Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Mja tista v e-Golfu deluje čisto ok. Pa avto podpira še vedno več oddaljenih funkcij kot ID familija. Problem je samo SW in slaba zasnova v štartu.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Pa si prepričan, da je tista v e-Golfu enaka kot te v prvih ID-jih? Jaz verjamem, da so bili pri ID-jih preveč optimistični in so v avte zmontirali prešvoh akumulatorje. V e-Golfa je šel pa verjetno podoben kot v ICE golfe.
Kar se pa SW-ja in zasnove tiče, je pa treba razumet... e-Golf je na stari platformi, ki sicer ponuja več funkcij kot nova ID platforma.... ampak je vse skupaj počaaaaasno in nezanesljivo. Pri ID-jih je pa odzivnost povezanih funkcij dokaj v redu in se postopoma izboljšuje. Seveda na račun tega, da je bilo v štartu funkcionalno precej skromno in se postopoma dodajajo stvari.
Zadnjič spremenil mikrohard, dne 22 Jul 2022, 14:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ko sem bil v sprejemni so vidli, da imam navoljo to nadgradnjo in so mi jo omenili in smo se dogovorili za termin.mikrohard napisal/-a: ↑22 Jul 2022, 14:12Zato, ker je VW podcenjeval obremenjenost 12V akumulatorjev v ID-jih. Sedaj bodo pa vsem starim brezplačno zamenjali akumulator za novega z nižjo upornostjo, izboljšanim elektrolitom, itd. Efektivno je to vpoklic.
@lovec1990 A to so ti oni ponudili termin za 2.4 nadgradnjo? Ali si jih sam vprašal, kdaj se bo to začelo?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Lahko mogoče zaupaš kateri servis?lovec1990 napisal/-a: ↑22 Jul 2022, 14:24Ko sem bil v sprejemni so vidli, da imam navoljo to nadgradnjo in so mi jo omenili in smo se dogovorili za termin.mikrohard napisal/-a: ↑22 Jul 2022, 14:12Zato, ker je VW podcenjeval obremenjenost 12V akumulatorjev v ID-jih. Sedaj bodo pa vsem starim brezplačno zamenjali akumulator za novega z nižjo upornostjo, izboljšanim elektrolitom, itd. Efektivno je to vpoklic.
@lovec1990 A to so ti oni ponudili termin za 2.4 nadgradnjo? Ali si jih sam vprašal, kdaj se bo to začelo?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Sedaj so posodobili tudi slovensko stran z informacijami glede 2.4 nadgradnje: https://www.volkswagen.si/servis-in-dop ... -vozila-id
Piše, da se je treba za termin dogovoriti s servisom.
Piše, da se je treba za termin dogovoriti s servisom.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Spet nove OTA posodobitve, še kdo?
- izboljšan prikaz
- razširitev jezikov
So končno zagnali kolesje.
- izboljšan prikaz
- razširitev jezikov
So končno zagnali kolesje.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Deset dni nazaj sem dobil v avto posodobitev prek OTA, šlo je za 'We charge' aplikacijo.
Drugače jaz še vedno imam različico 2.1 v avtu.
Ali je mogoče kdo aktiviral 'We charge' aplikacijo v avtu, ker meni ne gre prek QR kode katero dobim v aplikaciji v avtu?
Saj na telefonu aplikacija 'Volkswagen We Connect ID.' nima možnosti branja QR kod, če pa preberem kodo s kamero telefona mi se odpre Volkswagen spletna stran namesto, da bi se aplikacija aktivirala.
Tudi glede polnilnic sem opazil, da je veliko napak v aplikaciji 'We charge' in na telefonu in v avtu.
Drugače jaz še vedno imam različico 2.1 v avtu.
Ali je mogoče kdo aktiviral 'We charge' aplikacijo v avtu, ker meni ne gre prek QR kode katero dobim v aplikaciji v avtu?
Saj na telefonu aplikacija 'Volkswagen We Connect ID.' nima možnosti branja QR kod, če pa preberem kodo s kamero telefona mi se odpre Volkswagen spletna stran namesto, da bi se aplikacija aktivirala.
Tudi glede polnilnic sem opazil, da je veliko napak v aplikaciji 'We charge' in na telefonu in v avtu.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Tale VW si bo res polomil zobe na tem SW, jfc, pa kaj ti modeli res ne morejo najt 10 sposobnih IT tipov v celi Nemciji al kaj?
Ko ze mislis, lej, zdaj so pa zalaufal, zdaj pa bo...evo ga, ze naslednji problem.
Vceraj govoril z sokrajanom, sem omenil, da cakam EVja, se je samo nasmehnil in rekel, da upa, da nisem narocil VW. Itak sem moral vprasat kaj ima proti EV in VW, pa takoj s prve odgovori, nic proti EV, ampak VW novejsi od letnika 2020 so avti, ki ga lahko samo v "offline" modusu vozis. In pricne razlagat zgodbo kako je menjal Golfa za ID.3 in le-tega po 6 mesecih dal nazaj, ker ga VW ni bil sposoben spravit v online modus v pol leta po izdobavi. Stalni bugi, opozorila da ta in un sistem ne delata, vse mozne lucke se prizigajo in ugasajo in da so gume prazne in da je 12V baterija fuc itd itd. Mu je dopizdilo, dal nazaj avto in sel nazaj na ta zadnjega Golfa. Ampak tut z njim ni zadovoljen, ker so asistencni sistemi menda smrtno nevarni na trenutke. Kamere berejo znake letnic na mlaju, ki je bil postavljen 80-letni zenicki...avto pospesi na 80 sred naselja ipd. storije mi je razlagal. Tako, da zdaj tuhta, da bi zamenjal tega za kakega starejsega, brez teh kamer itd.
Model je star 42 let, preden uleti kdo, da upokojenci pac ne znajo s tehnologijo.
Ko ze mislis, lej, zdaj so pa zalaufal, zdaj pa bo...evo ga, ze naslednji problem.
Vceraj govoril z sokrajanom, sem omenil, da cakam EVja, se je samo nasmehnil in rekel, da upa, da nisem narocil VW. Itak sem moral vprasat kaj ima proti EV in VW, pa takoj s prve odgovori, nic proti EV, ampak VW novejsi od letnika 2020 so avti, ki ga lahko samo v "offline" modusu vozis. In pricne razlagat zgodbo kako je menjal Golfa za ID.3 in le-tega po 6 mesecih dal nazaj, ker ga VW ni bil sposoben spravit v online modus v pol leta po izdobavi. Stalni bugi, opozorila da ta in un sistem ne delata, vse mozne lucke se prizigajo in ugasajo in da so gume prazne in da je 12V baterija fuc itd itd. Mu je dopizdilo, dal nazaj avto in sel nazaj na ta zadnjega Golfa. Ampak tut z njim ni zadovoljen, ker so asistencni sistemi menda smrtno nevarni na trenutke. Kamere berejo znake letnic na mlaju, ki je bil postavljen 80-letni zenicki...avto pospesi na 80 sred naselja ipd. storije mi je razlagal. Tako, da zdaj tuhta, da bi zamenjal tega za kakega starejsega, brez teh kamer itd.
Model je star 42 let, preden uleti kdo, da upokojenci pac ne znajo s tehnologijo.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Očitno je bil ta tvoj sokrajan eden izmed testnih zajčkov, ki je vozil avto še s softwareom 1.x. V verziji 2.1 (izdana marca 2021) je bil SW spravljen na nek sprejemljiv nivo (se pojavi kak bug 1x na mesec, dva). Pred tem je bilo pa baje res problematično.
Kar se pa asistenčnih sistemov tiče... če vozi skozi naselje, kjer je omejitev 50, z vklopljenim travel assistom, ki avtomatično nastavlja tempomat na zaznano omejitev... potem si že skoraj zasluži darwin award. Sicer se da pa avtomatično nastavljanje hitrosti izklopiti... ker zaznavanje omejitev (oz. predvsem konec omejitev) pri nas ne deluje najbolje.
Kar se pa asistenčnih sistemov tiče... če vozi skozi naselje, kjer je omejitev 50, z vklopljenim travel assistom, ki avtomatično nastavlja tempomat na zaznano omejitev... potem si že skoraj zasluži darwin award. Sicer se da pa avtomatično nastavljanje hitrosti izklopiti... ker zaznavanje omejitev (oz. predvsem konec omejitev) pri nas ne deluje najbolje.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Da ti se tempomat nastavlja zaznanim znakom ni potrebno imeti Travel assist. Ker to že avto počne brez Travel assist.
Ni problem kamere v avtu, ker zaznava znake kateri to niso. Problem je policije in zakonodaje, ker ne kaznuje lažnih prometnih znakov.
Ni problem kamere v avtu, ker zaznava znake kateri to niso. Problem je policije in zakonodaje, ker ne kaznuje lažnih prometnih znakov.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ahh, daj, ne ga srat. Sedaj pa naj bi policaji lovili folk naokrog, ker kupuje majčke s prometnim znakom in podobne scene, ker je umetna inteligenca v avtih še vedno na psu ...
VWjev prvi fejl je, da ima po defaultu vklopljeno prilagajanje hitrosti glede na znake omejitev. Sistem mora biti enostavno nastavljiv, da to onemogočiš, da imaš kontrolo hitrosti sam pod nadzorom in te na omejitve samo opozarja.
Ker iste scene imaš tudi z vozili, ki imajo znake za omejitev glede na homologacijo vozila pripopane odzadaj. Pa je vse legalno, avto ga bo pa zaradi tega še vedno sral. Da ne omenjam scen, ko so prometni znaki postavljeni pod kakšnim čudnim kotom, ali pa kaki uvozi/izvozi z omejitvami.
Da bo vse te kontekste umetna inteligenca ustrezno razbrala, bodo potekla še dolga leta, če ne desetletja. Do takrat bodo pa vse to le asistence in posledično morajo biti narejene tako, da so v pomoč, ne da folk živčnega faše ...
VWjev prvi fejl je, da ima po defaultu vklopljeno prilagajanje hitrosti glede na znake omejitev. Sistem mora biti enostavno nastavljiv, da to onemogočiš, da imaš kontrolo hitrosti sam pod nadzorom in te na omejitve samo opozarja.
Ker iste scene imaš tudi z vozili, ki imajo znake za omejitev glede na homologacijo vozila pripopane odzadaj. Pa je vse legalno, avto ga bo pa zaradi tega še vedno sral. Da ne omenjam scen, ko so prometni znaki postavljeni pod kakšnim čudnim kotom, ali pa kaki uvozi/izvozi z omejitvami.
Da bo vse te kontekste umetna inteligenca ustrezno razbrala, bodo potekla še dolga leta, če ne desetletja. Do takrat bodo pa vse to le asistence in posledično morajo biti narejene tako, da so v pomoč, ne da folk živčnega faše ...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
fantje ali imate vi vaše id.3ke v online načinu ko ga ugasnete?
Imam občutek, da na mojmu nekaj žre baterijo, ker po povprečni porabi bi moral narediti 200km jaz pa sem lahko srečen če jih 100 naredim aja pa še ta čudna napaka je nazaj in na servisu pravijo kar vozite se in če se pojavi po poosodobitvi bomo pa bolj podrobno pogledali.
Imam občutek, da na mojmu nekaj žre baterijo, ker po povprečni porabi bi moral narediti 200km jaz pa sem lahko srečen če jih 100 naredim aja pa še ta čudna napaka je nazaj in na servisu pravijo kar vozite se in če se pojavi po poosodobitvi bomo pa bolj podrobno pogledali.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Imam vedno online mode vklopljen in ne porabi praktično nič baterije, tudi če je par dni parkiran.
Če mene vprašaš, bi znala biti napaka, da električni sistem ne deluje pravilno povezana s tem, da doseg ni ok. Mogoče je z baterijo kaj narobe in nimaš več celotne kapacitete.
Če mene vprašaš, bi znala biti napaka, da električni sistem ne deluje pravilno povezana s tem, da doseg ni ok. Mogoče je z baterijo kaj narobe in nimaš več celotne kapacitete.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Skoz online in tudi vsakodnevna uporaba app ne spremeni stanja baterije.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Berem jaz te vaše težave in edino kar vam iz srca priželim je, da vam čimprej uspe priti na verzijo 3 ali še bolje, 3.1. Jaz na 3.1 ene teh napak ne opazim pri svojem, delovanje infotainmenta pa je gladko.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Drugače tako ali tako ne gre. OTA update na 3.0 se je začel ta teden (za par izbrancev). Za 3.1 še ni datuma.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Julij. Ampak ne ID.3. Kolikor sem uspel izvedet na servisu, bi vas morali spraviti na tekoč firmware letos jeseni. Govori se že o septembru. Res upam da vam uspe, ker je razlika od testnega ki smo ga imeli konec lanskega leta zelo očitna.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kako pa to da to tako dolgo traja?
Kaj pa garancija, kulanca in silne milijarde, ki jih VW plačuje za zadovoljstvo svojih kupcev?
/confused ...
Kaj pa garancija, kulanca in silne milijarde, ki jih VW plačuje za zadovoljstvo svojih kupcev?
/confused ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek