Tesla Model 3 - predstavitev
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
No to me zanima, ker bo del poti v gr od zadnjega sc v Aleksincu treba opraviti s 100% polno baterijo ,da pridem v mk do 100kW polnilnice pri mejnem prehodu Bogorodica in bo pac treba jajcat s 110. Pol vec ni problema. Zato tudi vprasanje, koliko casa vzame polnjenje na sc od 80 do 100%.BL_EV napisal/-a: ↑05 Jun 2023, 08:10 350 km je pri 120 km/h kar precej optimistično. Björn je testiral pozimi pri -3 stopinjah celzija. pri 120 km/h je bil doseg 289 km. Poleti računaj ca. 10 % več, klima off pa ca. 15 % več, torej ca. 335 km ob idealnih pogojih. 350 km je BP dosegljivih pri 110 km/h.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Vem, da sprašuješ za osebne izkušnje ampak tale video mi deluje, da je ravno to kar iščeš. 75mph kar je ravno 120km/h. Normalna temperatura in nej bi imel še AC prižgano. Se pravi je naredil s 98% baterije nekje 228 milj, kar je cca 365km. Edin čist na koncu je hitrost zmanjšal na 60 milj, če se prov spomnim.
https://www.youtube.com/watch?v=1H2h8b_ ... EVMotoring
https://www.youtube.com/watch?v=1H2h8b_ ... EVMotoring
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Mi gremo tudi konec avgusta v GR s 3 LR. Povprečna skozi MK je itak težko več kot 100, priporočam da nastaviš temopomat na toliko, ne na 110. Jaz pri LR računam na ca. 20 % preostanka SoC na Makpetrolu, pri RWD bo zelo blizu 0 %, raje preklopi na prikaz kilometrov in gume za kakšne 0,2 bar nad priporočeno vrednostjo, tako boš malo manj nervozen. Upoštevaj še, da boš verjetno precej čakal na SRB-MK meji, 2 do 3 % izgubiš tudi tam mimogrede pri prižgani klimi in uri čakanja, zato raje na pot tako, da boš tam čakal ponoči z odprtimi okni. Tistih 80-100 % računaj nekje ca. 20 minut +-2, iz prve roke naj napiše kdo z LFP.ergo napisal/-a: ↑05 Jun 2023, 09:50No to me zanima, ker bo del poti v gr od zadnjega sc v Aleksincu treba opraviti s 100% polno baterijo ,da pridem v mk do 100kW polnilnice pri mejnem prehodu Bogorodica in bo pac treba jajcat s 110. Pol vec ni problema. Zato tudi vprasanje, koliko casa vzame polnjenje na sc od 80 do 100%.BL_EV napisal/-a: ↑05 Jun 2023, 08:10 350 km je pri 120 km/h kar precej optimistično. Björn je testiral pozimi pri -3 stopinjah celzija. pri 120 km/h je bil doseg 289 km. Poleti računaj ca. 10 % več, klima off pa ca. 15 % več, torej ca. 335 km ob idealnih pogojih. 350 km je BP dosegljivih pri 110 km/h.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
ABRP pravi tole za LR 75 kWh:
Za RWD 60 kWh pa pravi da ne prideš (ocena je minus 14 %) in predlaga tole alternativo:
Z max. 110 km/h bi sicer moralo it skozi, ker ABRP koliko vem upošteva zakonsko določeno omejitev (SRB in MK je 90 % poti 130 km/h). Jaz bi na tvojem mestu AP nastavil na 100 km/h.
Za RWD 60 kWh pa pravi da ne prideš (ocena je minus 14 %) in predlaga tole alternativo:
Z max. 110 km/h bi sicer moralo it skozi, ker ABRP koliko vem upošteva zakonsko določeno omejitev (SRB in MK je 90 % poti 130 km/h). Jaz bi na tvojem mestu AP nastavil na 100 km/h.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Cez Dzep, pa mk je itaq bv zgati vec ko 110. Mk ac je sploh slaba. Imam rezervo mogoce dofilati na ac cestninski v srb, tu je mislim da 22kw pilnilnica in v mk, po potrebi, malo za Velesom, hotel Makedonija, ki ima pravtako 22kw polnilnico 24h. Naceloma tudi meni viamichelin pokaze 346km, po dosedanjih izkusnjah, s porabo in nacinom voznje, bi to pot moral s 100% baterijo opraviti bp. Pot bo nocna, konec junija, tako da vecjega prometa ne pricakujem, srb/mk meja bo verjetno nekaj cakanja, ceprav v tem terminu glih ni neke sile.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Ma dej no če pa 350km ne naredite z RWD poleti pol je pa res se za vprašat. Povprečna itak pade zarad prometa mej in vsega.
Na ABRP se pa da naštimat koliko boš max vozil. Vselej 110km/h je čist ok. Take km delam s kono pozimi po snegu s 107 na tempomati. Je pa res da MK avtocesta kolikor mam po spominu je res bolj za počasi vozit.
Brez panike, sej vozite kao najbolj učinkovit EV, sam piči!
Na ABRP se pa da naštimat koliko boš max vozil. Vselej 110km/h je čist ok. Take km delam s kono pozimi po snegu s 107 na tempomati. Je pa res da MK avtocesta kolikor mam po spominu je res bolj za počasi vozit.
Brez panike, sej vozite kao najbolj učinkovit EV, sam piči!
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Hočem sam rečt sam da brez problema se pride, MK avtocesta itak postavi svoj tempomat
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Ma sej ne gre za to, da se ne da. Gre se za to, da je bolj ziher in ce ima kdo kaksne izkusnje z realnim ac dometom je vsaka info dobrodosla. Cez mk s prejsnjim dizlom vec ko 110 nisem sel in to ne glede na letni cas ali sezono, je vseeno bolje pazit na podvozje. Grem pa prvic dol z ev in malcek skrbi je vseeno prisotne. Bom pa porocal kako je slo, mogoce bo komu prav prislo.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Da se itak vse, tudi če vse alternativne čungalunga polnilnice odpovedjo, ima vsaka hiša šuko vtičnico, ki ti jo posodijo za nekaj ur v zameno za nekaj EUR.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Najde se tut kak kamp, kjer so že slišal za vsaj 16A, mogoče celo 32A:
Brez tega ne grem v SC-puščavo.
https://shop.tesla.com/en_ie/product/bl ... --16a_32a-1-phase 32A (7.4 kW) 230V / 1x32A 7.4 kW 12 hours 40 km/h
Brez tega ne grem v SC-puščavo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Pa smo spet tam... Cjazenje po AC med 90 in 110 km/h da se neki naredi.
Pol ko vam rečem, da TDI pri 90 do 110 porabi v € manj v € pa je polemika na kvadrat.
3ka začne fajn kurit pri višjih (normalno dovokjenih) hitrostih. Pri MS ni take razlike ali voziš 110 ali 130 kot pri 3ki, predvidevam, da je pri Y še slabše.
Pol ko vam rečem, da TDI pri 90 do 110 porabi v € manj v € pa je polemika na kvadrat.
3ka začne fajn kurit pri višjih (normalno dovokjenih) hitrostih. Pri MS ni take razlike ali voziš 110 ali 130 kot pri 3ki, predvidevam, da je pri Y še slabše.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Poraba je eksponentna funkcija glede na hitrost pri vseh avtih. Samo, da če je avto krava, se še bolj pozna, zaradi slabe aerodinamike.
Če kdo misli šparat z dizlom za tisto enkrat na dopust letno, pa naj pade v kakšen nekajurni zastojn pri poletni vročini, pa ga bodo ob ganjanju klime hitro minile nebuloze o porabi 4 litre na 100 km.
Če kdo misli šparat z dizlom za tisto enkrat na dopust letno, pa naj pade v kakšen nekajurni zastojn pri poletni vročini, pa ga bodo ob ganjanju klime hitro minile nebuloze o porabi 4 litre na 100 km.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Drži pri Y je pri 130 vs. 110 poraba dobrih 20 % višja, če je pri 3 dobrih 15 %.alfy napisal/-a: ↑05 Jun 2023, 12:16 Pa smo spet tam... Cjazenje po AC med 90 in 110 km/h da se neki naredi.
Pol ko vam rečem, da TDI pri 90 do 110 porabi v € manj v € pa je polemika na kvadrat.
3ka začne fajn kurit pri višjih (normalno dovokjenih) hitrostih. Pri MS ni take razlike ali voziš 110 ali 130 kot pri 3ki, predvidevam, da je pri Y še slabše.
Gre za to, da skozi NMK itak ne moreš voziti hitreje kot 110 km/h, tudi gre avto na fuzijski ali reaktivni pogon. Pri 130 + preveč trpi podvozje, večino časa taka hitrost pomeni prehitevalni pas, ki ga poleti ca. 1/3 zaseda nepokošeno grmovje med ograjama, tovornjaki vozijo 60 km/h, lokalci tudi ne bistveno hitreje itd.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Fajn da imamo BL_EV da slišimo realno stanje. In ko preberem njegovo izjavo:
"
se vprašam, le kdo od lastnikov ICE se bo ob tem cirkusu odločil za EV? Pumpanje gum, ugasnjena klima, čakanje ponoči ..... moraš biti malo mazohista. A vmes ne najdete nobene oštarije s prenočišči in čevapi, da ponoči na šuko dopolniš in se brez kolobocij pripelješ do cilja?
"
"pri RWD bo zelo blizu 0 %, raje preklopi na prikaz kilometrov in gume za kakšne 0,2 bar nad priporočeno vrednostjo, tako boš malo manj nervozen. Upoštevaj še, da boš verjetno precej čakal na SRB-MK meji, 2 do 3 % izgubiš tudi tam mimogrede pri prižgani klimi in uri čakanja, zato raje na pot tako, da boš tam čakal ponoči z odprtimi okni.
se vprašam, le kdo od lastnikov ICE se bo ob tem cirkusu odločil za EV? Pumpanje gum, ugasnjena klima, čakanje ponoči ..... moraš biti malo mazohista. A vmes ne najdete nobene oštarije s prenočišči in čevapi, da ponoči na šuko dopolniš in se brez kolobocij pripelješ do cilja?
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Če se voziš čez NMK si v vsakem primeru mazohist, cca 10 let nazaj ko sem šel čez je bil najboljši pas na avtocesti odstavni, večinoma so tudi vsi vozili tam, tudi kolesarji. Upam da je sedaj bolje
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Ni panike, že 12 let nazaj nazaj ni bilo hudo, pred dvema pa razen neobrezanih grmov in par slabše vzdrževanih odsekov top. Hrvaška AC do Savonskega Borda je v precej slabšem stanju.
Nekateri imajo radi SM. Maybe pa obstaja bolj simpl rešitev: nabaviš LR, če se ne voziš samo LJ-Obala-LJ. 1.500 km relacije v manj kot 20 urah niso noben problem, tudi po Balkanu ne.Maybe napisal/-a: ↑05 Jun 2023, 14:13 Fajn da imamo BL_EV da slišimo realno stanje. In ko preberem njegovo izjavo:
""pri RWD bo zelo blizu 0 %, raje preklopi na prikaz kilometrov in gume za kakšne 0,2 bar nad priporočeno vrednostjo, tako boš malo manj nervozen. Upoštevaj še, da boš verjetno precej čakal na SRB-MK meji, 2 do 3 % izgubiš tudi tam mimogrede pri prižgani klimi in uri čakanja, zato raje na pot tako, da boš tam čakal ponoči z odprtimi okni.
se vprašam, le kdo od lastnikov ICE se bo ob tem cirkusu odločil za EV? Pumpanje gum, ugasnjena klima, čakanje ponoči ..... moraš biti malo mazohista. A vmes ne najdete nobene oštarije s prenočišči in čevapi, da ponoči na šuko dopolniš in se brez kolobocij pripelješ do cilja?
Zadnjič spremenil BL_EV, dne 05 Jun 2023, 14:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Da bi nabavu teslo?
Za kaj takega nucaš vsaj tri kolesca v glavi .. no go.
Za kaj takega nucaš vsaj tri kolesca v glavi .. no go.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Praviloma zaradi čevapov ni treba prespat + šuko, teknejo tudi med potjo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek