To ni več smešno ...
Re: To ni več smešno ...
Zanimvo kako močna vera in zaupanje še vedno vlada med folkom... vas polomijada id3 ni nič naučila?
Vam id3 ne zgleda, kot da je VW zadeve lotil maksimalno resno?
Če maš probleme, ne pomeni da se stvari nisi lotil resno, pomeni le, da ti ne uspeva po željah.
Še vedno verjamete, da je ornk EV narest čist simpl?
Še vedno verjamete, da je komot zaslužit dovolj za pokrivanje vseh stroškov in obveznosti?
Še vedno verjamete, da je vse skup en la'ko ćemo?
Verjemte kar želite in debelo opazujte kaj se bo še zgodilo...
Vam id3 ne zgleda, kot da je VW zadeve lotil maksimalno resno?
Če maš probleme, ne pomeni da se stvari nisi lotil resno, pomeni le, da ti ne uspeva po željah.
Še vedno verjamete, da je ornk EV narest čist simpl?
Še vedno verjamete, da je komot zaslužit dovolj za pokrivanje vseh stroškov in obveznosti?
Še vedno verjamete, da je vse skup en la'ko ćemo?
Verjemte kar želite in debelo opazujte kaj se bo še zgodilo...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: To ni več smešno ...
Jaz pa mislim, da bi TESLA že sedaj lahko imela cenejše avtomobile, če ne bi pokrivala razvoja za nazaj, in to bo enkrat pokrito. Nedvomno pa so izkoristili še visoke cene ostalih proizvajalcev in glede na nekatere boljše lastnosti svojih vozil, le te še dodatno podražili. Ko bo trg EV bolj nasičen, ne bo več brezpogojnih nakupov, takrat bodo cene začele padati. Sedaj bo na zasičenost kaka pripomba, vendar če bodo vsi proizvajalci začeli z EV-ji kot nakazujejo, četudi v manjših serijah, prej ko slej zmanjka ljudi, ki si tako draga vozila lahko privoščijo. In vsi vemo, da je dolgoročno lahko EV cenejši od običajnega vozila, tu mislim da je pri evropskih proizvajalcih (in tudi drugih) to jokanje o dragi proizvodnji umetno napihnjeno.
Re: To ni več smešno ...
Ja, zgleda nam bo tale recesija prinesla precejšen odlog prehoda iz ICE na EV, mogoče bo Tesla prej začela delati cenejše modele, če bo povpraševanje po dražjih upadlo...
https://val202.rtvslo.si/2020/03/velika ... a-v-krizi/
https://val202.rtvslo.si/2020/03/velika ... a-v-krizi/
Re: To ni več smešno ...
Morda bo pa ta kriza še pospešila EV prehod, saj se bodo ljudje začeli bolj spraševat o stroških, pa kaj res potrebujejo....?
Re: To ni več smešno ...
Dvomim, ljudje ko kupujejo avto, ne gledajo toliko koliko bo stroškov v celotni življenjski dobi avta, ampak predvsem koliko je danes cena za nakup avta...proizvajalci bodo zlobirali počasnejše zmanjševanje CO2, da bodo sploh lahko spet zalaufali proizvodnjo in prodajo avtov, ki bo sigurno na nižjih ravneh, kot pred krizo. Prodaja se bo spet začela s cenejšimi vozili, bolj ko bo gospodarska rast večja, bolj bodo šli v promet tudi dražji avti, ampak, to se sedaj zdi tako oddaljeno... kriza pred vrati, kot je že dolgo ni bilo
Re: To ni več smešno ...
To me spominja na čase v stari jugi. Če si imel denar in veze si kupil golfa dizla. Ostala raja vozila poceni bencinarje.
Ti so vozili golfa nekaj časa in na koncu prodali skoraj za ceno novega. Potem po osamosvojitvi so se stvari obrnile.
Konkurenca je naredila svoje in vendar je golf ostal merska enota za avto. Tako bo verjetno tudi z Teslo.
Ti so vozili golfa nekaj časa in na koncu prodali skoraj za ceno novega. Potem po osamosvojitvi so se stvari obrnile.
Konkurenca je naredila svoje in vendar je golf ostal merska enota za avto. Tako bo verjetno tudi z Teslo.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: To ni več smešno ...
Če bi gledali le koliko me stane nakup avta sedaj, potem bi se odločali za EVje
Jaz nisem za Kono plačal nič evrov, le vsak mesec dam 320Eur(obrok)+60Eur(če ne bi imel SE bi me toliko prišla elektrika). Prej sem pa samo za gorivo dal 380Eur+XY(nakup ali obrok avta ICE). Še Tesla3 bi me prišla ceneje kot pa clio.
Kdor se manj vozi, si lahko kupi Egolfa ali kaj drugega in je ceneje od ICE....
Jaz nisem za Kono plačal nič evrov, le vsak mesec dam 320Eur(obrok)+60Eur(če ne bi imel SE bi me toliko prišla elektrika). Prej sem pa samo za gorivo dal 380Eur+XY(nakup ali obrok avta ICE). Še Tesla3 bi me prišla ceneje kot pa clio.
Kdor se manj vozi, si lahko kupi Egolfa ali kaj drugega in je ceneje od ICE....
Re: To ni več smešno ...
Ahh, ti itak s svojimi kilometri ne sodiš med povprečne in posledično ne moreš potem svojo situacijo aplicirati na celotno populacijo... Tudi nov avto, bo sedaj težje dosegljiv in proizvajalci bodo šli spet nazaj kolikor se bo dalo zaradi že znanih razlogov.FV-EV napisal/-a:Če bi gledali le koliko me stane nakup avta sedaj, potem bi se odločali za EVje
Jaz nisem za Kono plačal nič evrov, le vsak mesec dam 320Eur(obrok)+60Eur(če ne bi imel SE bi me toliko prišla elektrika). Prej sem pa samo za gorivo dal 380Eur+XY(nakup ali obrok avta ICE). Še Tesla3 bi me prišla ceneje kot pa clio.
Kdor se manj vozi, si lahko kupi Egolfa ali kaj drugega in je ceneje od ICE....
Re: To ni več smešno ...
Če bi prebral zgoraj, bi videl, da sem napisal, da podobno velja tudi za tiste, ki delajo manj km, le ustrezen avto si naj izberejo in nič ne apliciram svoje situacije. Res pa da je izbira sedaj še majhna na začetku EVjev in za izbirčneže se hitro zgodi, da ni prave izbire, zato je to že bolj vprašanje izgleda, .....kot pa cene.Simon napisal/-a:Ahh, ti itak s svojimi kilometri ne sodiš med povprečne in posledično ne moreš potem svojo situacijo aplicirati na celotno populacijo... Tudi nov avto, bo sedaj težje dosegljiv in proizvajalci bodo šli spet nazaj kolikor se bo dalo zaradi že znanih razlogov.FV-EV napisal/-a:Če bi gledali le koliko me stane nakup avta sedaj, potem bi se odločali za EVje
Jaz nisem za Kono plačal nič evrov, le vsak mesec dam 320Eur(obrok)+60Eur(če ne bi imel SE bi me toliko prišla elektrika). Prej sem pa samo za gorivo dal 380Eur+XY(nakup ali obrok avta ICE). Še Tesla3 bi me prišla ceneje kot pa clio.
Kdor se manj vozi, si lahko kupi Egolfa ali kaj drugega in je ceneje od ICE....
Pri rabljenih pa še težje izbereš ali kaj dobiš, ker jih še ni in tisti, ki jih imamo smo tako zadovoljni, da jih le redki prodajajo (in tisti skoraj brez izjeme kupijo nov EV in ne ICE).
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 29 Mar 2020, 12:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: To ni več smešno ...
Še enkrat, nekateri razsežnosti krize, ki prihaja še niste “ponotranjili”:FV-EV napisal/-a:Če bi prebral zgoraj, bi videl, da sem napisal, da podobno velja tudi za tiste, ki delajo manj km, le usrezen avto si naj izberejo in nič ne apliciram svoje situacije. Res pa da je izbira sedaj še majhna na začetku EVjev in za izbirčneže se hitro zgodi, da ni prave izbire, zato je to že bolj vprašanje izgleda, .....kot pa cene.Simon napisal/-a:Ahh, ti itak s svojimi kilometri ne sodiš med povprečne in posledično ne moreš potem svojo situacijo aplicirati na celotno populacijo... Tudi nov avto, bo sedaj težje dosegljiv in proizvajalci bodo šli spet nazaj kolikor se bo dalo zaradi že znanih razlogov.FV-EV napisal/-a:Če bi gledali le koliko me stane nakup avta sedaj, potem bi se odločali za EVje
Jaz nisem za Kono plačal nič evrov, le vsak mesec dam 320Eur(obrok)+60Eur(če ne bi imel SE bi me toliko prišla elektrika). Prej sem pa samo za gorivo dal 380Eur+XY(nakup ali obrok avta ICE). Še Tesla3 bi me prišla ceneje kot pa clio.
Kdor se manj vozi, si lahko kupi Egolfa ali kaj drugega in je ceneje od ICE....
Tudi nov avto, bo sedaj težje dosegljiv in proizvajalci bodo šli spet nazaj kolikor se bo dalo zaradi že znanih razlogov.
Re: To ni več smešno ...
Bolj razmišljam, da bi ta kriza ljudi lahko pripravila do bolj treznih odločitev pri nakupih in se bi bolj racionalno odločali - EV je bolj racionalen nakup kot ICE. Morda bo res manj menjave avtov, ampak to vseh tudi ICE.
Edini resen problem v odnosu ICE-EV, v tej krizi vidim v manjši kreditni sposobnosti posameznikov, ki je zaradi višje začetne cene EV bolj pomembna za EV kot ICE.
Sicer pa takoj ko Tesla ne bo mogla več prodat vsega kar naredi, bo spustila ceno, posledično se bodo znižale cene vsem EV in bo še bolj zanimiv EV za splošno populacijo od ICE.
Edini resen problem v odnosu ICE-EV, v tej krizi vidim v manjši kreditni sposobnosti posameznikov, ki je zaradi višje začetne cene EV bolj pomembna za EV kot ICE.
Sicer pa takoj ko Tesla ne bo mogla več prodat vsega kar naredi, bo spustila ceno, posledično se bodo znižale cene vsem EV in bo še bolj zanimiv EV za splošno populacijo od ICE.
Re: To ni več smešno ...
Vse bo šlo dol, jaz mislim, da EV še bolj kot ICE, ker na EV je vseeno treba gledat bolj dolgoročno zaradi začetne višje investicije, no bomo videli, čez eno leto, kdo je imel bolj prav.
Re: To ni več smešno ...
Zagotovo bo šel EV bolj dol od ICE, ampak časovna komponenta je tu velik vprašaj, ker EVjev ne morejo narediti toliko kot je povpraševanja. Ko bo enkrat ponudba presegla povpraševanje potem pa bo šlo dol. Za ponudbo pri EV pa ni ključna karoserija in motor, pač pa baterije in teh še nekaj let ne bo dovolj na tržišču - tu je glavni razlog visokih cen EVjev.
Re: To ni več smešno ...
Pred masovno proizvodnjo EV se more vzpostavit še masovna reciklaža baterij. Na to pa noben ne misli kaj dosti.
Re: To ni več smešno ...
Ice bo šel abnormalno dol. Ko bodo omejili prodajo smrduhov in bo njihova registracija draga, prav tako cestnina jih nobeden ne bo več povohal.
Re: To ni več smešno ...
Baterije bodo, cene bodo padale in cena BEV tudi, tudi zaradi večje ponudbe in več proizvodnje
https://oe.finance.si/8959872/Proizvodn ... 4e003db362
https://oe.finance.si/8959872/Proizvodn ... 4e003db362
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: To ni več smešno ...
ICE ne more it dol dokler ne gre proizvodnja EVjev gor. Letno se pač kupi določeno število avtomobilov, dokler ne boš dobil EVja (tudi takega, ki ti bo ustrezal) boš prisiljenj kupit ICE.Ice bo šel abnormalno dol. Ko bodo omejili prodajo smrduhov in bo njihova registracija draga, prav tako cestnina jih nobeden ne bo več povohal.
EV dela velike korake v svetu s spodobno kupno močjo, drugje se še vedno gleda na ceno in kaj za to dobiš...
Re: To ni več smešno ...
Pa še kako mislijo. Baterije sploh niso tak problem, kot se skuša (spet namerno) prikazovati. Pri VW trdijo, da je reciklaža baterij ena lažjih, napram drugim produktom. In ko bo baterij res dosti, bo pridobivanje redkih kovin iz baterij lažje kot iz narave... Pa mnogi še pozabljajo, da če je baterija 10 let v avtomobilu, je še 15 let kot hranilnik energije...quadslo napisal/-a:Pred masovno proizvodnjo EV se more vzpostavit še masovna reciklaža baterij. Na to pa noben ne misli kaj dosti.
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomobiln ... tna/487727
Re: To ni več smešno ...
Vsi se fokusirate na tekmo Tesla:Švabi, Francozi pa kot da so nekje na samotnem otočku. Verjemite, da Tavares v PSA ne prodaja avtomobilov z minusom, prav tako Renault. Renault je celo priznal, da se trenutno fokusira na manjše avtomobile ravno zato, ker jih lahko ponujajo po "normalnih" cenah (normalnih v navedku, ker so še vedno dragi, ampak več kot očitno se prodajajo segmentu, na katerega se koncerna fokusirata) in bodo šli v višji segment takrat, ko bodo lahko te avtomobile prodajali po bolj dostopnih cenah - meni čist normalna poslovna odločitev. Ne razumem zakaj sploh tak gnev. Če rabim avto za do 200km na dan, kupim Zoe ali e-208 (mogoče celo MG ZS), če rabim za daljše vožnje pa Kono/Niro (mogoče Leaf) ali (če imam denar) Teslo 3. FV-EV je lepo povedal, da lahko skoraj vsak kupi tisto, kar rabi. Nemci so zaspali, ampak ne vem zakaj bi morali ves čas na tem forumu biti bitko med Teslo in (vpiši poljubno znamko/državo).
OVE, OVE, OVE
Re: To ni več smešno ...
Tega mislim da se lotevajo skoraj vsi. Res pa večjega biznisa s tem ni... ker ni baterij! Ideje in tehnologija je vse pripravljeno, samo starih baterij ni. Takoj ko bodo se bo masovna predelava začela. Eno podjetje ponuja 25% vrednosti da bi lahko še bilo profitabilno.. ampak nihče ne proda za tako ceno, ker je stara s 50% kapacitete vredna več če jo tako ali drugače naprej uporabljaš.quadslo napisal/-a:Pred masovno proizvodnjo EV se more vzpostavit še masovna reciklaža baterij. Na to pa noben ne misli kaj dosti.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 222 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Matevz22