Trgovanje z delnicami
Re: Trgovanje z delnicami
Zlati standard 10-15% dividende? Daj povej daljše obdobje ko je to veljalo.
Re: Trgovanje z delnicami
Nekoč je bilo to standard. Tudi obrestne mere na banki 5% so bile standard.
Sedaj je pa standard, da je firma startup 15 let in vseh 15 let še vedno dela izgubo po vseh kriterijih.
Nekoč je bilo tako, dve leti izguba, potem tri leta vsaj EBITDA profit, po petih letih "startupa" pa če ni profita v celoti, se firma zapre.
Imamo pač monetarni balon in je vse obrnjeno na glavo.
Sedaj je pa standard, da je firma startup 15 let in vseh 15 let še vedno dela izgubo po vseh kriterijih.
Nekoč je bilo tako, dve leti izguba, potem tri leta vsaj EBITDA profit, po petih letih "startupa" pa če ni profita v celoti, se firma zapre.
Imamo pač monetarni balon in je vse obrnjeno na glavo.
Re: Trgovanje z delnicami
Posplošuješ, niso vse firme startup po 15 let. Trg vrednostnih paprijev je ogromen, imaš take in drugačne. Ampak tudi pri nekih stabilnih firmah, ki veliko dajo na dividende, so te kvečjemu v območju 6-8%. Zato me malo bolj zanima ta tvoj "nekoč" ko je bil standard, da so bile dividende 15%. Letnico prosim in vsaj nabor nekih 10 firm (raje več), ki so to dajale.
Re: Trgovanje z delnicami
Ljudje, ki ne kapirajo vsebine, se oprijemajo oblike.
Druzga jim ne preostane.
Druzga jim ne preostane.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trgovanje z delnicami
Zmeden sem ... Musk je idiot al genij?
Dejte se že enkrat odločit no
Dejte se že enkrat odločit no
A lawsuit means discovery, which exposes Twitter's dirty laundry to the world. They may want to just let Elon out of it, gracefully.
This could all have been intentional by Elon as a way to expose Twitter and its bot infestation, and it could be that he never intended to go through with the purchase—even if it cost him 1B. You know how it is with Elon playing 4D chess while his detractors are playing Candyland.
Zadnjič spremenil warpedone, dne 10 Jul 2022, 10:15, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trgovanje z delnicami
Ziher nobeden genij ni čist dihtik, zato smo tudi mi malo čudni
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Trgovanje z delnicami
Samo da Elon ni neki strašni genij, bolj manipulator trgov in investitorjev. Je bolj mesija, ki zna zbirati vernike. Ko imaš pa vernike, pa racioanala odpade in se prej kot slej zaide v težave.
So pa verska gibanja močna in lahko marsikaj dosežejo v relativno kratekem času. Pa tudi kaj porušijo ali pa se zrušijo ...
Na dolgi rok jih pa vedno dohiti realnost sveta. In to je treba vzeti v zakup.
So pa verska gibanja močna in lahko marsikaj dosežejo v relativno kratekem času. Pa tudi kaj porušijo ali pa se zrušijo ...
Na dolgi rok jih pa vedno dohiti realnost sveta. In to je treba vzeti v zakup.
Re: Trgovanje z delnicami
Kolk plačajo odškodnine, če ne rata?
Nič?
Nič?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trgovanje z delnicami
-- podpisAnti-Elon narratives being exposed via this twitter sale:
"Elon took ownership on Twitter? Watch him PUMP AND DUMP IT at a higher price while trolling about buying it! He's CLEARLY not going to buy it, just manipulating the stock smh send him to jail."
"Elon made an offer to buy Twitter? $54.20 is a JOKE. Literally has 420 in it! WAY TOO LOW. He's BULLYING the Twitter board to accept a low-ball when it should sell for in the mid-$60s AT LEAST. Watch Google/FB come in and out-bid Elon to buy the company!!!"
"There's a poison pill? Elon WANTED that to happen so now he can announce he'll dump all his stock at a PROFIT and create a Twitter competitor! What gimmick PR."
"He actually bought it??? Well...Elon and Jack Dorsey colluded to force a gun to Twitter's head and agree to acquisition of $54.20. Billionaires play by their own rules. Elon's evil."
"Elon's trying to get out of the deal? Clearly this whole thing was a way to sell Tesla stock cuz he KNEW there was a recession looming and he can time the market because he's a fortune teller. Who cares if he lost some money from his ownership of Twitter stock?"
Seriously. Now I know how we make so much mioney. It's from these fools.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trgovanje z delnicami
Dober quote:
"There is only three ways a smart person can go broke: liquor, ladies and leverage." - Charlie Munger
"There is only three ways a smart person can go broke: liquor, ladies and leverage." - Charlie Munger
Re: Trgovanje z delnicami
Še ena zelo zanimiva zadeva, GOGORO (GGR), battery swap za skuterje, zadeva zelo dobro obratuje na Tajvanu
Veliko širitev planirajo na kitajsko, kar pa jasno takoj predstavlja riziko ker Tajvan in Kitajska pač vemo kje sta. Ta širitev je zato narejena z nekimi JV podjetji na kitajskem, kar lahko pomeni, da prihodki ne bodo tam kjer so projecirani. Pa jasno gre za SPAC in neke vrste MEME stock. Vrednost delnice v zadnjih mesecih kar lepo padla in bi tole znalo biti počasi dober nakup.
Zaenkrat še čakam z vstopom.
Veliko širitev planirajo na kitajsko, kar pa jasno takoj predstavlja riziko ker Tajvan in Kitajska pač vemo kje sta. Ta širitev je zato narejena z nekimi JV podjetji na kitajskem, kar lahko pomeni, da prihodki ne bodo tam kjer so projecirani. Pa jasno gre za SPAC in neke vrste MEME stock. Vrednost delnice v zadnjih mesecih kar lepo padla in bi tole znalo biti počasi dober nakup.
Zaenkrat še čakam z vstopom.
Re: Trgovanje z delnicami
Menjavanje baterij zgleda seksi le dokler je uporabljena baterija premajhna ker je dost velka predraga / pretežka / prevelka. Ergo obstaja nek breaking point v izboljšavah baterij, ko menjavanje zgubi smisel.Kako daleč je trenutna tehnologija od tega breaking pointa?
Ker ko se breaking point doseže, je lights out za biznis swappanja. Vrednost delnice pa bo strmoglavila proti nuli ŠE PREDNO se ta breaking point dejansko doseže, potreben in zadosten je že sum, da je blizu.
Pod črto: vrednost tega biznisa bazira na neumnosti folka. Sorazmeren je s številom, ki verjame da so baterije dost zanič, da se jih splača menjat. In je prepričan, da se baterije ne bodo (zadosti) izboljšale. Če spadaš med njih, ima ta biznis seveda ful smisla in ful svetlo prihodnost. Sam ne pol drugim jokat ...
Ker ko se breaking point doseže, je lights out za biznis swappanja. Vrednost delnice pa bo strmoglavila proti nuli ŠE PREDNO se ta breaking point dejansko doseže, potreben in zadosten je že sum, da je blizu.
Pod črto: vrednost tega biznisa bazira na neumnosti folka. Sorazmeren je s številom, ki verjame da so baterije dost zanič, da se jih splača menjat. In je prepričan, da se baterije ne bodo (zadosti) izboljšale. Če spadaš med njih, ima ta biznis seveda ful smisla in ful svetlo prihodnost. Sam ne pol drugim jokat ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trgovanje z delnicami
Battery swap ko sam z lastnimi rokami zamenjaš baterijo je nekaj drugega kot pa pri avtu kjer moraš uporabit robote in zaradi velikosti potrebuješ še več prosotra, da ne omenjam cene enega baterijskega paketa. Pri skuterjih je še toliko večji problem lastna garaža, ker če imaš lasten el. skuter kam ga boš vklopil? Boš ven potegnil baterijo in jo vsak dan nosil v 4. štuk in jo polnil v stanovanju?
Ta shema je nekje vmes med scoter-sharing in lastništvom. Ima veliko prednosti obeh konceptov, recimo pri sharingu celotnega skuterja je vedno problem lokacij in tudi logistike ko je treba na na nekem koncu zagotoviti razpoložljivost. Tule pa vedno gre ena baterija ven, druga not, lokacija postaje za swap ne igra bistvene vloge, ker za izposojeno baterijo ti ni treba dodatno plačevati tudi če je več dni pri tebi doma. Za izposojen skuter to ne drži. Lastniški skuter ima pa za veliko uporabnikov v "mega" mestih velik problem polnilne infrastrukture. Pa tudi če se nekdo loti postavljat polnilnice zgolj za skuterje po mestu, ni tako priročno kot zamenjat baterijo, cenovno pa dvomim da lahko zgradiš polnilno infrastrukturo bistveno ceneje. Pa tudi s tem baterijam se lahko greš delni energy storage, ne potrebuješ vseh baterij imeti na 80% ves čas.
Ta shema je nekje vmes med scoter-sharing in lastništvom. Ima veliko prednosti obeh konceptov, recimo pri sharingu celotnega skuterja je vedno problem lokacij in tudi logistike ko je treba na na nekem koncu zagotoviti razpoložljivost. Tule pa vedno gre ena baterija ven, druga not, lokacija postaje za swap ne igra bistvene vloge, ker za izposojeno baterijo ti ni treba dodatno plačevati tudi če je več dni pri tebi doma. Za izposojen skuter to ne drži. Lastniški skuter ima pa za veliko uporabnikov v "mega" mestih velik problem polnilne infrastrukture. Pa tudi če se nekdo loti postavljat polnilnice zgolj za skuterje po mestu, ni tako priročno kot zamenjat baterijo, cenovno pa dvomim da lahko zgradiš polnilno infrastrukturo bistveno ceneje. Pa tudi s tem baterijam se lahko greš delni energy storage, ne potrebuješ vseh baterij imeti na 80% ves čas.