Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Hvala, sem ravmi zjutraj opazil in namesti, ni efekta - se vedno ne dela.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
&@trutar,17 Okt 2020, 15:47matija napisal/-a:Hvala, sem ravmi zjutraj opazil in namesti, ni efekta - se vedno ne dela.
Tudi sam sem namestil novo verzijo aplikacije po postopku
- Izključil prenos podatkov v avtu. Zaprl avto in se s ključem/kartico oddaljil izven dosega.
- Iz aplikacije sem izbrisal avto.
- Iz telefona sem odstranil aplikacijo.
- Namestil novo verzijo aplikacije My Renault.
- V aplikacijo sem vnesel VIN avta.
- Po približno pol ure sem v avtu vključil prenos podatkov
- Izvedel povezavo aplikacije in avta.
In spet nič.
Se pa pri novi aplikaciji lahko pošlje "urnik" s telefona, vendar predgretje/klima ne dela ob nastavljeni uri. In ja, avto sem imel priklopljen na polnjenje.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Tretji servis je kot kaze odpravil napako z ne-polnjenjem 12 aku, po nekaj dnevih ni opozorila. Vceraj klicali iz RenaultNisssan Slovenia in razlozili, da je sedaj sprozen splosen vpoklic tudi v SI, ki je prav tako potreben za nas VIN. Menja se neka kontrolna naprava.
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 36
- Avto: Koleos, ZOE 50
-
6013
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Evo, danes tudi moj zoe s servisa- menda samo naložena nova programska oprema. A aplikacijo sem moral avto na novo dodat in povezat (aplikacija se mi je sicer posodobila pred par dnevi). Ko v aplikaciji pritisnem ikono za zagon klime, mi čez nekaj časa napiše, da je klima zagnana, kot je to napisalo tudi pred posodobitvijo, s to razliko, da klimo zdaj dejansko zažene, se pa to nikjer v aplikaciji na vidi. Očitno bodo morali še aplikacijo malo dodelati. Imam pa telefon z androidom.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Srečko. Me kar mal foušarija daje.bostjan1111 napisal/-a:Evo, danes tudi moj zoe s servisa- menda samo naložena nova programska oprema. A aplikacijo sem moral avto na novo dodat in povezat (aplikacija se mi je sicer posodobila pred par dnevi). Ko v aplikaciji pritisnem ikono za zagon klime, mi čez nekaj časa napiše, da je klima zagnana, kot je to napisalo tudi pred posodobitvijo, s to razliko, da klimo zdaj dejansko zažene, se pa to nikjer v aplikaciji na vidi. Očitno bodo morali še aplikacijo malo dodelati. Imam pa telefon z androidom.
Kje so ti napravili update programske opreme?
Sicer se bomo pa itak bolj malo vozili, če se bodo protikoronski ukrepi še stopnjevali
kdaj si pa avto dobil? Jaz konec februarja in update programske opreme ni pomagal. Kot kaže, bo moral na "hardware update".
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 36
- Avto: Koleos, ZOE 50
-
6013
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Update so delali v Realu na vodovodni. Ob prevzemu sem vprašal tistega, ki avto predaja in je rekel da je samo posodobljen software. Avto smo dobili prav tako konec februarja ali pa prvi teden marca .ZOEFan napisal/-a:Srečko. Me kar mal foušarija daje.bostjan1111 napisal/-a:Evo, danes tudi moj zoe s servisa- menda samo naložena nova programska oprema. A aplikacijo sem moral avto na novo dodat in povezat (aplikacija se mi je sicer posodobila pred par dnevi). Ko v aplikaciji pritisnem ikono za zagon klime, mi čez nekaj časa napiše, da je klima zagnana, kot je to napisalo tudi pred posodobitvijo, s to razliko, da klimo zdaj dejansko zažene, se pa to nikjer v aplikaciji na vidi. Očitno bodo morali še aplikacijo malo dodelati. Imam pa telefon z androidom.
Kje so ti napravili update programske opreme?
Sicer se bomo pa itak bolj malo vozili, če se bodo protikoronski ukrepi še stopnjevali
kdaj si pa avto dobil? Jaz konec februarja in update programske opreme ni pomagal. Kot kaže, bo moral na "hardware update".
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ? Ali je še kdo ki mu niso odpravili težave?
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Moj je spet pri Realu na servisu, ni še popravljeno...trutar napisal/-a:Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ? Ali je še kdo ki mu niso odpravili težave?
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Tudi pri meni ne deluje po reprogramiranju. Sem po temu že pisal službi za stike s kupci, pa kakšne prave reakcije ni.Simon napisal/-a:Moj je spet pri Realu na servisu, ni še popravljeno...trutar napisal/-a:Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ? Ali je še kdo ki mu niso odpravili težave?
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Cetrtic iz servisa pri AH Real, zamenjali so glavni racunalnik z novim, gretje/hlajenje preko app ne deluje.
Sledili so navodilom vpoklica, nadaljnih navodil iz Renaulta nimajo, zato so poslali vprasanje tehnicni sluzbi. Do nadaljega ne vedo kaj naredit, sklepam da je enako po celotni EU.
Istega dne je prisel tudi mail (odstranjeni priimki):
Sledili so navodilom vpoklica, nadaljnih navodil iz Renaulta nimajo, zato so poslali vprasanje tehnicni sluzbi. Do nadaljega ne vedo kaj naredit, sklepam da je enako po celotni EU.
Istega dne je prisel tudi mail (odstranjeni priimki):
Spoštovani,
po informacijah prejetih s strani pooblaščenega servisa o zamenjavi modula in enakem stanju ter nedelovanju storitve smo zadevo ponovno posredovali pristojnim tehničnim oddelkom Renault.
Iskreno nam je žal za nevšečnost in si prizadevamo, da bi se le ta kmalu odpravila.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje ter vas lepo pozdravljamo.
Služba Stiki s kupci
Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
U glavnem, tudi pri meni ne znajo popraviti, zamenjali glavni računalnik, avtoradio, modul, itd. pa nič...Simon napisal/-a:Moj je spet pri Realu na servisu, ni še popravljeno...trutar napisal/-a:Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ? Ali je še kdo ki mu niso odpravili težave?
Največja ironija je, da so nas klicali (vpoklic) s tehnične službe, da naj peljemo avte na servise, kjer jih sedaj ne znajo popraviti.
Moj je še vedno na Realu in razmišljam ali bi ga sploh prevzel, saj gre za stvarno napako, pa naj dajo drugega ali vrnejo denar.
Vaše mnenje?
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Tudi jaz sem za zamenjavo z delujočim.Simon napisal/-a:U glavnem, tudi pri meni ne znajo popraviti, zamenjali glavni računalnik, avtoradio, modul, itd. pa nič...Simon napisal/-a:Moj je spet pri Realu na servisu, ni še popravljeno...trutar napisal/-a:Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ? Ali je še kdo ki mu niso odpravili težave?
Največja ironija je, da so nas klicali (vpoklic) s tehnične službe, da naj peljemo avte na servise, kjer jih sedaj ne znajo popraviti.
Moj je še vedno na Realu in razmišljam ali bi ga sploh prevzel, saj gre za stvarno napako, pa naj dajo drugega ali vrnejo denar.
Vaše mnenje?
Zaenkrat niso še nič delali na hardwareu, le nadgradnja softwarea enkrat - ja, brez uspeha. Po pisanju na službo za stike s kupci pa zadnje čase nobenega odgovora.
Kot je brati v nekaterih tujih forumih, se napaka kar uspešno odpravlja. Pri enih le programsko, pri drugih pa je potrebno tudi kakšno komponento zamenjati.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Mogoče za začetek prijava na tržni inšpektorat, v naslednjem koraku pa z odvetnikom v tožbo? Enostavno ignorirajo (tu mislim na centralo v Parizu), tako, da nam kaj drugega ne preostane?ZOEFan napisal/-a:Tudi jaz sem za zamenjavo z delujočim.Simon napisal/-a:U glavnem, tudi pri meni ne znajo popraviti, zamenjali glavni računalnik, avtoradio, modul, itd. pa nič...trutar napisal/-a:Je še kdo ki mu ne dela gretje/hlajenje ?
Moj je spet pri Realu na servisu, ni še popravljeno...
Največja ironija je, da so nas klicali (vpoklic) s tehnične službe, da naj peljemo avte na servise, kjer jih sedaj ne znajo popraviti.
Moj je še vedno na Realu in razmišljam ali bi ga sploh prevzel, saj gre za stvarno napako, pa naj dajo drugega ali vrnejo denar.
Vaše mnenje?
Zaenkrat niso še nič delali na hardwareu, le nadgradnja softwarea enkrat - ja, brez uspeha. Po pisanju na službo za stike s kupci pa zadnje čase nobenega odgovora.
Kot je brati v nekaterih tujih forumih, se napaka kar uspešno odpravlja. Pri enih le programsko, pri drugih pa je potrebno tudi kakšno komponento zamenjati.
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
@Simon » 06 Nov 2020, 20:33
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Se strinjam, meni poteče naslednji teden 45 dni od prijave stvarne napake, nakar bo sledila prijava na tržni inšpektorat.ZOEFan napisal/-a:@Simon » 06 Nov 2020, 20:33
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1? ... enDocument
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Hvala za linkSimon napisal/-a:Se strinjam, meni poteče naslednji teden 45 dni od prijave stvarne napake, nakar bo sledila prijava na tržni inšpektorat.ZOEFan napisal/-a:@Simon » 06 Nov 2020, 20:33
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1? ... enDocument
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Zdravo,ZOEFan napisal/-a:@Simon » 06 Nov 2020, 20:33
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
si dobil kakšen feedback?, sicer tudi jaz nadaljujem s prijavo...
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Ja, dobil sem naslednji odgovor: "Zadevo glede vklopa klime/gretja smo, kot dogovorjeno, ponovno posredovali v preučitev pristojnim tehničnim oddelkom Renault.Simon napisal/-a:Zdravo,ZOEFan napisal/-a:@Simon » 06 Nov 2020, 20:33
& @trutar
Danes sestavim in do ponedeljka na customer service pošljem "grožnjo" z inšpektoratom.
V torek pokličem in če ne bo odziva, prijava inšpektoratu.
Pozivam tudi ostale, ki imajo iste ali podobne težave, da to storijo.
Pa lep vikend želim
si dobil kakšen feedback?, sicer tudi jaz nadaljujem s prijavo...
Iskreno nam je žal za nevšečnost. Prizadevamo si, da se bo le-ta kmalu odpravila.
V dopisu predlagate zamenjavo vozila ali oprostitev dela najemnine. Glede na to, da je tehnična rešitev v teku, vozilo pa bo po prejetih navodilih urejeno skladno z metodami popravil in določili proizvajalca, vaši prošnji ne moremo ugoditi."
Na to sem jim odgovoril, da bom iskal pomoč pri Sektorju za varstvo potrošnikov in konkurence pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo ter tržnem inšpektoratu sklicujoč se na čl. 37 in 37.a Zakona o varstvu potrošnikov (uradno prečiščeno besedilo) (ZVPot-UPB2), Ur. list RS št. 98/2004.
Grem pa jutri na zamenjavo zadnjih luči, ker se je v njih nabiral kondenz. Ko sem jim prvič omenil kondenzacijo v zadnjih lučeh, so dejali, da je to normalno. Ko pa sem bil na "popravilu" predgretja/klime, sem potožil, da je sicer to normalno pri spremembah temperature, če je vlaga v lučeh, ni pa normalno, da vlaga pride v luči. In so se strinjali in rekli, da bodo naročili nove. In evo.
Je pa zanimivo, da sem na enem forumu videl, da so z zagonom Autoconfig prišli tudi do prikaza informacij o energiji (Meni->informacije->Vozilo). Tudi ta možnost je bila oglaševana, pa sedaj trdijo, da se je Renault odločil, da je ne bo "vključil".
Re: Zoe 50 gretje/hlajenje preko urnika/app
Pa kaj jim ni jasno, zakonodaja glede stvarne napake je jasna, oni teoretično lahko rešitev razvijajo še pet let...
“Glede na to, da je tehnična rešitev v teku, vozilo pa bo po prejetih navodilih urejeno skladno z metodami popravil in določili proizvajalca“
“Glede na to, da je tehnična rešitev v teku, vozilo pa bo po prejetih navodilih urejeno skladno z metodami popravil in določili proizvajalca“
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek