut, pri prihodu na polnilnico je imela baterija 38 stopinj, pri odhodu 42, potem pa klanec na trojane in segrela se je na 44 stopinj, pa nobenega pretiravanja in hladno vreme :)
Baterija v zoe se segreje samo do 32 stopinj pa je lahko zunaj preklensko vroče ...
Gom ima preveč optimističen.
dnevna relacija 22 km round trip :)
Polnilec deluje ok.
Drugi servis me je stal 118 €
Zavarovanje me je letos prišlo 820 € , paketno pri trigav, 40 % bonifikacije in drive
pelaks
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Hvala za odgovor.

Kar težko se je odločiti, ali raje razmišljati o Tesli oz. o Leafu, ki je lahko kar za 15K€ cenejši od Tesle in ima celo ca 10kWh večjo baterijo (govorim seveda o e+ vs. SR+). Seveda bi bil to naš edini družinski avto in dnevno se trenutno dela cca. 110 km. To verjamem, da ne bi bil problem, vendar pa imamo vsako leto tudi kakšen izlet na morje (250 km v eno smer) ali pa v kak tuj kraj (cca. 400 km v eno smer). Vse po AC.
Tesla ima ustrezno hlajene baterije, dobro polnilno infrastrukturo (ki je veliko cenejša od npr. Ionity-ja!) in predvsem CCS priključek.
Tole pregrevanje baterij je omenjal ne dolgo nazaj že Bjorn in resnično je drugo hitro polnenje pokazalo kako se baterija segreva. Tudi čez noč se skoraj nič ni shladila, pa je bilo zunaj cca. 5 stopinj. Ne predstavljam si kako to izgleda, če avto stoji na vročem asfaltu pred hotelom ali podobno.
Kot drugi avto je Leaf najbrž balzam, saj imaš vedno rezervo. Kot edini družinski avto, pa zna biti na trenutke prav tečno iz opisanega - še posebno degradacija baterije je nora pri Leafih. Do 100 000 km sploh ne bi smela pasti pod 90%, pa so redno takrat že na 80% ali manj. Potem pa baterija ni več tako velika kot je izgledala na začetku.

Hm, še malo razmisleka bo potrebno :) Ko bi le TM3 SR+ naslednje leto bil dual-motor in morda kakšnih 5kWh več :party:

Vesel bom še kakšnega mnenja lastnikov Leafa. Predvsem tistih, ki ste kupili e+ različico in tudi vozite na daljše razdalje.
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1422

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Poleg vsega kar si naštel, če vedno razmišljaš o Leafu? :think: Verjetno ima druge pluse zate, no, mene je ravno baterija kot prva, potem pa CHademo odbil od nakupa...
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tesla sr+ ima čisto dovolj veliko baterijo, sploh pa je velikost baterije manj pomembna kot pa hitrost polnjenja, Ne vem kako hitro se polni e+ , moj se je na Lukovici polnil z malo čez 40 kW.
Ne em če sploh ima kdo na forumu e+ :)
Koliko pa bi te stal e+ ?
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2429
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a alfy »

pelaks napisal/-a: 23 Maj 2021, 18:55 Hvala za odgovor.

Kar težko se je odločiti, ali raje razmišljati o Tesli oz. o Leafu, ki je lahko kar za 15K€ cenejši od Tesle in ima celo ca 10kWh večjo baterijo (govorim seveda o e+ vs. SR+). Seveda bi bil to naš edini družinski avto in dnevno se trenutno dela cca. 110 km. To verjamem, da ne bi bil problem, vendar pa imamo vsako leto tudi kakšen izlet na morje (250 km v eno smer) ali pa v kak tuj kraj (cca. 400 km v eno smer). Vse po AC.
Tesla ima ustrezno hlajene baterije, dobro polnilno infrastrukturo (ki je veliko cenejša od npr. Ionity-ja!) in predvsem CCS priključek.
Tole pregrevanje baterij je omenjal ne dolgo nazaj že Bjorn in resnično je drugo hitro polnenje pokazalo kako se baterija segreva. Tudi čez noč se skoraj nič ni shladila, pa je bilo zunaj cca. 5 stopinj. Ne predstavljam si kako to izgleda, če avto stoji na vročem asfaltu pred hotelom ali podobno.
Kot drugi avto je Leaf najbrž balzam, saj imaš vedno rezervo. Kot edini družinski avto, pa zna biti na trenutke prav tečno iz opisanega - še posebno degradacija baterije je nora pri Leafih. Do 100 000 km sploh ne bi smela pasti pod 90%, pa so redno takrat že na 80% ali manj. Potem pa baterija ni več tako velika kot je izgledala na začetku.

Hm, še malo razmisleka bo potrebno :) Ko bi le TM3 SR+ naslednje leto bil dual-motor in morda kakšnih 5kWh več :party:

Vesel bom še kakšnega mnenja lastnikov Leafa. Predvsem tistih, ki ste kupili e+ različico in tudi vozite na daljše razdalje.
Med Leafom in Teslo je dan danes še marsikaj vmes za kupit.
nakaza, FV-EV, robertto
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Poleg vsega kar si naštel, če vedno razmišljaš o Leafu? :think:
Jap, očitno sem bolj zapečkarski :) Leaf je le legenda (morda je res samo še to - legenda) in vseeno mislim, da v svetu EV še nekaj pomeni. Žal ga je Nissan na račun Ariye čisto zanemaril. Škoda, lahko bi bil cenejša različica Ariye, saj bo slednja pomoje kar draga zadeva (vsaj 45k€+).
Koliko pa bi te stal e+ ?
Še ne vem. Nisem nič spraševal, gledam na avto.net npr. in Tekna e+ pride tja do 35k€, kar je absolutno preveč. Sam bi bil pripravljen dati za takega Leafa tja do max. 28k€ (tj. prodajalcu; potem še subvencijo odštejem).
Med Leafom in Teslo je dan danes še marsikaj vmes za kupit.
Hm, le kaj? Hyundai Kona ali Ioniq? S prvo je kar nekaj težav in tisti kup plastike po izgledu ni vreden denarja, ki ga želijo (pa ne želim nič reči čez lastnike Kone, ampak sam jo ne bi vzel). Ioniq mi ni všeč. Poleg tega pa... Hyundai... Prosim lepo... Še nekaj časa bo trajalo predno se bo Hyundai jemalo kot resno avtomobilsko firmo. Razen Santa Fe niso imeli nekih omembe vrednih modelov (IMHO!).

Za Kio imam isto mnenje. O VW pa raje sploh ne bi začel. Čeprav je ID.4 kar dober kandidat za nakup, je pa cenovno s Teslo tam-tam ali celo čez. Potem raje vidim Teslo kot pa "barabe dizelske, ki mislijo, da se bodo odkupili tako hitro za požrešnost, ki so jo furali medtem, ko so drugi (Nissan, Tesla, ...) izdelovali EV-je"... /rant off :)

Težka bo... Avtomobili so se kar konkretno podražili v zadnjem desetletju in glede na svetovno krizo pomanjkanja (dobavitve) surovin kaže, da se bodo EVji še podražili... Becina pa v novem avtu res ne bi kuril. :roll:
pirpy, context
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6562
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Imeli so veliko prednost ker so že daleč nazaj začeli z leafom a so jo žal zapravili, tko da naj ostane legenda :) Tudi sam vozim avto brez hlajenja baterije ampak leaf ima za dolgoživost baterije najslabši ugled, + chademo kateri ga bo zmeraj manj na polnilnicah, tako da ta avto za prihodnost ni.

Nevem kaj maš proti nekaterim znamkam, ampak najprej se vsedi v par EVjev in jih sprobaj da vidiš kaj ti paše.

Korejci so poleg tesle v učinkovitosti v samem vrhu in s tem ko jih ima par probleme to ni nič ker se jih je 2-3 leti nazaj največ prodalo.
SimonZed, pelaks
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Saj pa je Škoda spring za 12k.
Dardo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Šenčur
Avto: Ioniq FL
32
9

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Dardo »

darjan napisal/-a: 24 Maj 2021, 10:10 Saj pa je Škoda spring za 12k.
Verjetno ste mislili Dacia :)
darjan
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Nevem kaj maš proti nekaterim znamkam, ampak najprej se vsedi v par EVjev in jih sprobaj da vidiš kaj ti paše.
Nič nimam proti nekaterim znamkam, ampak sem pač biased - proti temu ne morem nič :roll: :) Nekaj sem jih že vozil, nekaj jih še bom. Ampak Kono bi težko vzel. Tudi nekdo na tem forumu pravi, da je obvezen servis na 15 tisoč km. Niti približno ne dajem avta dvakrat letno na servis. Enkrat letno je več kot dovolj za <30 000 km / leto.

Težka bo ta odločitev, ko bo enkrat padla :D Tudi cenovno... Počakajmo še na e-power do septembra oz. nekako takrat.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Gasper »

e-power niti prikjučni hibrid ni. A si se ujel v marketinški nateg?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5257
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4002

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

pelaks napisal/-a: 24 Maj 2021, 15:19
Nevem kaj maš proti nekaterim znamkam, ampak najprej se vsedi v par EVjev in jih sprobaj da vidiš kaj ti paše.
Nič nimam proti nekaterim znamkam, ampak sem pač biased - proti temu ne morem nič :roll: :) Nekaj sem jih že vozil, nekaj jih še bom. Ampak Kono bi težko vzel. Tudi nekdo na tem forumu pravi, da je obvezen servis na 15 tisoč km. Niti približno ne dajem avta dvakrat letno na servis. Enkrat letno je več kot dovolj za <30 000 km / leto.

Težka bo ta odločitev, ko bo enkrat padla :D Tudi cenovno... Počakajmo še na e-power do septembra oz. nekako takrat.
Malo je treba tudi preračunat zadeve.

Servis na 15.000km pri Koni je res idiotizem, sploh v mojem primeru 3x letno, vendar če te ta servis košta 50eur je to zelooooo veliko dodatnih servisev za jurja v nabavni ceni npr.. Podobno je s Teslo, kjer je kao ful enih felerjev pri plehu, samo večina lastnikov je še vedno zadovoljna in bi jo še enkrat kupila.

Včasih je bolje videt cel gozd in ne le enega drevesa opazit ;)
pelaks
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Gasper napisal/-a: 24 Maj 2021, 16:37 e-power niti prikjučni hibrid ni. A si se ujel v marketinški nateg?
Nisem, nisem. :nope: Tocno vem, da gre za staro sranje v drugi preobleki. Je pa vsaj prednost voznje EVja, tankanje je pa hitrejse :roll: Ampak vseeno bi imel raje samo elektriko.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Gasper »

E-power je glih toliko elektične vožnje kot Toyotin ali Hondin hibrid, zakaj bi torej čakal na Nissana?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5257
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4002

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

pelaks napisal/-a: 24 Maj 2021, 18:17
Gasper napisal/-a: 24 Maj 2021, 16:37 e-power niti prikjučni hibrid ni. A si se ujel v marketinški nateg?
Nisem, nisem. :nope: Tocno vem, da gre za staro sranje v drugi preobleki. Je pa vsaj prednost voznje EVja, tankanje je pa hitrejse :roll: Ampak vseeno bi imel raje samo elektriko.
Tankanje ICE ni nujno hitrejše od EV. Pri meni je čas tankanja z elektriko skoraj 0 (na vsakih 4.000km temu namenim morda 10 minut, kadar zmanjka). Polni se ko stoji v garaži, letno pa naredi povprešno 45.000km. Čas ko sem nekoč tankal na črpalkah mi je sedaj na voljo doma.
warpedone, kt57, kavka, matija
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

FV-EV napisal/-a: 24 Maj 2021, 18:42
pelaks napisal/-a: 24 Maj 2021, 18:17
Gasper napisal/-a: 24 Maj 2021, 16:37 e-power niti prikjučni hibrid ni. A si se ujel v marketinški nateg?
Nisem, nisem. :nope: Tocno vem, da gre za staro sranje v drugi preobleki. Je pa vsaj prednost voznje EVja, tankanje je pa hitrejse :roll: Ampak vseeno bi imel raje samo elektriko.
Tankanje ICE ni nujno hitrejše od EV. Pri meni je čas tankanja z elektriko skoraj 0 (na vsakih 4.000km temu namenim morda 10 minut, kadar zmanjka). Polni se ko stoji v garaži, letno pa naredi povprešno 45.000km. Čas ko sem nekoč tankal na črpalkah mi je sedaj na voljo doma.
V mislih sem imel tankanje na dolgih relacijah. Vsekakor se strinjam, da je bolj komot doma v garazi polnit cez noč.
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Gasper napisal/-a: 24 Maj 2021, 18:31 E-power je glih toliko elektične vožnje kot Toyotin ali Hondin hibrid, zakaj bi torej čakal na Nissana?
Ker z razliko od zgornjih dveh pri e-power dejansko poganja kolesa samo elektromotor. ICE je tam le za baterijo polnit.

Je pa skoda, da e-power ni tudi PHEV, ampak 10 kWh baterije več pač nekaj stane. :$: :$:
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Dardo napisal/-a: 24 Maj 2021, 11:03
darjan napisal/-a: 24 Maj 2021, 10:10 Saj pa je Škoda spring za 12k.
Verjetno ste mislili Dacia :)
En review na YT je omenil, da v Romuniji tole Dacio s subvencijo dobis ze za 9000€. To pa je kupcija! 8-)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 2019”