Prve cene
Re: Prve cene
Nisem kaskader, vozim po omejitvah ali pač odvisno od razmer na cesti.
Klimo imam večinoma med 20 in 22 °C.
Koliko naj bi imel povprečno porabo na relaciji Maribor - Ljubljana - Maribor?
Klimo imam večinoma med 20 in 22 °C.
Koliko naj bi imel povprečno porabo na relaciji Maribor - Ljubljana - Maribor?
Re: Prve cene
Npr. tu imaš testne rezultate za različne EV-je (na listu Range): https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Re: Prve cene
@McDuck Najbolj enostavno je, da vzameš testni avto in se pelješ po "svoji" trasi. Vidiš koliko % je porabil, dodaš temu 50% (zima+degradacija) in se odločiš ali je to primeren nakup zate.
Če pa želiš štukati z DC, pač vračunaj da boš prvo zimo december in januar vsak dan polnil med potjo. Naslednjo zimo boš zaradi degradacije polnil še 2 meseca več...november, december, januar in februar. Tretjo zimo pa boš imel najverjetneje drug avto ali pa boš še več polnil...ali pa še ena opcija: udobno boš vozil za šleperji z bundo na sebi in poslušal zanimive podcaste...
Če pa želiš štukati z DC, pač vračunaj da boš prvo zimo december in januar vsak dan polnil med potjo. Naslednjo zimo boš zaradi degradacije polnil še 2 meseca več...november, december, januar in februar. Tretjo zimo pa boš imel najverjetneje drug avto ali pa boš še več polnil...ali pa še ena opcija: udobno boš vozil za šleperji z bundo na sebi in poslušal zanimive podcaste...
Re: Prve cene
pa še res jesluk napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 14:13 @McDuck Najbolj enostavno je, da vzameš testni avto in se pelješ po "svoji" trasi. Vidiš koliko % je porabil, dodaš temu 50% (zima+degradacija) in se odločiš ali je to primeren nakup zate.
Če pa želiš štukati z DC, pač vračunaj da boš prvo zimo december in januar vsak dan polnil med potjo. Naslednjo zimo boš zaradi degradacije polnil še 2 meseca več...november, december, januar in februar. Tretjo zimo pa boš imel najverjetneje drug avto ali pa boš še več polnil...ali pa še ena opcija: udobno boš vozil za šleperji z bundo na sebi in poslušal zanimive podcaste...
Re: Prve cene
Ah no pretiravat pa ni potrebno. Še posebi štajerka ker je kdaj povprečna kar počasna. Da bi ti pa avto za cel dan posodili so pa baje veze potrebne
Re: Prve cene
Nimam ID3, se pa pogosto vozim po štajerki in lahko povem, da če konoEV tiščim 140+ kjer se le da zaradi tovornega prometa izven konic, potem poleti pridem v LJ-MS-LJ, pozimi pa LJ-MB-LJ. No ID3 ima malo večjo porabo, ampak s tvojo načinom vožnje in hitrostjo bi 3-4 leta z lahkoto zvozil, pozimi v minusu pa bi moral bit malo pazljiv predvsem pri hitrosti. Predlagam da stestiraš če te skrbi. Sicer pa ne čakat predolgo, vsak zamujen mesec ti je potem žal, pa četudi ni vse idealno kar kupiš.
Re: Prve cene
To se sliši fantastično, da s kono 64 kWh prevoziš 184 km LJ-MS s 140 km/h kjer je mogoče. Ampak, seveda, realnost je takšna: če pogledaš v Google Maps, je končna povprečna hitrost na tej relaciji dobrih 100 km/h (102). Ja, to pa gre, le sliši se več ne tako zelo hitro. Hočem reči, da so to navedbe maksimalnih hitrosti bolj ali manj neuporabni podatki. Sliši se pa dobro, to pa.FV-EV napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 19:21 Nimam ID3, se pa pogosto vozim po štajerki in lahko povem, da če konoEV tiščim 140+ kjer se le da zaradi tovornega prometa izven konic, potem poleti pridem v LJ-MS-LJ, pozimi pa LJ-MB-LJ. No ID3 ima malo večjo porabo, ampak s tvojo načinom vožnje in hitrostjo bi 3-4 leta z lahkoto zvozil, pozimi v minusu pa bi moral bit malo pazljiv predvsem pri hitrosti. Predlagam da stestiraš če te skrbi. Sicer pa ne čakat predolgo, vsak zamujen mesec ti je potem žal, pa četudi ni vse idealno kar kupiš.
Re: Prve cene
Tja in nazaj, seveda.SimonZed napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 19:45To se sliši fantastično, da s kono 64 kWh prevoziš 184 km LJ-MS s 140 km/h kjer je mogoče. Ampak, seveda, realnost je takšna: če pogledaš v Google Maps, je končna povprečna hitrost na tej relaciji dobrih 100 km/h (102). Ja, to pa gre, le sliši se več ne tako zelo hitro. Hočem reči, da so to navedbe maksimalnih hitrosti bolj ali manj neuporabni podatki. Sliši se pa dobro, to pa.FV-EV napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 19:21 Nimam ID3, se pa pogosto vozim po štajerki in lahko povem, da če konoEV tiščim 140+ kjer se le da zaradi tovornega prometa izven konic, potem poleti pridem v LJ-MS-LJ, pozimi pa LJ-MB-LJ. No ID3 ima malo večjo porabo, ampak s tvojo načinom vožnje in hitrostjo bi 3-4 leta z lahkoto zvozil, pozimi v minusu pa bi moral bit malo pazljiv predvsem pri hitrosti. Predlagam da stestiraš če te skrbi. Sicer pa ne čakat predolgo, vsak zamujen mesec ti je potem žal, pa četudi ni vse idealno kar kupiš.
Re: Prve cene
Drži, že omejitve preko Trojan so 100km/h, pa pogosto se še potem kamioni nagrmadijo, prekmurka je pa itak spet omejena na 110km/h....Tako da realno se nikjer po naši državici cel cajt ne voziš 140km/h, ker enostavno ni možnoSimonZed napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 19:45To se sliši fantastično, da s kono 64 kWh prevoziš 184 km LJ-MS s 140 km/h kjer je mogoče. Ampak, seveda, realnost je takšna: če pogledaš v Google Maps, je končna povprečna hitrost na tej relaciji dobrih 100 km/h (102). Ja, to pa gre, le sliši se več ne tako zelo hitro. Hočem reči, da so to navedbe maksimalnih hitrosti bolj ali manj neuporabni podatki. Sliši se pa dobro, to pa.FV-EV napisal/-a: ↑18 Mar 2021, 19:21 Nimam ID3, se pa pogosto vozim po štajerki in lahko povem, da če konoEV tiščim 140+ kjer se le da zaradi tovornega prometa izven konic, potem poleti pridem v LJ-MS-LJ, pozimi pa LJ-MB-LJ. No ID3 ima malo večjo porabo, ampak s tvojo načinom vožnje in hitrostjo bi 3-4 leta z lahkoto zvozil, pozimi v minusu pa bi moral bit malo pazljiv predvsem pri hitrosti. Predlagam da stestiraš če te skrbi. Sicer pa ne čakat predolgo, vsak zamujen mesec ti je potem žal, pa četudi ni vse idealno kar kupiš.
Realno je nekje pol poti 110 in pol 140
Je pa to že 400km relacija po avtocesti
Re: Prve cene
Kone potem imajo večjo baterijo 6 kWh in še toplotno črpalko tako da je normalno da imate tudi daljši doseg.
Toda Kona je tudi dražja kot ID.3, motor 150 kW, baterija 64 kWh, oprema Premium 43900 EUR (če odštejem popust 5000 in subvencijo 4500 dobim končno ceno 34400 EUR), oprema Impression 46900 EUR (če odštejem popust 5000 in subvencijo 4500 dobim končno ceno 37400 EUR). Ali trgovci ponujajo še kake dodatne popuste? Kaj od opreme ima Kona Premium več kot ID.3 Life?
Toda Kona je tudi dražja kot ID.3, motor 150 kW, baterija 64 kWh, oprema Premium 43900 EUR (če odštejem popust 5000 in subvencijo 4500 dobim končno ceno 34400 EUR), oprema Impression 46900 EUR (če odštejem popust 5000 in subvencijo 4500 dobim končno ceno 37400 EUR). Ali trgovci ponujajo še kake dodatne popuste? Kaj od opreme ima Kona Premium več kot ID.3 Life?
Re: Prve cene
Kona ma nižjo porabo tudi če primerjaš z ID3 s toplotno črpalko.
Kono se dobi tesni model za cca 32k€ kdaj tudi manj če maš srečo.
Minusi ni aplikacije za telefon, in če že obvezno Kono z 11kW chargerjem.
Kono se dobi tesni model za cca 32k€ kdaj tudi manj če maš srečo.
Minusi ni aplikacije za telefon, in če že obvezno Kono z 11kW chargerjem.
Re: Prve cene
Testna vozila me iskreno ne zanimajo.
Vsak vozi in polni po svoje.
11 kW polnjenje pri Koni se doplačuje tako kot pri Zoe DC polnjenje?
Ali pač priporočaš obvezno imeti doma 11 kW polnilnico?
Vsak vozi in polni po svoje.
11 kW polnjenje pri Koni se doplačuje tako kot pri Zoe DC polnjenje?
Ali pač priporočaš obvezno imeti doma 11 kW polnilnico?
Re: Prve cene
Kona je bistveno bistveno manj prostoren avto kot ID3.
EV brez aplikacije za dostop pa, vsaj meni, ne pride v poštev.
Pa o razliki v legi na cesti...
Re: Prve cene
To se doplača 3 fazni polnilec kater polni 16A po fazi in skupno potem polni z 11kW. Serijsko je na voljo enofazni polnilec z 32A ter 7,2kW.
Sta pa čist drugačna avta ja
Sta pa čist drugačna avta ja
Re: Prve cene
Če delaš veliko kilometrov, oz. boš moral polniti bolj ali manj vsak dan, priporočam lastno polnilno postajo, ker boš drugače izgubljal živce. EV vozil je čedalje več, število polnilnic pa ne sledi temu in bo čedalje težje najti prosto polnilnico.
Imeti lastno polnilnico je res luksuz. Pripelješ domov, priključiš kabel na avto in greš. Vzame ti res ne več kot pol minute časa.
Imeti lastno polnilnico je res luksuz. Pripelješ domov, priključiš kabel na avto in greš. Vzame ti res ne več kot pol minute časa.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 106 Odgovori
- 4829 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 446 Odgovori
- 11947 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 11 Odgovori
- 1256 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr