Kam gre razlika med naštancami in prodanimi? Modu se ni dopadel sarkazem, kako vsi vemo, da jih stresajo v morje.... torej kje so vse neprodane - če jih ne prodajo tolk, kot jih naštancajo?Torej jih ne prodajo toliko, kot jih naštancajo?
Odgovor: čakajo, da se jih naloži na ladje, razpošlje po svetu in dostavi v konkretne države, kjer teče dostava.
Med transportom se proda skoraj vse, tistih par katere se ne, se pa prodajo v kratkem po dospetju.
Trojke ne delajo po naročilu ampak na podlagi pretekle prodaje posameznih konfiguracij ocenijo kolk kosov posamezne konfiguracije se bo naštancalo v naslednji seriji npr. 25.000 belih SR+, nato 15.000 belih LR, nato 5.000 rdečih performance ipd.
Naštancano se nato razpošljejo po svetu zopet na podlagi podatkov o že naročenih konfiguracijah in pričakovanj o prihodnjih naročilih. Občasno se zakalkulirajo in kakšna država prejme večjo dobavo, kot je bilo naročil za točno takšno konfiguracijo (zunanja, notranja barva, baterija, pogon, kljuka). To se nato najde v new inventory z možnostjo takojšnega prevzema.
Kljub temu da tisoči naročnikov še vedno čakajo svojo, ki je nekje v transportu al pa sploh še ne izdelana.
To je tudi glavni razlog zakaj je število možnih barv in vsega tako skromno - da že izdelani avti napačne barve ne sedijo preveliko št. mesecev na parkirplacu čakajoč na svojega novega lastnika.