Novi ZOE (2.generacija)

Zoe ZE 50
Odgovori
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Servis narejen v Kopru. 81 eur in nekaj centov. Nastavili so se zadnja desna vrata in tesnilo na prednjih vratih. Kaj ima še kdo težavo, da mu pri nalivih teče voda pri prednjih vratih v kabino? Sem tudi na YouTube že zasledil to napako.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

Tomtom napisal/-a: 19 Apr 2021, 14:23 Kaj ima še kdo težavo, da mu pri nalivih teče voda pri prednjih vratih v kabino? Sem tudi na YouTube že zasledil to napako.
Jaz sem namazal zunanjo gumo in je sedaj uredu(povsem tanek film bo zadosti).

https://mm-eshop.si/crc-silicone-grease ... onska-mast
Tomtom
Uporabniški avatar
mukwai
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Avto: Renault Zoe ZE50
114
281

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a mukwai »

Ni ravno znanstveno, morda kot zanimivost.

Zadnjič sem imel v enem tednu dvakrat pot iz Kopra v Cerkno in sem naredil primerjavo. Prvič sem peljal 'normalno', avtocesta cca 120kmh, nekaj uživanja skozi ovinke in porabil točno 50% baterije.
Drugič sem šel celo pot v eco načinu, po avtocesti sem šel torej max 100kmh, za dodatek sem v Zali ujel še šleparja, tako da je šlo za isto pot 42%.
robertto
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Še jaz.... Po avtocesti Divača - Gorica cca. 24%. 120-125 km/h. Ista pot preko Štanjela pa 14% za nazaj je razlika se večja.
mukwai
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Včeraj sem naredil 267,7 km. Povprečje je bilo 16.3. Cca. 200km po avtocesti 120 kmh. Ostalo mi je 5%. Temperatura zjutraj okoli 10,popoldne okoli 20 stopinj. Se mi vseeno zdi nekam malo. Kaj je temperatura kriva. Glede na povprečje, se mi je zdelo malo km. :think:
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Dvomim da je temperatura problem. Včeraj je bil kar lep dan, sem mel povprečno porabo 10,5kWh/100 z klimo in ac na 110 za domov, zjutraj z gretjem pa 15Wh/100.

Pač ZOE pri hitrosti 120 malo več porabi kot drugi
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

A ste mogoče zaznali, da ima letos Renault res hude težave s prodajo Zoe? Izgleda, da je bil proizvajalec precej bolj prizadet s pomanjkanjem čipov kot VW. Glede na to, da se celo Leaf bolje prodaja od zavezništva, drugega razloga ne vidim. Povpraševanje sigurno ni padlo preko novega leta.

Slika
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

ID.3 dobiš za enako ceno kot ZOE pa še marsikaterga druzga, pa lahk maš radarski tempomat itd.

ZOE z baterijo je bil predrag, konkurenca je prišla. Je pa res da se VSI umikajo iz B segmenta, kar ni kul. Ekonomičnost vožnje ni važna...
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Zoe je predrag. Celo eC4 je cenejši, pa je več avta, kot Zoe.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

aob01 napisal/-a: 01 Jun 2021, 10:27 Zoe je predrag. Celo eC4 je cenejši, pa je več avta, kot Zoe.
DeCoRawr napisal/-a: 01 Jun 2021, 09:25 ID.3 dobiš za enako ceno kot ZOE pa še marsikaterga druzga, pa lahk maš radarski tempomat itd.

ZOE z baterijo je bil predrag, konkurenca je prišla. Je pa res da se VSI umikajo iz B segmenta, kar ni kul. Ekonomičnost vožnje ni važna...
Ta dva pointa sem tudi jaz nekako potegnil pod črto, ker se mi zdi težava s z dobavo čipov malo verjetna. Renault bi moral zelo hitro reagirati glede cene. Če imajo previsoke stroške proizvodnje, bi morali s faceliftom nujno začeti uporabljati LFP ali LNMO kemijo, prihranek proti trenutni NCM 71, ki jo uporabljajo, je lahko tudi 40%, 2500€ na vozilo. Pa seveda bi si morali tudi znižati bolano visoko maržo.
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pa načeloma se mi ZOE zelo dopade ker ma velik prtljažnik za svojo velikost pa 22kW polnjenje in še kaj. Marža je problem, sej je nekje napisano da majo zanalašč visoko maržo.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

DeCoRawr napisal/-a: 02 Jun 2021, 12:32 Pa načeloma se mi ZOE zelo dopade ker ma velik prtljažnik za svojo velikost pa 22kW polnjenje in še kaj. Marža je problem, sej je nekje napisano da majo zanalašč visoko maržo.
Če računamo, da je cena baterije cca. 7000€ (slabih 130€ na kWh), cena Clia pa je nekje 15.000€ z boljšo opremo, lahko na komot naračunamo, da je lastna cena ZOE nekje na ravni 17.000€. Vse ostalo je marža, DDV. NCMA mešanica je že pod 100€/kWh pri LG, LNMO pod 80€, LFP pa celo nekje pri 60€. Zoe ne rabi high performance baterije, tako da bi bila LNMO ali celo LFP varianta čisto OK in bi bil takoj prihranek pri vozilu 3000€. Torej bi ob neki zdravi politiki Renault lahko prodajal takšen Zoe po ceni 20.000€ brez DDV in subvencij.
OVE, OVE, OVE
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

rgornik napisal/-a: 02 Jun 2021, 12:49
DeCoRawr napisal/-a: 02 Jun 2021, 12:32 Pa načeloma se mi ZOE zelo dopade ker ma velik prtljažnik za svojo velikost pa 22kW polnjenje in še kaj. Marža je problem, sej je nekje napisano da majo zanalašč visoko maržo.
Če računamo, da je cena baterije cca. 7000€ (slabih 130€ na kWh), cena Clia pa je nekje 15.000€ z boljšo opremo, lahko na komot naračunamo, da je lastna cena ZOE nekje na ravni 17.000€. Vse ostalo je marža, DDV. NCMA mešanica je že pod 100€/kWh pri LG, LNMO pod 80€, LFP pa celo nekje pri 60€. Zoe ne rabi high performance baterije, tako da bi bila LNMO ali celo LFP varianta čisto OK in bi bil takoj prihranek pri vozilu 3000€. Torej bi ob neki zdravi politiki Renault lahko prodajal takšen Zoe po ceni 20.000€ brez DDV in subvencij.
Koliko ti pa dajo končno ponudbo v salonu za Zoe s kakšno opremo? Se sploh resno zanimaš za nakup ali samo toplo vodo odkrivamo na forumu? :think:
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Hja no ene parkrat sem pa bil v salonu ja :giggle: . Ne takoj napadat, poglej moje prejšnje poste, da vidiš, da ne trobezlam nekam v prazno.

Govora pa ni o končni ceni, ampak zakaj se ne prodajajo bolje.
OVE, OVE, OVE
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Pritrjujem gornjemu, prodajalci jamrajo, da pri Zoe nimajo veliko manevrskega prostora.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Simon »

rgornik napisal/-a: 02 Jun 2021, 13:25 Hja no ene parkrat sem pa bil v salonu ja :giggle: . Ne takoj napadat, poglej moje prejšnje poste, da vidiš, da ne trobezlam nekam v prazno.

Govora pa ni o končni ceni, ampak zakaj se ne prodajajo bolje.
Pač mal je bosa neki na pamet, vzemi Clio z enako ali vsaj kolikor toliko podobno opremo in motorjem in prištej vrednost baterije ter primerjaj z zadnjo ceno, ki jo boš dobil v salonu in kateri še odšteješ subvencijo.

Bi bil vesel, če nekdo, ki se resno zanima za nakup Zoe, naredi analizo na trenutno aktualnih podatkih iz prakse. :tup:
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Simon napisal/-a: 02 Jun 2021, 14:36
rgornik napisal/-a: 02 Jun 2021, 13:25 Hja no ene parkrat sem pa bil v salonu ja :giggle: . Ne takoj napadat, poglej moje prejšnje poste, da vidiš, da ne trobezlam nekam v prazno.

Govora pa ni o končni ceni, ampak zakaj se ne prodajajo bolje.
Pač mal je bosa neki na pamet, vzemi Clio z enako ali vsaj kolikor toliko podobno opremo in motorjem in prištej vrednost baterije ter primerjaj z zadnjo ceno, ki jo boš dobil v salonu in kateri še odšteješ subvencijo.

Bi bil vesel, če nekdo, ki se resno zanima za nakup Zoe, naredi analizo na trenutno aktualnih podatkih iz prakse. :tup:
Ni "neki na pamet", pred časom smo imeli celo v eni izmed tem debato o lastni ceni posameznega vozila na podlagi analize, ki jo je naredila neka skupina. Tudi De Meo je pred kakim mesecem jasno potrdil, da Renault dela plus z EV-ji. In kot rečeno, debata ni o tem, kaj je lastna cena in kaj ne, temveč zakaj pada prodaja Zoe-tom in kaj bi predvidoma moral proizvajalec storiti, da bi lahko sledil lanski H2 prodaji in ID3,ID4. Konec koncev je Zoe v zelo konkurenčnem in v Evropi priljubljenem segmentu (B) in škoda bi bilo, da bi zgledel uspeh preteklih let zaradi cenovne nekonkurenčnosti.
OVE, OVE, OVE
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Eko prvo izkušnjo s potovanjem na morje (Metajna na Pagu). zelo sem bil presenečen (v pozitivnem smislu).
S 100% sem startal iz Divače (ob 4 zjutraj). Do Crikvenice sem porabil 20%. tam sem napolnil do 100%. Ob obali smo se vozili do Zadra na izlet do orgel, spili eno kafe in se malo sprehodili.(polnil na polnilnici od 53% do 90%). V Metajno smo prišli s 67%. Vozil sem ves čas v eko modu, ker ti omejitve itak ne dovoljujejo neke hitre vožnje (cesta je bila prazna). Povprečna poraba je bila 11,8 kwh. :clap: :clap: :clap: :clap: .... Po pagu smo malo šetali. V Novalji pri hotelu Olea sem na hitri polnilnici polnil do 90%.

Za nazaj sem štartal z 77% in brez postanka za polnjenje prišel domov z 17%. povprečna poraba je bila 13,3 kwh.

skupno sem naredil 647 km (je bila za dol res dolga (10 ur), ampak vse po načrtu v načrtu)

vse se da :) :) :)
Sebastijan, edi-b, EVH, backslash, ixi, ZOEFan, mukwai, context, prijazen, UrbanBatic
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Tomtom napisal/-a: 15 Avg 2021, 11:16 ...

Povprečna poraba je bila 11,8 kwh.
A to po pokazateljih v avtu ali preračunano. Kajti, meni poraba ne pade pod 12,9 po pokazateljih v avtu (viewtopic.php?f=47&t=4040), čeprav je dejanska poraba manjša, vsaj kakor mi kaže Tronity, pa tudi po preostanku dosega oziroma, porabljeni energiji za prevoženo pot, izračunano "na prste".


...
ampak vse po načrtu v načrtu ...
Kakšno orordje upoprabljaš za načrtovanje? ABRP?
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: Novi ZOE (2.generacija)

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Sem napisal, kar je kazalo v avtu. Nimam nobene druge opcije trenutno.
Načrtoval sem pot in postanke, glede na polnilnice na poti. Sem bil pa presenečen, da bi "verjetno" prišel v Metajno preko Zadra tudi brez polnjenja. :think:
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Zoe 52kWh”