Beli SR+
Re: Beli SR+
To pa sloh ni res, ce je vse lepo servisirano.
Imel sem alfe 156,GT in 159 in nisem imel nobenih izrednih popravil.
159 Sem kupil tedaj staro 2 leti s 34 k km in potem z njo naredil 340 kk km , brez kakrsnih koli okvar, le redni servis.
Prav tako sem z GT naredil skoraj 150 kk km , prav tako brez napak.
Pri 156 pa so bili res problemi s sprednjimo rokami , kateri si moral menjati na vsakih cca 100 k km , ampak ostalo pa je bilo vse OK.
Za BMW tega se po 10 letjih ne morem trditi.
lp
Re: Beli SR+
Sej ne da smo popolnoma off-topic....
moj BMW 316d, star 10 let ima 340.000km pa brez enega samega izrednega popravila (trkam po lesu ) preventivno menjana 'samo' ketna. Tako da je res odvisno od veliiiiko faktorjev, tudi od tistega ki vrti volan
Re: Beli SR+
In koliko je šlo cca za gorivo in servise v 10 letih in teh lepih km?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Beli SR+
Kako lepo linearno mileage raste. Se večinoma voziš v službo? 2020 pa se ve zakaj je blo bolj flat.
Re: Beli SR+
Se pravi dnevno kuriš cca 25% SoC, neki tazga kot js za vr -lj z vlko bat.
Kaksen range ti sedaj našloga avto ?
Kolk manj kot pred 3 leti?
Ti dnevno prikaže enako porabo kot pri novi?
Kaksen range ti sedaj našloga avto ?
Kolk manj kot pred 3 leti?
Ti dnevno prikaže enako porabo kot pri novi?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Beli SR+
Dnevno prevozim ~120 km porabim pa od 35% - 60% odvisno od vremena, temperature, moje vožnje, odmrzovanja zjutraj.
Ko je 100% mi range pokaze ~333 Km, Ko je bil avto nov pa je pokazal ~370 Km.
Porabo v Wh je tezko zračunat saj je iz dneva v dan drugačna. Pri približno enakih temperaturah in vožnji pa je primerljiva.
če pa gledam v soc procentualno pa porabi 10% več.
za zadnje leto pa imam takšne statistike:
Ko je 100% mi range pokaze ~333 Km, Ko je bil avto nov pa je pokazal ~370 Km.
Porabo v Wh je tezko zračunat saj je iz dneva v dan drugačna. Pri približno enakih temperaturah in vožnji pa je primerljiva.
če pa gledam v soc procentualno pa porabi 10% več.
za zadnje leto pa imam takšne statistike:
Re: Beli SR+
Na moji T 3 LR AWD model 2021 mi je pri 62k km kazalo doseg okrog 500km. Ko je bil nov je bil cca. 535km.
Baterija v avtu je Panasonic 2170C. Polna kapaciteta je 78,4 kWh, vendar je zaprta na 75,4 kWh. Napetost na 100% je omejena na 4,15V. Tako ima zgornjega buferja 2,7 kWh, spodnjega 3,5 kWh in "brick protection" 0,3 kWh. Uporabne kapacitete je pri novi torej 71,9 kWh.
Ko sem pri 62k km preračunaval kapaciteto baterije sem dobil vrednosti okrog 69 kWh, enako vrednost mi je ocenila tudi aplikacija Tessie. Skoraj vedno sem baterijo polnil do 80% doma na AC in jo praznil cca 30% dnevno. Pri teh km pa sem glede na debate po tujih forumih začel baterijo striktno polniti do 60% in dnevno praznil cca 30%. Po približno enem tednu sem opazil povečanje kapacitete in tudi ocenjen doseg na 100%, sprva na okrog 510 in potem vsak dan več.
Te navade polnjenja se držim sedaj cca 8k km. Pri 70k km imam ocenjen doseg na 100% napolnjenosti 532km. Ko preračunavam kapaciteto dobim vedno vrednosti nad 71 kWh enako ocenjuje aplikacija Tessie.
Baterija v avtu je Panasonic 2170C. Polna kapaciteta je 78,4 kWh, vendar je zaprta na 75,4 kWh. Napetost na 100% je omejena na 4,15V. Tako ima zgornjega buferja 2,7 kWh, spodnjega 3,5 kWh in "brick protection" 0,3 kWh. Uporabne kapacitete je pri novi torej 71,9 kWh.
Ko sem pri 62k km preračunaval kapaciteto baterije sem dobil vrednosti okrog 69 kWh, enako vrednost mi je ocenila tudi aplikacija Tessie. Skoraj vedno sem baterijo polnil do 80% doma na AC in jo praznil cca 30% dnevno. Pri teh km pa sem glede na debate po tujih forumih začel baterijo striktno polniti do 60% in dnevno praznil cca 30%. Po približno enem tednu sem opazil povečanje kapacitete in tudi ocenjen doseg na 100%, sprva na okrog 510 in potem vsak dan več.
Te navade polnjenja se držim sedaj cca 8k km. Pri 70k km imam ocenjen doseg na 100% napolnjenosti 532km. Ko preračunavam kapaciteto dobim vedno vrednosti nad 71 kWh enako ocenjuje aplikacija Tessie.
Re: Beli SR+
Po mojem ti range raste, ker se je BMS "razštelan", saj zaradi uporabe med 30%-60% nikoli ne vidi vrha in dolin in se ne more skalibrirat. Boš moral enkrat vsaj do 10% spraznit in napolnit čez 90%
Pri mojem je uporabne baterije okoli 46kWh, nisem pa ze nikoli zares potestiral kolko je not.
Pri mojem je uporabne baterije okoli 46kWh, nisem pa ze nikoli zares potestiral kolko je not.
Re: Beli SR+
Se dopolnjujem. Sem ga ravno zaradi tega razloga v tem času nekajkrat napolnil na 100% in spraznil pod 10% (tudi samo do 2%). Vse te znane "finte" glede BMS sem izvedel. Sicer pa te 2 kWh in teoretičnih 20km gor dol v vsakdanji uporabi nimajo nobene uporabne vrednosti.pirpank napisal/-a: ↑02 Feb 2023, 08:48 Po mojem ti range raste, ker se je BMS "razštelan", saj zaradi uporabe med 30%-60% nikoli ne vidi vrha in dolin in se ne more skalibrirat. Boš moral enkrat vsaj do 10% spraznit in napolnit čez 90%
Pri mojem je uporabne baterije okoli 46kWh, nisem pa ze nikoli zares potestiral kolko je not.
Realno je doseg najbolj odvisen od teže desne noge
Re: Beli SR+
Se pravi da našlogan max range nekak odraža degradacijio.
Men po treh letih in 100k prevoženih 65% pretvori v 317 km dosega, kar ustreza 487km pri 100%. Na novi je šlo na 496km pri 100%. Degradacija le 2% je sumljivo malo.
Dnevno kurim 80-50, poleti 80 - 55. Vsaj enkrat tedensko pod 30, mesečno pod 20.
Men po treh letih in 100k prevoženih 65% pretvori v 317 km dosega, kar ustreza 487km pri 100%. Na novi je šlo na 496km pri 100%. Degradacija le 2% je sumljivo malo.
Dnevno kurim 80-50, poleti 80 - 55. Vsaj enkrat tedensko pod 30, mesečno pod 20.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi