Toplotna črpalka za ID.3
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Info za a tiste, ki gledate razne teste na youtube (predvsem od Bjorna in razne nemške teste).
Vsi ID3. 1st na Norveškem so opremljeni s toplotno črpalko, v Nemčiji pa le ID.3 1st Max.
Vsi testi porabe oz primerjave, ki jih je opravil Bjorn veljajo za zimske/jesenske razmere s toplotno črpalko.
Vsi ID3. 1st na Norveškem so opremljeni s toplotno črpalko, v Nemčiji pa le ID.3 1st Max.
Vsi testi porabe oz primerjave, ki jih je opravil Bjorn veljajo za zimske/jesenske razmere s toplotno črpalko.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Upam, da bom kmalu naredil primerjavo. Bom delil za informacijo.lovroh napisal/-a:Info za a tiste, ki gledate razne teste na youtube (predvsem od Bjorna in razne nemške teste).
Vsi ID3. 1st na Norveškem so opremljeni s toplotno črpalko, v Nemčiji pa le ID.3 1st Max.
Vsi testi porabe oz primerjave, ki jih je opravil Bjorn veljajo za zimske/jesenske razmere s toplotno črpalko.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Moj znanec na e-golfu je nima, jaz jo imam. Pa je zadnjič že nekaj jamral, pa še stisnilo ni.Ogo napisal/-a:TČ je nekaj, kar bi morala biti standard oprema za naše kraje.
Warpedone se pač tolaži, ker je pač nima.
Dejstvo pa je, da je še Tesla uvidela isto dejstvo in TČ tudi pri njih postaja standardni del opreme.
Če imaš avto z veliko baterijo in delaš kratke fure, seveda drame ni. Nekateri pa štancamo konkretne kilometre in se na koncu pozna.
Nekdo ki pa kupi avto z baterijo z kapaciteto na meji in potem pride zima, ki konkretno zbije domet, je pa lahko tudi situacija jok in na drevo.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Tole je pa mal na pamet. Mam dve hišni črpalki, pa vem kolk so učinkovite. Napram grelcu zelo.DeCoRawr napisal/-a:Sej ko stisne pol ni več tolk razlike
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Tako je. Vsaj 1:3 v korist TČ.bvs napisal/-a:Tole je pa mal na pamet. Mam dve hišni črpalki, pa vem kolk so učinkovite. Napram grelcu zelo.DeCoRawr napisal/-a:Sej ko stisne pol ni več tolk razlike
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Vsaj ali največ 1:3 ? Obstajajo različne vrste TČ...
Sam imam informacijo (za e-golfa), da je izkoristek največ 1:3 (v idealnih razmerah), pri -10st ali več pa že ne občutiš, da jo imaš...
viewtopic.php?f=54&t=2669&p=54982&hilit ... val#p54982
Sam imam informacijo (za e-golfa), da je izkoristek največ 1:3 (v idealnih razmerah), pri -10st ali več pa že ne občutiš, da jo imaš...
viewtopic.php?f=54&t=2669&p=54982&hilit ... val#p54982
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Sploh ne vem, če smo imeli lansko leto -10. Gledat je treba povprečje.prijazen napisal/-a:Vsaj ali največ 1:3 ? Obstajajo različne vrste TČ...
Sam imam informacijo (za e-golfa), da je izkoristek največ 1:3 (v idealnih razmerah), pri -10st ali več pa že ne občutiš, da jo imaš...
viewtopic.php?f=54&t=2669&p=54982&hilit ... val#p54982
Re: Toplotna črpalka za ID.3
So tudi 1:5. Pretežno so pa Ja 1:3. Tako da pri - 10 bi moralo biti 1:2 zagotovo. V povprečju pa je najmanj 1:3 v korist TČ.prijazen napisal/-a:Vsaj ali največ 1:3 ? Obstajajo različne vrste TČ...
Sam imam informacijo (za e-golfa), da je izkoristek največ 1:3 (v idealnih razmerah), pri -10st ali več pa že ne občutiš, da jo imaš...
viewtopic.php?f=54&t=2669&p=54982&hilit ... val#p54982
Re: Toplotna črpalka za ID.3
No lepo da smo razčistili še posebi ker za vsakega pomeni drugač ko stisne in ni več tolk razlike največja razlika je če maš avto odzuni al pa v garaži
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Za Slovenski trg je niti max oprema nima TČ. Tako se je odločil uvoznik.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
A je to potrjena informacija?Matej napisal/-a:Za Slovenski trg je niti max oprema nima TČ. Tako se je odločil uvoznik.
Meni je lani decembra na predstavitvi eden od glavnih predstavnikov VW (Marko Škriba) rekel, da so prosili za TČ vsaj v 1st. max pa je bil odgovor VW, da ni mogoče.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Zanimivo, ker na labeli za toplotne crpalke zrak/voda smo v isti kategoriji, kot skandinavci. Sparaj, pa naj kosta kolker ces.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Ni mogoce . Zakaj ne?lovroh napisal/-a:A je to potrjena informacija?Matej napisal/-a:Za Slovenski trg je niti max oprema nima TČ. Tako se je odločil uvoznik.
Meni je lani decembra na predstavitvi eden od glavnih predstavnikov VW (Marko Škriba) rekel, da so prosili za TČ vsaj v 1st. max pa je bil odgovor VW, da ni mogoče.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
@lovroh,Take imam informacije od uvoznika stare dva meseca. Za slovenski trg v osnovi nima TČ.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Vem, da nimajo TČ v nobeni opremi (pri ID3.1st). Zanima me, če je potrjena informacija, da je to zato, ker se je tako odločil uvoznik - VW Slovenija?Matej napisal/-a:@lovroh,Take imam informacije od uvoznika stare dva meseca. Za slovenski trg v osnovi nima TČ.
Ker sem jim že lani na predstavitvi dopovedoval, da je to velik minus in mi je bilo takrat rečeno, da bi jo tudi oni radi v naši "deželi" opremi, vendar je VW ni predvidel za Slovenijo in je ne morejo dobiti. Misil, da je bilo rečeno, da je problem z omejeno dobavljivostjo za tistih 30.000 ID3. 1st, ki so se takrat že izdelovali.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Ali je sploh pomembno in zakaj je to tako pomembno, kdo je odločil, da jih ne bo? Povedal sem tisto, kar sem slišal od osebe, ki naj bi vedel iz prve roke. TČ ni v osnovi, in to je to.
Re: Toplotna črpalka za ID.3
Na predstavitvi januarja letos, so povedali, da TČ za Slovenski trg ne bo. Neposredno tega ni želel nihče priznati, ampak po napeljevanju sem med vrsticami zaznal, da so se s VW pogajali o ceni za naš trg. Ker so naši vztrajali pri večji fleksibilnosti cen, je TČ padla iz igre.
Mimogrede, ugotovil sem, da gretje sedeža in volana porabi precej manj energije, kot ogrevanje zraka v kabini, občutek toplote pa je na koncu primerljiv.
Mimogrede, ugotovil sem, da gretje sedeža in volana porabi precej manj energije, kot ogrevanje zraka v kabini, občutek toplote pa je na koncu primerljiv.