Predstavitev in prve informacije
Re: Predstavitev in prve informacije
Problem steklenih toplih gred je, da je poleti v njih vroče.
Pozimi imajo pa precej večje toplotne izgube - je mraz. Predvsem Tesle in le teh steklene strehe so na tapeti.
Saj vse lepo izgleda, samo, da si pa potem folk lepi toplotne izolacije pozimi, ker je pri stekleni strehi temperatura -3 stopinje C ob prižganem ogrevanju, je pa kar neki.
Ni vse, kar lepo izgleda, tudi funkcionalno.
Pozimi imajo pa precej večje toplotne izgube - je mraz. Predvsem Tesle in le teh steklene strehe so na tapeti.
Saj vse lepo izgleda, samo, da si pa potem folk lepi toplotne izolacije pozimi, ker je pri stekleni strehi temperatura -3 stopinje C ob prižganem ogrevanju, je pa kar neki.
Ni vse, kar lepo izgleda, tudi funkcionalno.
Re: Predstavitev in prve informacije
Problem je samo napsihiranost, da je to problem.
Sm vrgu senčnik dol ... nobene občutne razlike. Steklo je na otip toplo (ne vroče).
Sm vrgu senčnik dol ... nobene občutne razlike. Steklo je na otip toplo (ne vroče).
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Predstavitev in prve informacije
To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema. To počne samo preko integrirane mobilne povezave, preko WiFi to ne deluje. Prenos posodobitve gre prav tako le preko mobilne povezave... in še to le med vožnjo (če je avto parkiran, se prenos ustavi... tudi, če je priklopljen na polnilnico). Se pravi, da lahko po tem, ko da VW tvojemu avtu zeleno luč, v najslabšem primeru traja 1 teden, da bo avto sploh vprašal, če je posodobitev na voljo. Če je bil avto takrat slučajno brez signala, se stvar takoj zamakne še za en teden. In tudi potem ko avto začne s prenosom, se to lahko zavleče, če se voziš na območju s slabim signalom, ali pa delaš kratke relacije.
Re: Predstavitev in prve informacije
Jah, 2000 "software engineers" je skup spravilo le to ... ko jih bo 10.000 bo avto backend spraševal na vnaprej predvidene datume na podlagi statistik za nazaj ob urah, ko so internetne povezave najmanj obremenjene in ko je štrom najcenejši ...To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema.
VW postaja SW velikan, MS step aside, dober SW narest je izi pizi ... https://www.thedrive.com/news/26934/vol ... rs-instead
/s komur to ni jasno ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Predstavitev in prve informacije
Ja res je tole v kurcu. Naslajanje ob tem pa je nepotrebno.warpedone napisal/-a: ↑01 Okt 2021, 19:07Jah, 2000 "software engineers" je skup spravilo le to ... ko jih bo 10.000 bo avto backend spraševal na vnaprej predvidene datume na podlagi statistik za nazaj ob urah, ko so internetne povezave najmanj obremenjene in ko je štrom najcenejši ...To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema.
VW postaja SW velikan, MS step aside, dober SW narest je izi pizi ... https://www.thedrive.com/news/26934/vol ... rs-instead
/s komur to ni jasno ...
Imajo vseeno najbolj prodajan EV (ID.3) v Evropi ta mesec. Vsaj tako sem prebral. Kaj bo šele čez 5 let.
Re: Predstavitev in prve informacije
Dobro leto nazaj: viewtopic.php?f=25&t=3461
https://twitter.com/alex_avoigt/status/ ... page-14608
Razumevanje problema je pol rešitve ...
... ampak še je upanje:Po domače - razvoj softvera bo vodila oseba, ki ne zna programirat... uspeh zagarantiran!
https://twitter.com/alex_avoigt/status/ ... page-14608
Razumevanje problema je pol rešitve ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 34
-
430
Re: Predstavitev in prve informacije
Tisti, ki ste v zadnjem času kaj kupovali ID3, koliko se kaj dobi popusta v salonu?
Re: Predstavitev in prve informacije
Ali kdo uporablja funkcijo, da v avtu nastavi čas od kdaj in do kdaj naj se avto polni?
Ali ste kdaj opazili kake težave pri tem?
Jaz imam nastavljeno eno plavilo, da se pač avto doma polni od 22:00 do 6:00.
Toda, če priklopim avto na polnilnico pred 22:00 se avto ob 22:00 res začne polniti in včasih polni do 6:00 tako kot je nastavljeno, včasih pa polni samo do 00:00.
Če pa priklopim avto na polnilnico ob 23:00, potem včasih sploh noče začeti polniti ali pa spet polni samo do 00:00.
Ali ste kdaj opazili kake težave pri tem?
Jaz imam nastavljeno eno plavilo, da se pač avto doma polni od 22:00 do 6:00.
Toda, če priklopim avto na polnilnico pred 22:00 se avto ob 22:00 res začne polniti in včasih polni do 6:00 tako kot je nastavljeno, včasih pa polni samo do 00:00.
Če pa priklopim avto na polnilnico ob 23:00, potem včasih sploh noče začeti polniti ali pa spet polni samo do 00:00.
Re: Predstavitev in prve informacije
Kaksen avto, kaksna polnilnica?
Ce ti preneha polniti ob 0;00 potem imas lahko en datumski hrosc nekje.
Ce ti preneha polniti ob 0;00 potem imas lahko en datumski hrosc nekje.
Re: Predstavitev in prve informacije
Je znana napaka. Z nadgradnjo na 2.3 bi naj baje bila ta napaka odpravljena. Če je res ne vem... Sam mam enako napako na Enyaqu
Re: Predstavitev in prve informacije
Uf, tale pa je zanimiva. Predvsem se sprašujem zakaj se posodobitev prenaša samo preko mobilne povezave. Je to morda zato, ker povezava ni secure? In s tem želijo preprečiti, da bi na lokalnem Wifiju videl promet ali kaj podobnega? Ker sicer resnično ne vem kaj bi lahko bil razlog za tako početje... Poleg že omenjenega "enkrat tedensko bom pogledal, če je kaj novega", namesto, da bi centralni sistem obvestil avto, ko je kaj novega.mikrohard napisal/-a: ↑01 Okt 2021, 18:36
To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema. To počne samo preko integrirane mobilne povezave, preko WiFi to ne deluje. Prenos posodobitve gre prav tako le preko mobilne povezave... in še to le med vožnjo [sic] ...
Re: Predstavitev in prve informacije
Nekaj je lahko na tem, da se zaščiti morebiten "leak" originalnega firmwarea, tako vsaj vsak 15 leten nadobuden mulc ne šari po stvareh z enim laptopom in wiresharkom. Je pa verjetno razlogov več, tudi enostavnost implementacije samo enega kanala za distribucijo updateov.pelaks napisal/-a: ↑18 Okt 2021, 08:55 Je to morda zato, ker povezava ni secure? In s tem želijo preprečiti, da bi na lokalnem Wifiju videl promet ali kaj podobnega? Ker sicer resnično ne vem kaj bi lahko bil razlog za tako početje... Poleg že omenjenega "enkrat tedensko bom pogledal, če je kaj novega", namesto, da bi centralni sistem obvestil avto, ko je kaj novega.
Glede načina povpraševanja po updatih je vsekakor lažja "schedule" vatjanta kot pa "push". Torej da avto po nekih predeterminiranih pogojih povpraša če je kaj novega (schedule), kot pa da glavni server tole distribuira preko (pusha). Te stvari so vse še v povojih (razen pri tesli ki je po mnenju nekaterih nezmotljiva in vsekakor najboljša software company na svetu). V realnosti se vsi še učijo in venomer izboljšujejo njihov sistem. In da konglomerat kot je VW tega ne bi speljal v relativno kratkem času je zelo malo verjetno. Tesla ima nekaj let naskoka ampak če pogledamo širšo sliko jo ostali proizvajalvi zelo hitro dohitevajo.
Re: Predstavitev in prve informacije
Tesla je SW company. Šefe je softić in obogatel je kot softić.
VW so pa hardići. Vsaka reč ima svoje pluse in minuse.
Meni je načeloma vseeno a je push ali schedule, je pa OTA nadgradljivost komponent načeloma velik plus. Ni treba avta vozit na servis, že vgrajenim komponentam lahko izboljšuješ delovanje ali jim daješ nove fukncionalnosti. Seveda v okviru zmogljivosti hardverja. To je velik plus.
Za spremembo filozofije razvoja je potreben čas. In najslabše je, ko to nekatere firme delajo na horuk in je situacija lahko še slabša, kot bi bilo, da se to dela tradicionalno.
VW so pa hardići. Vsaka reč ima svoje pluse in minuse.
Meni je načeloma vseeno a je push ali schedule, je pa OTA nadgradljivost komponent načeloma velik plus. Ni treba avta vozit na servis, že vgrajenim komponentam lahko izboljšuješ delovanje ali jim daješ nove fukncionalnosti. Seveda v okviru zmogljivosti hardverja. To je velik plus.
Za spremembo filozofije razvoja je potreben čas. In najslabše je, ko to nekatere firme delajo na horuk in je situacija lahko še slabša, kot bi bilo, da se to dela tradicionalno.
Re: Predstavitev in prve informacije
Za kaj je potem sploh v ID3 v Sloveniji uporaben vgrajen v avto wireless client in wireless access point?
Re: Predstavitev in prve informacije
Če avto priklopiš na hotspot od telefona, lahko uporabljaš spletni radio, ki je vgrajen v infotainment. Verjetno preko tega potem delujejo tudi prometni podatki... pa v prihodnosti še kak drug app, ki ga bo VW dodal (kot npr. nazadnje WeCharge app). Če zakupiš podatke v avtu, lahko pa vklopiš WiFi access point v avtu in telefon, tablico, računalnik priklopiš gor ter tam uporabljaš internet (torej obratno od hotspota).
Re: Predstavitev in prve informacije
Ali je mogoče kdo do zdaj dobil podobno obvestilo 'Error: 12 V supply. Please visit workshop.' in ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?
Re: Predstavitev in prve informacije
Meni se je 2x pojavilo in obakrat izginilo, ko sem dal kontakt. Če mene vprašaš, je verjetno krivo kakšno večje nihanje v 12V napetosti.
Re: Predstavitev in prve informacije
Očitno nima le Hyundai tega problema, čeprav je najbolj očiten ravno pri njem. Sumim, da je kriva tipajoča elektronika, npr. puščanje ključev v avto,....s pogostostjo in časom pa ošvohni aku12V do te mere, da javlja errorje ali več ne vžge.
Re: Predstavitev in prve informacije
Eno je to da ti napiše napaka na 12V sistemu, drugo je pa to da ne moreš avta odpeljat ker je izpraznilo akumulator
Re: Predstavitev in prve informacije
Predvidevam da gre za podoben, če ne celo isti problem, ta razlika je lahko le stopnjevanje.