"Nur wenn VW tatsächlich 100 000 E-Autos bis zum Jahresende auf der Straße hat, wird der Konzern Strafzahlungen vermeiden können."
Le če bo VW do konca leta na cesto postavil 100 000 vozil, se bo koncern lahko izognil plačilu kazni.
"Es ist ein absolutes Desaster. Wir kriegen einfach die Leute nicht." - To je absolutna katastrofa. Enostavno ne dobimo ljudi.
(programerjev).
Zdaj se ve zakaj nočejo E-Up-ov prodajat. Ne, ker jih ni, ampak zato, ker kdo bo pa hotel kupit ID3, če bo z njim vsak novi teden za Update na servisu. V članku še piše, da je Tesla milje pred "nemško" konkurenco. To je samo zato, ker švabi delajo s figo v žepu. Ampak "what goes around, comes around."
^^^Pač VW se je ustrelil v nogo ko se je odločil, da bo opustil eGolfa, ker eGolf z 55kW ali 36kW baterijo na osnovi Golfa mk8 bi se odlično prodajal plus razvoj nebi koštal toliko kot pa ID.3.
Da ne omenjam izgleda marsikdo bi imel raje električni avto ki zgleda kot normalen avto
elbic
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
V kar nekaj svojih prispevkih pred časom sem komentiral prav vse to, kar je v tem članku napisano, vključno s pomanjkanjem razumevanja digitalizacije celotne družbe.
Vedno se je name vsulo en kup komentarjev v stilu da sem pač tesla-fanatik, da je vse kar dela Tesla, bla, bla... Da Nemci že vejo, ampak le čakajo pravi čas...
Morda te komentarje kdaj zberem, bo še komu smešno!
No, še vedno pa me zabava, ko so me "finančni analitiki" tukaj prepričevali, kako zlahka da bodo Nemci iz nekih starih nogavic milijarde skritih dobičkov potegnili in kupili Teslo ter kupe programerjev... In svet bo lep še naprej.
Jok, miljard jaz v bilancah ne vidim niti danes, (pa sem malce "od foha"). Tudi programerjev ni od kod, pa jih je Angelca tako na veliko vabila, da so kar v trumah prihajali in še prihajajo in jih naši policaji še zdaj po celi Dolenjski lovijo. Ampak programiranje jim pa očitno ne gre.
Jap, nič dobrega se Nemcem, s tem pa tudi nam, kot v veliki meri dobaviteljem te industrije, ne piše
No, in v vsej ihti so pozabili še, kako se naredi karoserija z nemškimi "lufti" Res pa jim še uspeva lobirati za članke o tem, kako so zasloni na dotik nevarni, pa kako je autopilot od Tesle še bolj poguben od korone in posledično v Evropi napol prepovedan ter kako OTA posodobitev programske opreme lahko pokvari avto in še razne vedno hujše nebuloze, ki jih beremo v zadnjem času
V mojo Teslo pa v istem obdobju čez noč na 17-palčni zaslon dobim slovenska navodila
Ne bi se čudil, če bom jutri prebral, da so predlagali dovoljene posodobitve le z dvanajstimi disketami 1.44MB, kot nekoč Windows 3.11 (še pomnite, tovariši ) ter da avtov, ki samo okrog "šalthebla" nimajo vsaj 32 gumbov, ni dovoljeno prodajati v EU
Še huje od predloga pa bo, da jim bo pol javnosti še kar prikimavalo, pa čeprav večine tega še od blizu videli niso.
Bog daj modrosti vsaj evropskim zakonodajalcem, če je že vodilni v naši avtoindustriji (še) nimajo
S 1. aprilom se bodo spremenile - beri povišale, tudi cene za E-Up. Ukinil (vsaj v Nemčiji) se bo interni popust v višini 1.300 EUR in obresti financiranja zvišale iz 1,99 na 2,99%. Res igrajo z odkritimi kartami. Mislim, da bomo tisti, ki še nismo kupili EV-ja, raje pogledali drugam. Avto so imeli na zalogi v Avstriji, pa mi ga niso hoteli prodat... Zadnjič sem na avto.net zasledil, da imajo na zalogi E-Up. napišem mail, da ga takoj vzamem. Odgovor:
Pozdravljen G.XXXX
Vozilo žal več ni na prodajo.
Lp
Piše, ni več na prodajo - ne na voljo oz. je prodano. Ker sem jezikoslovec, točno pazim na vsako besedo. In jasno mi je bilo povedano, da ga NE smejo prodati. Toliko o "deutsche Tugende!"
Glede na to, da vseeno VW že ima nekaj "elektrike" (in posledično izkušenj) za sabo (npr.: e-golf od 2014 naprej), se tole vseeno zdi precej nenavadno. Danes itak nihče ne izumlja več vsega od začetka - malo se razgleda naokoli, ustrezno "priredi" in nadaljuje od tam.
Zdi se, da je ena od možnih rešitev, da zadevo usposobijo na osnovnem nivoju, nadgrajujejo pa kasneje na daljavo.
Če to ne bo možno, pa posodobitve objavljene na spletu, kjer jih preneseš na spominski medij (USB ključ) in lastnoročno urediš v avtu. Je pa v tem primeru nadzor nad vsem bistveno slabši.
PS
V enem videu sem zasledil stavek, da je Tesla v bistvu računalnik na kolesih, ki izgleda kot avto. Dobra definicija!
PS2
In ja - kot zelo odvisni od nemške avtomobilske industrije bi bil na državnem nivoju potreben globok razmislek, kako naprej.
V zgodovini se je spremenilo že veliko - zaradi novih stvari so propadle stare. Tega se ne da zaustaviti, se pa da pravočasno pripraviti, da potem veliko manj "boli"...
Prve stvari, ki mi trenutno pridejo na misel: prehranska samozadostnost, energetska samozadostnost,...
Stromcek napisal/-a:Bravo, Nemci! Prvi korak je samopriznanje
V kar nekaj svojih prispevkih pred časom sem komentiral prav vse to, kar je v tem članku napisano, vključno s pomanjkanjem razumevanja digitalizacije celotne družbe.
Vedno se je name vsulo en kup komentarjev v stilu da sem pač tesla-fanatik, da je vse kar dela Tesla, bla, bla... Da Nemci že vejo, ampak le čakajo pravi čas...
Morda te komentarje kdaj zberem, bo še komu smešno!
No, še vedno pa me zabava, ko so me "finančni analitiki" tukaj prepričevali, kako zlahka da bodo Nemci iz nekih starih nogavic milijarde skritih dobičkov potegnili in kupili Teslo ter kupe programerjev... In svet bo lep še naprej.
Jok, miljard jaz v bilancah ne vidim niti danes, (pa sem malce "od foha"). Tudi programerjev ni od kod, pa jih je Angelca tako na veliko vabila, da so kar v trumah prihajali in še prihajajo in jih naši policaji še zdaj po celi Dolenjski lovijo. Ampak programiranje jim pa očitno ne gre.
Jap, nič dobrega se Nemcem, s tem pa tudi nam, kot v veliki meri dobaviteljem te industrije, ne piše
No, in v vsej ihti so pozabili še, kako se naredi karoserija z nemškimi "lufti" Res pa jim še uspeva lobirati za članke o tem, kako so zasloni na dotik nevarni, pa kako je autopilot od Tesle še bolj poguben od korone in posledično v Evropi napol prepovedan ter kako OTA posodobitev programske opreme lahko pokvari avto in še razne vedno hujše nebuloze, ki jih beremo v zadnjem času
V mojo Teslo pa v istem obdobju čez noč na 17-palčni zaslon dobim slovenska navodila
Ne bi se čudil, če bom jutri prebral, da so predlagali dovoljene posodobitve le z dvanajstimi disketami 1.44MB, kot nekoč Windows 3.11 (še pomnite, tovariši ) ter da avtov, ki samo okrog "šalthebla" nimajo vsaj 32 gumbov, ni dovoljeno prodajati v EU
Še huje od predloga pa bo, da jim bo pol javnosti še kar prikimavalo, pa čeprav večine tega še od blizu videli niso.
Bog daj modrosti vsaj evropskim zakonodajalcem, če je že vodilni v naši avtoindustriji (še) nimajo
Ampak, razumeš, da prodaja EV predstavlja cca. 2% prodaje avtov? Kaj misliš, da bodo vsi dol zaprli, ker jih je Elon s Teslo sedaj čist ubil?
Sej je lepo da si EV entuziast, ampak malo več širine ne bi škodilo...Avtomobilska industrija je v fazi prestrukturiranja in jaz jih povsem razumem, da forsirajo ICE dokler se bo dalo, ker imajo veliko več profita od avta v njegovi življenjski dobi kot pa od EV. Bodo pa šli v smeri EV, o tem ni dvoma, ker jih bo zakonodaja silila v to smer...
Simon napisal/-a:... ker jih bo zakonodaja silila v to smer...
Tukaj je srž problema... vzrok bo zakonodaja in ne ekologija, sodobnejša, lažje servisirana - ekonomsko sprejemljivejša in varnejša vozila, da naštejem par boljših vzrokov, kot pa zakonodajo.
Ampak, razumeš, da prodaja EV predstavlja cca. 2% prodaje avtov? Kaj misliš, da bodo vsi dol zaprli, ker jih je Elon s Teslo sedaj čist ubil?
Gledaš ta trenutek. Kot bi gledal korono danes. Ni nam hudega. A obeti so, da bo respiratorjev premalo. Enako je pri EV. Če bi Tesla imela že danes avto za 30k€, vsi ostali ne bi prodali pol k..ca. Imajo ostali srečo, da mladina nima denarja za Teslo, starim pa ni toliko za šarit po ekranu in imajo rajši gumbe
Ampak, razumeš, da prodaja EV predstavlja cca. 2% prodaje avtov? Kaj misliš, da bodo vsi dol zaprli, ker jih je Elon s Teslo sedaj čist ubil?
Gledaš ta trenutek. Kot bi gledal korono danes. Ni nam hudega. A obeti so, da bo respiratorjev premalo. Enako je pri EV. Če bi Tesla imela že danes avto za 30k€, vsi ostali ne bi prodali pol k..ca. Imajo ostali srečo, da mladina nima denarja za Teslo, starim pa ni toliko za šarit po ekranu in imajo rajši gumbe
Seveda, se strinjam, da se stvari spreminjajo, ampak pri EV avtih se ni za bati, da bi morali flattenthecurve in tega se zavedajo. Tudi se strinjam, da je Tesla na EV področju trenutno v prednosti in da imajo ostali še kar precej stvari za urediti, samo na vse skupaj je treba gledati z malo več širine, pa bo jasno zakaj je temu tako...
Za instant pogreb praktično vseh proizvajalcev ICE vozil povsem zadostuje, da se kakih 10% kupcev ICE vozil odloči, da bo z nakupom novega avtomobila še mal počakala.
Švabom je že jasno da še malo in ne bo več treh velikih, dva bodo oženili, tretji bo naredu harakiri.
Niso se še odločli, kdo bo kdo ...
Mislim, da jim ta Koronavirus gre lepo na roke - bo Merklova primaknila €, pa izgovor za zamudo bo bol verodostojen. Kdo ve, mogoče bo EU še kazni zamaknila za eno leto in je problem (s strani proizvajalcev) rešen - kupci pa tako nimamo interesa v teh časih novih avtomobilov kupovat
Za Evropo je to kar delajo Nemci res slabo in tudi nam grozi slaba prihodnost, ker so naš največji partner v gospodarstvu. Tu se vidi, da je IT preveč podcenjen, pleh pa precenjen.
FV-EV napisal/-a:Za Evropo je to kar delajo Nemci res slabo in tudi nam grozi slaba prihodnost, ker so naš največji partner v gospodarstvu. Tu se vidi, da je IT preveč podcenjen, pleh pa precenjen.
Eh Nemci imajo tudi dobre poteze naprimer BMW z i3 katerega izboljšuje med tem ko pa je VW nahitro ven dal eGolfa katerega je trg v Evropi odlično sprejel in namesto da bi z razvojem Golfa mk8 zraven še razvili eGolfa na osnovi mk8 in s tem prihranili pri razvoju kar bi jim pomagalo da bi lahko eGolfa prodajali po dobri konkurenčni ceni. So se pri VW ustrelili v nogo z razvojem ID.3
Dzun Tao
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid