Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovori
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DCT »

Nejccc, giotto
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju

Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

100kW bo pri 33.3%SOC in 23.7 stopinjah celzija, drugje bo nižje.

Mislim da bo stanje podobno kot pri 40kWh. OK za večino, za 1000km po Phoenixu pa pač ne bo.
SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.
DGJ
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DCT »

Nejccc napisal/-a:Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju

Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW
"There is no word in the press release about thermal management system (liquid cooling in particular)..."

Hm,ni še dorečeno,oz.niso tega niti potrdili niti zanikali...počakajmo na točne informacije
Zadnjič spremenil DCT, dne 09 Jan 2019, 12:22, skupaj popravljeno 1 krat.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a giotto »

CRF napisal/-a:
darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.
Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
FV-EV, SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

giotto napisal/-a:
CRF napisal/-a:
darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.
Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...
Seveda, nas tukaj zanima! Moje žene pa vem da ne. Ona se vozi in polni.
DGJ, FV-EV
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Meni ta popravek izgleda kot da so samo dovolili polnjenje z večjo močjo pri višji temperaturi.
Torej da pač sedaj bol pregrevajo celice kot so jih do sedaj.
Glede na veliko rezervo akumulatorje na obeh koncih so mogoče izračunali da jih do izteka garancije ne bo ravno veliko crknilo in so riskirali.
Če to kvarno vpliva se bo pokazalo s časom - lahko pa sedaj ugibamo da ja, ker je proizvajalec (verjetno tudi tehnologija izdelave in materiali) enak kot od 30kW akumulatorja, ki ima veliko hitrejšo degradacijo kot star 24kW.
Nov ima verjento vsaj zraćno hlajenje, ki ni enako tekočinskemu, je pa veliko boljše kot nobeno.
SimonZed
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a giotto »

Upam da ga Bjorn čim-prej dobi v roke za par dni
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

FV-EV napisal/-a:
CRF napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?
Recimo, ja.
FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sem mislil, da ob istih pogojih in hitrosti Leaf porabi manj energije in ne več
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Po WLTP standardu Leaf 2 40 kWh porabi več od Kone. Glede na objavljene podatke tudi za 62 kWh različico Leafa velja podobno.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 09 Jan 2019, 16:27, skupaj popravljeno 2 krat.
FV-EV
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a BoBa »

rgornik napisal/-a:Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?
Pozimi 250-300 km, poleti 300-350km. AC, 130 km/h
SimonZed, FV-EV, timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogromna razlika med 90 in 130km/h
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
https://electrek.co/2019/01/08/nissan-leaf-plus-62kwh/
62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF
Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...
226 mile estimated range
Torej 363 km. Pri Koni je kombinirani WLTP domet 449 km in po EPA 258 milj (415 km).

Kona z 62 kWh bi imela domet 402 km (po EPA). Torej lahko preko palca ocenimo, da je varčnejša od Leafa.
FV-EV
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
https://electrek.co/2019/01/08/nissan-leaf-plus-62kwh/
62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF
Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...
Nekoliko nižje piše:
The battery pack cells are made by LG and are still passively cooled, which has been an issue in the past.
Torej res niti ventilatorja ni?
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 2019”