
Ostalo se pridružujem, tule se pa ne strinjam s tebojDzun Tao napisal/-a: ....ga brezkompromisno podpiram tako njega kot vsak njegov izdelek, pa naj bojo to ....
Ostalo se pridružujem, tule se pa ne strinjam s tebojDzun Tao napisal/-a: ....ga brezkompromisno podpiram tako njega kot vsak njegov izdelek, pa naj bojo to ....
No ne jemlji tega pterirano resno. Govorim, ker o človeku vem nekaj več. Elon je zelo težek karakter, nevem če bi ga lahko opisal z narco - ego al kaj drugega. Jaz sem prebral nejgovo knjigo in njemu ni bilo nikoli v življenju postlano, kot mogoče kdo misli. Ravno nasprotno. Že od šole v afriki naprej je imal zelo težko življenje, od sošolcev bil večkrat pretepen, celo do nezavesti, doma tud problemi... pa vse borbe in težave pri njegovih podjetjih od Neuralink, Open AI, Paypala, kasneje Tesle, Spacex in še kaj, dolga leta kljub trenutnim uspehom pogosto na robu preživetja. In njegova neumorna vztrajnost kljub vsem neštetim porazom... kapo dol, mu oprostim vse njegovo včasih malo trapasto obnašanje.FV-EV napisal/-a:Ostalo se pridružujem, tule se pa ne strinjam s tebojDzun Tao napisal/-a: ....ga brezkompromisno podpiram tako njega kot vsak njegov izdelek, pa naj bojo to ....
Ja, kot so že pogruntali, Ashlee Vance je spisal za Elona Maska nekako proti njegovi volji. Sta pa se dobila na kafetu.matija napisal/-a:Naslov knjige?
Jaz tudi navijam za njega, da mu uspe. Je pa karakter kot Jobs. Taki so ponavadi kar težki in vsi so v spektru avtizma. Taki so tudi zelo fokusirani v nečem. Prepoznam veliko značilnosti, ker je moj otrok tudi avtist. In jaz samo sanjam, da bo nekoč samsotojen. Pa če bo tak težak karakter mi je skoraj vseenoDzun Tao napisal/-a:No ne jemlji tega pterirano resno. Govorim, ker o človeku vem nekaj več. Elon je zelo težek karakter, nevem če bi ga lahko opisal z narco - ego al kaj drugega. Jaz sem prebral nejgovo knjigo in njemu ni bilo nikoli v življenju postlano, kot mogoče kdo misli. Ravno nasprotno. Že od šole v afriki naprej je imal zelo težko življenje, od sošolcev bil večkrat pretepen, celo do nezavesti, doma tud problemi... pa vse borbe in težave pri njegovih podjetjih od Neuralink, Open AI, Paypala, kasneje Tesle, Spacex in še kaj, dolga leta kljub trenutnim uspehom pogosto na robu preživetja. In njegova neumorna vztrajnost kljub vsem neštetim porazom... kapo dol, mu oprostim vse njegovo včasih malo trapasto obnašanje.FV-EV napisal/-a:Ostalo se pridružujem, tule se pa ne strinjam s tebojDzun Tao napisal/-a: ....ga brezkompromisno podpiram tako njega kot vsak njegov izdelek, pa naj bojo to ....
Kar si napisal itak drži. Je pa vseeno nekaj potrebno upoštevat. Če izdelaš i-phone, ki nas bolj poneumlja kot ne, so "žrtve" v smislu izkoriščanja zaposlenih in poslovnih partnerjev nesmiselne. V primeru ko pospešiš premik človeštva k manjšemu onesnaževanju, pa včasih tudi zamižiš na eno oko. Za določen čas, če vidiš da brez tega človek in z njim ideja, za katero se bori, ne preživi. Če bi privat predelovalci vozil v EV-je, predvsem pa MUSK sam (zaradi množičnosti izdelave in svoje velike medijske opaznosti!) ne že več kot poldrugo desetletje orali ledine na tem področju, bi se zelo verjetno danes nihče od vas/nas ne vozil z ZOE, Kia soul, Hyundai kona, MBW I3... in razvoj vozil za čistejšo prihodnost bi se v to prihodnost tudi zavlekel.FV-EV napisal/-a:
V današnji družbi je poslovna uspešnost ali kariera posameznika previsoko na lestvici vrednot, zato se počasi družba razkraja, pojavljajo se zmeraj bolj extremni odkloni in drvi v nekakšen konec civilizacije zahodnega človeka - me zelo spominja na konec Rima in drugih civilizacij.
Se drugače strinjam, vendar pa moram poudariti, da bi se z Leafom verjetno peljal tudi v primeru, če ne bi bilo Tesle ali privat predelovalcev vozil. Začetek proizvodnje Leafov po mojem mnenju ni bil odvisen od slednjih.Dzun Tao napisal/-a:Kar si napisal itak drži. Je pa vseeno nekaj potrebno upoštevat. Če izdelaš i-phone, ki nas bolj poneumlja kot ne, so "žrtve" v smislu izkoriščanja zaposlenih in poslovnih partnerjev nesmiselne. V primeru ko pospešiš premik človeštva k manjšemu onesnaževanju, pa včasih tudi zamižiš na eno oko. Za določen čas, če vidiš da brez tega človek in z njim ideja, za katero se bori, ne preživi. Če bi privat predelovalci vozil v EV-je, predvsem pa MUSK sam (zaradi množičnosti izdelave in svoje velike medijske opaznosti!) ne že več kot poldrugo desetletje orali ledine na tem področju, bi se zelo verjetno danes nihče od vas/nas ne vozil z ZOE, Kia soul, Hyundai kona, MBW I3... in razvoj vozil za čistejšo prihodnost bi se v to prihodnost tudi zavlekel.