To ni več smešno ...
Re: To ni več smešno ...
Celo Microsoft se je nekoč tega šel, pa so potem dogovori s Fordom in podobnimi propadli, ker avtomobilski proizvajalci v sofićih niso videli neke dodane vrednosti, tako kot jasno tudi VW ni videl.
Tesla je pa v resnici softi firma, kjer je tudi jasno, da se šele učijo delat hardware.
Vsak torej izhaja iz svoje sfere, s svojimi prednostmi in slabostmi.
VW je pri ID3 zajebal, da je prehitro hotel postat Tesla na softverskem vidiku.
Ta pot bo pa dolga in trnova. Podobno kot bo dolga in trnova pot, da bo Tesla dosegel nivo učinkovitosti in zanesljivosti VW.
VW bi se moral softverizacije lotit postopoma, v korakih. In ID3 kar se tega tiče pustit bolj klasično. Dovolj bi bila osnovna hardverska platforma, ki je od začetka električna in ima posledično boljši izkoristek prostora in stroškov.
Ostale zadeve, infotainment, storitve na daljavo, OTA nadgradnje, bi pa morali pustit za prihodnja leta, ko bo firma dovolj napredovala v softverskem aspektu. Ampak za ta del bodo po mojem potrebne korenite čistke pri upravi. Riba vedno smrdi pri glavi. Tam jih je cela vrsta, ki bi električarjem in softićem na firmi najraje zarili nož v hrbet.
Tesla je pa v resnici softi firma, kjer je tudi jasno, da se šele učijo delat hardware.
Vsak torej izhaja iz svoje sfere, s svojimi prednostmi in slabostmi.
VW je pri ID3 zajebal, da je prehitro hotel postat Tesla na softverskem vidiku.
Ta pot bo pa dolga in trnova. Podobno kot bo dolga in trnova pot, da bo Tesla dosegel nivo učinkovitosti in zanesljivosti VW.
VW bi se moral softverizacije lotit postopoma, v korakih. In ID3 kar se tega tiče pustit bolj klasično. Dovolj bi bila osnovna hardverska platforma, ki je od začetka električna in ima posledično boljši izkoristek prostora in stroškov.
Ostale zadeve, infotainment, storitve na daljavo, OTA nadgradnje, bi pa morali pustit za prihodnja leta, ko bo firma dovolj napredovala v softverskem aspektu. Ampak za ta del bodo po mojem potrebne korenite čistke pri upravi. Riba vedno smrdi pri glavi. Tam jih je cela vrsta, ki bi električarjem in softićem na firmi najraje zarili nož v hrbet.
Re: To ni več smešno ...
Saj ravno to zdaj počnejo. Čeprav, če pogledaš njihov Weconnect, ki je bolj Maybeweconnect, pove veliko. HW jim gre, SW bo težka lekcija.
Re: To ni več smešno ...
To pa verjamem da je pri starih proizvajalcih avtomobilov, mnogo ljudi(in imajo vpliv) nasprotnikov EV in programerjem.Ogo napisal/-a: Tam jih je cela vrsta, ki bi električarjem in softićem na firmi najraje zarili nož v hrbet.
Med nizkointeligentnim kovinarjem in programerjem(ali električarjem) je vedno neko rivalstvo.
Re: To ni več smešno ...
Kovinarji, oz bolje povedano strojniki, so praviloma visokointeligentni. Samo gre za dva različna svetova, ki po svoje dojemata svet.
Take transformacije podjetij so težke in zahtevne. Rabijo svoj čas, so projekt za desetletje dela. Tukaj so očitno podcenjevali reč, sedaj so pa opečeni.
Saj tudi Apple je nekoč bil hardversko podjetje. So rabili kar nekaj časa tudi oni, da so se transformirali v softversko podjetje. To je še Steve Jobs nekoč priznal, da je bil to prvi zajeb - dojemanje, da je tudi pri računalnikih hardware glavna poanta. Medtem so ga softići (Microsoft) slekli do nagega.
Avtomobilska industrija sicer ni softverska industrija in hardware bo še vedno izredno pomemben. Se pa mora premaknit proti digitalizaciji in softverju, kar je treba najprej narest v glavah.
Take transformacije podjetij so težke in zahtevne. Rabijo svoj čas, so projekt za desetletje dela. Tukaj so očitno podcenjevali reč, sedaj so pa opečeni.
Saj tudi Apple je nekoč bil hardversko podjetje. So rabili kar nekaj časa tudi oni, da so se transformirali v softversko podjetje. To je še Steve Jobs nekoč priznal, da je bil to prvi zajeb - dojemanje, da je tudi pri računalnikih hardware glavna poanta. Medtem so ga softići (Microsoft) slekli do nagega.
Avtomobilska industrija sicer ni softverska industrija in hardware bo še vedno izredno pomemben. Se pa mora premaknit proti digitalizaciji in softverju, kar je treba najprej narest v glavah.
Re: To ni več smešno ...
https://youtu.be/ujZhC6T1c9A
Problem 12v akumulator....
Na kakšen nacin se polni akumulator v ev-jih? Ali se moras res peljati ? Zakaj?
Nisem vedev v kateri temi naj to vprasam pa sem našev to kjer se pogovajate v problemih.... L.p.
Problem 12v akumulator....
Na kakšen nacin se polni akumulator v ev-jih? Ali se moras res peljati ? Zakaj?
Nisem vedev v kateri temi naj to vprasam pa sem našev to kjer se pogovajate v problemih.... L.p.
Re: To ni več smešno ...
12V akumulator se polni tudi takrat ko se polni tavelika baterija, sprobano na e-Golfu, zakaj mu je to napisalo nevem, jst bi na njegovem mestu priklopil polnilnico v garaži enkrat ko je zbudil 12V akumulator.
Zakaj se to dogaja, zato ker ko avto ni v ON stanju vse deluje iz 12V in če čekiraš aplikacijo in vse to nuca štrom iz 12V. Problem je ker ko je low 12V SW ne poskrbi da bi se avto zbudil in napolnil 12v akumulator.
Res žalostno je to da pri EV bi lahko 12V akumulator zdržal več kot 10let ker praktično ni velikih tokov kateri degradirajo baterijo ampak zarad SW se le ta zjeba.
V tem primeri je lahko tudi problem to da je avto stal na parkirišču pred VW pol leta preden ga je model prevzel.
Zakaj se to dogaja, zato ker ko avto ni v ON stanju vse deluje iz 12V in če čekiraš aplikacijo in vse to nuca štrom iz 12V. Problem je ker ko je low 12V SW ne poskrbi da bi se avto zbudil in napolnil 12v akumulator.
Res žalostno je to da pri EV bi lahko 12V akumulator zdržal več kot 10let ker praktično ni velikih tokov kateri degradirajo baterijo ampak zarad SW se le ta zjeba.
V tem primeri je lahko tudi problem to da je avto stal na parkirišču pred VW pol leta preden ga je model prevzel.
Re: To ni več smešno ...
Tudi tesla za moje pojme ne dela z 12v akumulatorjem tako kot bi si želel, drugače jih nebi tolk menjavali. Se pa strinjam da je situacija pri tesla vozilih precej boljša.
Re: To ni več smešno ...
Ne vem v čem je težava tega 12v akumulatorja, ki ga izpostavljate. Jaz bom do konca leta s kono naredil Skoraj 90k km pa akumulator še vedno dela.DeCoRawr napisal/-a:Tudi tesla za moje pojme ne dela z 12v akumulatorjem tako kot bi si želel, drugače jih nebi tolk menjavali. Se pa strinjam da je situacija pri tesla vozilih precej boljša.
Re: To ni več smešno ...
Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
(tok, tok po lesu)
Re: To ni več smešno ...
Enako na 170.000km....Matej napisal/-a:Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: To ni več smešno ...
Enako na 125.000kmtimo napisal/-a:Enako na 170.000km....Matej napisal/-a:Jaz pa z Ioniqom s 130kkm star 39 mesecev , prvi aku 12V.
(tok, tok po lesu)
Re: To ni več smešno ...
Tok tok... 105.000... in to celo na Tesli... še enkrat tok, tok
Po moje so vsi omenjeni bolj ali manj posamični primeri.
Ampak, itak je na tem forumu vedno več natolcevanja in pretiravanja in posploševanja, pa vedno manj konkretnih relevantnih informacij.
Eni se spoznajo na vse, od vrtne kosilnice do pravnih nasvetov in finančnih malverzacij, drugo ali drugačno mnenje za njih pa ne obstaja.
Res škoda foruma...
Po moje so vsi omenjeni bolj ali manj posamični primeri.
Ampak, itak je na tem forumu vedno več natolcevanja in pretiravanja in posploševanja, pa vedno manj konkretnih relevantnih informacij.
Eni se spoznajo na vse, od vrtne kosilnice do pravnih nasvetov in finančnih malverzacij, drugo ali drugačno mnenje za njih pa ne obstaja.
Res škoda foruma...
Re: To ni več smešno ...
Fora je u tem, če ti avto dnevno uporabljaš bo vse kul, če ga pa pustiš večkrat po 14 dni brez da bi ga tikal pa lahk ratajo problemi.
Glede prejšnega posta pa... https://www.youtube.com/results?search_ ... ttery+dead
Btw moj akumulator je tud ok. ID3 po 1 mescu uporabe pa nevem če je lih kul to.
Glede prejšnega posta pa... https://www.youtube.com/results?search_ ... ttery+dead
Btw moj akumulator je tud ok. ID3 po 1 mescu uporabe pa nevem če je lih kul to.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 453
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1941726
Re: To ni več smešno ...
Jaz sem na ZOE tudi moral menjati 12V akumulator pri cca 95000km in starosti 4 leta. Meni je pa po zagonu, v mrzlih dneh, javljal raznorazne napake od napake ABSa, drugič napaka zavor. V glavnem vedno neka druga napaka. Po menjavi se nikoli več ni pojavila nobena napaka. Res pa je, da zadnja zima ni bila mrzla.
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: To ni več smešno ...
april, 2022:
https://www.auto-motor-und-sport.de/tec ... -batterie/
Vir:2.5 years after VW delivered the first ID.3 and promised to update its BEVs OTA, the company is still unable to do so.
The 200,000 IDs get a software update in the dealership vial cable and a new 12 V battery to enable future OTA updates
https://www.auto-motor-und-sport.de/tec ... -batterie/
All ever delivered 200,000 VW ID.3, and ID.4 are recalled from Volkswagen into a service center
VW speaker "We have noticed that there are currently still a lot of vehicles on the road with very different software versions"
Everything is not that easy: Before the big over-the-air update (OTA) on software version 3.0, all ID.3 and ID.4 must go to the workshop. A new battery and software 2.4 are waiting there.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: To ni več smešno ...
No roko na joško, to se je vedelo že lep čas, da jim ne bo ratalo drugače kot prek kabla.
Bolj je žalostno to, da so poddimenzionirali 12V baterijo, ki sploh ni sposobna požret vsega kar 3.x software prinaša in kar bi morala avtu zagotavljat.
Nimajo več dosti časa, da se spravijo v red...srečo imajo, da so Tesle cenovno tam kjer so in da preostala konkurenca ni dosti boljša.
Kako dolgo pa bo tako je pa drugo vprašanje.
Bolj je žalostno to, da so poddimenzionirali 12V baterijo, ki sploh ni sposobna požret vsega kar 3.x software prinaša in kar bi morala avtu zagotavljat.
Nimajo več dosti časa, da se spravijo v red...srečo imajo, da so Tesle cenovno tam kjer so in da preostala konkurenca ni dosti boljša.
Kako dolgo pa bo tako je pa drugo vprašanje.
Re: To ni več smešno ...
Žalostno je da delaš pure EV pa da daješ notr ne cikličen akumulator. Če izvira iz ICE še zastopiš ampak to pa res ne.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 226 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Matevz22