Pri zadnjem/prednjem pogonu dosti igra vlogo distrubucija teže.
Sila odriva na cesto je namreč zmnožek teže, ki deluje na pogonska kolesa in kotalnega upora.
Avtomobili, ki imajo prednji pogon, imajo tam tudi motor, torej je večina teže na prednji osi. BMW in podobna "premija", ki ima pogon odzadaj, ima pa še vedno večino teže odspredaj, pogon na kolesa pa odzadaj, posledično manjša sila odriva na pogonskih kolesih.
Skratka večino teže želiš imeti na pogonski osi. Če je večina teže na prednji osi, potem je prednji pogon optimalen. Če je večina teže na zadnji osi, pa pogon na zadnja kolesa.
Pogon na zadnji osi
Re: Pogon na zadnji osi
Bmw ima težo razdeljeno 50:50...seveda prihaja do manjše razlike od serije do serije in sicer 49:51...Ogo napisal/-a:Pri zadnjem/prednjem pogonu dosti igra vlogo distrubucija teže.
Sila odriva na cesto je namreč zmnožek teže, ki deluje na pogonska kolesa in kotalnega upora.
Avtomobili, ki imajo prednji pogon, imajo tam tudi motor, torej je večina teže na prednji osi. BMW in podobna "premija", ki ima pogon odzadaj, ima pa še vedno večino teže odspredaj, pogon na kolesa pa odzadaj, posledično manjša sila odriva na pogonskih kolesih.
Skratka večino teže želiš imeti na pogonski osi. Če je večina teže na prednji osi, potem je prednji pogon optimalen. Če je večina teže na zadnji osi, pa pogon na zadnja kolesa.
Re: Pogon na zadnji osi
Pa ta razporeditev teže je veljavna na ravni površini, ko imaš pa orng klanec se pa iz 50:50 hitro obrne na 40:60 ali pa še več na zadnji par koles. Kvalitetne gume in pa za sneg je ožja guma velika prednost. Pa voznik s primerno pametjo in občutkom v nogi
Re: Pogon na zadnji osi
Smart forfour ed sploh nima gumbov za vklop izklop esp/asr.. na snegu sicer nisem bil veliko v teh dveh letih a tudi na mokri podlagi ni tezav z njim. Tudi ce bi hotel ne pusti zadku drugam
Pri bencinsmeku smart roadsterju iz leta 2003 je to drugace. Tam je opcija izklopa esp a se nikoli ne izklopi v celoti tako da risanje krogcev odpade naceloma
Sta pa oba z masino in pogodom na zadnjem paru koles.
Tudi bmw 1 ni imel bikoli tezav pozimi se pa spomnim enkrat na mokri travi, letnimi gumami in parkiran z nosom dol v klanec. Avto se ni spravil ven dokler mi fantje niso pomagali in ga porinili, metali pesek pod gume...
Prikljucni hibrid bmw 225 xe pa se ni videl snega tako da komaj cakam da sprobam ta elektronski 4x4
Ce mene vprasas je prav da je pogon zadaj le pametno pritiskaj gas in ne bo tezav
Pri bencinsmeku smart roadsterju iz leta 2003 je to drugace. Tam je opcija izklopa esp a se nikoli ne izklopi v celoti tako da risanje krogcev odpade naceloma
Sta pa oba z masino in pogodom na zadnjem paru koles.
Tudi bmw 1 ni imel bikoli tezav pozimi se pa spomnim enkrat na mokri travi, letnimi gumami in parkiran z nosom dol v klanec. Avto se ni spravil ven dokler mi fantje niso pomagali in ga porinili, metali pesek pod gume...
Prikljucni hibrid bmw 225 xe pa se ni videl snega tako da komaj cakam da sprobam ta elektronski 4x4
Ce mene vprasas je prav da je pogon zadaj le pametno pritiskaj gas in ne bo tezav