Cca 1 mesecmatija napisal/-a:Koliko casa si cakal dostavo ?
Tesla Model 3 SR+ by Context
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Danes pa je avto in mene čakala malo živčna preizkušnja. Zjutraj sem štartal z napolnjenim na 100%, v celem dnevu naredil 4 daljše postanke, kjer se je avto shladil in vsakič znova zagrel na 22. Zimske gume (18" z aero pokrovi), 4 osebe v avtu, večina (~75%) avtoceste 130km/h in kar nekaj sentry eventov, ki so pobrale dosti % baterije. Rezultat prevoženih 238km.
Ko sem se peljal domov, po AC mimo Lopate (petrolova hitra) mi je kazalo da pridem domov z 1% če vozim pod 105km/h, kasneje mi je reklo da sploh ne pridem domov.
Tik pred Tepanji mi je spet kazalo da pridem domov če vozim pod 100km/h, zato sem se odločil da grem dalje. Malo kasneje spet rdeče, ne bom prišel do doma. Sem si rekel imam 5km pred domom Teslin SC pa bom tam dopolnil če bo treba.
Tik pred SCjem spet piše da pridem domov, trip monitor je kazal nekje 1.5%, se odločim da grem do doma. 500m pred domom pade na 0%, avto ne ugasne, se pripeljem do doma in priklopim.
Kar precej visoka poraba
Ko sem se peljal domov, po AC mimo Lopate (petrolova hitra) mi je kazalo da pridem domov z 1% če vozim pod 105km/h, kasneje mi je reklo da sploh ne pridem domov.
Tik pred Tepanji mi je spet kazalo da pridem domov če vozim pod 100km/h, zato sem se odločil da grem dalje. Malo kasneje spet rdeče, ne bom prišel do doma. Sem si rekel imam 5km pred domom Teslin SC pa bom tam dopolnil če bo treba.
Tik pred SCjem spet piše da pridem domov, trip monitor je kazal nekje 1.5%, se odločim da grem do doma. 500m pred domom pade na 0%, avto ne ugasne, se pripeljem do doma in priklopim.
Kar precej visoka poraba
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Meni se zdi, da poraba ni tako visoka.context napisal/-a:Danes pa je avto in mene čakala malo živčna preizkušnja. Zjutraj sem štartal z napolnjenim na 100%, v celem dnevu naredil 4 daljše postanke, kjer se je avto shladil in vsakič znova zagrel na 22. Zimske gume (18" z aero pokrovi), 4 osebe v avtu, večina (~75%) avtoceste 130km/h in kar nekaj sentry eventov, ki so pobrale dosti % baterije. Rezultat prevoženih 238km.
Ko sem se peljal domov, po AC mimo Lopate (petrolova hitra) mi je kazalo da pridem domov z 1% če vozim pod 105km/h, kasneje mi je reklo da sploh ne pridem domov.
Tik pred Tepanji mi je spet kazalo da pridem domov če vozim pod 100km/h, zato sem se odločil da grem dalje. Malo kasneje spet rdeče, ne bom prišel do doma. Sem si rekel imam 5km pred domom Teslin SC pa bom tam dopolnil če bo treba.
Tik pred SCjem spet piše da pridem domov, trip monitor je kazal nekje 1.5%, se odločim da grem do doma. 500m pred domom pade na 0%, avto ne ugasne, se pripeljem do doma in priklopim.
Kar precej visoka poraba
Jaz sem šel včeraj z ioniqom zjutraj 80km in popoldan 90 km, obakrat neogret avto, manj kot pol AC max 110 na uro, pa je bila poraba 14kWh/100km
Kolikšna je kapaciteta tvoje baterije?
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Mislim da imajo SR+ nekje 50-52 kWhEVH napisal/-a: Kolikšna je kapaciteta tvoje baterije?
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Kaj misls s tem veliko santry eventov, ki so pobrali veliko energije? Meni se zdi poraba nizka, jaz imam avrg porabo vec kot 200, pa ni veliko avtoceste.
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
SR+ ima neto kapaciteto slabih 50kwh in izgubil si 6kwh. Pismu dobrih 10% izginilo za aktivnosti v mirovanju? Ogrevanje avta se ti upošteva v porabo in teh 180wh/km je ok pri teh temp. in razmerah na cesti. Si mogoče ogreval parkiran avto? Velik se mi zdi tole!
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Kaj pol ogrevanje se upošteva v porabo al ne? Sam tko da se razjasne tole
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Se upošteva od trenutka ko si v Drive poziciji. Tako si sam razlagam veliko večjo porabo pri nižjih temperaturah.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Se pravi Tesla ne šteje v porabo ogrevanje in druge dejavnosti v mirojočem stanju npr. ponoči in na parkingu?
Sicer ne vem kako je to upoštevano tudi pri drugih, verjetno pri vsakem drugače.
Sicer ne vem kako je to upoštevano tudi pri drugih, verjetno pri vsakem drugače.
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Zdi se mi logično, da če je avto “ugasnjen”, ne more računati porabe na prevoženo razdaljo. Samo med vožnjo lahko upošteva tudi porabo, ko avto vmes stoji.
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
@Febo
Tesla ni nikoli ugasnjena, preide v spanje. Dolocene zadeve se vedno tecejo v ozadju in uporabljajo baterijo. Temu se rece “Vampire drain”.
Tesla ni nikoli ugasnjena, preide v spanje. Dolocene zadeve se vedno tecejo v ozadju in uporabljajo baterijo. Temu se rece “Vampire drain”.
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
V tesli je SOC (procenti ali km) in trije trip števci.
Je mal logično, da se poraba med stanjem ne šteje v Trip.
Je mal logično, da se poraba med stanjem ne šteje v Trip.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Razumem in logično je samo v primeru ki sem ga komentiral ugotavljam kako oz. na kakšen način je avto porabil 6kwh. Po mojih izkušnjah avto v poziciji D vso porabo prikazuje v povprečni porabi energije. To sem že sam izkusil poleti v večurni koloni ko se ne premikaš in poraba raste. Ta izgubljena kapaciteta je pa bila porabljena v P poziciji.robertto napisal/-a:@Febo
Tesla ni nikoli ugasnjena, preide v spanje. Dolocene zadeve se vedno tecejo v ozadju in uporabljajo baterijo. Temu se rece “Vampire drain”.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Še ni minilo 5 mesecev od registracije, prevoženih pa imamo že preko 20.000km, s skupno porabo 176Wh/km
Z zimskimi gumami prevoženih dobrih 7000km s povprečno porabo 194Wh/km
Za vikend smo šli na Dunaj, od doma z ne čisto polno baterijo, zato smo se ustavili na prvi polnilnici malo naprej od Graza (hitrost tudi do 150) postanek za stranišče, potem naprej v Wiener Neustadt, smo šli v trgovino po nekaj za pit in prigrizke, ter naprej na Dunaj.
Parkirali smo v eni garažni hiši v centru (navigacija super!), kjer so imeli neko polnilnico, ampak nisem imel ustrezne kartice, pa še plačljiva je zato sem tam samo parkiral, brez polnjenja. Nazaj grede smo se spet ustavili v Wiener Neustadt, dopolnili do cca 80% in direkt do doma. Predvidena in dejanska poraba:
Na koncu pa se naj zahvalim vsem ki ste ali pa še boste uporabili moj refferal. Skupaj sem si prislužil že 12.000km brezplačnega polnjenja, od česar pa sem do danes porabil 835km.
Ravnokar pa sedim v Tesla Lounge v Grazu, kjer se šel odpravit nekaj napakic, več o tem pa popoldan
Z zimskimi gumami prevoženih dobrih 7000km s povprečno porabo 194Wh/km
Za vikend smo šli na Dunaj, od doma z ne čisto polno baterijo, zato smo se ustavili na prvi polnilnici malo naprej od Graza (hitrost tudi do 150) postanek za stranišče, potem naprej v Wiener Neustadt, smo šli v trgovino po nekaj za pit in prigrizke, ter naprej na Dunaj.
Parkirali smo v eni garažni hiši v centru (navigacija super!), kjer so imeli neko polnilnico, ampak nisem imel ustrezne kartice, pa še plačljiva je zato sem tam samo parkiral, brez polnjenja. Nazaj grede smo se spet ustavili v Wiener Neustadt, dopolnili do cca 80% in direkt do doma. Predvidena in dejanska poraba:
Na koncu pa se naj zahvalim vsem ki ste ali pa še boste uporabili moj refferal. Skupaj sem si prislužil že 12.000km brezplačnega polnjenja, od česar pa sem do danes porabil 835km.
Ravnokar pa sedim v Tesla Lounge v Grazu, kjer se šel odpravit nekaj napakic, več o tem pa popoldan
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Najs, v decembru vsaj dve novi registraciji.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Med mojimi referali vem da so po eden Grk, Slovak in Čeh. Ostali sklepam da so Slovenciwarpedone napisal/-a:Najs, v decembru vsaj dve novi registraciji.
Me pa zanima kdo je ta Boris in zakaj si je premislil, ga je vzel pri DEMSu, mogoče drugi EV, ali kaj tretjega?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek