Uporabniške izkušnje z iD.3
Uporabniške izkušnje z iD.3
Danes prevzel turkiznega iD.3 1st, najcenejši paket opreme.
Bridgestone Turanza 215/55 R18, za zimske 17col ni variante. Zavorne čeljusti spredaj so manj kot 1cm od platišča.
Presenetilo me je odlično delovanje radarskega tempomata, ki lepo predvideva naslednjo omejitev hitrosti in z rekuperacijo pravočasno zmanjša hitrost točno do prometnega znaka za omejitev. Prepozna gradbišča in zahteva, da sam določam hitrost. Rondoje zvozi sam brez problema, no, jaz še vedno sukam volan. Z omejitvami hitrosti se mi ni potrebno ukvarjati, vedno bom vozil po predpisih, če bom tako želel. Povprečna poraba prvega dne 14.4kWh/100km.
Zvok je soliden kljub temu, da ima le prednje zvočnike. Basi so presenetljivo definirani VENDAR, že sedaj razmišljam, kako bi dodal še zadnje. Bom preveril, če je napeljava že v zadnjih vratih. Kad za rože bom prav tako opremil z rolojem. Upam, da bom dobil kodo za rolo in da jo bo mogoče namestiti.
Vzmetenje je nastavljivo in ima dve nastavitvi, komfort in sport.
Vzvratno ogledalo je na ročni premik
Bridgestone Turanza 215/55 R18, za zimske 17col ni variante. Zavorne čeljusti spredaj so manj kot 1cm od platišča.
Presenetilo me je odlično delovanje radarskega tempomata, ki lepo predvideva naslednjo omejitev hitrosti in z rekuperacijo pravočasno zmanjša hitrost točno do prometnega znaka za omejitev. Prepozna gradbišča in zahteva, da sam določam hitrost. Rondoje zvozi sam brez problema, no, jaz še vedno sukam volan. Z omejitvami hitrosti se mi ni potrebno ukvarjati, vedno bom vozil po predpisih, če bom tako želel. Povprečna poraba prvega dne 14.4kWh/100km.
Zvok je soliden kljub temu, da ima le prednje zvočnike. Basi so presenetljivo definirani VENDAR, že sedaj razmišljam, kako bi dodal še zadnje. Bom preveril, če je napeljava že v zadnjih vratih. Kad za rože bom prav tako opremil z rolojem. Upam, da bom dobil kodo za rolo in da jo bo mogoče namestiti.
Vzmetenje je nastavljivo in ima dve nastavitvi, komfort in sport.
Vzvratno ogledalo je na ročni premik
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Čestitke za nakup in srečno vožnjo. Sedaj se daj pa malo sprostit in pritisni Verjamem da boš navdušen.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
veliko srečnih in varnih kilometrov
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
@brihtol, zvok kot na radiju za 30€ res ni presežek. Srečno vožnjo.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Srečno vožnjo in se že veselimo izčrpnih poročil
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Radio potrebuje nekaj nastavitev in ponudi povsem spodoben zvok. Kar me zmoti je odsotnost vseobjemajočega zvoka, ki sem ga bil vajen iz Golfa 7, ki je imel 7 zvočnikov, tudi subwoofer. Zvok v iD3 osnovi model je sicer kakovosten, tudi basi presenetijo, a zvok zelo očitno prihaja od spredaj in tega ne more skriti. Če bom na servisu uspel dobiti in vgraditi tudi zadnje zvočnike, bom sporočil.bvs napisal/-a:@brihtol, zvok kot na radiju za 30€ res ni presežek. Srečno vožnjo.
V seriji 1st ima spodobno ozvočenje le najdražja različica Max, kar je v tihem svetu električnih vozil velika napaka, ki si je VW nebi smel privoščiti. Verjamem, da so komponente dosegle tako stopnjo kakovosti, da mora proizvajalec res odrezati dva zvočnika, da naredi razliko med različicami. To je po mojem mnenju neumno, ker odločno vpliva na kakovost počutja v vozilu. Zvočniki zgolj spredaj bi morali biti stvar preteklosti, to smo morda tolerirali pred dvajsetimi leti, sedaj je to res patetično, še posebej upoštevajoč, kakšna tehnologija je vgrajena serijsko (side assist, front assist, prediktivni radarski tempomat, zaznavanje omejitev hitrosti in samodejna regulacija hitrosti, light assist...)
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
COVID-19 mi je precej prekrižal načrte za “krompirjeve počitnice”. Načrtoval sem daljše poti, polnjenje na ionity polnilnici v Kopru...
Do sedaj prevoženo 271km. Tako kot omenja “Bjorn” avto je neverjetno učinkovit, povprečna poraba prvih 271km znaša 14.5 kWh/100km, kljub vsem demonstracijam polnega pospeševanja v “sport mode”. Produkcijska vozila so na povsem drugem nivoju, kot so bila testna, z nemškimi tablicami, vsaj takšno je moje opažanje.
Na povsem enaki trasi, z enako obremenitvijo, primerljivo temperaturo, suha cesta, je e-Up porabil 10.6kWh/100km, iD.3 pa 11.2kWh/100km. Pričakoval sem vsaj 30% višjo porabo pri iD.3.
Do sedaj prevoženo 271km. Tako kot omenja “Bjorn” avto je neverjetno učinkovit, povprečna poraba prvih 271km znaša 14.5 kWh/100km, kljub vsem demonstracijam polnega pospeševanja v “sport mode”. Produkcijska vozila so na povsem drugem nivoju, kot so bila testna, z nemškimi tablicami, vsaj takšno je moje opažanje.
Na povsem enaki trasi, z enako obremenitvijo, primerljivo temperaturo, suha cesta, je e-Up porabil 10.6kWh/100km, iD.3 pa 11.2kWh/100km. Pričakoval sem vsaj 30% višjo porabo pri iD.3.
Zadnjič spremenil Brihtol, dne 24 Okt 2020, 12:38, skupaj popravljeno 3 krat.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Kok ma porabo kombinirano vožnjo ?
Koliko na ac 130Km/h ?
Pri kakšni temperaturi si ga vozil ?
Koliko ma kej porabe ogrevanje ?
Ali si na splošno zadovoljen ?
LP NŽ
Koliko na ac 130Km/h ?
Pri kakšni temperaturi si ga vozil ?
Koliko ma kej porabe ogrevanje ?
Ali si na splošno zadovoljen ?
LP NŽ
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
AC še nisem vozil, nimam vinjete in je ne bom kupil do novembra (kupil bom mesečno za november in letno 1.DEC).smuggler007 napisal/-a:Kok ma porabo kombinirano vožnjo ?
Koliko na ac 130Km/h ?
Pri kakšni temperaturi si ga vozil ?
Koliko ma kej porabe ogrevanje ?
Ali si na splošno zadovoljen ?
LP NŽ
Temperature od 5-19 stopinj.
Zadovoljen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ta tema je namenjena uporabniškim izkušnjam z iD.3 in s tem bom tudi nadaljeval, v upanju, da bo koristna obiskovalcem tega foruma.
Odkril sem prvo napako, ki jo moram omeniti. Prepoznavanje omejitev hitrosti deluje dobro, malce preeč dobro. Med vožnjo skozi naselje je avto zaznal omejitev 70 in pospešil na 70km/h, čeprav je šlo za znak na 5m visokem mlaju na levi strani ceste, ker je nekdo očitno proslavljal 70 let.
Prepoznavanje znakov bo moral VW omejiti na sredino in desno stran, ali pa bodo oblasti morale prepovedati takšne rituale v Sloveniji.
Odkril sem prvo napako, ki jo moram omeniti. Prepoznavanje omejitev hitrosti deluje dobro, malce preeč dobro. Med vožnjo skozi naselje je avto zaznal omejitev 70 in pospešil na 70km/h, čeprav je šlo za znak na 5m visokem mlaju na levi strani ceste, ker je nekdo očitno proslavljal 70 let.
Prepoznavanje znakov bo moral VW omejiti na sredino in desno stran, ali pa bodo oblasti morale prepovedati takšne rituale v Sloveniji.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Še dobro da ni praznoval 120let..Brihtol napisal/-a:Ta tema je namenjena uporabniškim izkušnjam z iD.3 in s tem bom tudi nadaljeval, v upanju, da bo koristna obiskovalcem tega foruma.
Odkril sem prvo napako, ki jo moram omeniti. Prepoznavanje omejitev hitrosti deluje dobro, malce preeč dobro. Med vožnjo skozi naselje je avto zaznal omejitev 70 in pospešil na 70km/h, čeprav je šlo za znak na 5m visokem mlaju na levi strani ceste, ker je nekdo očitno proslavljal 70 let.
Prepoznavanje znakov bo moral VW omejiti na sredino in desno stran, ali pa bodo oblasti morale prepovedati takšne rituale v Sloveniji.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Po slabih dveh urah vožnje z ID-jem.
Brihtol potrdi če je vsaj približno.
++++ PLUSI
- res se lepo pelje.
- notranjost lahko rečem je kr kvalitetna, dobr kakšna plastika preveč.
- zvočno je dobro izoliran
- radarski tempomat dobro dela
- notranja osvetlitev OK
- sredinski displej ta veliki super pregleden, mogoče kakšen programski popravek še rabi.
- prostoren
----- MINUSI
- nima toplotne nobeden v SLO poraba, 1-2kw več porabe
- 420 km ? relno med 300-350 ?? povprečna poraba cc 15kw kombinirana
- voznikov displej grafično in efektivno slabo dodelan, ni pravih info..
- rekuperacijo ni dobro naštudirana
- ozvočenje je za to ceno zelo slabo.
To sem jaz opazil, sem pa lastnik Kone ne bom primerjal z kono,
oba sta uredu, vsak ima svoje pluse in ----.
Brihtol potrdi če je vsaj približno.
++++ PLUSI
- res se lepo pelje.
- notranjost lahko rečem je kr kvalitetna, dobr kakšna plastika preveč.
- zvočno je dobro izoliran
- radarski tempomat dobro dela
- notranja osvetlitev OK
- sredinski displej ta veliki super pregleden, mogoče kakšen programski popravek še rabi.
- prostoren
----- MINUSI
- nima toplotne nobeden v SLO poraba, 1-2kw več porabe
- 420 km ? relno med 300-350 ?? povprečna poraba cc 15kw kombinirana
- voznikov displej grafično in efektivno slabo dodelan, ni pravih info..
- rekuperacijo ni dobro naštudirana
- ozvočenje je za to ceno zelo slabo.
To sem jaz opazil, sem pa lastnik Kone ne bom primerjal z kono,
oba sta uredu, vsak ima svoje pluse in ----.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ovočenje je res slabo, zvočniki samo spredaj. Hecajo se.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
smuggler007, očitno nisem edini KONA-š, ki si je zaželel testirati konkurenco - tudi jaz sem imel rezerviran termin za test 19. oktobra, a sem ga zaradi trenutnih razmer prestavil za nedoločen čas.
Vestno pa prebiram vse vaše ugotovitve.
Vestno pa prebiram vse vaše ugotovitve.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Verjetno lahko kupiš višjo stopnjo opreme, ki ima boljše ozvočenje.aob01 napisal/-a:Ovočenje je res slabo, zvočniki samo spredaj. Hecajo se.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ne vem, testni je imel stereo iz poznih 80tih, zvočnike samo spredaj, še Up ima tudi zadaj. Nekako bi rekel, da je to danes tako, kot kajpavem, daljinsko odklepanje.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Uh. Retro. Niceaob01 napisal/-a:Ne vem, testni je imel stereo iz poznih 80tih, zvočnike samo spredaj, še Up ima tudi zadaj. Nekako bi rekel, da je to danes tako, kot kajpavem, daljinsko odklepanje.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Kot sem že večkrat omenil, vsak nakup avtomobila je kompromis. Cenejše kot je vozilo, več kompromisov se sklene. Vsak sam se odloči s katerimi kompromisi je pripravljen živeti in kateri so zanj nesprejemljivi.smuggler007 napisal/-a:Po slabih dveh urah vožnje z ID-jem.
Brihtol potrdi če je vsaj približno.
++++ PLUSI
- res se lepo pelje.
- notranjost lahko rečem je kr kvalitetna, dobr kakšna plastika preveč.
- zvočno je dobro izoliran
- radarski tempomat dobro dela
- notranja osvetlitev OK
- sredinski displej ta veliki super pregleden, mogoče kakšen programski popravek še rabi.
- prostoren
----- MINUSI
- nima toplotne nobeden v SLO poraba, 1-2kw več porabe
- 420 km ? relno med 300-350 ?? povprečna poraba cc 15kw kombinirana
- voznikov displej grafično in efektivno slabo dodelan, ni pravih info..
- rekuperacijo ni dobro naštudirana
- ozvočenje je za to ceno zelo slabo.
To sem jaz opazil, sem pa lastnik Kone ne bom primerjal z kono,
oba sta uredu, vsak ima svoje pluse in ----.
Večino napisanega lahko potrdim, nekatere alineje pa vidim malce drugače.
Plastika je za moj okus prepoceni, ampak s tem sem pripravljen živeti.
Glede toplotne črpalke še nimam mnenja, je pretoplo.
Učinkovitost, domet je ZELO dober, bom opisal test baterije, ki sem ga opravil včeraj pred zaprtjem občin.
Rekuperacija je zelo dobro naštudirana, saj inteligentno in zvezno povečuje moč, brez neudobnega preklapljanja, v načinu B seveda.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek