Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
BTW... na voljo je spletna stran z informacijami glede nadgradnje na 3.0: https://www.volkswagen.si/servis-in-dop ... -update-30
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Imaš post na EV Garage na Facebooku iz Zagreba.
Npr. skoraj 8 let stara Kia, BMS dovoli samo še filanje do 35%.
Razlog "skuhane" celice najvišje v bateriji - ker so najbolj toplotno obremenjene, baterijo pa hladi le zrak. Zamenjali 4 top celice in je baterija nazaj na 85% kapacitete. Cijena sitnica napram zamenjavi celotnega packa.
Avto industrija bi pa za to rekla, da bo stranka umrla zaradi 200 kV udara iz baterije ali bila posiljena v podzemni garaži, ker je 3rd party popravljal.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kia praviš?
Color me surprised...
Color me surprised...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Tudi pri drugih znamkah se lahko to zgodi: https://www.youtube.com/watch?v=T7Q0nNkQTCo
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Je pri Teslah isto. Samo pri starih Tesla kištah se da vsaj odstranit okvarjene celice, da ne razjebejo cel battery pack. Par slabih celic lahko naredi celo štalo. V nekaterih primerih je celo možna zamenjava celic.
Tudi na to temo imaš Youtube videe.
Tako, da tudi Tesla ni imuna na umiranje baterij. Staranje jih ravno tako razjebe. Najdi Gruber Motor na Youtube, šraufajo stara Tesla jajca.
Povzetek: Vsi električarji crkujejo. Starejši kot so, bolj crkujejo. Zato mora reč biti popravljiva by design.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
6 do 8h za prvi del, saj toti niso normalnimikrohard napisal/-a: ↑14 Sep 2022, 14:08 BTW... na voljo je spletna stran z informacijami glede nadgradnje na 3.0: https://www.volkswagen.si/servis-in-dop ... -update-30
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
update: kontaktiral drugi servis in dobil termin+ nadomestno vozilo. Oni pravijo, da bojo prvo naredili pravilno diagnostiko
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ajde warps, če te ne bi poznali, tako pa s svojim sarkazmom in cinizmom nad drugimi znamkami sam vlečeš t v vsako temo, brez da jo eksplicitno omeniš. Grow up already, pa bo tale forum precej bolj berljiv...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
kaže, da drugem servisu ni vseč kaj je moj prvi serviser odkril in verjetno imajo oni tudi boljšo opremo in bolj izšolane serviserje, če lahko menjavajo baterijski modul
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
To je še prvi VW servis, ki je gledal ta avto al že drugi?
Predvidevam, da sami pooblaščenci, ki naj bi vedeli kaj delajo?
gile:
Kaj pa če je trik pri bralcih, ki vidijo kar ni napisano?
Včasih so ljudje trpeli privide, danes berejo nenapisano ... pomaga enaka kemija.
Predvidevam, da sami pooblaščenci, ki naj bi vedeli kaj delajo?
gile:
Tak mojster da sem, da napišem brez da bi sploh napisal?...sam vlečeš t v vsako temo, brez da jo eksplicitno omeniš.
Kaj pa če je trik pri bralcih, ki vidijo kar ni napisano?
Včasih so ljudje trpeli privide, danes berejo nenapisano ... pomaga enaka kemija.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
do sedaj je bil eden kateri pač naj nebi imel zmogljivosti oz znanja popraviti moje napake. In sedaj ga peljem k serviserju ki ima to znanje ampak bojo sami prej naredili svojo diagnostiko
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
pravilno.
lepo bi blo če bi VW znal te že v štartu usmerit k pravemu človeku. ni ravno skrivnost kak avto in težave maš.
lepo bi blo če bi VW znal te že v štartu usmerit k pravemu človeku. ni ravno skrivnost kak avto in težave maš.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Upam, da ti bo uspelo čim prej končati to kalvarijo in končno dobiti avto, ki bo deloval tako kot je treba.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Vprašanje: recimo da je res modul koliko je možnosti, da bo kak drug modul tudi šel kmalu?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Preveri na spletu, naj bi bil vpoklic 5000 baterij/modulov, saj je možnost nepravilnega delovanja ( samopraznjenje, zmanjšana kapaciteta...) in posledično obvestilo o nepravilnem delovanju električnega sistema.
Napake na modulih so na vozilih z VIN: WVGBMPE21MP056800 do WVWZZZE1ZNP025559
Napake na modulih so na vozilih z VIN: WVGBMPE21MP056800 do WVWZZZE1ZNP025559
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Imaš link kjer se preveri?crest napisal/-a: ↑15 Sep 2022, 07:18 Preveri na spletu, naj bi bil vpoklic 5000 baterij/modulov, saj je možnost nepravilnega delovanja ( samopraznjenje, zmanjšana kapaciteta...) in posledično obvestilo o nepravilnem delovanju električnega sistema.
Napake na modulih so na vozilih z VIN: WVGBMPE21MP056800 do WVWZZZE1ZNP025559
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Meni ne deluje oz ne prepozna mojega VINa
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Vsi vpoklici so takoj vidni v sistemu serviserja. Če mu na servisu niso rekli, da je njegov avto vpoklican zaradi baterije, potem ga ni na seznamu. Glede na to, da so mu zamenjali 12V baterijo in nadgradili SW, pomeni, da so preverili aktivne vpoklice za njegov avto.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek