Moj je september 2019 in da vse to se spada pod garancijo.
SR+
Re: SR+
Ugotavljam da majo 'novejše" trojke več km garancije na baterijo/motor ... 192k km
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Ali ni tako ze vec let ? SR+ ima manj, ostali vec:
- SR+ (oziroma po novem brez te oznake) == 8 let / 160k
- LR/LR-AWD/P == 8 let / 192k
IMO je razlog v tem, da je manjsa baterija bolj obremenjena, saj opravi za identicno kolicino kilometrov vec ciklov.
vir: https://www.tesla.com/sl_si/model3, scrollaj do dna
Re: SR+
Prosim za deljenje vaših izkušenj med TM3 SR+ in LR modeloma. Zakaj bi bilo vredno nabaviti LR, ki je 9keur drazji?
Ali se SR obnese tudi O.K. v snegu?
Ali se SR obnese tudi O.K. v snegu?
Re: SR+
Že tretjo zimo SR+ super pozimi s kvalitetnimi gumami. Če ne rabiš extra dosega ki pride z LR in ne živiš v hribih potem je SR+ super. Itak po nekaj urah že vse splužijo, elektronika pa deluje tako dobro in hitro da tudi poln gas v mokrih zimskih ovinkih sploh ni nevaren
Re: SR+
Napisem se tukaj za ostale, nekaj sva ze po ZS. Moje videnje:
na snegu se M3 obnasa bolje kot bmw 320dA in bolje kot 525dA, a slabse kot 225xe ki je bil AWD. Elektronika v sodelovanju z elektromotorji deluje hitreje in boljse kot tista, ki caka da se obrne ICE pogon.
iz stalisca dometa z upostevanjem price/performance je novi "SR+" (imo) best buy. 9000€ ni smotrno doplacati za ~80km dometa. S tem da so vse te vrednosti pisane za voznjo 100km/h po AC, torej je razlika manjsa kot 80km. Seveda pa LR AWD prinese se marsikaj drugega kot domet, koliko je to cenjeno ve vsak sam, glede na lastne potrebe.
Matematika gre v prid novemu "SR+", emocije pa ne. Ce bi se jaz odlocal danes bi vzel M3P. Domet zame ni kljucnega pomena, ko je potrebno dopolnim. Zadnjih nekaj polnjenj je bilo na Supercharger Ljubljana, in sicer od 3 do mislim da 7 minut.
Re: SR+
Je plus, če vsak dan nucaš več kot 450 km ...
Če to nucaš le občasno, to ni plus.
Če to nucaš le občasno, to ni plus.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Kaj so to predvideni prihranki 2.500€, ki so omenjeni v ceni? In kaj je razlika 400€?
47.990 + 980 = 48.970
51.870 - 48.970 = 2.900 (2.500 + 400 ?)
47.990 + 980 = 48.970
51.870 - 48.970 = 2.900 (2.500 + 400 ?)
Re: SR+
ti si poklikal še barvo (ki ni bela, rdeča) ter platišča (nimaš aero), zato je 2.900 € dražje...
Re: SR+
Imaš prav, ampak izgleda sem kliknil enkrat prej na platišča in notranjost, ker sedaj sem samo odprl stran. Si zapomne od prej.
Še vedno pa piše prihranki 2.500€. Kaj so to za eni?
Re: SR+
Sej vse piše, malo poklikaj linke...
Prihranki pri gorivu
Napajanje električnih vozil je cenejše kot oskrba vozil na bencinski pogon z gorivom. Povprečen voznik prevozi približno 20.000 kilometrov in porabi okrog 1.000 € za gorivo na leto. Za primerjavo: strošek elektrike za napajanje vozila Model 3 pri enaki prevoženi razdalji je 2-krat nižji. To pomeni, da v petih letih lastništva avtomobila v povprečju prihranite za približno 2.500 € goriva.
Upoštevali smo, da primerljiv avtomobil z bencinskim motorjem prevozi 19,6 kilometrov z litrom goriva. Upoštevali smo tudi, da v povprečju elektrika stane 0,17 € na kilovatno uro in da bo povprečna cena goriva v naslednjih petih letih 1,00 € na liter.
Davčne spodbude za električna vozila
Vozila Tesla imajo ničelne emisije in morda izpolnjujejo pogoje za finančne spodbude za uporabo čiste energije v Sloveniji.
Subvencija Eko sklada
Slovenska podjetja in posamezniki lahko ob nakupu električnega vozila uveljavljajo subvencijo do višine 4500 €. Za subvencijo lahko pri Eko skladu zaprosite po dobavi vozila Model 3 ali Model Y Long Range.
Več informacij: Subvencija Eko sklada
Pridobitev: Postopek pridobitve subvencije
Eko sklad kredit
Eko sklad nudi dolgoročne kredite za nakup električnih vozil po subvencionirani stopnji, ki jo določa Banka Slovenije. Na voljo so krediti z do 10-letnim obdobjem odplačevanja z obrestno mero EURIBOR + 1,3 %. Pogoji so drugačni za osebne in poslovne nakupe.
Več informacij: Eko sklad kredit
Obdavčitev poslovnih vozil
Za vsa vozila Tesla velja 0,3 % davek za poslovna vozila na prvih 60.000 € cene nakupa — v primerjavi z 1,5 % davčno stopnjo, ki velja za bencinske ali dizelske avtomobile. Preostali cena, ki presega 60.000 €, je obdavčena po standardni stopnji.
Več informacij: Zakon o dohodnini
Letna cestna dajatev
Vsa vozila Tesla v Sloveniji so oproščena plačila letne dajatve za uporabo vozila v cestnem prometu.
Več informacij: Zakon o dajatvah za motorna vozila
Prihranki pri gorivu
Napajanje električnih vozil je cenejše kot oskrba vozil na bencinski pogon z gorivom. Povprečen voznik prevozi približno 20.000 kilometrov in porabi okrog 1.000 € za gorivo na leto. Za primerjavo: strošek elektrike za napajanje vozila Model 3 pri enaki prevoženi razdalji je 2-krat nižji. To pomeni, da v petih letih lastništva avtomobila v povprečju prihranite za približno 2.500 € goriva.
Upoštevali smo, da primerljiv avtomobil z bencinskim motorjem prevozi 19,6 kilometrov z litrom goriva. Upoštevali smo tudi, da v povprečju elektrika stane 0,17 € na kilovatno uro in da bo povprečna cena goriva v naslednjih petih letih 1,00 € na liter.
Davčne spodbude za električna vozila
Vozila Tesla imajo ničelne emisije in morda izpolnjujejo pogoje za finančne spodbude za uporabo čiste energije v Sloveniji.
Subvencija Eko sklada
Slovenska podjetja in posamezniki lahko ob nakupu električnega vozila uveljavljajo subvencijo do višine 4500 €. Za subvencijo lahko pri Eko skladu zaprosite po dobavi vozila Model 3 ali Model Y Long Range.
Več informacij: Subvencija Eko sklada
Pridobitev: Postopek pridobitve subvencije
Eko sklad kredit
Eko sklad nudi dolgoročne kredite za nakup električnih vozil po subvencionirani stopnji, ki jo določa Banka Slovenije. Na voljo so krediti z do 10-letnim obdobjem odplačevanja z obrestno mero EURIBOR + 1,3 %. Pogoji so drugačni za osebne in poslovne nakupe.
Več informacij: Eko sklad kredit
Obdavčitev poslovnih vozil
Za vsa vozila Tesla velja 0,3 % davek za poslovna vozila na prvih 60.000 € cene nakupa — v primerjavi z 1,5 % davčno stopnjo, ki velja za bencinske ali dizelske avtomobile. Preostali cena, ki presega 60.000 €, je obdavčena po standardni stopnji.
Več informacij: Zakon o dohodnini
Letna cestna dajatev
Vsa vozila Tesla v Sloveniji so oproščena plačila letne dajatve za uporabo vozila v cestnem prometu.
Več informacij: Zakon o dajatvah za motorna vozila
Re: SR+
Tnx, ali so prenovili prikaz na tem pop-upu ali pa mi firefox čudno dela. Vse je skrito in neintuitivno. Moraš kliknit na puščico levo. Ni jim podobno.
Re: SR+
Bjorn je dobil tanovo SR+ z 60kWh baterijo (no obstajajo še novejše), testi sledijo
Re: SR+
Sedaj pa naslednjih 100k.