Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
DeeKay napisal/-a:@Brihtol, kakšna pa je dolžina prevožene poti na delo in nazaj?
Napisal vse razen dolžine poti, manjka podatek za 241km vsega skupaj.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Malo kronologije....
4. November, sreda
Avto odpeljal na servis Avto Slak Trebnje, kjer sem avto tudi kupil. Razlog je reklamacija:
- Desni žaromet ne opravi zagonskega testa gor dol in ostane v najnižjem položaju. Naročijo žaromet in starega nekako privzdignejo, da je za silo.
- manjka vijak oblogi blatnika, seveda na desni strani.
- štrli pokrov spredaj za lučjo... seveda na desni strani.
- odbit, poškodovan višek kita na predelu za žarometom, seveda na desni strani.
- prodajalec zanika, da je bilo vozilo poškodovano, celotna VW mreža se izmika odgovorom na vprašanja in se delajo neumne, oziroma imajo mene za neumnega, najbrž drži oboje.
- posodobijo software, kar traja ves dan. Po obnovi ne opazim sprememb v delovanju uporabniškega vmesnika ali obnašanju vozila.
6. November, petek
Zjutraj opravim cca 150km pot. Ob 17h vozila ne morem premakniti. 12V akumulator je prazen. Kličen VW asistenco. Možakar izmeri 10V na akaumulatorju in s pomočjo boosterja usposobim vozilo do te mere, da ga naložim na avtovleko. Pripeljejo mi nadomestno vozilo VW T-ROC, 1.5 TSI, DSG, LED, LCD armatura, ambientalna osvetlitev, radarski tempomat...
10. November, torek
Nihče me ne pokliče, nihče me nič ne vpraša. Pokličem jaz kaj se dogaja z vozilom v AC Joras iz Ribnice, kamor so odpeljali vozilo in ugotovim, da ga do danes nihče ni niti pogledal. Kasneje ugotovim, da nimajo pojma kaj se dogaja. Jim pojasnim okoliščine in pomagam odpraviti nekaj neznank iz enačbe. Trenutno stanje je, da so akumulator napolnili. Na parkiranem vozilu bodo merili kaj se dogaja z akumulatorjem v upanju, da identificirajo fantomsko praznenje akumulatorja. Jutri, 11. november, izvem kaj več.
4. November, sreda
Avto odpeljal na servis Avto Slak Trebnje, kjer sem avto tudi kupil. Razlog je reklamacija:
- Desni žaromet ne opravi zagonskega testa gor dol in ostane v najnižjem položaju. Naročijo žaromet in starega nekako privzdignejo, da je za silo.
- manjka vijak oblogi blatnika, seveda na desni strani.
- štrli pokrov spredaj za lučjo... seveda na desni strani.
- odbit, poškodovan višek kita na predelu za žarometom, seveda na desni strani.
- prodajalec zanika, da je bilo vozilo poškodovano, celotna VW mreža se izmika odgovorom na vprašanja in se delajo neumne, oziroma imajo mene za neumnega, najbrž drži oboje.
- posodobijo software, kar traja ves dan. Po obnovi ne opazim sprememb v delovanju uporabniškega vmesnika ali obnašanju vozila.
6. November, petek
Zjutraj opravim cca 150km pot. Ob 17h vozila ne morem premakniti. 12V akumulator je prazen. Kličen VW asistenco. Možakar izmeri 10V na akaumulatorju in s pomočjo boosterja usposobim vozilo do te mere, da ga naložim na avtovleko. Pripeljejo mi nadomestno vozilo VW T-ROC, 1.5 TSI, DSG, LED, LCD armatura, ambientalna osvetlitev, radarski tempomat...
10. November, torek
Nihče me ne pokliče, nihče me nič ne vpraša. Pokličem jaz kaj se dogaja z vozilom v AC Joras iz Ribnice, kamor so odpeljali vozilo in ugotovim, da ga do danes nihče ni niti pogledal. Kasneje ugotovim, da nimajo pojma kaj se dogaja. Jim pojasnim okoliščine in pomagam odpraviti nekaj neznank iz enačbe. Trenutno stanje je, da so akumulator napolnili. Na parkiranem vozilu bodo merili kaj se dogaja z akumulatorjem v upanju, da identificirajo fantomsko praznenje akumulatorja. Jutri, 11. november, izvem kaj več.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Tale na youtube ima podobno težavo:
[youtube]https://youtu.be/ujZhC6T1c9A[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/ujZhC6T1c9A[/youtube]
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Podobno, s tem da ga jaz nisem mogel zagnati dokler nismo boosterjs priklopili na baterijo. Tudi sicer se jaz s takšnim avtom nebi vozil naokrog in tvegal življenja drugih, če bi se računaniku v vozilu zmešalo.SimonZed napisal/-a:Tale na youtube ima podobno težavo:
[youtube]https://youtu.be/ujZhC6T1c9A[/youtube]
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Zanimivo da 10V ni zadost da vklopi kontaktor. Škoda za vse te slabe izkušnje, kot edini lastnik ID.3 na forumu to ziher ni dobra reklama. Kot zgleda se bo ID.3 res poceni prodajal drugo leto.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Zadnja leta opažam precej težav z akumulatorji iz novih vozil. Prevsem VW, Škoda, KIA, Hyundai. Crknejo v prvih mesecih starosti, sicer vse lepo in prav v garanciji a vseeno slaba volja... VAG ima na žalost garancijski postopek kateri traja 2 dni za določitev slabega akumulatorja.
Imajo pa skupni imenovalec vsi, istega proizvajalca akumulatorjev
Imajo pa skupni imenovalec vsi, istega proizvajalca akumulatorjev
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ne ni kriv akumulator tuki prav nič. Ne more bit akumulator kriv če je mel SW update in je zdaj prazen, krivec je tukaj čist jasen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Na goingelectric forumu je kar nekaj ljudi z enako težavo. Avto enostavno izprazni Aku. Servisni tehniki delajo meritve na vozilih, ker sami ne vejo zakaj se prazni.
Upam za vse lastnike da napako čim prej odpravijo
Upam za vse lastnike da napako čim prej odpravijo
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Tukaj sem, da delim z ostalimi dobro in slabo, Prehod na BEV iz ICE je že sam po sebi precejšnje tveganje za novega lastnika, takšne cvetke pa lahko komu zagrenijo življenje.DeCoRawr napisal/-a:Zanimivo da 10V ni zadost da vklopi kontaktor. Škoda za vse te slabe izkušnje, kot edini lastnik ID.3 na forumu to ziher ni dobra reklama. Kot zgleda se bo ID.3 res poceni prodajal drugo leto.
Zame je iD.3 še vedno idealna forma vozila in idealna rešitev mojih transportnih potreb. Nenazadnje se pelje čudovito udobno in uživam v vsakem prevoženem km. Pred nakupom sem vedel, da kupujem beta izdelek in sem šel zavestno v to. Marsikdo ni pripravljen skleniti tovrstnih kompromisov in tem želim pomagati z informacijo iz prve roke. Še vedno sem prepričan, da bodo napake sčasoma odpravljene.
Strinjam se tudi s tem, da se bodo iD.3 zaradi tega kmalu prodajali ceneje in previdni bodo dobili neprimerno več za vložen denar, kot smo “first moverji”.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Nadaljevanje kronologije...
6. 11. 2020. - 12. 11. 2020: Popravilo/Diagnostika v AC Joras Ribnica. V resnici niso ugotovili vzroka praznenja akumulatorja. Poskusili so tudi z odklenjenim avtom, pa se akumulator ni izpraznil.
12. 11. 2020: cca 120km večerna vožnja od AC Joras do doma, brez posebnosti.
13. 11. 2020: 83km jutranja vožnja proti enaki lokaciji brez pokritosti GSM. Avto parkiran od 8h do 17h. Zmogel je premik iz enega dela parkinga na drugega, nato ob 18h ne zmore več opraviti osnovnih funkcij in javlja napake na različnih sistemih, ki so vezani na 12V napeljavo.
14. 11. 2020: v jutranjih urah pokličem VW asistenco in jih prosim, da mi pošljejo nekoga z boosterjem. Po 15min polnjenju z boosterjem se 12V akumulator normalizira do te mere, da se brez težav odpeljem do Ljubljane in naprej proti domu. Odločil sem se za sledečo strategijo. Glede na to, da doma nimam teh težav, se bom vozil kot običajno in klical asistenco za booster vsakič, ko se bo to zgodilo. S tem jih bom prisilil, da bodo začeli primerjati stroške asistenc s ceno akumulatorja, predvsem pa jih s tem stimulirati v iskanje pravih razlogov za napako, saj nisem edini. Zaenkrat sumim, da se akumulator izprazni, ker vozilo poskuša poslati telemetrijo v tovarno, pa mu to ne uspe zaradi slabega signala GSM na dotični lokaciji, to se mi namreč dogaja le tam. Vozilo sicer zatipa bazno postajo, poslati pa ne more. Računalnik tako ostane ves čas v aktivnosti dokler ne izprazni akumulator. To je najverjetneje softwerska napaka. Programerji bodo morali vstaviti varovalko, da po nekaj neuspelih poskusih preneha s pošiljanjem telemetrije in ugasne računalnik ter GSM modul.
6. 11. 2020. - 12. 11. 2020: Popravilo/Diagnostika v AC Joras Ribnica. V resnici niso ugotovili vzroka praznenja akumulatorja. Poskusili so tudi z odklenjenim avtom, pa se akumulator ni izpraznil.
12. 11. 2020: cca 120km večerna vožnja od AC Joras do doma, brez posebnosti.
13. 11. 2020: 83km jutranja vožnja proti enaki lokaciji brez pokritosti GSM. Avto parkiran od 8h do 17h. Zmogel je premik iz enega dela parkinga na drugega, nato ob 18h ne zmore več opraviti osnovnih funkcij in javlja napake na različnih sistemih, ki so vezani na 12V napeljavo.
14. 11. 2020: v jutranjih urah pokličem VW asistenco in jih prosim, da mi pošljejo nekoga z boosterjem. Po 15min polnjenju z boosterjem se 12V akumulator normalizira do te mere, da se brez težav odpeljem do Ljubljane in naprej proti domu. Odločil sem se za sledečo strategijo. Glede na to, da doma nimam teh težav, se bom vozil kot običajno in klical asistenco za booster vsakič, ko se bo to zgodilo. S tem jih bom prisilil, da bodo začeli primerjati stroške asistenc s ceno akumulatorja, predvsem pa jih s tem stimulirati v iskanje pravih razlogov za napako, saj nisem edini. Zaenkrat sumim, da se akumulator izprazni, ker vozilo poskuša poslati telemetrijo v tovarno, pa mu to ne uspe zaradi slabega signala GSM na dotični lokaciji, to se mi namreč dogaja le tam. Vozilo sicer zatipa bazno postajo, poslati pa ne more. Računalnik tako ostane ves čas v aktivnosti dokler ne izprazni akumulator. To je najverjetneje softwerska napaka. Programerji bodo morali vstaviti varovalko, da po nekaj neuspelih poskusih preneha s pošiljanjem telemetrije in ugasne računalnik ter GSM modul.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Brihtol, čestitke za pošteno opisovanje in potrpežljivost.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Še nekaj besed o učinkovistosti vozila pri nižjih temperaturah.
Priložena fotografija prikazuje statistiko vožnje od zadnjega polnjenja:
Dodajam manjkajoče parametre.
Začetni SOC: 100%
Končni SOC: nisem pogledal, sorry.
Prevožena razdalja: 275 km
Ocenjen domet po koncu vožnje: 88km (torej skupaj 363km, če bi ga z enakim povprečjem izpraznil do konca)
Povprečna hitrost: 56 km/h (trasa je vsebovala 14km makedamske ceste, želva hitrost)
Povprečna poraba: 16.6 kWh/100km
Temperaturno območje: od 0 stopinj do 7 stopinj (obe vožnji opravljeni zjutraj)
Klimatiziranje: 20 stopinj + gretje volana na najnižji stopnji.
Priložena fotografija prikazuje statistiko vožnje od zadnjega polnjenja:
Dodajam manjkajoče parametre.
Začetni SOC: 100%
Končni SOC: nisem pogledal, sorry.
Prevožena razdalja: 275 km
Ocenjen domet po koncu vožnje: 88km (torej skupaj 363km, če bi ga z enakim povprečjem izpraznil do konca)
Povprečna hitrost: 56 km/h (trasa je vsebovala 14km makedamske ceste, želva hitrost)
Povprečna poraba: 16.6 kWh/100km
Temperaturno območje: od 0 stopinj do 7 stopinj (obe vožnji opravljeni zjutraj)
Klimatiziranje: 20 stopinj + gretje volana na najnižji stopnji.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Seveda in ni edini VW, ki je skoz on-line, pa ostali nimajo teh težav. Vzrok praznenja verjetno poznajo.aob01 napisal/-a:Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
@Brihtol, pionirji vedno plačajo. Saj bodo porihtal, samo boš pa verjetno še kakšen siv las dobil.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Se strinjam.aob01 napisal/-a:Glede na kapaciteto akumulatorja bi moral GSM modul držat pokonci nekaj dni, ne samo nekaj ur. Lahko pa se motim ...
Situacija z akumulatorjem je najbrž posledica dogodkov.
- Vozilo je zelo verjetno čakalo na pogojno uporaben software od marca 2020, do oktobra 2020. Večina delov ima namreč nalepko iz marca 2020. Kaj se je vmes dogajalo z 12V akumulatorjem, ko je vozilo stalo na parkingu v Nemčiji, lahko le ugibam.
- Do reklamacije desnega žarometa akumulator sicer ni imel težav. Takrat so pri Avto Slak doo posodabljali tudi software, kar traja precej dolgo. Špekuliram, da so to počeli pri odprtih vratih. Vprašanje je, če je kdo poskrbel, da je bila klimatska naprava ugasnjena. Sumim, da se je 12V akumulator takrat poškodoval dovolj resno, da ga sedaj izprazni že 10 urno delovanje računalnika.
- AC Joras iz Ribnice je imel moj iD.3 na testiranju 7 dni, oz. 4 delovne dni. Vzroka praznenja kljub različnim testom niso ugotovili. Akumulatorja niso menjali, ker menda po normativih ne zahteva menjave.
Kot sem že napisal, se s tem ne bom preveč obremenjeval. Moj način dela in voženj mi omogoča, da pravočasno opravim test mobilnosti. Če akumulator kaže znake slabosti lahko pravočasno pokličem asistenco z boosterjem in tako jih bom preko stroškov asistenc prisilil tako v menjavo akumulatorja, kot v iskanje vzrokov.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola
Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km
Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.
Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.
Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km
Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.
Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Neumestno vprašanje. Kolikšna je bila cena zimskih Bridgestone v dimenziji 19 col?zanh napisal/-a:Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola
Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km
Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.
Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Aha, jaz sem sklepal, da so zimske tudi 19col. Po ceni sodeč bi rekel, da gre za 18 col.zanh napisal/-a:Zimske so ble 633 €.
DOT? Letošnje?
Enak znesek sem plačal za “Good Year UltraGrip Performance +” 215/55 R18
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek