Leaf e-Plus 62 kWh
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
TPV Avto Novo Mesto ima testnega Leaf-a 62 kWh.
Dobava december 2019
Dobava december 2019
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Zdravo
Najprej vsem srečno na poti in veliko zdravja v letu 2020.
Sem novi uporabnik foruma, ki se spogledujem z nabavo Leafa e+.
Avto sem imel na testni vožnji eno uro, prvi občutki fantastično, predvsem avtonomnost vožnje. Dobim ga še za vikend, da preverim kaj to pomeni v realnosti.
Vozil sem se z vozilom z 40 kwh veliko baterijo domet do 250km.
Za mene je ta baterija in domet premajhna ker je dnevno minimum 150 km avtoceste + dodatek v popoldanskem času občasno do 100 km in vmes v službi ga ni mogoče priklopit na omrežje.
Potem pa ko raziskujem, ga za te razdalje doma čez noč ne bom napolnil na priključni varovalki hiše 3X25A kjer je že priključena trifazna TČ za ogrevanje. Prilagoditev porabnikov na dve faze je izvedljiva ostane max do 20A polnjenje avtomobila.
Ampak, da se odločim in ga vzamem moram doma vzpostaviti stanje polnjenja 6,6 kw. Polnjenje je sprejemljivo izključno doma ker imam elektrarno in proizvodnjo elektrike in želim, da naslednjih x let ne kupujem elektrike za vožnjo.
Malo sem prebral vaše poste in ugotovil, da Leaf do sedaj omogoča samo enofazno polnjenje. Pri E+ pa sem zasledil, da ima ta model mogoče polnjenje po treh fazah tako da bi se polnilni tokovi razporedili. To bi bilo sprejemljivo, da tako prazno baterijo napolnim v toku noči cca 10 ur.
Drugače pa bo potrebno še malo počakati. Če sem prav razumel imajo trifazno polnjenje sedaj samo ZOI, BMWI3 in Tesla, Kona prihaja aprila. Ostali so zaradi Evrope kjer so gospodinjstva večina na enofaznih priklopih, tudi vozila na enofaznih AC/DC inverterjih vgrajeno v vozilih.
Če ima kdo osebno izkušnjo z vozilom Leaf e+ bom zelo vesel, če jo je pripravljen deliti.
Hvala in lep pozdrav
Najprej vsem srečno na poti in veliko zdravja v letu 2020.
Sem novi uporabnik foruma, ki se spogledujem z nabavo Leafa e+.
Avto sem imel na testni vožnji eno uro, prvi občutki fantastično, predvsem avtonomnost vožnje. Dobim ga še za vikend, da preverim kaj to pomeni v realnosti.
Vozil sem se z vozilom z 40 kwh veliko baterijo domet do 250km.
Za mene je ta baterija in domet premajhna ker je dnevno minimum 150 km avtoceste + dodatek v popoldanskem času občasno do 100 km in vmes v službi ga ni mogoče priklopit na omrežje.
Potem pa ko raziskujem, ga za te razdalje doma čez noč ne bom napolnil na priključni varovalki hiše 3X25A kjer je že priključena trifazna TČ za ogrevanje. Prilagoditev porabnikov na dve faze je izvedljiva ostane max do 20A polnjenje avtomobila.
Ampak, da se odločim in ga vzamem moram doma vzpostaviti stanje polnjenja 6,6 kw. Polnjenje je sprejemljivo izključno doma ker imam elektrarno in proizvodnjo elektrike in želim, da naslednjih x let ne kupujem elektrike za vožnjo.
Malo sem prebral vaše poste in ugotovil, da Leaf do sedaj omogoča samo enofazno polnjenje. Pri E+ pa sem zasledil, da ima ta model mogoče polnjenje po treh fazah tako da bi se polnilni tokovi razporedili. To bi bilo sprejemljivo, da tako prazno baterijo napolnim v toku noči cca 10 ur.
Drugače pa bo potrebno še malo počakati. Če sem prav razumel imajo trifazno polnjenje sedaj samo ZOI, BMWI3 in Tesla, Kona prihaja aprila. Ostali so zaradi Evrope kjer so gospodinjstva večina na enofaznih priklopih, tudi vozila na enofaznih AC/DC inverterjih vgrajeno v vozilih.
Če ima kdo osebno izkušnjo z vozilom Leaf e+ bom zelo vesel, če jo je pripravljen deliti.
Hvala in lep pozdrav
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Kono 3F sem jaz prevzel pred božičem. Vsekakor je v tvojem primeru 3F polnjenje nujno. Priporočam da razmisliš o dinamični 3F polnilnici.jozel26 napisal/-a:Če sem prav razumel imajo trifazno polnjenje sedaj samo ZOI, BMWI3 in Tesla, Kona prihaja aprila.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Hvala za info ne vem kako je z Leafom.
Kona je super, vendar mi je prostorsko premajhna sem šel pogledat klasično.
Kona je super, vendar mi je prostorsko premajhna sem šel pogledat klasično.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Živijo, tudi moje zahteve po avtonomiji so podobne in testirano EV z manj kot realnimi 300 km ne zadostuje. Morda v razmislek jaz sem v izbor dodal še prihajajoči Id3.
Glede polnjenja pa če imaš elektrarno imaš tudi enotno tarifo. Tako da nisi omejen na 7 ur nizke tarife in lahko polniš vedno ko si doma. Če rečemo da je to 10 ur prejmeš enofazno 25A cca 50 kwh... To je pa kar v redu zadeva...
Se pa tudi jaz priporočam za kakšno dodatno info o Leafu +. Predvsem dobavljivost in cena oziroma ali je kakšen popust na redni cenik.
Glede polnjenja pa če imaš elektrarno imaš tudi enotno tarifo. Tako da nisi omejen na 7 ur nizke tarife in lahko polniš vedno ko si doma. Če rečemo da je to 10 ur prejmeš enofazno 25A cca 50 kwh... To je pa kar v redu zadeva...
Se pa tudi jaz priporočam za kakšno dodatno info o Leafu +. Predvsem dobavljivost in cena oziroma ali je kakšen popust na redni cenik.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Jaz sem se pred časom zanimal pri Krulcu, gospa je bila zelo ustrežljiva in prijazna. Kolikor mi je povedala bodo imeli tudi testnega tako da preveri.
Jaz sem ga zaradi baterije in tudi cene črtal.
Jaz sem ga zaradi baterije in tudi cene črtal.
hribovc0601 napisal/-a:Živijo, tudi moje zahteve po avtonomiji so podobne in testirano EV z manj kot realnimi 300 km ne zadostuje. Morda v razmislek jaz sem v izbor dodal še prihajajoči Id3.
Glede polnjenja pa če imaš elektrarno imaš tudi enotno tarifo. Tako da nisi omejen na 7 ur nizke tarife in lahko polniš vedno ko si doma. Če rečemo da je to 10 ur prejmeš enofazno 25A cca 50 kwh... To je pa kar v redu zadeva...
Se pa tudi jaz priporočam za kakšno dodatno info o Leafu +. Predvsem dobavljivost in cena oziroma ali je kakšen popust na redni cenik.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
hvala za odgovore vendar še vedno ne vem ali je v avtu vgrajen trifazni AC/DC polnilnik s katerim lahko polnem do 6,6 KW na dinamični hišni polnilnici. Če dobim do jutri odgovor, da je polnjenje mogoče potem ga vzamem na tridnevni test in potem se bom verjetno za njega odločil, če bodo dosegi vsaj približno to kar obljubljajo.
Meni veliko več pomeni, da bi ga lahko napolnil vsak dan v 10 urah na nazivno moč materije 62kwh kot da ga polnem na polnilnici s 100kw. Verjetno pa da zadeva še ni dodelana do tega kar si želim ali pa me presenetijo.
Ostalo oblika, velikost udobje mi ustreza, cena pa bi lahko bila vedno bila nižja, je pa meni še vedno bolj udoben in dodelan kot Kona. Vse ostalo pa je majhno glede na to da sedaj vozim 14 let Seat Alhambro.
Meni veliko več pomeni, da bi ga lahko napolnil vsak dan v 10 urah na nazivno moč materije 62kwh kot da ga polnem na polnilnici s 100kw. Verjetno pa da zadeva še ni dodelana do tega kar si želim ali pa me presenetijo.
Ostalo oblika, velikost udobje mi ustreza, cena pa bi lahko bila vedno bila nižja, je pa meni še vedno bolj udoben in dodelan kot Kona. Vse ostalo pa je majhno glede na to da sedaj vozim 14 let Seat Alhambro.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
V čem oz kaj je bolj dodelano od Kone?jozel26 napisal/-a:hvala za odgovore vendar še vedno ne vem ali je v avtu vgrajen trifazni AC/DC polnilnik s katerim lahko polnem do 6,6 KW na dinamični hišni polnilnici. Če dobim do jutri odgovor, da je polnjenje mogoče potem ga vzamem na tridnevni test in potem se bom verjetno za njega odločil, če bodo dosegi vsaj približno to kar obljubljajo.
Meni veliko več pomeni, da bi ga lahko napolnil vsak dan v 10 urah na nazivno moč materije 62kwh kot da ga polnem na polnilnici s 100kw. Verjetno pa da zadeva še ni dodelana do tega kar si želim ali pa me presenetijo.
Ostalo oblika, velikost udobje mi ustreza, cena pa bi lahko bila vedno bila nižja, je pa meni še vedno bolj udoben in dodelan kot Kona. Vse ostalo pa je majhno glede na to da sedaj vozim 14 let Seat Alhambro.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Nisem videl električne Kone , sedel sem v klasični pa mi deluje po prostoru kot Modus, ki ga imamo doma. Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Leaf je prvi avto ki me bi preprečil, če bi ga doma lahko napolnil.
Drugače pa vsi ki imate EV ste zame top in kapo dol da ste si ga kupili zato tudi Kona ni nič slabša in naj vam dobro služi. Vsake oči imajo svojega malarja in vsak se sam odloči kaj in kako se bo vozil.
Leaf je prvi avto ki me bi preprečil, če bi ga doma lahko napolnil.
Drugače pa vsi ki imate EV ste zame top in kapo dol da ste si ga kupili zato tudi Kona ni nič slabša in naj vam dobro služi. Vsake oči imajo svojega malarja in vsak se sam odloči kaj in kako se bo vozil.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Notranjost električne kone je popolnoma drugačna od ICE verzije. Prav tako so drugi materiali.jozel26 napisal/-a:Nisem videl električne Kone , sedel sem v klasični pa mi deluje po prostoru kot Modus, ki ga imamo doma. Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Leaf je prvi avto ki me bi preprečil, če bi ga doma lahko napolnil.
Drugače pa vsi ki imate EV ste zame top in kapo dol da ste si ga kupili zato tudi Kona ni nič slabša in naj vam dobro služi. Vsake oči imajo svojega malarja in vsak se sam odloči kaj in kako se bo vozil.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).jozel26 napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Če ti je kona premajhna, bo žal elekrična izvedba še manj prostorna (zatadi višjega poda nad baterijo).jozel26 napisal/-a:Ok preverim v živo. Polnjenje trifazno je rešeno domet pa tudi.
Lp
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ja to so mi že povedali v salonu škoda ker mi je drugače všeč visoka namestitev sedežev.
Res si želim da bi leaf + imel trifazno polnjenje AC/DC in potem še verjetno odločim že čaka v salonu dobavljivo takoj.
Res si želim da bi leaf + imel trifazno polnjenje AC/DC in potem še verjetno odločim že čaka v salonu dobavljivo takoj.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ko sem jo jaz kupil pred enim letom, pa mislim, da tudi vsi ostali takrat, je bilo povpraševanje večje od ponudbe, zato ni bilo nobenih popustov ampak cena iz cenika, plus kakšno darilce, če si si ga izpogajal (toda več od zimskih gum so dobili zelo redki).jozel26 napisal/-a:In za koliko se da dobit Kona z vsemi popusti če ni skrivnost.
Hvala in lp.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Popustov ne dajejo. Jaz sem za 64kW in vso opremo dal 48k € - subvencija. Obstaja še en nižji nivo opreme, ki je nekoliko cenejši. Sem pa prej vozil BMW, MB,.. Kvaliteta res ni neki biser, vendar je čisto ok, tako da se z veseljem vsedem v avto. Tudi cena, glede na to da polnim iz fotovoltaike. Prav prosotoren avto pa res ni. Če se pretežno vozita do 2 osebi je vredu. Za kakšno daljšo vožnjo 4 velike osebe pa zna biti naporno.jozel26 napisal/-a:In za koliko se da dobit Kona z vsemi popusti če ni skrivnost.
Hvala in lp.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ravno omenjena stvar me v testnem Ioniqu ni prepričala oziroma mi je šla kar na živce, da moram še nekaj pritisniti da avto iz 5 km/h ustavi, oziroma pritisniti nekaj da avto na semaforju ne leze naprej.SimonZed napisal/-a:Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).jozel26 napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Kar se tega tiče je meni osebno Leaf boljši.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ravno omenjena stvar me v testnem Ioniqu ni prepričala oziroma mi je šla kar na živce, da moram še nekaj pritisniti da avto iz 5 km/h ustavi, oziroma pritisniti nekaj da avto na semaforju ne leze naprej.SimonZed napisal/-a:Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).jozel26 napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Kar se tega tiče je meni osebno Leaf boljši.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek