Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Res je smešno, da tisti kateri v prvem stavku hvalite avto in pravite kako je odličen potem že v drugem stavku pišete kako nekatere funkcije ne delujejo pravilno in kako dve leti niso popravljene. Če nekaj kaj v avtu obstaja tri leta in še vedno ne deluje pravilno potem vsaj jaz s takim avtom ne morem biti zadovoljen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Saj ti ni treba bit zadovoljen. Če ti z avtom nisi zadovoljen, še ne pomeni, da je dober samo za vožnjo od A do B in slab za karkoli drugega. Argumentirano napiši, kaj te moti in potem naj se vsak sam odloči, koliko mu te stvari pomenijo.
Ja... VW je zajebal, da se s SW 2.4 popolnoma pokvaril charging location, namesto, da bi jih popravil. Potem pa rečejo, da je stvar že popravljena v 3.0... ampak ti žal ne morejo povedat, kdaj boš ta SW dobil. Če brez tega ne moreš živeti, potem lahko rečeš, da je ZATE avto slab. Mene to sicer moti... ampak imam zadevo vse eno rešeno na strani polnilnice.
Ja... VW je zajebal, da se s SW 2.4 popolnoma pokvaril charging location, namesto, da bi jih popravil. Potem pa rečejo, da je stvar že popravljena v 3.0... ampak ti žal ne morejo povedat, kdaj boš ta SW dobil. Če brez tega ne moreš živeti, potem lahko rečeš, da je ZATE avto slab. Mene to sicer moti... ampak imam zadevo vse eno rešeno na strani polnilnice.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ne vem zakaj odkrivate toplo vodo, VW ima že nekaj let SW težave in te niso omejene zgolj in le na ID družino. Sodelavka ima ICE Golfa zadnje generacije, top opremo in ne mine mesec, da ne bi dobila kake error napake, da ji ne bi infotaiment zmrznil, navigacija zatrokala, itd. Ampak avta ne da od sebe za noben denar, ker se vozi top in ker jo ACC pripelje 70km na šiht sam, 240 dni v letu.McDuck napisal/-a: ↑25 Okt 2022, 18:50 Res je smešno, da tisti kateri v prvem stavku hvalite avto in pravite kako je odličen potem že v drugem stavku pišete kako nekatere funkcije ne delujejo pravilno in kako dve leti niso popravljene. Če nekaj kaj v avtu obstaja tri leta in še vedno ne deluje pravilno potem vsaj jaz s takim avtom ne morem biti zadovoljen.
Seveda to ne opravičuje napak, ampak če človek naredi domačo nalogo, kupi VW vedoč, kaj ga čaka - kdo si potem ti, da mu soliš pamet, da je njegov avto zanič? In s tem nadaljuješ celo, ko ti prijazno pojasni, da je zanj avto kljub tem "glitchem" OK?
Dejte svoje lastne frustracije kje drugje sproščat, resno. To kar počnete je smešno.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kaj pa če... Samo ljudje z napakami pisarijo, ostali pa ne? Se zdi kot da so vsi VW ID serije nepremičnine. Se sicer strinjam da bi lahko zrihtali posodobitve za nazaj ampak naš recimo nima niti ene od naštetih napak. Vse kar ima, deluje. Verjamem da tudi nisem edini...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Avto se kupi, ko je par let na trgu. Tudi T je imela težave, pa je kljub temu "bog i batina". Psi lajajo, karavana gre naprej.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Lejte, vsak avto ima kakšno napako, ali zadevo ki te moti. Na tvojem je pa koliko te to moti
ali pa že ovira pri vožnji.
V kolikor smatrate, da ste oškodovani zaradi ne delovanja izdelka........sledi....
Prodajalec je dolžan odpraviti vsako napako, za to so predpisani roki, v kolikor
prodajalec ni odpravil napako so pravne možnosti povrnitve delne kupnine, v kolikor se prodajalec upira sledi tožba.
do zdaj se je skoraj vsaka tožba končala v prid kupca, samo na vas je koliko daleč boste šli. V kolikor vložite tožbo vam garantiram, da se bo prodajalec hitro obrnil.
Pri avtomobilu dragemu 50k se vam splača vložiti še 500e za obisk odvetnika in koleke za tožbo.
V 95% primerov pride do izvensodne poravnave, in poplačilo vseh nastalih stroškov.
ali pa že ovira pri vožnji.
V kolikor smatrate, da ste oškodovani zaradi ne delovanja izdelka........sledi....
Prodajalec je dolžan odpraviti vsako napako, za to so predpisani roki, v kolikor
prodajalec ni odpravil napako so pravne možnosti povrnitve delne kupnine, v kolikor se prodajalec upira sledi tožba.
do zdaj se je skoraj vsaka tožba končala v prid kupca, samo na vas je koliko daleč boste šli. V kolikor vložite tožbo vam garantiram, da se bo prodajalec hitro obrnil.
Pri avtomobilu dragemu 50k se vam splača vložiti še 500e za obisk odvetnika in koleke za tožbo.
V 95% primerov pride do izvensodne poravnave, in poplačilo vseh nastalih stroškov.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
zanimivo, da za enkrat moj ID.3 še ni prižgal gretja baterije
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Zakaj ne? @lovec1990 je imel ravno lani ta problem, da mu je avto v zimskem času non-stop grel baterijo s polno močjo (mislim, da 7 ali 9kW... ne vem točno) in je imel zato parkrat višjo porabo kot poleti (kratke mestne vožnje, kjer se baterija nikoli ni mogla segreti na željeno temperaturo). V 2.4 je VW spremenil algoritem gretja (začnejo greti šele okoli 1 stopinje namesto 7... in grejejo v manjših intervalih... pred tem so greli dokler se ni segrela na približno 14 stopinj). Skratka... izboljšali so situacijo za @lovec1990 ... se pa sedaj nekateri pritožujejo, da avto počasneje polni na hitrih polnilnicah (kar je logična posledica).
ID.3 ima aktivno gretje in hlajenje baterije.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
no trenutno stoje mi porablja cca. 6kWh pred 2.4 mi je pa med 11-12kWh
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
V primerjavi z lansko zimo ko se je res baterija takoj po zagonu vozila začela ogrevati pri temperaturah okolice manjšim od približno 10 stopinj, letos se tudi meni še ni vklopilo gretje baterije saj se letos še nisem vozil ko je temperatura okolice bila pod 3 stopinjami.
Škoda, da že niso naredili, da lahko tudi voznik sam vklopi ogrevanje baterije ko gre na daljšo pot ali vsaj ko načrtuje da v kratkem bo šel polniti na polnilnico.
Škoda, da že niso naredili, da lahko tudi voznik sam vklopi ogrevanje baterije ko gre na daljšo pot ali vsaj ko načrtuje da v kratkem bo šel polniti na polnilnico.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
nič skrbet naslednji teden bo minus
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Se opravičujem, sam sem imel v mislih predgretje baterije pred polnjenjem, vezano na navigacijo, ne pa generalno gretje in hlajenje, jasno da to MEV platforma ima.
My bad.
My bad.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kako pa veš, kdaj ti ogreva baterijo - samo po trenutni porabi ali še kako drugače - kakšna info na zaslonu mogoče?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Evo še moje videnje po letu in pol. in narejenih 45k
- malo težav z multimedijo, so rešili dela
- menjava prve desne luči vdor vlage
- problem s 4G povezavo cc mesec rešeno
- mal preveč plastike
???????
- baterija par dni nazaj izmerjenih 49,8 kWh naredu 244 km ostanek 7% pri porabi 19.1kWh 5 st.C
Naj bi bilo 58 kwh uporabnih,
KOLIKO ima nova ?? dejansko !!
Je kdo meril ??
Mal me skrbijo izjave pod temo.... Degradacija SK/LG baterije Kona 64
Hvala
- malo težav z multimedijo, so rešili dela
- menjava prve desne luči vdor vlage
- problem s 4G povezavo cc mesec rešeno
- mal preveč plastike
???????
- baterija par dni nazaj izmerjenih 49,8 kWh naredu 244 km ostanek 7% pri porabi 19.1kWh 5 st.C
Naj bi bilo 58 kwh uporabnih,
KOLIKO ima nova ?? dejansko !!
Je kdo meril ??
Mal me skrbijo izjave pod temo.... Degradacija SK/LG baterije Kona 64
Hvala
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Nova naj bi imela od 100 do 0% dejansko dosegljivih nekje med 54 in 55kWh. Preostanek do 58 naj bi se skrival pod 0%.
Je pa tako, da pri zimskih temperaturah ni dobro računati degradacije, ker je več izgub kot poleti. Oz. če že računaš pozimi, moraš primerjati z zimskimi meritvami od prej.
Mene baterija še najmanj skrbi, ker je na njo največ garancije... in sedaj se je pokazalo, da ne komplicirajo pri menjavi modulov, če so resnični defektni.
Je pa tako, da pri zimskih temperaturah ni dobro računati degradacije, ker je več izgub kot poleti. Oz. če že računaš pozimi, moraš primerjati z zimskimi meritvami od prej.
Mene baterija še najmanj skrbi, ker je na njo največ garancije... in sedaj se je pokazalo, da ne komplicirajo pri menjavi modulov, če so resnični defektni.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
>> - baterija par dni nazaj izmerjenih 49,8 kWh naredu 244 km ostanek 7% pri porabi 19.1kWh 5 st.C
Servis, just do it.
viewtopic.php?f=59&t=4502
Servis, just do it.
viewtopic.php?f=59&t=4502
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Stoje 6kwh se mi zdi vseeno visoko...sklepam da je to samo ogrevanje kabine? Ti potem s časom pade kaj nižje? Imaš toplotno črpalko? Kakšna je zunanja temperatura v tvojih krajih?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek