Novi ZOE (2.generacija)
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Servis narejen v Kopru. 81 eur in nekaj centov. Nastavili so se zadnja desna vrata in tesnilo na prednjih vratih. Kaj ima še kdo težavo, da mu pri nalivih teče voda pri prednjih vratih v kabino? Sem tudi na YouTube že zasledil to napako.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Jaz sem namazal zunanjo gumo in je sedaj uredu(povsem tanek film bo zadosti).
https://mm-eshop.si/crc-silicone-grease ... onska-mast
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ni ravno znanstveno, morda kot zanimivost.
Zadnjič sem imel v enem tednu dvakrat pot iz Kopra v Cerkno in sem naredil primerjavo. Prvič sem peljal 'normalno', avtocesta cca 120kmh, nekaj uživanja skozi ovinke in porabil točno 50% baterije.
Drugič sem šel celo pot v eco načinu, po avtocesti sem šel torej max 100kmh, za dodatek sem v Zali ujel še šleparja, tako da je šlo za isto pot 42%.
Zadnjič sem imel v enem tednu dvakrat pot iz Kopra v Cerkno in sem naredil primerjavo. Prvič sem peljal 'normalno', avtocesta cca 120kmh, nekaj uživanja skozi ovinke in porabil točno 50% baterije.
Drugič sem šel celo pot v eco načinu, po avtocesti sem šel torej max 100kmh, za dodatek sem v Zali ujel še šleparja, tako da je šlo za isto pot 42%.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Še jaz.... Po avtocesti Divača - Gorica cca. 24%. 120-125 km/h. Ista pot preko Štanjela pa 14% za nazaj je razlika se večja.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Včeraj sem naredil 267,7 km. Povprečje je bilo 16.3. Cca. 200km po avtocesti 120 kmh. Ostalo mi je 5%. Temperatura zjutraj okoli 10,popoldne okoli 20 stopinj. Se mi vseeno zdi nekam malo. Kaj je temperatura kriva. Glede na povprečje, se mi je zdelo malo km.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Dvomim da je temperatura problem. Včeraj je bil kar lep dan, sem mel povprečno porabo 10,5kWh/100 z klimo in ac na 110 za domov, zjutraj z gretjem pa 15Wh/100.
Pač ZOE pri hitrosti 120 malo več porabi kot drugi
Pač ZOE pri hitrosti 120 malo več porabi kot drugi
Re: Novi ZOE (2.generacija)
A ste mogoče zaznali, da ima letos Renault res hude težave s prodajo Zoe? Izgleda, da je bil proizvajalec precej bolj prizadet s pomanjkanjem čipov kot VW. Glede na to, da se celo Leaf bolje prodaja od zavezništva, drugega razloga ne vidim. Povpraševanje sigurno ni padlo preko novega leta.
OVE, OVE, OVE
Re: Novi ZOE (2.generacija)
ID.3 dobiš za enako ceno kot ZOE pa še marsikaterga druzga, pa lahk maš radarski tempomat itd.
ZOE z baterijo je bil predrag, konkurenca je prišla. Je pa res da se VSI umikajo iz B segmenta, kar ni kul. Ekonomičnost vožnje ni važna...
ZOE z baterijo je bil predrag, konkurenca je prišla. Je pa res da se VSI umikajo iz B segmenta, kar ni kul. Ekonomičnost vožnje ni važna...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ta dva pointa sem tudi jaz nekako potegnil pod črto, ker se mi zdi težava s z dobavo čipov malo verjetna. Renault bi moral zelo hitro reagirati glede cene. Če imajo previsoke stroške proizvodnje, bi morali s faceliftom nujno začeti uporabljati LFP ali LNMO kemijo, prihranek proti trenutni NCM 71, ki jo uporabljajo, je lahko tudi 40%, 2500€ na vozilo. Pa seveda bi si morali tudi znižati bolano visoko maržo.
OVE, OVE, OVE
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Pa načeloma se mi ZOE zelo dopade ker ma velik prtljažnik za svojo velikost pa 22kW polnjenje in še kaj. Marža je problem, sej je nekje napisano da majo zanalašč visoko maržo.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Če računamo, da je cena baterije cca. 7000€ (slabih 130€ na kWh), cena Clia pa je nekje 15.000€ z boljšo opremo, lahko na komot naračunamo, da je lastna cena ZOE nekje na ravni 17.000€. Vse ostalo je marža, DDV. NCMA mešanica je že pod 100€/kWh pri LG, LNMO pod 80€, LFP pa celo nekje pri 60€. Zoe ne rabi high performance baterije, tako da bi bila LNMO ali celo LFP varianta čisto OK in bi bil takoj prihranek pri vozilu 3000€. Torej bi ob neki zdravi politiki Renault lahko prodajal takšen Zoe po ceni 20.000€ brez DDV in subvencij.
OVE, OVE, OVE
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Koliko ti pa dajo končno ponudbo v salonu za Zoe s kakšno opremo? Se sploh resno zanimaš za nakup ali samo toplo vodo odkrivamo na forumu?rgornik napisal/-a: ↑02 Jun 2021, 12:49Če računamo, da je cena baterije cca. 7000€ (slabih 130€ na kWh), cena Clia pa je nekje 15.000€ z boljšo opremo, lahko na komot naračunamo, da je lastna cena ZOE nekje na ravni 17.000€. Vse ostalo je marža, DDV. NCMA mešanica je že pod 100€/kWh pri LG, LNMO pod 80€, LFP pa celo nekje pri 60€. Zoe ne rabi high performance baterije, tako da bi bila LNMO ali celo LFP varianta čisto OK in bi bil takoj prihranek pri vozilu 3000€. Torej bi ob neki zdravi politiki Renault lahko prodajal takšen Zoe po ceni 20.000€ brez DDV in subvencij.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Hja no ene parkrat sem pa bil v salonu ja . Ne takoj napadat, poglej moje prejšnje poste, da vidiš, da ne trobezlam nekam v prazno.
Govora pa ni o končni ceni, ampak zakaj se ne prodajajo bolje.
Govora pa ni o končni ceni, ampak zakaj se ne prodajajo bolje.
OVE, OVE, OVE
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Pritrjujem gornjemu, prodajalci jamrajo, da pri Zoe nimajo veliko manevrskega prostora.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Pač mal je bosa neki na pamet, vzemi Clio z enako ali vsaj kolikor toliko podobno opremo in motorjem in prištej vrednost baterije ter primerjaj z zadnjo ceno, ki jo boš dobil v salonu in kateri še odšteješ subvencijo.
Bi bil vesel, če nekdo, ki se resno zanima za nakup Zoe, naredi analizo na trenutno aktualnih podatkih iz prakse.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ni "neki na pamet", pred časom smo imeli celo v eni izmed tem debato o lastni ceni posameznega vozila na podlagi analize, ki jo je naredila neka skupina. Tudi De Meo je pred kakim mesecem jasno potrdil, da Renault dela plus z EV-ji. In kot rečeno, debata ni o tem, kaj je lastna cena in kaj ne, temveč zakaj pada prodaja Zoe-tom in kaj bi predvidoma moral proizvajalec storiti, da bi lahko sledil lanski H2 prodaji in ID3,ID4. Konec koncev je Zoe v zelo konkurenčnem in v Evropi priljubljenem segmentu (B) in škoda bi bilo, da bi zgledel uspeh preteklih let zaradi cenovne nekonkurenčnosti.Simon napisal/-a: ↑02 Jun 2021, 14:36Pač mal je bosa neki na pamet, vzemi Clio z enako ali vsaj kolikor toliko podobno opremo in motorjem in prištej vrednost baterije ter primerjaj z zadnjo ceno, ki jo boš dobil v salonu in kateri še odšteješ subvencijo.
Bi bil vesel, če nekdo, ki se resno zanima za nakup Zoe, naredi analizo na trenutno aktualnih podatkih iz prakse.
OVE, OVE, OVE
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Eko prvo izkušnjo s potovanjem na morje (Metajna na Pagu). zelo sem bil presenečen (v pozitivnem smislu).
S 100% sem startal iz Divače (ob 4 zjutraj). Do Crikvenice sem porabil 20%. tam sem napolnil do 100%. Ob obali smo se vozili do Zadra na izlet do orgel, spili eno kafe in se malo sprehodili.(polnil na polnilnici od 53% do 90%). V Metajno smo prišli s 67%. Vozil sem ves čas v eko modu, ker ti omejitve itak ne dovoljujejo neke hitre vožnje (cesta je bila prazna). Povprečna poraba je bila 11,8 kwh. .... Po pagu smo malo šetali. V Novalji pri hotelu Olea sem na hitri polnilnici polnil do 90%.
Za nazaj sem štartal z 77% in brez postanka za polnjenje prišel domov z 17%. povprečna poraba je bila 13,3 kwh.
skupno sem naredil 647 km (je bila za dol res dolga (10 ur), ampak vse po načrtu v načrtu)
vse se da
S 100% sem startal iz Divače (ob 4 zjutraj). Do Crikvenice sem porabil 20%. tam sem napolnil do 100%. Ob obali smo se vozili do Zadra na izlet do orgel, spili eno kafe in se malo sprehodili.(polnil na polnilnici od 53% do 90%). V Metajno smo prišli s 67%. Vozil sem ves čas v eko modu, ker ti omejitve itak ne dovoljujejo neke hitre vožnje (cesta je bila prazna). Povprečna poraba je bila 11,8 kwh. .... Po pagu smo malo šetali. V Novalji pri hotelu Olea sem na hitri polnilnici polnil do 90%.
Za nazaj sem štartal z 77% in brez postanka za polnjenje prišel domov z 17%. povprečna poraba je bila 13,3 kwh.
skupno sem naredil 647 km (je bila za dol res dolga (10 ur), ampak vse po načrtu v načrtu)
vse se da
Re: Novi ZOE (2.generacija)
A to po pokazateljih v avtu ali preračunano. Kajti, meni poraba ne pade pod 12,9 po pokazateljih v avtu (viewtopic.php?f=47&t=4040), čeprav je dejanska poraba manjša, vsaj kakor mi kaže Tronity, pa tudi po preostanku dosega oziroma, porabljeni energiji za prevoženo pot, izračunano "na prste".
Kakšno orordje upoprabljaš za načrtovanje? ABRP?...
ampak vse po načrtu v načrtu ...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Sem napisal, kar je kazalo v avtu. Nimam nobene druge opcije trenutno.
Načrtoval sem pot in postanke, glede na polnilnice na poti. Sem bil pa presenečen, da bi "verjetno" prišel v Metajno preko Zadra tudi brez polnjenja.
Načrtoval sem pot in postanke, glede na polnilnice na poti. Sem bil pa presenečen, da bi "verjetno" prišel v Metajno preko Zadra tudi brez polnjenja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek