Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovori
DeeKay
Prispevkov: 3
Kraj: Maribor
1
11

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a DeeKay »

@Brihtol, kakšna pa je dolžina prevožene poti na delo in nazaj?
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

DeeKay napisal/-a:@Brihtol, kakšna pa je dolžina prevožene poti na delo in nazaj?

Napisal vse razen dolžine poti, manjka podatek za 241km vsega skupaj.
DeeKay
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Malo kronologije....

4. November, sreda
Avto odpeljal na servis Avto Slak Trebnje, kjer sem avto tudi kupil. Razlog je reklamacija:
- Desni žaromet ne opravi zagonskega testa gor dol in ostane v najnižjem položaju. Naročijo žaromet in starega nekako privzdignejo, da je za silo.
- manjka vijak oblogi blatnika, seveda na desni strani.
- štrli pokrov spredaj za lučjo... seveda na desni strani.
- odbit, poškodovan višek kita na predelu za žarometom, seveda na desni strani.
- prodajalec zanika, da je bilo vozilo poškodovano, celotna VW mreža se izmika odgovorom na vprašanja in se delajo neumne, oziroma imajo mene za neumnega, najbrž drži oboje.
- posodobijo software, kar traja ves dan. Po obnovi ne opazim sprememb v delovanju uporabniškega vmesnika ali obnašanju vozila.

6. November, petek
Zjutraj opravim cca 150km pot. Ob 17h vozila ne morem premakniti. 12V akumulator je prazen. Kličen VW asistenco. Možakar izmeri 10V na akaumulatorju in s pomočjo boosterja usposobim vozilo do te mere, da ga naložim na avtovleko. Pripeljejo mi nadomestno vozilo VW T-ROC, 1.5 TSI, DSG, LED, LCD armatura, ambientalna osvetlitev, radarski tempomat...

10. November, torek
Nihče me ne pokliče, nihče me nič ne vpraša. Pokličem jaz kaj se dogaja z vozilom v AC Joras iz Ribnice, kamor so odpeljali vozilo in ugotovim, da ga do danes nihče ni niti pogledal. Kasneje ugotovim, da nimajo pojma kaj se dogaja. Jim pojasnim okoliščine in pomagam odpraviti nekaj neznank iz enačbe. Trenutno stanje je, da so akumulator napolnili. Na parkiranem vozilu bodo merili kaj se dogaja z akumulatorjem v upanju, da identificirajo fantomsko praznenje akumulatorja. Jutri, 11. november, izvem kaj več.
matija, SimonZed, EVH, Nemelk, matejmohar, Robie, prijazen, CRF, kt57
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tale na youtube ima podobno težavo:
[youtube]https://youtu.be/ujZhC6T1c9A[/youtube]
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

SimonZed napisal/-a:Tale na youtube ima podobno težavo:
[youtube]https://youtu.be/ujZhC6T1c9A[/youtube]
Podobno, s tem da ga jaz nisem mogel zagnati dokler nismo boosterjs priklopili na baterijo. Tudi sicer se jaz s takšnim avtom nebi vozil naokrog in tvegal življenja drugih, če bi se računaniku v vozilu zmešalo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Zanimivo da 10V ni zadost da vklopi kontaktor. Škoda za vse te slabe izkušnje, kot edini lastnik ID.3 na forumu to ziher ni dobra reklama. Kot zgleda se bo ID.3 res poceni prodajal drugo leto.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2570
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1414
1023

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a alfy »

Zadnja leta opažam precej težav z akumulatorji iz novih vozil. Prevsem VW, Škoda, KIA, Hyundai. Crknejo v prvih mesecih starosti, sicer vse lepo in prav v garanciji a vseeno slaba volja... VAG ima na žalost garancijski postopek kateri traja 2 dni za določitev slabega akumulatorja.
Imajo pa skupni imenovalec vsi, istega proizvajalca akumulatorjev
Brihtol
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ne ni kriv akumulator tuki prav nič. Ne more bit akumulator kriv če je mel SW update in je zdaj prazen, krivec je tukaj čist jasen.
Brihtol
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Na goingelectric forumu je kar nekaj ljudi z enako težavo. Avto enostavno izprazni Aku. Servisni tehniki delajo meritve na vozilih, ker sami ne vejo zakaj se prazni.

Upam za vse lastnike da napako čim prej odpravijo
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

DeCoRawr napisal/-a:Zanimivo da 10V ni zadost da vklopi kontaktor. Škoda za vse te slabe izkušnje, kot edini lastnik ID.3 na forumu to ziher ni dobra reklama. Kot zgleda se bo ID.3 res poceni prodajal drugo leto.
Tukaj sem, da delim z ostalimi dobro in slabo, Prehod na BEV iz ICE je že sam po sebi precejšnje tveganje za novega lastnika, takšne cvetke pa lahko komu zagrenijo življenje.

Zame je iD.3 še vedno idealna forma vozila in idealna rešitev mojih transportnih potreb. Nenazadnje se pelje čudovito udobno in uživam v vsakem prevoženem km. Pred nakupom sem vedel, da kupujem beta izdelek in sem šel zavestno v to. Marsikdo ni pripravljen skleniti tovrstnih kompromisov in tem želim pomagati z informacijo iz prve roke. Še vedno sem prepričan, da bodo napake sčasoma odpravljene.

Strinjam se tudi s tem, da se bodo iD.3 zaradi tega kmalu prodajali ceneje in previdni bodo dobili neprimerno več za vložen denar, kot smo “first moverji”.
m3, Blindek, prijazen, Moni, timo, Nemelk, DeeKay, kt57
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Nadaljevanje kronologije...

6. 11. 2020. - 12. 11. 2020: Popravilo/Diagnostika v AC Joras Ribnica. V resnici niso ugotovili vzroka praznenja akumulatorja. Poskusili so tudi z odklenjenim avtom, pa se akumulator ni izpraznil.
12. 11. 2020: cca 120km večerna vožnja od AC Joras do doma, brez posebnosti.
13. 11. 2020: 83km jutranja vožnja proti enaki lokaciji brez pokritosti GSM. Avto parkiran od 8h do 17h. Zmogel je premik iz enega dela parkinga na drugega, nato ob 18h ne zmore več opraviti osnovnih funkcij in javlja napake na različnih sistemih, ki so vezani na 12V napeljavo.
14. 11. 2020: v jutranjih urah pokličem VW asistenco in jih prosim, da mi pošljejo nekoga z boosterjem. Po 15min polnjenju z boosterjem se 12V akumulator normalizira do te mere, da se brez težav odpeljem do Ljubljane in naprej proti domu. Odločil sem se za sledečo strategijo. Glede na to, da doma nimam teh težav, se bom vozil kot običajno in klical asistenco za booster vsakič, ko se bo to zgodilo. S tem jih bom prisilil, da bodo začeli primerjati stroške asistenc s ceno akumulatorja, predvsem pa jih s tem stimulirati v iskanje pravih razlogov za napako, saj nisem edini. Zaenkrat sumim, da se akumulator izprazni, ker vozilo poskuša poslati telemetrijo v tovarno, pa mu to ne uspe zaradi slabega signala GSM na dotični lokaciji, to se mi namreč dogaja le tam. Vozilo sicer zatipa bazno postajo, poslati pa ne more. Računalnik tako ostane ves čas v aktivnosti dokler ne izprazni akumulator. To je najverjetneje softwerska napaka. Programerji bodo morali vstaviti varovalko, da po nekaj neuspelih poskusih preneha s pošiljanjem telemetrije in ugasne računalnik ter GSM modul.
dunda, hribovc0601, prijazen, Robie, matija, DGJ, kt57, kavka, nakaza, crunchy
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a dunda »

Brihtol, čestitke za pošteno opisovanje in potrpežljivost.
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Še nekaj besed o učinkovistosti vozila pri nižjih temperaturah.
Priložena fotografija prikazuje statistiko vožnje od zadnjega polnjenja:
Dodajam manjkajoče parametre.
Začetni SOC: 100%
Končni SOC: nisem pogledal, sorry.
Prevožena razdalja: 275 km
Ocenjen domet po koncu vožnje: 88km (torej skupaj 363km, če bi ga z enakim povprečjem izpraznil do konca)
Povprečna hitrost: 56 km/h (trasa je vsebovala 14km makedamske ceste, želva hitrost)
Povprečna poraba: 16.6 kWh/100km
Temperaturno območje: od 0 stopinj do 7 stopinj (obe vožnji opravljeni zjutraj)
Klimatiziranje: 20 stopinj + gretje volana na najnižji stopnji.
Priponke
F5FDD78F-CA48-4F34-AB5D-D0046854D054.jpeg
matejmohar
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1333

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a bvs »

aob01 napisal/-a:Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
Seveda in ni edini VW, ki je skoz on-line, pa ostali nimajo teh težav. Vzrok praznenja verjetno poznajo.
@Brihtol, pionirji vedno plačajo. Saj bodo porihtal, samo boš pa verjetno še kakšen siv las dobil.
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

aob01 napisal/-a:Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
Se strinjam.
Situacija z akumulatorjem je najbrž posledica dogodkov.
- Vozilo je zelo verjetno čakalo na pogojno uporaben software od marca 2020, do oktobra 2020. Večina delov ima namreč nalepko iz marca 2020. Kaj se je vmes dogajalo z 12V akumulatorjem, ko je vozilo stalo na parkingu v Nemčiji, lahko le ugibam.
- Do reklamacije desnega žarometa akumulator sicer ni imel težav. Takrat so pri Avto Slak doo posodabljali tudi software, kar traja precej dolgo. Špekuliram, da so to počeli pri odprtih vratih. Vprašanje je, če je kdo poskrbel, da je bila klimatska naprava ugasnjena. Sumim, da se je 12V akumulator takrat poškodoval dovolj resno, da ga sedaj izprazni že 10 urno delovanje računalnika.
- AC Joras iz Ribnice je imel moj iD.3 na testiranju 7 dni, oz. 4 delovne dni. Vzroka praznenja kljub različnim testom niso ugotovili. Akumulatorja niso menjali, ker menda po normativih ne zahteva menjave.

Kot sem že napisal, se s tem ne bom preveč obremenjeval. Moj način dela in voženj mi omogoča, da pravočasno opravim test mobilnosti. Če akumulator kaže znake slabosti lahko pravočasno pokličem asistenco z boosterjem in tako jih bom preko stroškov asistenc prisilil tako v menjavo akumulatorja, kot v iskanje vzrokov.
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
26
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola

Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km

Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.

Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.
Brihtol, CRF, Dzun Tao
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

zanh napisal/-a:Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola

Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km

Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.

Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.
Neumestno vprašanje. Kolikšna je bila cena zimskih Bridgestone v dimenziji 19 col?
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
26
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

Zimske so ble 633 €.
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

zanh napisal/-a:Zimske so ble 633 €.
Aha, jaz sem sklepal, da so zimske tudi 19col. Po ceni sodeč bi rekel, da gre za 18 col.
DOT? Letošnje?

Enak znesek sem plačal za “Good Year UltraGrip Performance +” 215/55 R18
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”