To ni več smešno ...

Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Celo Microsoft se je nekoč tega šel, pa so potem dogovori s Fordom in podobnimi propadli, ker avtomobilski proizvajalci v sofićih niso videli neke dodane vrednosti, tako kot jasno tudi VW ni videl.
Tesla je pa v resnici softi firma, kjer je tudi jasno, da se šele učijo delat hardware.

Vsak torej izhaja iz svoje sfere, s svojimi prednostmi in slabostmi.

VW je pri ID3 zajebal, da je prehitro hotel postat Tesla na softverskem vidiku.
Ta pot bo pa dolga in trnova. Podobno kot bo dolga in trnova pot, da bo Tesla dosegel nivo učinkovitosti in zanesljivosti VW.

VW bi se moral softverizacije lotit postopoma, v korakih. In ID3 kar se tega tiče pustit bolj klasično. Dovolj bi bila osnovna hardverska platforma, ki je od začetka električna in ima posledično boljši izkoristek prostora in stroškov.

Ostale zadeve, infotainment, storitve na daljavo, OTA nadgradnje, bi pa morali pustit za prihodnja leta, ko bo firma dovolj napredovala v softverskem aspektu. Ampak za ta del bodo po mojem potrebne korenite čistke pri upravi. Riba vedno smrdi pri glavi. Tam jih je cela vrsta, ki bi električarjem in softićem na firmi najraje zarili nož v hrbet.
Brihtol, Rubb
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Saj ravno to zdaj počnejo. Čeprav, če pogledaš njihov Weconnect, ki je bolj Maybeweconnect, pove veliko. HW jim gre, SW bo težka lekcija.
Brihtol
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a N75 »

Ogo napisal/-a: Tam jih je cela vrsta, ki bi električarjem in softićem na firmi najraje zarili nož v hrbet.
To pa verjamem da je pri starih proizvajalcih avtomobilov, mnogo ljudi(in imajo vpliv) nasprotnikov EV in programerjem.

Med nizkointeligentnim kovinarjem in programerjem(ali električarjem) je vedno neko rivalstvo.
Brihtol
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kovinarji, oz bolje povedano strojniki, so praviloma visokointeligentni. Samo gre za dva različna svetova, ki po svoje dojemata svet.

Take transformacije podjetij so težke in zahtevne. Rabijo svoj čas, so projekt za desetletje dela. Tukaj so očitno podcenjevali reč, sedaj so pa opečeni.

Saj tudi Apple je nekoč bil hardversko podjetje. So rabili kar nekaj časa tudi oni, da so se transformirali v softversko podjetje. To je še Steve Jobs nekoč priznal, da je bil to prvi zajeb - dojemanje, da je tudi pri računalnikih hardware glavna poanta. Medtem so ga softići (Microsoft) slekli do nagega.

Avtomobilska industrija sicer ni softverska industrija in hardware bo še vedno izredno pomemben. Se pa mora premaknit proti digitalizaciji in softverju, kar je treba najprej narest v glavah.
lovec1990
trutar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: mengeš
Avto: enyaq 60
29
57

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a trutar »

https://youtu.be/ujZhC6T1c9A

Problem 12v akumulator....
Na kakšen nacin se polni akumulator v ev-jih? Ali se moras res peljati ? Zakaj?

Nisem vedev v kateri temi naj to vprasam pa sem našev to kjer se pogovajate v problemih.... L.p.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3562
606

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

12V akumulator se polni tudi takrat ko se polni tavelika baterija, sprobano na e-Golfu, zakaj mu je to napisalo nevem, jst bi na njegovem mestu priklopil polnilnico v garaži enkrat ko je zbudil 12V akumulator.

Zakaj se to dogaja, zato ker ko avto ni v ON stanju vse deluje iz 12V in če čekiraš aplikacijo in vse to nuca štrom iz 12V. Problem je ker ko je low 12V SW ne poskrbi da bi se avto zbudil in napolnil 12v akumulator.

Res žalostno je to da pri EV bi lahko 12V akumulator zdržal več kot 10let ker praktično ni velikih tokov kateri degradirajo baterijo ampak zarad SW se le ta zjeba.

V tem primeri je lahko tudi problem to da je avto stal na parkirišču pred VW pol leta preden ga je model prevzel.
trutar, bvs
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3562
606

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Tudi tesla za moje pojme ne dela z 12v akumulatorjem tako kot bi si želel, drugače jih nebi tolk menjavali. Se pa strinjam da je situacija pri tesla vozilih precej boljša.
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
216
157

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

DeCoRawr napisal/-a:Tudi tesla za moje pojme ne dela z 12v akumulatorjem tako kot bi si želel, drugače jih nebi tolk menjavali. Se pa strinjam da je situacija pri tesla vozilih precej boljša.
Ne vem v čem je težava tega 12v akumulatorja, ki ga izpostavljate. Jaz bom do konca leta s kono naredil Skoraj 90k km pa akumulator še vedno dela.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Matej »

Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
EV+PV entuziast
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1666

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a timo »

Matej napisal/-a:Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
Enako na 170.000km....
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a EVH »

timo napisal/-a:
Matej napisal/-a:Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
Enako na 170.000km....
Enako na 125.000km
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 654
296
690

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a kavka »

Na ICE mi zdrži 5-7 let in 300k km. V čem je fora, da bi v EV toliko manj?
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Tok tok... 105.000... in to celo na Tesli... še enkrat tok, tok

Po moje so vsi omenjeni bolj ali manj posamični primeri.
Ampak, itak je na tem forumu vedno več natolcevanja in pretiravanja in posploševanja, pa vedno manj konkretnih relevantnih informacij.
Eni se spoznajo na vse, od vrtne kosilnice do pravnih nasvetov in finančnih malverzacij, drugo ali drugačno mnenje za njih pa ne obstaja.
Res škoda foruma...
kavka, trutar, timo, grnac94, EV+PV entuziast, Sebastijan, robertto
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Upup »

Na Upu do 170kkm ni bilo nobenih težav z akumulatorjem
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3562
606

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Fora je u tem, če ti avto dnevno uporabljaš bo vse kul, če ga pa pustiš večkrat po 14 dni brez da bi ga tikal pa lahk ratajo problemi.

Glede prejšnega posta pa... https://www.youtube.com/results?search_ ... ttery+dead

Btw moj akumulator je tud ok. ID3 po 1 mescu uporabe pa nevem če je lih kul to.
pirpy
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 453
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
194
1726

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Jaz sem na ZOE tudi moral menjati 12V akumulator pri cca 95000km in starosti 4 leta. Meni je pa po zagonu, v mrzlih dneh, javljal raznorazne napake od napake ABSa, drugič napaka zavor. V glavnem vedno neka druga napaka. Po menjavi se nikoli več ni pojavila nobena napaka. Res pa je, da zadnja zima ni bila mrzla.
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a warpedone »

april, 2022:
2.5 years after VW delivered the first ID.3 and promised to update its BEVs OTA, the company is still unable to do so.
The 200,000 IDs get a software update in the dealership vial cable and a new 12 V battery to enable future OTA updates
Vir:
https://www.auto-motor-und-sport.de/tec ... -batterie/
All ever delivered 200,000 VW ID.3, and ID.4 are recalled from Volkswagen into a service center

VW speaker "We have noticed that there are currently still a lot of vehicles on the road with very different software versions"

Everything is not that easy: Before the big over-the-air update (OTA) on software version 3.0, all ID.3 and ID.4 must go to the workshop. A new battery and software 2.4 are waiting there.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

No roko na joško, to se je vedelo že lep čas, da jim ne bo ratalo drugače kot prek kabla.

Bolj je žalostno to, da so poddimenzionirali 12V baterijo, ki sploh ni sposobna požret vsega kar 3.x software prinaša in kar bi morala avtu zagotavljat.

Nimajo več dosti časa, da se spravijo v red...srečo imajo, da so Tesle cenovno tam kjer so in da preostala konkurenca ni dosti boljša.

Kako dolgo pa bo tako je pa drugo vprašanje.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3562
606

Re: To ni več smešno ...

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Žalostno je da delaš pure EV pa da daješ notr ne cikličen akumulator. Če izvira iz ICE še zastopiš ampak to pa res ne.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”