Zgodba Bjørna Nylanda

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Odgovori
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2088
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a aob01 »

technic napisal/-a:Če že vsi drugi berejo rumene novice na dopustu...
Bjorn dodaja plug-in segment...
bjorn.png
Če se prav spomnim je pred leti šel Clarkson iz Londona do Edinbourgha in nazaj z enim tankom in je bolj kot ne vozil okoli 120km/h. Avto je bil Audi A8 V8 in za to pot je naredil malo manj kot 1300km. Se pravi se da, vprašanje pa je, če je smiselno.
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2247
1180
397

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a technic »

:clap:
DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a matija »

5000km k nam:
Priponke
B.JPG
B.JPG (21.41 KiB) Pogledano 3336 krat
nakaza, DGJ, warpedone, crunchy, BL_EV, dymo, FV-EV
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

This is a life of a non tesla driver :)
Priponke
non_tesla.jpg
non_tesla.jpg (65.56 KiB) Pogledano 3319 krat
matija, darjan, DGJ, BL_EV, Moni, m3, prijazen
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

jaz nimam niti ene aplikacije poleg We Connect ID
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
541
77

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Maybe »

ziher se motiš, mal poišč. :) Al pa preveri da ti na avtu ne piše tesla :)
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Ogo »

No, no. Tudi Teslaši imajo po kar nekaj aplikacij in kartic s seboj. Pokritost s SC ni ultimativna.
Kar precej jih vidim tudi redno polnit na "osovraženih" Petrol polnilnicah.
nakaza
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
541
77

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Maybe »

to je pa fatamorgana :)
Ogo
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Maybe napisal/-a: 15 Sep 2021, 12:04 ziher se motiš, mal poišč. :) Al pa preveri da ti na avtu ne piše tesla :)

Čaki ID.3 je od Tesle?

Ne samo zaenkrat lahko brez težav filam samo doma
FV-EV
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Ne samo zaenkrat lahko brez težav filam samo doma

Mnogim žal nedoumljivo... večja kot je baterija, redkeje potrebuješ javne WC-je.
Ko je dost velika, potrebuješ/želiš le še xxx kW zadeve. Čimmanjkrat, ker tolk časa na cesti bit, niti ni luštno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 824
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
606
568

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Se je pa pripravil z Elenovo in Petrolovo aplikacijo.
Blindek
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Je naredil domačo nalogo 😁 sam sem v slo prejsnjič naredil 800km v 1 dnevu vse s Skoda Powerpass, ki podpira nekaj od elektro ljubljana in Ionity, pa ni blo težav. Z Petrolovo si pa res potem na komot pri nas.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

prgrmr napisal/-a: 15 Sep 2021, 12:27 Se je pa pripravil z Elenovo in Petrolovo aplikacijo.
Verjetno je imel napačen vir glede velikosti SLO, ni 200.000 km2, ena 0 manj je. Zato so 3 SuC zaenkrat dovolj. :)
backslash
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Avto: BMW i3 REx
108
214

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a backslash »

Ogo napisal/-a: 15 Sep 2021, 12:06 No, no. Tudi Teslaši imajo po kar nekaj aplikacij in kartic s seboj. Pokritost s SC ni ultimativna.
Kar precej jih vidim tudi redno polnit na "osovraženih" Petrol polnilnicah.
Sem bil en teden v Fažani, in so na 8kW free chargerju (plačljiv parking) vsak dan polnile Tesle. :think:
No, vsaj na DC chargerjih v Puli ni bilo gneče zaradi tega.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Čez free ga pač ni, v smislu "naj stane koliko hoče, samo da prihranim." :)
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2163
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

backslash napisal/-a: 15 Sep 2021, 16:02
Ogo napisal/-a: 15 Sep 2021, 12:06 No, no. Tudi Teslaši imajo po kar nekaj aplikacij in kartic s seboj. Pokritost s SC ni ultimativna.
Kar precej jih vidim tudi redno polnit na "osovraženih" Petrol polnilnicah.
Sem bil en teden v Fažani, in so na 8kW free chargerju (plačljiv parking) vsak dan polnile Tesle. :think:
No, vsaj na DC chargerjih v Puli ni bilo gneče zaradi tega.
Mogoče je pa domačin? Tko mu je ceneje. Če pa je turist potem pa je normalno, da nekje blizu prebiva. Čez dan se pa pelje okoli in raziskuje.
matija
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
backslash
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Avto: BMW i3 REx
108
214

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a backslash »

Ne, so bile različne tesle. D in NL registracije.
No, pa saj nima veze. Dejstvo je, da SC network v (ne centralni?) evropi še ni nek avtomatski odgovor na vse probleme. Ti ne uide, kak gen-i, petrol, elen, ....
Ogo
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Febo »

Tu moramo gledat tranzit oz daljša potovanja. Vsak ki je šel na daljšo pot seni pokritost supercharger polnilnic in preprostost polnjenja. Osebno si ne predstavljam it v Split ali Dubronik z EV-jem. Vezan si na zelo nezanesljive polnilnice na ac in še če jo imajo je tam samo ena. Podobno je bila pot v Rim. Vsaka pumpa ima svojo polnilnico in svoj način dostopa. Kaos.
Tu ne govorim da je Tesla najboljši EV ampak dejstvo da ceniš infrastrukturo ki so jo postavili
DeCoRawr, prijazen
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Cenim infrastrukturo in če jo bodo odprli tudi za druge jo bom uporabljal in podpiral.

Super so to zrihtali in dobre stvari je potrebno podpirat, če za to ni potreben nakup avta ker mi zaradi kašnerkoli pač Tesla ne paše bom še vedno z veseljem polnil na njihovi infrastrukturi. Baš me briga če drugi propadejo in izgubijo tržni delež, se bojo saj nekaj navadili.

Pol bo hitro na voljo plačilo s kartico in enostavneje za druge tudi pri drugih ponudnikih ;)
Ogo, matija
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a warpedone »

4. Elon sees opening up the Supercharger network in Europe as a revenue opportunity, so anticipate Tesla looking to bank on that starting in 2022. Thus Superchargers will directly become a revenue stream for Tesla.
Blindek
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Odgovori

Vrni se na “Vse kar ni EV”