ID.3 vs e-Golf

lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Rabljena vozila

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Kupujem samo sej veš kako to gre ko pride pravi EV ga kupiš. težko se ID.3 45kWh ne primerja z eGolfom če je že v osnovi boljši EV in ne nevemo kakšna bo osnovna oprema od ID.3 45kWh
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2570
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1414
1023

Re: Rabljena vozila

Odgovor Napisal/-a alfy »

Po božiču bomo videli kako extra zasebno ponudbo za ID3 1st se mi zdi.
Brihtol
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1332

Re: Rabljena vozila

Odgovor Napisal/-a bvs »

lovec1990 napisal/-a:Kupujem samo sej veš kako to gre ko pride pravi EV ga kupiš. težko se ID.3 45kWh ne primerja z eGolfom če je že v osnovi boljši EV in ne nevemo kakšna bo osnovna oprema od ID.3 45kWh
Kako ne veš kakšna bo osnova oprema od VW grupe. Rabbit!
Simon, sluk
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: Rabljena vozila

Odgovor Napisal/-a lovroh »

Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
548
497

Re: Rabljena vozila

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Meni se pa sploh ne zdi slaba oprema. En kup stvari, ki jih je bilo potrebno doplačati pri egolfu.
Edino na armaturo bi se človek težko navadil. Bi moral notranje oblikovalce poslat malo na šolanje k volvu, ki ima ravno prav prečiščeno notranjost za moje pojme in izgleda zelo dobro. Pri VW in Tesli se tega žal še ne znajo iti.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1332

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a bvs »

To je 1st oprema, rabbit bo se bolj oskubljen. Polnilec bo zgleda pri manjsi bateriji tak k na e-golfu. Skratka, ni neke prednosti, pa se zvok je zanic, da o kvaliteti znotraj ne govorimo. Next please.
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

e-Golf testno vozilo sem vozil en vikend v decembru 2019, iD.3 1st z najslabšo opremo vozim dober teden in sem prevozil malo več kot 1000km. Mislim, da lahko obiskovalcem foruma, ki se odločajo med rabljenim e-Golfom in bodočim iD.3 napišem nekaj objektivnih in argumentiranih primerjav obeh vozil.

E-Golf
Glavni problem tega vozila je, da ni več v proizvodnji, zato je izhodišče mojega komentarja izključno rabljeno vozilo. Drugi velik problem je zagotavljanje rezervnih delov (baterija). Morebitni kupci rabljenega e-Golfa morajo upoštevati, da VW rezervnih baterij ne bo izdeloval v nedogled. Obstaja sicer “aftermarket” ki omogoča vgradnjo baterij tretjih izdelovalcev, vendar se jaz tega nebi šel. Imam slabe izkušnje z neoriginalnimi baterijami raznih elektronskih naprav, ki v reklamah ponujajo več kot originali v praksi pa manj. E-Golf temelji na Golf 7 in je kot vozilo zrel, dodelan, brez otroških napak, kakovostni materiali in kakovostna izdelava. E-Golf je bil nabasan s skoraj vsem kar je bilo takrat na voljo za Golf 7, le tako je VW lahko opravičil zelo visoko ceno, namreč izdelava nekega kosa dodatne opreme stane tovarno zelo malo, čeprav jo zaračunajo preko 1000 EUR. Mene e-Golf ni prepričal, ker dnevno prevozim minimalno 240km, občasno pa preko 300km. To je za e-Golf prevelik zalogaj. E-Golf je zelo dobra izbira za vse, ki redno dnevno prevozijo manj kot 160km. Če gre za zelo potrpežljivega in varčnega voznika, je e-Golf primeren tudi za redne dnevne poti do 200km, brez vmesnega polnjenja seveda. To priporočilo temelji na porabi e-Golfa pri temperaturi med -5 do -10, kjer je baterija vozila brez temperaturnega upravljanja pod hudo obremenitvijo. Zaradi počasnega polnjenja in majhne baterije je vozilo najbolj primerno v vlogi drugega avta pri hiši. Potovanja so sicer možna, marsikaj se da, če je družina potrpežljiva in voznik organiziran, prav udobno pa 600km dolgo potovanje z e-Golfom ni. E-Golf je super vozilo za vsakodnevne vožnje na delo. Všeč mi je, da uporablja pnevmatike v cenovno zelo ugodni dimenziji 205/55 R16. Vožnja je zelo udobna. Motijo me zastareli asistenčni sistemi, ki v so v e-Golfu pogojno uporabni. Side assist deluje tako, da se vozilo grdo odbije od črte, smer drži le pogojno, v večini primerov pa ne. Za primer med vožnjo e-Golfa si ne upam obrisati nosu, tako kot to upam narediti v iD.3. Kdor lahko shaja z omejitvami baterije, bo z rabljenim e-Golfom zelo zadovoljen in bo to morda bolj smotrn nakup, kot nakup novega iD.3 s 45kW baterijo.

iD.3 1st basic 58kWh,
Vozilo je novo in s seboj prinaša vse prednosti novih vozil, predvsem novo tehnologijo. Vozilo je po velikosti potniške kabine v povsem drugem razredu kot e-Golf. Razlika v velikost med iD.3 in e-Golf je podobna, kot je razlika v velikosti med e-Golf in aktualnim modelom VW Polo. VW se sicer hvali, da je v iD.3 toliko prostora za potnike, kot v Passatu. To žal drži le v dolžini, v širini komolcev pa je vsaj zadaj Passat širši. Že zgolj zaradi velike zračne potniške celice je iD.3 vreden svoje cene. E-Golf se v tem pogledu ne more primerjati. Drugo področje so asistenčni sistemi. Front assist deluje neprimerno bolje v iD.3, tudi po zaslugi velikih prednjih diskov, ki nikakor ne sedejo v 17 col platišča. 18 col serijska platišča so manj kot 1cm oddaljena od zavorne čeljusti. To se seveda pozna pri ceni pnevmatik. Za GoodYear Ultragrip Performance 215/55 R18 sem plačal 160 EUR po kosu. Letne Bridgestone Turanza Eco v enaki dimenziji stanejo 120 EUR po kosu. Tudi side assist deluje v iD.3 na uporaben način. Izven naselja je side assist sposoben držati smer in lepo vozi v ovinek v večini primerov, ko so bele črte tudi na robu asfalta. Sistem omogoča, da kihnem ali si obrišem nos preden zahteva, da prevzamem volan. Radarski tempomat, ki je prav tako serijski ima sposobnost predvidevanja ceste vnaprej in z rekuperacijo ustrezno zmanjša hitrost v krožiščih in zavojih na cestah izven naselij, kjer je sicer omejitev 90 km/h. Sistem prepozna delo na cesti in zahteva, da prevzamem nadzor nad hitrostjo. Prepoznava tudi znake za omejitev hitrosti, a potrebuje 2 sekundi za reakcijo, zmoti ga tudi znak za omejitve, ki se uporablja na okroglih obletnicah, rojstnih dni. Tako mi je sredi naselja že pospešil na 70, ker je prepoznal eno od šaljivih oznak. Ne glede na to so asistenčni sistemi v iD.3 na povsem drugem nivoju kot v e-Golfu in so vredni vsakega evra. Kljub temu, da ima 1st basic zelo osnovno opremo so vgrajeni sedeži zelo udobni in ne čutim potrebe po boljših. Vzmetenje je boljše, kot pri e-Golfu in lepše požira neravnine. ID.3 ima motor zadaj in pogon zadaj, kar mu omogoča neprimerno boljšo kontrolo med vožnjo, saj navor ne puli volana iz rok. Idealna razporeditev teže 50:50 je za zadnji pogon neproblematična, kar z zadnjim pogonom že dolgo dokazuje tudi BMW. Ker volan ni obremenjen s pogonskimi gredmi ima vozilo izredno kratek rajdni krog, česar sem veliko bolj vesel, kot sem sprva pričakoval. Prednji pogon pri e-Golfu je iz tega vidika hendikep. Bistvena prednost iD.3 pred e-Golfom je temperaturno upravljanje baterije, ki omogoča hitro 100kW DC polnjenje, 1.st ima serijsko tudi 11kW trafo za AC polnjenje, kar 58kW baterijo napolni v 5h 52min od 0% do 100%. ID.3 je neprimerno bolj agilen, kot e-Golf. Ko sem imel e-Golfa doma za ves vikend sem bil nad pospeševanjem razočaran, saj se mi je zdel ženin e-Up skoraj bolj odziven kot precej težek e-Golf. Na papirju je e-Golf sveda hitrejši vendar v praksi je odzivnost e-Up v prvih dveh sekundah boljša.
Kakovost plastike v iD.3 omogoča VW profit in je res slabša kot v e-Golf. VW je pri iD.3 1.st sprejel določene komercialne omejitve glede opreme, da bi kupce napeljal k odločitvi za dražje različice. Solidno ozvočenje namreč ima le najdražja različica, osnovna in srednja paketa opreme pri iD.3 first nimata zvočnikov v zadnjih vratih, kar je nedopustno, podobno kot manjko roloja v sredinski konzoli pri najcenejši različici in manjko nastavljanja višine sovoznikovega sedeža. Verjamem, da bo to kasneje urejeno z doplačili.
ID.3 1.st je prvi VW EV, ki zmore prevzeti vlogo prvega vozila pri hiši in to nalogo opravlja suvereno, brez bistvenih kompromisov pri svobodi gibanja, v primerjavi z ICE vozili. ID.3 je kljub ceneni plastiki pozicioniran višje, kot e-Golf in to se pozna na celotni uporabniški izkušnji, takoj ko voznik preneha otipavati plastiko in se posveti vožnji. Zgodbe o nedodelanem softveru so pretirane, saj v mojem iD.3 deluje vse, opazim le občasno počasno odzivanje, torej ni stalno. Popravki bodo, a v resnici ne vem, kaj lahko popravijo.
Bodočim kupcem iD.3 Pure 45kWh, ki bodo nihali med novim iD.3 Pure in rabljenim e-Golfom lahko rečem le to, da je iD.3 boljše vozilo in preprosto boljša izbira kot e-Golf, vendar pod pogojem, da vam bo finančno dosegljiv, saj bo rabljen e-Golf zagotovo cenejša izbira.
lovec1990, context, timo, EVH, alfy, EV+PV entuziast, prijazen, evpolnilnice, Frik25, DGJ, backslash, pirpy, skicEV, November
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”