Novi ZOE (2.generacija)

Zoe ZE 50
Odgovori
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

Pri meni tudi nobenega vpoklica…
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

https://car-recalls.eu/recall/renault-z ... t-circuit/
The Renault Zoe vehicles affected by this recall were manufactured between 3 January and 22 February 2021.
ali načelno obuhvaća sve modele sa 52 kWh baterijom
Simon
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

Moj je bil narejen kasneje, zato izgleda nisem dobil vpoklica.
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Slika
požar je prizadel tudi še en avtomobil zoe, a je manje nastradala le karoserija
BlazEV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Škofja Loka
Avto: Bmw
6
0

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a BlazEV »

Da ne odpiram nove teme bom tukaj vprašal.

Kupujem prvi električni avto in me zanima ali je nakup 3 leta starega Zoe s 90.000 km v redu izbira ali bodo že kakšni problemi?

Gledal sem novega Twingota in sedaj sem videl, da za isti denar dobiš rabljenega Zoe z lastniško baterijo.

Zoe tudi lahko polniš na domači vtičnici, samo traja malo dlje? Avto bi verjetno polnil med vikendom, ker bi se lahko cel teden vozil z enim polnjenjem v službo. Po potrebi bi pa zavil na kakšno polnilnico.

Hvala
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
349
75

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Seveda ga lahko polniš doma, ne samo to, Zoe ima enega najmočnejših on-board chargerjev.
Tako da ga lahko polniš tudi do 22kW (če ti to omogoča tvoj hišni priklop...)

Samo realno, kaj več kot navaden šuko 1x16A sploh ne rabiš. V 10 urah čez noč, se bo avto brez težav napolnil.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8261
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Če ne pričakuješ top šit popolnega in uber ales EV in se zavedaš da si kupu stvar ki je že videla precej sveta in marsikaj doživela, je vprašanje le še al za enak denar dobiš kaj drugega kar ti je bol všeč.
To znaš odgovorit le ti sam.

Ne računat da boš filal sam enkrat tedensko, navadi se štekat vsak večer.
mlakar, niko6
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
BlazEV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Škofja Loka
Avto: Bmw
6
0

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a BlazEV »

Do službe in nazaj imam cca 60km, se pravi če ima dosega tam okoli 300 km ga nebi rabil polniti vsak dan. Mogoče 2x tedensko.

Iščem avto ki bi me čim ceneje prevozil do službe in nazaj. Pri hiši bo ostal še vedno dizel. To bo drugi avto in od njega ne pričakujem nič posebnega.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

Imam Zoe, delam 200km/dan, nimam pripomb, razen app trenutno ne dela (npr. vklop hlajenja prek app), ker se novi lastniki še niso dogovorili za prenos pravic.
BlazEV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Škofja Loka
Avto: Bmw
6
0

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a BlazEV »

Kako ja pa kaj z baterijo po 3 letih in 90.000 km ?
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1564
Avto: Muskvič Model E Quattro
769
755

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a mlakar »

BlazEV napisal/-a: 02 Jul 2023, 08:47 Do službe in nazaj imam cca 60km, se pravi če ima dosega tam okoli 300 km ga nebi rabil polniti vsak dan. Mogoče 2x tedensko.

Iščem avto ki bi me čim ceneje prevozil do službe in nazaj. Pri hiši bo ostal še vedno dizel. To bo drugi avto in od njega ne pričakujem nič posebnega.
Električarja filat vsak dan na 100% ni dobro za staranje/degradacijo baterije. Sploh poleti v vročinah.
V principu ga je idealno držat pod 55% napolnjenosti. Če delaš samo 60 km dnevno na 300 km dometa, potem to lahko redno počneš. Do 100% ga nafilaš, pa ko greš na daljšo pot.
Tako kot je Warpi napisal, električarja je idealno dofilat vsak dan čez noč v najcenejši tarifi. No, razen če res dnevno porabiš samo par %. Potem lahko filaš enkrat na nekaj dni. Manj kot globoko prazniš in polniš baterijo, bolj bo slednja vesela.
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 730
515
76

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Imam občutek, da je baterija vas kupila in ne vi nje, da vas takole jebe. Včasih ste govorili, filaj do 80, zdej že do 55. Najboljš da ga nafilate na 50, pustite v garaži in se vozte z dizlom.
Sebastijan, Stromcek, NeRo, ixi, TribesMan, prgrmr, Matej24, niko6, matjazxx
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

BlazEV napisal/-a: 02 Jul 2023, 13:17 Kako ja pa kaj z baterijo po 3 letih in 90.000 km ?
5% degradacije, pa ga vsako jutro pred odhodom v službo napolnim na 100%. Ne se sekirat za baterijo, pač polni, da bo stal na parkirišču med 20-80%, če boš takoj po vožnji prišel pod 10% in začel polniti ali napolnil na 100% in kmalu odpeljal, ne bo za baterijo problemov.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8261
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Samo enkrat se ti bo zgodilo da bi nujno moral nekam it ampak si zaHebal sam sebe ker prejšnji večer nisi štekal in je SOC prenizek.
Nato boš štekal vsal večer in nafilal na zate varni SOC.

Al pa ne čakaš da zaHebeš sam sebe... avto maš da ti služi ne te omejuje.
Sebastijan, PogoreucJ, ixi
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1564
Avto: Muskvič Model E Quattro
769
755

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Jaz imam tudi s 50% soc pokrito vse nujne zadeve. Dva klinična centra, oz bolniška kompleksa in še kaj zdraven. In to za v obe smeri in še rezerva.
Saj ne govorimo več o 10 let starih Nissanih z 150 km originalnega dometa, danes pa na to še 68% degradacije.
Da bom moral nujno v London z avtom, se pa bo zgodilo natanko nikoli. Pa tudi če bi se, so vmes hitre polnilnice.
V glavah imate hipotetične scenarije, ki se z modernimi električarji z 300 km+ dometa, zgodijo redko kdaj. Da ne omenjam, da je tudi nekaj polnilne infrastrukture že poraslo.
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
573
405

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

E-avto kateri je namen kot drugi avto kaj hitro postane prvi avto glede prevozenih km. E-avto si kupis, da se cim vec vozis, ti in se ostali druzinski clani. Naj bo v uporabi. Napolni ga vsakic in imas vedno pripravljenega, potem bo dizel vecino stal. Jaz sicer delam res veliko km in si drugace sploh ne znam predstavljati. Da pa bi zaradi " sparanja" baterije bil dizel bolj v uporabi ali celo zaradi tega uporabljal javne polnilnice pa se mi sploh ne zdi pametno. Sem imel 3 leta ioniqa z 28kWh, vsak dan napolnil na 100%, pri 100k km se ni nic poznalo na pri dosegu. Sedaj je eNiro v uporabi dobri dve leti, 120k km, polnim vecino na 90%, sicer tudi kar dosti na 100%, ce imam daljse poti, degradacije ne zaznavam. Vozilo se priklopi vedno ko pride domov in je pripravljen za naslednjo voznjo.
edi-b, PogoreucJ, NeRo, Simon, niko6, kt57, DGJ, Janez, tilc
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Pod tole se pa podpišem še jaz čeprav je malo izven teme a kot dokaz da baterije res niso noben bavbav. Naš IONIQ 28kWh pri več kot 242.000km nima prav veliko degradacije. Meril sicer nisem a prav omembe vrednega manjšega dosega skoraj ni opaziti. Baterije v naših EV so večinoma odlične, tudi starejše in z več kilometri.
evpolnilnice
color1982
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Šmartno pri Litiji
Avto: Hyundai Ioniq
17
19

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a color1982 »

DGJ napisal/-a: 03 Jul 2023, 17:38 Pod tole se pa podpišem še jaz čeprav je malo izven teme a kot dokaz da baterije res niso noben bavbav. Naš IONIQ 28kWh pri več kot 242.000km nima prav veliko degradacije. Meril sicer nisem a prav omembe vrednega manjšega dosega skoraj ni opaziti. Baterije v naših EV so večinoma odlične, tudi starejše in z več kilometri.
Se strinjam, pa sama vožnja, ni primerjave z ICE-jem. zakon
Samo to je treba uporabnikom ICE-jev dopovedat , kaj zamujajo, do sedaj vsak ki se je peljal z menoj, nobenih negativnih komentarjev.

Polni se doma in akcija v juniju naredili 4200km
PogoreucJ, edi-b, evpolnilnice, DGJ
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
152

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Andy »

Lahko eno hitro vprašanje, kaj je možno da nova ZOE kot naprimer ta iz povezave:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ault%20Zoe
nima možnosti DC polnjenja
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6562
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ker je bilo v nekaterih paketih (mogoče vseh) DC polnjenje kot doplačilo :)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Zoe 52kWh”