Nekaj zanimivih podatkov v tem članku: https://insideevs.com/features/387950/r ... 00-km/amp/
Lastnik se vsak dan vozi 170km in je baterija po 200.000km padla na 70% SOH. To je približno 2500 skoraj polnih polnilnih ciklov.
Zamenjali so mu jo za rabljeno v "doberm" stanju. O tem je bilo že ugibanja na forumu in očitno res ni nujno da dobiš novo.
Poleg tega so mu pri 20.000km menjali motor in potem še polnilec.
300.000km
Re: 300.000km
Glede na to, da je večino časa polnil na klasičnih polnilnicah (ne na hitrih) se mi zdi degradacija baterije 30% v 300.000 kilometrih kar precejšnja. Je to morda rak rana vseh Zoe-jev? Se mi zdi, da je pri ostalih proizvajalcih degradacija baterije manjša. Ali gre bolj za osamljen primer?
Re: 300.000km
Mislim da ni težava v moči polnjenja, ampak v območju. Za tako vožnjo je moral praktično dvakrat na dan polnit od prazne do polne. Kar je najslabši možni cikel za baterijo.
Recimo 100kWh baterija bi v istem režimu naredila le 500 ciklov.
Recimo 100kWh baterija bi v istem režimu naredila le 500 ciklov.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: 300.000km
Kakšne podatke pa imaš o ostalih proizvajalcih, razen nissan ali tesla?Kegelj napisal/-a:Glede na to, da je večino časa polnil na klasičnih polnilnicah (ne na hitrih) se mi zdi degradacija baterije 30% v 300.000 kilometrih kar precejšnja. Je to morda rak rana vseh Zoe-jev? Se mi zdi, da je pri ostalih proizvajalcih degradacija baterije manjša. Ali gre bolj za osamljen primer?
pri 300k km so marsikateri tesli menjali baterijo pa ima skoraj 4 x večji pack, da ne govorimo o nissanu.
Če je ze40 baterija primerljive kapacitete lahko pričakuješ čez 500k km do 70% degradacije, kar pa bo malokdo dosegel.