Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ja balansira kanale in optimizira wofer ki se aktivira z updatom . Jeba je ker se mi je do zdaj drl v garaži, sem pozabil dat radio tišje ko sem prišel domov. Je končal ker je ftihnil in po appu, se je začel polniti. Instalacijo je zagnal kljub soc 42%, ker se mi zdi da sem bral da mora biti vsaj 52%.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
No sedaj imam pa jaz nevaren problem:
Lane assist želi zapeljati iz ceste na polje tako da sem ga izključil, ker se ne mislim borit z volanom da avto ostane na cesti
Lane assist želi zapeljati iz ceste na polje tako da sem ga izključil, ker se ne mislim borit z volanom da avto ostane na cesti
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Borit z volanom?
Meni na Hyundaiu enostavno omogoči "prevzem" kontrole.
A ima VW pri IDjih to kako drugače izvedeno?
Meni na Hyundaiu enostavno omogoči "prevzem" kontrole.
A ima VW pri IDjih to kako drugače izvedeno?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Očitno mu je cuknil volan, česar marsikdo ne mara. Če imaš roke na volanu, ni nobenega problema. Zna biti pa lane assist zoprn na ozkih cestah. Ampak izklop ne pomaga veliko, ker se pri vsakem zagonu nazaj vklopi (dodatne točke pri varnostnih testih).
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
OK, to ni specialnost VW. Imajo to tudi drugi, pa se zaradi tega ravno ne tepemo z volanom.
Je pa res, da imamo eni na srečo gumb za izklop tega, spet pri drugih so pa izklop zakopali kam globoko v menije, pa je večji mental fuck glede tega.
Je pa res, da imamo eni na srečo gumb za izklop tega, spet pri drugih so pa izklop zakopali kam globoko v menije, pa je večji mental fuck glede tega.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Samonza info, z vcds ali obd11 se lahko sprogramira da si zapomni zadnjo nastavitev lane assista
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ne ni samo cuknil ampak je kar nekaj sekund ga hotel obrnit tako da sem moral kontra šponat.
Da sr prevzet kontrolo samo potrebuješ kar nekaj sile da to narediš.
Danes sem probal na isti relaciji in je deloval vredu
Da sr prevzet kontrolo samo potrebuješ kar nekaj sile da to narediš.
Danes sem probal na isti relaciji in je deloval vredu
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Nekateri avti imajo v meniju možnost nastavitve, kako "vsiljiv" in močan je ta lane-assist, tako da velja preveriti.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Servis čimprej. Če je tako kot praviš, torej da si se "kar nekaj sekund moral boriti z volanom", je to hudo nevarno.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kolikor sledim RossTech raziskuje kako tole uredit a zaenkrat naj še ne bi bilo možno. Večina modulov je zaklenjenih, nekaterih pa še prebrat ne znajo oziroma ne vedo kaj pomenijo rezultati. Zaenkrat je še vse pod ključem in dokler ne "shekajo" tega ključa, bo tako tudi ostalo. Bi bilo pa super imet en "vcds" kabel tudi za ID vozila. Upam da čimprej uredijo. Sam sledim tej temi na id talk forumu kjer tudi rosstech sam piše prispevke.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Da se... Mam na Enyaqu urejeno, tudi na ID.3 se da z obd11 bp. Modul za kamero ni zaklenjen
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
evo fantje nov rekord iz 80% na 20% v 30ih kilometrih
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Če zadeva ne bi bila resna, bi še rekel, da hoče avto po bližnjici na jago... Tudi sam imam občasno podobne občutke... ta umetna inteligenca ima samosvojo logiko..
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ta rekord enostavno podreš... pusti avto prižgan čez noč z vklopljenim gretjem. Se bo baterija spraznila brez prevoženega metra. Nisi povedal nič novega... tako malo voziš, da avto nesorazmerno veliko porabi za gretje. Dokler ne bo VW izdal SW popravka za to, se ne bo nič spremenilo.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Lane assistent je eno sranje, peljali se proti Žirem iz Vrhnike, cesta označena z črto na obeh straneh, vozila hčerka, če ne bi močno zagrabila volan bi se zaletela v nasproti vozeče vozilo zato ker je LKA popravil vozilo na sredino
To zadevo bi bilo potrebno trajno izklopit, ne pa ob vsakem zagonu.
To zadevo bi bilo potrebno trajno izklopit, ne pa ob vsakem zagonu.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Žal dobijo dodatne točke na varnostnih testih, če se zadeva avtomatično vklopi nazaj. Jaz sicer tako slabih izkušenj nimam. Včasih je moteče, če je cesta ozka... drugače dela pa kar v redu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek