ID.3 vs e-Golf
Re: ID.3 vs e-Golf
Še ena povsem sveža in domača "side-by-side" fotka...
Je pa nenavadno, da zaradi samo malenkost večje oddaljenosti ID.3 izgleda precej manjši kot e-Golf
Je pa nenavadno, da zaradi samo malenkost večje oddaljenosti ID.3 izgleda precej manjši kot e-Golf
Re: ID.3 vs e-Golf
Drži. Ampak me ne preseneča. Zakaj bi si VW z morebitnim e-Golfom mk.8 delal konkurenco v lastni hiši in kanibaliziral prodajo iD.3, ki je pripravljen za velikoserijsko proizvodnjo?DeCoRawr napisal/-a:mk8 je karneki z vsemi teli touch buttoni, problem je ker niso nardili še ene revizije z večjo baterijo, če so lahk v e-Upa spravili večjo kot v e-Golfa bi pričakoval da bi šlo notr vsaj 45kWh z enakimi celicami kakšne ma e-Up, če ne še več..
Še več... iz cenikov in konfiguratorja je izginil celo VW e-Up, kar nekaj let pred prihodom iD.1. Mislim, da to ni slučajno in da gre za poskus povečanja prodaje iD.3, da si bodo po številu izdelanih vozil merili lulčke s Tesla 3, na koncu leta 2021.
Re: ID.3 vs e-Golf
Ja super še ne 1 leto predstavljen novi e-Up so umaknili iz proizvodnje. Sej če ga prodajajo pod ceno pa naj ceno zvišajo ampak ne, oni so še popuste talali Dejstvo je da se ID.3 ne prodaja, oziroma vsaj ne tolk kolikor so mislili da se bo, naj rajš tukaj pogledajo kje je problem ne pa da modele katere se prodajajo umikajo iz proizvodnje...
Re: ID.3 vs e-Golf
nič skrbet bo to VW uredil z tovarniškimi popusti kot so to naredili pri eGolfuDeCoRawr napisal/-a:Ja super še ne 1 leto predstavljen novi e-Up so umaknili iz proizvodnje. Sej če ga prodajajo pod ceno pa naj ceno zvišajo ampak ne, oni so še popuste talali Dejstvo je da se ID.3 ne prodaja, oziroma vsaj ne tolk kolikor so mislili da se bo, naj rajš tukaj pogledajo kje je problem ne pa da modele katere se prodajajo umikajo iz proizvodnje...
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.3 vs e-Golf
Ja kaj so pa mislili, ID.3 Tech z ne serijsko barvo, dodatnimi 18 Platišči in toplotno črpalko stane 47k€. To ni malo denarja za elektro Golfa. Saj so tudi cenejše opcije, ampak Tech pač ma nekaj stvari, ki jih nov avto leta 20/21 za moje pojme mora imet. Z enako opremo Golf 8 stane več kot 10k€ manj. Saj so še potem subvencije, ampak tudi pri Golfu je popust. eGolf je bil oz. je fenomenalen in na koncu za dobro ceno
Re: ID.3 vs e-Golf
mislim da je ID.3 z 45kWh baterijo nadomestek eGolfa ID.3 z 58 kWh je nadgradnja.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.3 vs e-Golf
V dveh dneh sem naredil cca 500km za ID.3 1st Max.
Vtisi oz primerjava z eGolfom:
Prvi test v Aljeji ni tistih 20min oz 20km so absolutno premalo, da spoznaš avto. Na avto se povsem navadiš po cca 100km vožnje. Tudi položaj prestavne ročica postane povsem logičen. Za trdo plastiko na sprednjih vratih ne veš, če ravno ne trkaš po njej pri vsakem vstopu in izstopu iz avta. Kvaliteta ostalih materialov je povsem spodobna. Piano lak ni problematičen, kar se odtisov tiče, saj se v bistvu dotikaš le zaslona in prestavne ročice. Če se malo pripraviš, je tudi uporaba infotaimenta neproblematična in logična. Meni je med testiranjem za par minut »zmrznila« le nastavitev klimatizacije. Tudi tipk na volanu se kmalu navadiš in niso več problem. Po navedbah prodajalce avto še nima naloženega zadnjega softwara in ga bodo naložili na njihovem servisu. Glede na VIN (cca 8000) je bil eden izmed prvih izdelanih. Napak na karoseriji oz slabe kakovosti izdelave nisem opazil, res pa je da, je tudi nisem iskal. Podvozje je kljub velikim masi in 20col gumam/platiščih povsem primerljivo z eGolfom. Razliko v blaženju sem opazil le pri prehodu preko železniške proge. Obračalni radij je res mali. Položaj sedenja na zadnji klopi je podoben eGolfu. Dovolj prostora za normalni položaj do cca 190cm višine. Pritljažni prostor zelo podoben eGolfu. Adaptivni matrični žarometi svetijo odlično in natančno. Asistenčnih sistemov se nisem povsem navadil, saj je na voljo veliko različnih kombinacij in vsaka kombinacija deluje malenkost drugače. Ko imaš vključeno vse kar je možno se avto pelje praktično sam. Hitro pa zateži, če opazi da res vozi sam. Ko/če ga boste testirali, ga dajte saj v začetku brez uporabe asistenčnih sistemov (Max je imel pač vse možne), saj kar precej časa rabiš, da osvojiš njihovo logiko.
Poraba je povsem primerljiva z eGolfom. Zaporedoma sem sredi dneva pri cca 22 stopinj opravil standardno dnevno vožnjo v službo in nazaj v dolžini 40km (30km podeželje/primestno, 10km mestne vožnje), višinska razlika v eno smer cca 100m. Z eGolfom sem se vozil sam, kar pomeni, da je bila teža cca 1700kg (avto+voznik glede na tehtanja od Bjorna), z ID.3 1st Max pa smo bi v avtu 3 odrasli in je bila skupna teža cca 2050kg (avto+voznik (1920kg-Bjorn) + 2 sopotnika). Pnevmatike eGolf 205/50/17 in »zaprta« platišča, pnevmatike ID.3 1st Max 215/45/20 in »zaprta« platišča. Poraba z eGolfom je bila 12kWh/100km, poraba z ID.3 pa 13,3kWh/100km. Se pravi pri 20% višji masi med testom, je bila poraba samo 10% višja. Povprečna hitrost je bila zelo podobna, prav tako klimatski pogoji. Na eni izmed testnih relacij Medvode-Ljubno ob Savinji preko Črnivca je bila poraba 13,5kWh/100km; na pododseku z vzponom na Črnivec (Kamnik-Črnivec-Gornji Grad) pa 15kWh/100km. Na poti v službo zjutraj pri 8 stopinjah je bila poraba z ID.3 brez toplotne črpalke cca 3kWh višja kot pri eGolfu s toplotno črpalko (15kWh/100km vs 18 kWh/100km). Nekaj razlike je tudi tukaj na račun teže vozila. Po AC se nisem vozil, ker avto ni imel vinjete.
Na DC sem polnil le enkrat, pa še tisto za test. Pri 65% SOC mi je polnil z 38kW, čeprav bi naj glede na objavljene informacije na spletu polnil s 50kW (pri 65% SOC). Dopuščam možnost, da je bila zato kriva hladna baterija, saj je bila to zjutraj pri 8 stopinjah in malo prevoženih kilometrih. Na AC polnilnicah je vedno polni z 11kW.
Da ne bom predlog…
Predvidevam, da bo poraba ID.3 Pure s 45kWh neto baterijo in lastno težo cca 1670 kg (se pravi z voznikom cca 1750kg) in gumami 215/55/18 in »zaprta« platišči zelo podobna porabi od eGolfa. Če se bo kdo resno zanimal za nakupa ga bo avtomobila prepričal, če se bo le vozil oz ga testiral dovolj časa. Bolj bo prepričaj oz privabil tiste, ki so prej vozili ICE, kot pa tiste, ki že vozijo EV oz eGolfa. Avto ni popoln, nikakor pa ni tako slab, kot bi nekateri želeli. Če se zamudili/zgrešili eGolfa boste z ID.3 Pure za cca 5k EUR več dobili za cca 4k Eur boljši avto, ki pa ima še možnosti za izboljšave. Morda bodo takrat ko bo ID.3 Pure dobavljiv (konec spomladi/začetek poletja) že implementirane.
Vtisi oz primerjava z eGolfom:
Prvi test v Aljeji ni tistih 20min oz 20km so absolutno premalo, da spoznaš avto. Na avto se povsem navadiš po cca 100km vožnje. Tudi položaj prestavne ročica postane povsem logičen. Za trdo plastiko na sprednjih vratih ne veš, če ravno ne trkaš po njej pri vsakem vstopu in izstopu iz avta. Kvaliteta ostalih materialov je povsem spodobna. Piano lak ni problematičen, kar se odtisov tiče, saj se v bistvu dotikaš le zaslona in prestavne ročice. Če se malo pripraviš, je tudi uporaba infotaimenta neproblematična in logična. Meni je med testiranjem za par minut »zmrznila« le nastavitev klimatizacije. Tudi tipk na volanu se kmalu navadiš in niso več problem. Po navedbah prodajalce avto še nima naloženega zadnjega softwara in ga bodo naložili na njihovem servisu. Glede na VIN (cca 8000) je bil eden izmed prvih izdelanih. Napak na karoseriji oz slabe kakovosti izdelave nisem opazil, res pa je da, je tudi nisem iskal. Podvozje je kljub velikim masi in 20col gumam/platiščih povsem primerljivo z eGolfom. Razliko v blaženju sem opazil le pri prehodu preko železniške proge. Obračalni radij je res mali. Položaj sedenja na zadnji klopi je podoben eGolfu. Dovolj prostora za normalni položaj do cca 190cm višine. Pritljažni prostor zelo podoben eGolfu. Adaptivni matrični žarometi svetijo odlično in natančno. Asistenčnih sistemov se nisem povsem navadil, saj je na voljo veliko različnih kombinacij in vsaka kombinacija deluje malenkost drugače. Ko imaš vključeno vse kar je možno se avto pelje praktično sam. Hitro pa zateži, če opazi da res vozi sam. Ko/če ga boste testirali, ga dajte saj v začetku brez uporabe asistenčnih sistemov (Max je imel pač vse možne), saj kar precej časa rabiš, da osvojiš njihovo logiko.
Poraba je povsem primerljiva z eGolfom. Zaporedoma sem sredi dneva pri cca 22 stopinj opravil standardno dnevno vožnjo v službo in nazaj v dolžini 40km (30km podeželje/primestno, 10km mestne vožnje), višinska razlika v eno smer cca 100m. Z eGolfom sem se vozil sam, kar pomeni, da je bila teža cca 1700kg (avto+voznik glede na tehtanja od Bjorna), z ID.3 1st Max pa smo bi v avtu 3 odrasli in je bila skupna teža cca 2050kg (avto+voznik (1920kg-Bjorn) + 2 sopotnika). Pnevmatike eGolf 205/50/17 in »zaprta« platišča, pnevmatike ID.3 1st Max 215/45/20 in »zaprta« platišča. Poraba z eGolfom je bila 12kWh/100km, poraba z ID.3 pa 13,3kWh/100km. Se pravi pri 20% višji masi med testom, je bila poraba samo 10% višja. Povprečna hitrost je bila zelo podobna, prav tako klimatski pogoji. Na eni izmed testnih relacij Medvode-Ljubno ob Savinji preko Črnivca je bila poraba 13,5kWh/100km; na pododseku z vzponom na Črnivec (Kamnik-Črnivec-Gornji Grad) pa 15kWh/100km. Na poti v službo zjutraj pri 8 stopinjah je bila poraba z ID.3 brez toplotne črpalke cca 3kWh višja kot pri eGolfu s toplotno črpalko (15kWh/100km vs 18 kWh/100km). Nekaj razlike je tudi tukaj na račun teže vozila. Po AC se nisem vozil, ker avto ni imel vinjete.
Na DC sem polnil le enkrat, pa še tisto za test. Pri 65% SOC mi je polnil z 38kW, čeprav bi naj glede na objavljene informacije na spletu polnil s 50kW (pri 65% SOC). Dopuščam možnost, da je bila zato kriva hladna baterija, saj je bila to zjutraj pri 8 stopinjah in malo prevoženih kilometrih. Na AC polnilnicah je vedno polni z 11kW.
Da ne bom predlog…
Predvidevam, da bo poraba ID.3 Pure s 45kWh neto baterijo in lastno težo cca 1670 kg (se pravi z voznikom cca 1750kg) in gumami 215/55/18 in »zaprta« platišči zelo podobna porabi od eGolfa. Če se bo kdo resno zanimal za nakupa ga bo avtomobila prepričal, če se bo le vozil oz ga testiral dovolj časa. Bolj bo prepričaj oz privabil tiste, ki so prej vozili ICE, kot pa tiste, ki že vozijo EV oz eGolfa. Avto ni popoln, nikakor pa ni tako slab, kot bi nekateri želeli. Če se zamudili/zgrešili eGolfa boste z ID.3 Pure za cca 5k EUR več dobili za cca 4k Eur boljši avto, ki pa ima še možnosti za izboljšave. Morda bodo takrat ko bo ID.3 Pure dobavljiv (konec spomladi/začetek poletja) že implementirane.
Re: ID.3 vs e-Golf
Koliko vem še bo Eup se prodajal, tudi zato je za Upa 4 letna garancija, za golfa pa 2 leti, ker je sel iz prodajeDeCoRawr napisal/-a:Ja super še ne 1 leto predstavljen novi e-Up so umaknili iz proizvodnje. Sej če ga prodajajo pod ceno pa naj ceno zvišajo ampak ne, oni so še popuste talali Dejstvo je da se ID.3 ne prodaja, oziroma vsaj ne tolk kolikor so mislili da se bo, naj rajš tukaj pogledajo kje je problem ne pa da modele katere se prodajajo umikajo iz proizvodnje...
Re: ID.3 vs e-Golf
Moje mnenje. E-golf ima boljše: sedenje, notranjost, prisotnost tipk, infotaiment ter kakovost zvoka, ki je pri plus verziji katastrofa. Posebej me moti notranjost, ki je takšna kot pri Daewoo Lanos letnik 96. Vse ostalo gre v plus id3. Večja baterija, hitrejše polnjenje ter višje sedenje. Menim, da bomo nad 45kWh id3-jem razočarani.
Re: ID.3 vs e-Golf
^^resno saj skoraj vse že vemo edino kar bo pri 45kWh verziji drugače je manjša baterija,počasnejše polnjenje in kakšna oprema nebo serijska
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.3 vs e-Golf
Aha pa šibkejši motor
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Predstavitev in prve informacije
Standardna oprema ID.3 58kWhsandi3 napisal/-a:Tole si pa mimo pihnil.... e golf za 20.000 eur je bil v osnovi bolje opremljen kot osnovni id 3.....da se o kvaliteti materialov znotraj sploh ne pogovarjamo.... in dejstvo je, da vw sedaj id3, ki je cenejši za izdelavo kot egolf, prodaja dražje kot e golfa.... sem zelo jezen, da je vw začel delati notranjost kot v kakšni dacii, saj so do id 3 vw avti sloveli po kvalitetni notranjosti.... zdaj pa ta žalost... da, se zavedam, da ima id 3 večjo baterijo, ampak jo potrebuje max 10 % Slovencev.... naš egolf vsak dan prevozi min. 120 km in z njim shajamo brez težav.... in kot sem že omenil, dnevno te kilometre prekorači le malo Slovencev.... z e golfom smo prisparalia cca. 13.000 Eur napram id 3 s srednjo baterijo in primerljivo opremobvs napisal/-a:Z opremo rabbit . Baterija, karoserija, ključ in šajbelovec1990 napisal/-a:Bvs samo za info ID.3 z malo baterijo ima MPC 30890€ torej 24890€ z subvencijo
Infotainment
App Connect (brezžični)
WLAN povezava v vozilu za tablični računalnik/iPad z aplikacijo VW Media Control
sistem za preslikavo zaslona mobilnega telefona na zaslon multimedijske naprave (brezžična povezava velja le za Apple Carplay)
digitalni radijski sprejemnik DAB+
glasovno upravljanje
radio "Ready 2 Discover"
10" barvni zaslon občutljiv na dotik
izhodna moč 2x40 W
glasovno upravljanje
Komfortna in funkcijska oprema
asimetrično deljivo in zložljivo
naslonjalo zadnje sedežne klopi
avtomatska klimatska naprava Climatronic
z električnim grelcem 5kW
brisalca vetrobranskega stekla z
intervalnim delovanjem
električno nastavljivi in ogrevani
zunanji ogledali, na voznikovi strani asferično zunanje ogledalo
elektromehansko servo krmiljenje
s hitrostno prilagodljivim uravnavanjem
naprava za prostoročno telefoniranje
Bluetooth
osvetljeni kozmetični ogledali v
senčnikih
parkirni sistem Park Pilot
akustični senzorji spredaj in zadaj
prikaz prenizkega tlaka pnevmatik
senzor za dež
večfunkcijski volan
voznikov sedež nastavljiv po višini
vtičnica za hitro polnjenje CCS
zelena termoizolacijska zasteklitev
zvočni opozorilnik in opozorilna lučka
za nepripete varnostne pasove spredaj in zadaj
Varnostni in asistenčni sistemi
3-točkovna avtomatska varnostna pasova
spredaj, z zategovalnikom
3 vzglavniki zadaj
asistenca za ohranjanje smeri na voznem
pasu Lane Assist
čelni zračni blazini za voznika in
sovoznika, z možnostjo deaktiviranja sovoznikove zračne blazine
elektronska blokada zagona motorja
pritrdišča ISOFIX
(sistem za namestitev otroškega sedeža na sovoznikovi strani in 2 otroških sedežev na zadnjo sedežno klop)
signalna hupa
sistem varnostnih blazin za glavo za
potnike na sprednjih in zadnjih sedežih, vključno s sprednjima stranskima varnostnima blazinama in sredinsko varnostno blazino
sistem za klic v sili eCall
sistem za zaznavanje utrujenosti
voznika: prikaz opozorila v večfunkcijskem prikazovalniku in dodaten zvočni signal
tempomat z avtomatskim uravnavanjem
razdalje ACC in sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev in kolesarjev
Izgled
ambientna osvetlitev, 10 barvna
ohišji zunanjih ogledal v barvi vozila
tekstilne sedežne prevleke Fragment
Platišča in pnevmatike
jeklena platišča
4 jeklena platišča 7,5 J x 18
pnevmatike 215/55 R 18
polni kolesni pokrovi
Tyre Mobility Set in 12-V kompresor
Drugo
Car2x (komunikacija vozila z drugimi
vozili in okolico)
izbira voznega profila
kolutne zavore spredaj
LED sprednji žarometi z avtomatskim
vklopom dnevnih luči
LED zadnje luči
omrežni polnilni kabel za gospodinjske
električne vtičnice in javne polnilne postaje
sistem za prepoznavanje prometnih znakov
sredinska konzola z dvema držaloma za
pijačo in dvema USB-C režama
In kot vidimo ima serijsko več opreme od eGolfa za 20000€ res pa da nevemo ali bo ID.3 45kWh imel isto serijsko opremo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.3 vs e-Golf
Mislim, da si je VW naredil medvedjo uslugo, ko je e-Golfe prodajal po akcijski ceni.
Posledično nekateri na forumu primerjajo e-Golf po akcijski ceni z iD.3 po redni ceni, kar ni zrelo, saj vemo, da akcijskih golfov ne bo več.
Če že primerjamo je smotrno primerjati:
e-Golfa 41.318 EUR (35.8 kWh baterija)
iD.3 38.207 EUR (54kWh baterija).
Na tehtnici je bogata serijska oprema in boljši materiali proti dometu iD.3.
Posledično nekateri na forumu primerjajo e-Golf po akcijski ceni z iD.3 po redni ceni, kar ni zrelo, saj vemo, da akcijskih golfov ne bo več.
Če že primerjamo je smotrno primerjati:
e-Golfa 41.318 EUR (35.8 kWh baterija)
iD.3 38.207 EUR (54kWh baterija).
Na tehtnici je bogata serijska oprema in boljši materiali proti dometu iD.3.
Re: ID.3 vs e-Golf
Rajši dam za ID.3 38k € kakor 20k€ za e-golfa.Brihtol napisal/-a:Mislim, da si je VW naredil medvedjo uslugo, ko je e-Golfe prodajal po akcijski ceni.
Posledično nekateri na forumu primerjajo e-Golf po akcijski ceni z iD.3 po redni ceni, kar ni zrelo, saj vemo, da akcijskih golfov ne bo več.
Če že primerjamo je smotrno primerjati:
e-Golfa 41.318 EUR (35.8 kWh baterija)
iD.3 38.207 EUR (54kWh baterija).
Na tehtnici je bogata serijska oprema in boljši materiali proti dometu iD.3.
Re: ID.3 vs e-Golf
Dejansko je 32k za ID.3. Če bi vedel kako bi se stvari odvijale bi rajši dal denar za kašno drugo znamko Nemci so precenjeni, še posebi v slo Nemci so si pa itak sam sebi nardili uslugo ker so si znižali DDV in povečali subvencijo
Če hočeš pa čimveč prišparat je pa itak e-Up bil top izbira, dejansko bolj hitro šparaš na gorivu kot avto zgublja vrednost
Če hočeš pa čimveč prišparat je pa itak e-Up bil top izbira, dejansko bolj hitro šparaš na gorivu kot avto zgublja vrednost
Re: ID.3 vs e-Golf
Eh mislim, da bo VW imel kar delo da kupce prepriča, da ID.3 kupijo, ker kot kaže ima software kar nekaj bugov
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.3 vs e-Golf
ID3 sem že videl na tej polnilnici, morda ravno takrat, ko si naredil ta posnetek - a tvojega e-golfa ni bilo več zraven, da bi lahko primerjal.prijazen napisal/-a:Še ena povsem sveža in domača "side-by-side" fotka...
Je pa nenavadno, da zaradi samo malenkost večje oddaljenosti ID.3 izgleda precej manjši kot e-Golf
Re: Rabljena vozila
Gledam oz spremljam cene rabljenih eGolf-ov in mislim da se prodajalcem malo dogaja zahtevajo preveč ampak imajo še par mesecev časa dokler ne pride konfigurator za ID.3 45kWh potem bojo pa primorani spustiti cene
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Še mal pa bo cena e-Upov višja kot je bla cena e-Golfov v akciji
Mogoče boš lahko kupil 1st edition že za tako ceno ki ti bo bla dovolj dobra. ID.3 45kWh bo verjetno v osnovi dovolj oskubljen da se nebo primerjal s e-Golfom. Kolk časa že kupuješ EV?
Mogoče boš lahko kupil 1st edition že za tako ceno ki ti bo bla dovolj dobra. ID.3 45kWh bo verjetno v osnovi dovolj oskubljen da se nebo primerjal s e-Golfom. Kolk časa že kupuješ EV?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek