Izmenjava podatkov

Zoe ZE 50
Odgovori
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Ali ima še kdo težave z izmenjavo podatkov?
Kljub temu, da je izmenjava podatkov vključena, in da ikona kaže vključenost izmenjave podatkov, le te ni . aplikacija My Renault je tako neuporabna.
To se je zgodilo že pred par dnevi na občinskem ZOE, včeraj pa tudi meni. Pa me zanima, če je kaj povezano z lokacijo. Oba avta sta v Žireh.

Slika

Slika

Poskušal sem z "resetiranjem", katerega priporočajo v službi za stike s kupci (izključiti izmenjavo podatkov -> zakleniti avto -> počakati najmanj 15 minut izven dosega kartica-avto -> vključiti prenos podatkov), vendar ne pomaga.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a Simon »

Meni kaže zadnje podatke danes zjutraj 9:56 v app, torej tudi nimam aktualnih podatkov trenutno...
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Simon napisal/-a: 27 Feb 2021, 13:43 Meni kaže zadnje podatke danes zjutraj 9:56 v app, torej tudi nimam aktualnih podatkov trenutno...
Ali si ga po tem 9:56 kaj uporabljal, polnil?
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a Simon »

Seveda, zgleda trenutno ne posodablja podatkov...se zgodi, ni prvič, čez kakšen dan je pa spet vse normalno :)
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Kak dan človek že potrpi. Skrbi me, ker to pri občinskem ZOEtu traja že od 23. 2.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a Simon »

Meni sedaj spet kaže pravilno.
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Tudi meni danes deluje.
Simon
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Spet sem že drugi dan brez "Data Sharing". :angry:
Pa tolk bi blo fino zjutraj avto odtajat.
Javil službi za stike s kupci in bodo težavo posredovali tehnični službi. Upam, da osprava tega ne bo trajala eno leto, kot prejšnje reklamacije.
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Pa bodi pameten, če lahko.
Včeraj se je spet pojavila izmenjava podatkov. Po štirih dneh tišine.
Danes zjutraj pa sem hotel odtajati in stopiti sneg z vetrobranskega stekla in sem pri zagonu predgretja z aplikacijo My Renault dobil tole sporočilo:

Slika

Malo kasneje pa tole:

Slika

Kar je zanimivo je to, da je predgretje delalo, čeprav je obvestilo sporočalo, da se ni zagnalo in naj poskusim znova.
Tudi "krogec" okoli A/C se je "vrtel". Ker, če predgretje/klima ne dela, se ob sporočilu, da se ni zagnalo, pod krogcem napiše LAUNCH.

Spet so se nekaj Marsovci vmešali :angry:
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Včeraj sem bil na servisu zaradi odprave napake stalnega prekinjanja povezanosti v omrežje (Network status - Disconected).
Tehnik je izvedel določena resetiranja, vendar brez uspeha.
Je pa skoraj zagotovo, da se je ta napaka začela javljati na ZOE 52, na katerih je z nadgradnjo software omogočen ogled informacije o porabi energije.
Tako, da morajo rešitev poiskati razvijalci programske opreme.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a Simon »

Meni tudi že pred update glede porabe energije včasih ni kazalo pravega, trenutnega stanja, tako, da pomoje ni povezano s tole ikono energijski tok. Recimo včeraj zvečer je bilo mislim, da malo drugačno ozadje ( ni kazalo sploh stanja) in sicer verjetno za Renault ICE vozila? Danes pa spet vse OK :)
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Simon napisal/-a: 18 Mar 2021, 17:58 Meni tudi že pred update glede porabe energije včasih ni kazalo pravega, trenutnega stanja, tako, da pomoje ni povezano s tole ikono energijski tok. Recimo včeraj zvečer je bilo mislim, da malo drugačno ozadje ( ni kazalo sploh stanja) in sicer verjetno za Renault ICE vozila? Danes pa spet vse OK :)
Govorim o stanju omrežja (Network status), ne o delovanju aplikacije My Renault. Glej sliko v objavi @ZOEFan » 27 Feb 2021, 11:11 v tej temi.
Seveda izmenjava podatkov in s tem tudi aplikacija My Renault ne delujeta, če avto ni povezan v omrežje, tudi če imaš vključeno izmenjavo izmenjavo podatkov in ti ikonica zgoraj desno na ekranu kaže, da je izmenjava podatkov aktivna.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1166
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
358
172

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Ali se lahko električni avto normalno vozi tudi če se odločiš pri začetku vožnje za 'offline mode'?
Kakšne so razlike med vožnjo 'online' in 'offline'?
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

McDuck napisal/-a: 18 Mar 2021, 23:40 Ali se lahko električni avto normalno vozi tudi če se odločiš pri začetku vožnje za 'offline mode'?
Kakšne so razlike med vožnjo 'online' in 'offline'?
Tema, o kateri se tukaj razpravlja nima nikakršne povezave z "normalno" uporabnostjo električnega vozila. Seveda je električni avto vozen tudi brez "On Line" povezave. Nenazadnje, nekateri modeli te povezave niti nimajo.

Avto mora biti povezan na omrežje zaradi omogočanja nekaterih dodatnih možnosti, kot so na primer povezanost avta z aplikacijo na telefonu ali tablici, ki omogoča nekaj dodatnih funkcij (vključevanje/izključevanje določenih funkcij, spremljanje napolnjenosti baterije, lokacija avta, prenos načrtovane poti v avtomobilsko navigacijo ...).
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Za jutri sem naročen za odpravo napake pogoste nepovezljivosti v omrežje. Nekaj bodo menjali.
Uporabniški avatar
ZOEFan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 241
Kraj: Žiri
Avto: ZOE 50 Intens+CCS Flamme rdeča
189
38

Re: Izmenjava podatkov

Odgovor Napisal/-a ZOEFan »

Včeraj so mi zamenjali TCU, "operacija uspela - pacient umrl". Namreč, zdaj se je Network Status Connected (vsaj kadarkoli sem preveril v avtu) sem pa popolnoma izgubil Data Sharing.
Brez težav sem po posegu povezal avto in aplikacijo (vnos poslane kode v aplikacijo), vendar so na ekranu aplikacije podatki od včeraj zjutraj, ko sem avto pripeljal v servisni center.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Zoe 52kWh”