Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Menjava modula ni međik ki se zgodi za džabe čez noč ampak nucaš ustrezno usposbljene mehanike, ki so s preizkusom dokazal da znajo opravit poseg s sprejemlivo zanesljivostjo. Ni "boljšega", kot nepravilen poseg v baterijo.
Je ceneje podkupit XY in se delat kako je vse OK, kot to počne Porsche pri Taycanu ...
In seveda vsi vemo, da je težava res samo pri teh 10.000 vozilih ... tako kot je še mal nazaj bila težava samo pri neki seriji vpoklicanih VIN. In nesrečnim lastnikom ni bilo potrebno letat od servisa do servisa v iskanju tistega usposobljenega mehanika ...
Še dob da ima VW tako dober quality control ...
Je ceneje podkupit XY in se delat kako je vse OK, kot to počne Porsche pri Taycanu ...
In seveda vsi vemo, da je težava res samo pri teh 10.000 vozilih ... tako kot je še mal nazaj bila težava samo pri neki seriji vpoklicanih VIN. In nesrečnim lastnikom ni bilo potrebno letat od servisa do servisa v iskanju tistega usposobljenega mehanika ...
Še dob da ima VW tako dober quality control ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Nihče ni rekel, da je problem samo pri teh 10000. Trenutno so našli 10000 avtov s tem problemom. Če bo avto preko remote diagnostike VW-ju javil problem, se bo še ta dodal na seznam. Če kdo avto uporablja v offline načinu in VW nima dostopa do diagnostike, bo moral pa uporabnik na lastno pest obiskati servis. Je pa napaka, ki jo javi avto identična tisti, ki jo je v tej temi omenjal @lovec1990.
Hebat ga... napake pri proizvodnji se dogajajo vsem. Razlika je v tem, da nekateri naredijo vpoklic, drugi pa ne. Kaj je bolje za uporabnika, naj pa vsak zase presodi.
Hebat ga... napake pri proizvodnji se dogajajo vsem. Razlika je v tem, da nekateri naredijo vpoklic, drugi pa ne. Kaj je bolje za uporabnika, naj pa vsak zase presodi.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
No moj avto sedaj ko je na 2.4 ne prižiga gretja baterije tok agresivno kot ga je prej.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kot gledam podatke po Evropi, smo dobri če za Božička dobimo OTA 3.0. Sem na svojem prav tako opazil da ne vklaplja gretja baterija tako hitro, je bilo sedaj parkrat okoli 5 stopinj zjutraj in ni nič vklapljal.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Prejšnji teden v četrtek in petek so tudi meni na pooblaščenem servisu posodobili avto na različico 2.4 (v avtu na zaslonu piše različica 2.3.0 ali 0912). Odzivnost in tekoče delovanje infotainment sistema se skoraj nič ni spremenilo v primerjavi z različico 2.1 katero sem imel do posodobitve. Infotainment sistema se še vedno včasih malo zatika. Edino kaj sem opazil je, da sem s posodobitvijo dobil 2 consko klimatsko napravo s funkcijami 'Air care' in 'Smart climate', saj avto je do posodobitve imel eno consko klimatsko napravo in je bil brez teh dodatnih možnosti. Na servisu so mi zatrdili, da to ni napaka programske opreme ampak izboljšava s strani Volkswagena. In še ena zanimivost je, da so se pri meni vse moje nastavitve v infotainment sistemu ohranile razen barve ikonic, dokler baje večina je izgubila lastne nastavitve.
Dva tedna nazaj sem pisal, da mi je avto že nekaj dni nedosegljiv (v offline modu), izklop varovalke vsaj takrat ni pomagal, na servisu so mi povedali, da je Volkswagen v tem tednu posodabljal svoje strežnike in da je zaradi tega prihajalo do nedosegljivosti vozil.
Glede tistih informacij, da je Volkswagen obljubil posodobitve avta prek OTA v 12 tedenskem intervalu na servisu so mi zatrdili, da to ni res in da to Volkswagen ni nikoli obljubil in da to na nobeni uradni njihovi spletni strani ne piše. Pravijo, da je to namišljena informacija novinarjev.
Glede posodobitve prek OTA na različico 3.0 na servisu so mi povedali, da posodobitev je že v teku toda kdaj bomo prišli na vrsto je odvisno kdaj naša številka šasije bo prišla na vrsto glede na njihov interni seznam. Pravijo, da je vsaj en teden potreben od posodobitve na različico 2.4, da avto sploh pride na seznam za posodobitev na 3.0 različico.
Ker ste nekateri opravili posodobitev na različico 2.4 že pred nekaj tedni ali celo meseci ali je mogoče sploh kdo od vas dobil že posodobitev na različico 3.0 prek OTA?
Dva tedna nazaj sem pisal, da mi je avto že nekaj dni nedosegljiv (v offline modu), izklop varovalke vsaj takrat ni pomagal, na servisu so mi povedali, da je Volkswagen v tem tednu posodabljal svoje strežnike in da je zaradi tega prihajalo do nedosegljivosti vozil.
Glede tistih informacij, da je Volkswagen obljubil posodobitve avta prek OTA v 12 tedenskem intervalu na servisu so mi zatrdili, da to ni res in da to Volkswagen ni nikoli obljubil in da to na nobeni uradni njihovi spletni strani ne piše. Pravijo, da je to namišljena informacija novinarjev.
Glede posodobitve prek OTA na različico 3.0 na servisu so mi povedali, da posodobitev je že v teku toda kdaj bomo prišli na vrsto je odvisno kdaj naša številka šasije bo prišla na vrsto glede na njihov interni seznam. Pravijo, da je vsaj en teden potreben od posodobitve na različico 2.4, da avto sploh pride na seznam za posodobitev na 3.0 različico.
Ker ste nekateri opravili posodobitev na različico 2.4 že pred nekaj tedni ali celo meseci ali je mogoče sploh kdo od vas dobil že posodobitev na različico 3.0 prek OTA?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
OTA baje spuščajo ven po intervalih 500 vozil na teden... ne gre jim ravno najboljše.
Posodobitev vsakih 12 tednov je njihov biši CEO večkrat povedal, ampak seveda o tem pri prodajalcih ne duha ne sluha. Saj nakoncu so samo uvoznik... Stari sistemi prodaje in komunikacije se dan danes zelo poznajo
Posodobitev vsakih 12 tednov je njihov biši CEO večkrat povedal, ampak seveda o tem pri prodajalcih ne duha ne sluha. Saj nakoncu so samo uvoznik... Stari sistemi prodaje in komunikacije se dan danes zelo poznajo
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Jaz sem iskal ta podatek glede posodobitev na 12 tednov na nekaj tujih uradnih Volkswagen spletnih strani in ga res nikjer nisem zasledil.
Če kdo kje kaj najde naj sporoči.
Če je res, da posodabljajo 500 vozil na teden, pravijo pa da so prodali več kot 100.000 vozil potem to bo trajalo skoraj 4 leta.
Če kdo kje kaj najde naj sporoči.
Če je res, da posodabljajo 500 vozil na teden, pravijo pa da so prodali več kot 100.000 vozil potem to bo trajalo skoraj 4 leta.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Volkswagen nikoli ni obljubljal posodobitve na 3 mesece. To je Herbert Diess enkrat neuradno izjavil, da je njihov cilj oz. želja.
Sicer pa... zaenkrat posodobitev na 3.0 dobivajo samo avti v Nemčiji (ali so bili uvoženi iz Nemčije). Pred posodobitvijo najprej dobiš mail (tako kot je bilo pri 2.3)... potem pa lahko traja kak teden, ali več (podobno kot pri 2.3). Dvomim, da bomo mi kmalu na vrsti... če bo do konca leta na slovenskih avtih, smo lahko "veseli".
Mene pri 2.4 najbolj moti, da so Charging locations iz polovično delujočega stanja v 2.3 sedaj popolnoma pokvarili. Pri ostalem ni neke razlike (tako redko polnim na DC, da višje hitrosti polnjenja pri nizkem SOC ne potrebujem... z ogrevanjem baterije pa tudi nisem imel težav, ker imam avto večinoma parkiran v garaži).
Sicer pa... zaenkrat posodobitev na 3.0 dobivajo samo avti v Nemčiji (ali so bili uvoženi iz Nemčije). Pred posodobitvijo najprej dobiš mail (tako kot je bilo pri 2.3)... potem pa lahko traja kak teden, ali več (podobno kot pri 2.3). Dvomim, da bomo mi kmalu na vrsti... če bo do konca leta na slovenskih avtih, smo lahko "veseli".
Mene pri 2.4 najbolj moti, da so Charging locations iz polovično delujočega stanja v 2.3 sedaj popolnoma pokvarili. Pri ostalem ni neke razlike (tako redko polnim na DC, da višje hitrosti polnjenja pri nizkem SOC ne potrebujem... z ogrevanjem baterije pa tudi nisem imel težav, ker imam avto večinoma parkiran v garaži).
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kako je pri Teslah in pri drugih proizvajalcih s temi posodobitvami?
Ali so bolj pogosto, koliko so velike posodobitve, koliko traja prenos, koliko traja namestitev, ali je prenos omejen samo na 4G omrežje, ali je prenos mogoč samo med vožnjo, ali se namestitev opravlja samo ko vozilo miruje?
Ali so bolj pogosto, koliko so velike posodobitve, koliko traja prenos, koliko traja namestitev, ali je prenos omejen samo na 4G omrežje, ali je prenos mogoč samo med vožnjo, ali se namestitev opravlja samo ko vozilo miruje?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Pri Tesli so na nekaj tednov, kak popravek lahko pride tudi po par dneh od prejšnje verzije. Ne vem, kako velike so posodobitve, prenesejo se v nekaj minutah (plus nekajminutna pavza na sredini, ko ni videti, da bi se kaj dogajalo). Priklopljen moraš biti na wifi (lahko se prenaša tudi med vožnjo, če npr. na telefonu narediš hotspot). Namestitev se opravi, ko je avto parkiran, slabe pol ure.McDuck napisal/-a: ↑03 Okt 2022, 19:05 Kako je pri Teslah in pri drugih proizvajalcih s temi posodobitvami?
Ali so bolj pogosto, koliko so velike posodobitve, koliko traja prenos, koliko traja namestitev, ali je prenos omejen samo na 4G omrežje, ali je prenos mogoč samo med vožnjo, ali se namestitev opravlja samo ko vozilo miruje?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
FW je tipično okrog enga GB, zemljevidi okrog 8GB.
Prek LTE gre kaka nujna manjša reč. Se ne spomnem kdaj nazadnje.
Prek LTE gre kaka nujna manjša reč. Se ne spomnem kdaj nazadnje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ali so tudi pri vas po zamenjavi akumulatorja in posodobitvi na različico 2.4 naredili testno vožnjo od 5km?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ne vem... sem pa dobil nazaj opran avto. Tako da so ga morali zapeljati najmanj do avtopralnice in nazaj.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Tudi moj avto je bil opran, oprali so tudi sprednja dva predpražnika in zlomili tiste plastične gumbe sovoznikovega predpražnika in jih vrgli pod sedež. Nekaj parkirnih listkov kateri so mi še pred servisnim ukrepom padli slučajno na sovoznikov predpražnik pa so mi pospravili v sredinsko konzolo z žaluzijo med kable za polnjenje telefona in ostalo tehniko.
Saj jaz mislim, da oni avto operejo pri sebi na servisu in ne peljejo nekam v avtopralnico, tako da mi se zdi 5km veliko za premikanje avta samo po delavnici in parkirišču.
Saj jaz mislim, da oni avto operejo pri sebi na servisu in ne peljejo nekam v avtopralnico, tako da mi se zdi 5km veliko za premikanje avta samo po delavnici in parkirišču.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Moj gotovo ni bil opran na servisu, ker je bil voskan. To so ga zapeljali čez pralnico na petrolu.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Upam, da si jim to povedal in storil popravit?
Drugače pa 5km mogoče ni toliko kot se zdi. Če so odklopili baterijo se mora avto tako ali tako nastavit med vožnjo da izklopi vse opozorilne lučke. Je za to sicer dovolj kak kilometer ampak 5km pomeni 2.5km v eno smer, kar ni ravno veliko...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek