Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovori
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Rubb »

warpedone napisal/-a: 11 Avg 2022, 09:26 Kako pa to da to tako dolgo traja?
Kaj pa garancija, kulanca in silne milijarde, ki jih VW plačuje za zadovoljstvo svojih kupcev?

/confused ...
Ne vem ker garancije in niti kulance nisem rabil. Ni to Tesla kje moraš avto takoj v remont poslat ker se niti ena plastika ne pogliha v notranjosti in se guma loči od podvozja ob prvi konkretni luknji na cesti. #vemdasamošpikašpamormšpikatnazaj :devil:
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Nič ne špikam, tvoga pridiga se ne strinja sama s sabo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

fantje je možno, da je za mojo težavo krivo to da ga nisem nikoli napolnil na 100% ?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ne

Na servisu si že bil?
Mogoče fehtaš Rubba da gre s tabo tja in bodo sigurno uredili vse in še več.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

ja pravijo naj počakam da opravijo poosodobitev
warpedone
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
533
480

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Pa ne se hecat, pa kaj boš čakal, na servis, avto ima da priklopijo, pregledajo in javijo/ugotovijo napako v roku nekaj ur ali enega dne. Pokličejo, ko odpravijo, se opravičijo in ti plačajo kavico, ko prideš avto prevzeti.

Ljudje nehajte nasedat in zahtevajte to, kar vam pripada.
warpedone, davrog10, Apolon, November, prijazen
dumr666
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Morauče
Avto: Niro
17
10

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a dumr666 »

misliš da mu bodo na servisu znali pomagat. si pa tudi optimist da misliš da na Porsche servisih kaj znajo :D
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

V skrajnem primeru bodo stopili v stik z Nemci, da bodo skupaj poiskali rešitev.
November
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 75
Kraj: Novo mesto
Avto: e-up, ID.3
101
72

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a November »

mikrohard napisal/-a: 15 Avg 2022, 22:35 V skrajnem primeru bodo stopili v stik z Nemci, da bodo skupaj poiskali rešitev.
Hehe, to bi blo pa res lepo videt, da bodo stopili k Nemcem. Meni so to s strani uvoznika tako lepo obljubili. Potem pa najprej dva meseca zanikali napake, nato par mesecev zatrjevali, da bodo zrihtali..., sedaj se pa odvetniki pogovarjajo.
davrog10, dumr666, Avrelij, prijazen
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Resno, Rubb, prosim pomagaj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

evo danes dobil poosodobitev in novi 12V akumulator in začuda napake za enkrat še ni
Simon
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

in evo ista napaka se je ponovno pojavila. Na servisu so mi zagotavljali, da je zaradi update-a in da se nebo ponovila kljub temu da sem jim povedal, da se mi pojavi po polnjenju in jim pustil moj polnilni kabel.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
152

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Andy »

Ekola update na 2.4, no 2.3 software version 912 končan, trajalo je en cel dan tako da sem avto pustil v ponedeljek, prevzel nadomestno vozilo in danes v torek prevzel svoje vozilo. Zadeva se je popolnoma tovarniško resetirala, tudi nekatere OBD11 stvari so se izbrisale, v spominu ni imel nobene napake. Tok Tok na les, čakamo na 3.0
Robertos664, mihaz, lovec1990, Rubb, Matej24
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Ponovno avto iz servisa:

servis pravi da avto javi napako katera kaže, da naj bi bil problem z napeljavo v hiši ali pa v polnilnici tako da moram doma sterstirat polnjenje na drugi vtičnici in dali so mi drugi polnilni kabel in da vidimo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Avto naj bi med vožnjo kazal napako zaradi napeljave v hiši ali polnilnice? Mislim, da ti na servisu prodajajo buče. Če bi bil problem med polnjenjem, bi se to prekinilo. Napako na napeljavi bi pa zaznala že prenosna polnilnica.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

bomo vidli ko ga bom dal jutri polnit. Do sedaj se je napaka vedno pojavila ko sem ga nehal polnit
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Na drugi vtičnici in z drugim polnilcem mi je ponovno javilo isto napako. Sem pa tudi nekaj drugega opazil: avto se je napolnil skoraj 3 ure kot je pisalo da se bo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Update: Napaka ki jo tester kaže je če se spomnim prav: hibridna baterija makisimalna napetost
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

si opazu kako povezavo z SOC ob konc filanja?
Se napaka pojavi tut če nehaš filat pri 50% če ne, probi ugotovit nad katerim SOC se pojavi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

edino kar sem opazil je da je zadnje čase indikator kdaj bo avto poln netočen oz. napolni skoraj 3ure prej kot piše da bo. Vse sem povedal serviserjem. Ne vedno sem ga čez noč dal polnit.

Avto je trenutno na servisu, da poiščejo kaj je narobe
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”