ProS 77 kWh - 4 sedežni
ProS 77 kWh - 4 sedežni
77kW tudi jaz nevem zakaj so sploh ga šli delat ker je 4 sedežnik plus brez panoramske strehe in vse to zaradi teže baterije
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Prve cene
Tudi Toyota Prius Plug-in je bil 4 sedežnik od 2017 do 2019. So rekli zaradi teže. Letnik 2020 ima pa spet 5 sedežev. In nihče ne omenja več, da bi bila teža kakšen problem. Morda bo pri ID.3 enako
Re: Prve cene
Tole s štirimi sedeži je podobna kot EV s prepovedjo kljuke za prevoz koles. Vztrajanje pri nekih nesmislih brez neke tehnične podlage.
Kot smo že večkrat omenjali - električna vozila načrtno proizvajajo s felerji, da ima vodljiv posameznik še nekaj razlogov zakaj ostati pri ICE.
Slej ko prej bodo tudi vsa EV lahko ne samo prevažala koles na kljuki ampak tudi vlekla prikolice.
Jaz sem obupal in sedaj mi nosilec za na kljuko doma sameva - tako kot ICE, sam pa v večini primerov bašem kolesa v prtljažnik.
Kot smo že večkrat omenjali - električna vozila načrtno proizvajajo s felerji, da ima vodljiv posameznik še nekaj razlogov zakaj ostati pri ICE.
Slej ko prej bodo tudi vsa EV lahko ne samo prevažala koles na kljuki ampak tudi vlekla prikolice.
Jaz sem obupal in sedaj mi nosilec za na kljuko doma sameva - tako kot ICE, sam pa v večini primerov bašem kolesa v prtljažnik.
Re: Prve cene
Pa dobr a je to taxi forum, da rabite 5 sedežev. Familij s 5 otroki je baje ful mal. Al vam je sam mal dolgčas in na vsak način iščete slabe točke ID, ker imate nekaj drugega? Sploh se ne spomnim kdaj nas je bilo nazadnje 5 v avtu. Če bi že rabil, bi rabil 6 zicev, za tri pare.
Re: Prve cene
saj veš kako to gre ko dobiš prvega otroka nujno rabiš karavana ko je pa drugi na poti pa enoprostorcaMaybe napisal/-a:Pa dobr a je to taxi forum, da rabite 5 sedežev. Familij s 5 otroki je baje ful mal. Al vam je sam mal dolgčas in na vsak način iščete slabe točke ID, ker imate nekaj drugega? Sploh se ne spomnim kdaj nas je bilo nazadnje 5 v avtu. Če bi že rabil, bi rabil 6 zicev, za tri pare.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Prve cene
Ne iščem izgovora ampak če bi hotu avto s 4 sedeži bi kupil e-Up namesto e-Golf. Pač ja moja neki sanjari o 3h mulcih kaj naj rečem
Sej večino folka res ne nuca sam ko pa rabi kdaj pelat pa rečeš sorry ta je sam za 4. Sej večinoma folka tudi ne rabi rangea več kot 200km pa še vedno reče da bodo kupili ko bo blo 1000km rangea kot pri dizlih ... vidiš kaj mislim rečt.
Sej večino folka res ne nuca sam ko pa rabi kdaj pelat pa rečeš sorry ta je sam za 4. Sej večinoma folka tudi ne rabi rangea več kot 200km pa še vedno reče da bodo kupili ko bo blo 1000km rangea kot pri dizlih ... vidiš kaj mislim rečt.
Re: Prve cene
Imam tri otroke in nas je pet v familiji, zato zame avto s štirimi sedeži sploh ni predmet izbire. Imam veliko znancev in prijateljev z vsaj tremi ali štirimi otroki. Obstajajo pa tudi taki z enim ali novejše generacije čedalje redkeje z dvema, še veliko več poznam takih brez otrok. Tako da paleta voznikov je široka, veliko jih pa ima rado še kakšen sedež za stare starše in zato radi posegajo po sedemsedežnikih.Maybe napisal/-a:Pa dobr a je to taxi forum, da rabite 5 sedežev. Familij s 5 otroki je baje ful mal. Al vam je sam mal dolgčas in na vsak način iščete slabe točke ID, ker imate nekaj drugega? Sploh se ne spomnim kdaj nas je bilo nazadnje 5 v avtu. Če bi že rabil, bi rabil 6 zicev, za tri pare.
Re: ProS 77 kWh - 4 sedežni
Se strinjam, največkrat se vozimo sami - jaz sem sicer izjema - v povprečju na vseh vožnjah v prvih 60 kkm je vsaj 2,5 potnika (samo z enim potnikom - oz. samo voznik je v avtu naredil max. 2% vseh voženj), vse ostalo sva vsaj dva, velikokrat se v službo vozimo v troje, tudi 5 pa nas je bilo kar nekajkrat.
Kona pa je zaradi ravnega dna tudi priročno tovorno vozilo (prevoz koles, kamp opreme, v sili pa za dva tudi kot avtodom)
Nimam svojih otrok imam pa zato tri nečake in če hočeva z ženo vse peljat potrebujeva pet sedežev.
Se pač pričakuje za neki standardni družinski avto, da ima pet sedežev - drugače pa e-Up.
Kona pa je zaradi ravnega dna tudi priročno tovorno vozilo (prevoz koles, kamp opreme, v sili pa za dva tudi kot avtodom)
Nimam svojih otrok imam pa zato tri nečake in če hočeva z ženo vse peljat potrebujeva pet sedežev.
Se pač pričakuje za neki standardni družinski avto, da ima pet sedežev - drugače pa e-Up.
Re: Prve cene
Smo 7 članska družina, pa nimamo ne karavana (več), niti enoprostorca. Ko gremo skupaj, gremo pač z dvemi avti. Čez leto se večinoma vozim sam, zato je enoprostorc zguba. Karavana sem zamenjal z EV. V Zoe gre ogromno kišt banan...lovec1990 napisal/-a:saj veš kako to gre ko dobiš prvega otroka nujno rabiš karavana ko je pa drugi na poti pa enoprostorcaMaybe napisal/-a:Pa dobr a je to taxi forum, da rabite 5 sedežev. Familij s 5 otroki je baje ful mal. Al vam je sam mal dolgčas in na vsak način iščete slabe točke ID, ker imate nekaj drugega? Sploh se ne spomnim kdaj nas je bilo nazadnje 5 v avtu. Če bi že rabil, bi rabil 6 zicev, za tri pare.
Re: ProS 77 kWh - 4 sedežni
Kolikor je meni poznano je 77kWh ID3 štirisedežni zaradi pravila ( predvidevam, da veljavnega v Nemčiji) ki glede na velikost vozila, določa njegovo skupno dovoljeno težo. Stvar ni povezana s šibkostjo podvozja, pač pa ima avto teh dimenzij, s pravili omejeno največjo skupno dovoljeno težo. ID3 če bi bil 5 sedežnik, bi jo zaradi teže baterije presegel, zato je pač štirisedežnik.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Predstavitev in prve informacije
Čez nekaj minut bo uporabnik BatteryLife pričel s testom ID3 ProS 77kWh. Trenutno še polni in je pri 99%.
Ima 18" zimske gume na avtu in ga bo testiral v okviru t.i. ID3 DeutschlandTour. Je pa avto pre-production, tako, da trenutno ni polnil na 125kW ampak z 95kW max.
https://www.youtube.com/watch?v=L4tViKCw9aY
Ima 18" zimske gume na avtu in ga bo testiral v okviru t.i. ID3 DeutschlandTour. Je pa avto pre-production, tako, da trenutno ni polnil na 125kW ampak z 95kW max.
https://www.youtube.com/watch?v=L4tViKCw9aY
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Predstavitev in prve informacije
Test ID3 77kWh ProS je končan. Avtor posnetka je v slabih treh urah prevozil 351km. Štartal je s 100%. Na koncu status baterije 3%. Povprečna poraba je bila 20,7 kWh/100km. Povprečna hitrost 119 km/h. Ostalo je še 9 km dosega. Vozil je 18" zimske gume, pri 16 stopinjah in sončnem vremenu. Glede na Bjørnove teste, je ID3 super efficient. Sedaj polni na Ionity s 123kW. In po nekaj minutah se je polnjenje dvignilo na 125kW.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Re: Predstavitev in prve informacije
Naj postrežem še z nekaj podatki s polnjenja ID3 Pro S 77kWh. ID3 je polnil nekaj sekund celo s 126 kW, torej VW drži obljubo. Po 15 minutah je že napolnil 30kWh, po 18 pa že 37. Pri 34% je polnil še kar s 123kW. Pri 43% pa s 108kW. Pri 48% je še kar polnil s 100kW. Po 47 minutah je napolnil 70kWh (Napetost je znašala 379V, tok pa 264A).
Kar se tiče potovanja na daljše relacije je ID3 top. Kot bi Nemci rekli: langstreckentauglich.
Kar se tiče potovanja na daljše relacije je ID3 top. Kot bi Nemci rekli: langstreckentauglich.
Re: ProS 77 kWh - 4 sedežni
Kakšna pa je cena ID.3 v primerjavi z Enyaq pri enaki bateriji 77kWh(seveda tudi oprema na istem nivoju)?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Re: ProS 77 kWh - 4 sedežni
V Nemčiji se cene ProS modela pričnejo z 40.936 EUR.
https://www.volkswagen.de/de/modelle-un ... #CONFIGURE
Pri tem je treba upoštevati, da trenutno v Nemčiji dobiš 9500 EUR subvencije. Prideš na lepe številke.
https://www.volkswagen.de/de/modelle-un ... #CONFIGURE
Pri tem je treba upoštevati, da trenutno v Nemčiji dobiš 9500 EUR subvencije. Prideš na lepe številke.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek