Uporabniške izkušnje z iD.3
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ko je baterija mrzla, rekuperacija pri zaviranju deluje max -50kW... po 5-10 min ko se segreje pride tudi do 99kW če baterija ni polna več kot 75%.
Mogoče je poraba energije za gretja baterije vseeno manjša, kot bi bila izguba energije, ki se ne more shraniti ob zaviranju + manjša moč in ostali detajli.
Mogoče je poraba energije za gretja baterije vseeno manjša, kot bi bila izguba energije, ki se ne more shraniti ob zaviranju + manjša moč in ostali detajli.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
V katerih primerih pa je sploh smiselno imet prižgan wintermode pri koni? Verjetno le v primeru, da padejo zunanje temperature pod -10 in boš imel avto več ur parkiran na zunanjem parkingu. V drugih primerih je to verjetno nesmiselno in ta wintermode pri nas sploh ni uporabna funkcija.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Jaz bi rekel, da naj BMS omeji moč, če je baterija prehladna. Ogrevanje pa naj bo opcijsko in si vsak uporabnik nastavi po želji. Če hočeš polno moč, potem vklopi ogrevanje baterije in obratno.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Kot piše v navodilih, reč je pri Koni EV koristna samo za hitro DC polnjenje.FV-EV napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 17:03
V katerih primerih pa je sploh smiselno imet prižgan wintermode pri koni? Verjetno le v primeru, da padejo zunanje temperature pod -10 in boš imel avto več ur parkiran na zunanjem parkingu. V drugih primerih je to verjetno nesmiselno in ta wintermode pri nas sploh ni uporabna funkcija.
Za vse druge režime ni strašne koristi.
Kona bo pa sama začela ogrevat baterijo tudi pri počasnem polnjenju, vednar šele tam pri -20 stopinj C.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Vsekakor na servis, če je z avtom vse kot more bit pa naj kontaktirajo tehnike na VW in se pozanimajo o izklopu te funkcije. Če drugega ne, več ljudi kot se nad nečim pritoži, prej poštimajo. VW je novinec v svetu EV, je za pričakovat takšne stvari, pri vseh znamkah je tako. Največ pa lahko naredijo/mo kupci ravno s pritoževanjem, s tem se pospeši popravke v tej smeri.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Ma to gretje ima model S in kuri ful ko je mraz, začne gret že ko je pod 8 stopinj in je ~40kWh/100 poraba, seveda na kratke fure. Zato me to početje ID3 ne preseneča preveč.Ogo napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 14:32 Ne razumem, zakaj ima ID.3 po defaultu ogrevanje baterije?
Npr Hyundai Kona ima samo kot opcijo (Winter Mode), ko pade SOC pod 30%, da imaš potem hitrejše polnjenje na DC polnilnicah. Tesla tudi predogreva baterijo za te namene hitrega polnjenja.
Da pa rabiš ogrevanje baterije za navadno vožnjo, recimo ko so temperature okrog 0 stopinj C (ne recimo -20 stopinj C ali ja podobno brutalno nizkega), pa ne zastopim. To je čisti ubijalec porabe. Da avto nima potem za ogrevanje baterije niti toplotne črpalke, pa zna res biti "zmaga".
Pri i3 pa te grozne porabe zaradi gretja baterije ne opazim, dokler je temperatura nad 0 stopinj.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Drži. Tle v NG so presenetljivo prijazni in ustrežljivi. Tudi z Ajdovščino imam zelo dobre izkušnje ko je šlo za karkoli porihtat. V Kopru pa so baje izredno slabi. Osebnih izkušenj sicer nimam, sem pa slišal iz prvih rok slabe zgodbe. Morebiti probaj na kakem drugem servisu, če ti najbližji ne ustreže. Najbolje pri VW je ravno to, da ima servise povsod.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Verjetno si mislil reči 11 kW in 5,6 kW, kaj ne?
Ne vem zakaj se je okrog tega vprašanja razgrela takšna debata? Seveda avto želi ogreti hladno baterijo in hladno notranjost . Če zaradi gretja baterije in notranjosti potrebuje 11 kW, potem je celotna poraba pri povprečni hitrosti npr. 25 km/h 44 kWh/100 km brez da bi upoštevali še porabo električnega motorja na tej relaciji. Pri kratkih relacijah z dolgimi postanki je to neizogibno v primeru, če vozila nimamo v garaži, katere temperatura je ustrezno višja od zunanje temperature.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
@lovec1990 sem brskal par strani nazaj pa mi ni uspelo dobiti če je kje napisano, pri kakšni zunanji temperaturi začne ID gret baterijo? Je to samo pri minus temperaturah ali že kaj prej?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
https://nextmove.de/beitrag/winter-perf ... verhicles/
To je v začetnem SWju, zdej kako bojo popravili pa ne vem. Ziher bo to zimo več pritiska na VW ker ima več lastnikov ID serije.
Torej vsakič ko je baterija pod 13°C začne gret, ampak če je recimo 11°C to ne boš tolk opazil ker se bo hitro segrela ker je delta C samo 2°C.The target temperature for the battery is 13 °C and was reached in the test after approx. 17 min.
To je v začetnem SWju, zdej kako bojo popravili pa ne vem. Ziher bo to zimo več pritiska na VW ker ima več lastnikov ID serije.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
U bistvi kar dober članek, avtor se je zelo poglobil v gretje ID.3. Recimo tole:
e-Niro, ID.3 brez toplotne in ID.3 z toplotno...
e-Niro, ID.3 brez toplotne in ID.3 z toplotno...
The ID.3 with heat pump had the highest consumption of the tested vehicles.
Ali pa to:Is the heat pump now recommended or not?
As of today we cannot yet give a final answer to the question for ID.3. If VW still increases the efficiency, then we see the target groups approximately in such a way:
YES: for frequent drivers, long-distance drivers, users from colder regions for whom the purchase price is not so relevant
NO: for less frequent drivers with limited budget from areas where snow is rather the exception
After nine hours of standing time the battery had cooled down to 9 °C without the car trying to reheat it during this time.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Pardon, zgornje kar sem napisal da takoj ko je baterija pod 13°C začne gret ni prav, vsaj če prav zastopim:
By the way, the switch-on threshold is about 8 °C, i.e. if the battery still has residual heat at the start and is above this value, it will not be heated up again.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
evo sedaj ko se pa na isti poti vozim in je temperatura kar višja pa je poraba zaenkrat 26kWh/100 in dejansko porabi skoraj dvakrat manj procentov na dan kot prejšni teden
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Evo, @lovec1990 , zgleda, da te bodo odrešili, sam bo treba na servis: https://www.youtube.com/watch?v=IKr63pc5c9w
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
Da, 2.3 part1 tudi jaz danes dobil na ID.4. Je imel kar malo težav z namestitvijo. V tretjem poskusu je uspelo.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
nimam še posodobitve oz sem samo prestavil avto danes in nisem dobil obvestila
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3
#crest Ti si dobil samo prvi del, ali si 2.3 part 2 tudi že dobil?
#lovec1990 ne vem če ti bo tako javil update, jaz sem imel avto odprt, odprta vrata in sem sesal notranjost, proti koncu sem dal kontakt pritisk na gumb in se je nekam čudno dolgo zaganjal zaslon, v tem času je že na tamalem zaslonu pojavilo opozorilo za Lane assistant,... da ne dela. Downloadal je hitro samo 3 krat sem moral zagnati inštalacijo, ker so to tako super naredili da ne moraš spremljati zadeve. Kao vgasni luči in zakleni in se začne. Pri tretjem poskusu sem ugotovil da lahko po kaki minuti avto odkleneš in odpreš vrata, jaz sem sicer zadnja in se na displeju izpiše updating in pojavi progres bar, na tamalem zaslonu pa gori rdeči trikotnik in ne vgasne dokler ni končal. Aja avto je v tem času nevozen.
#lovec1990 ne vem če ti bo tako javil update, jaz sem imel avto odprt, odprta vrata in sem sesal notranjost, proti koncu sem dal kontakt pritisk na gumb in se je nekam čudno dolgo zaganjal zaslon, v tem času je že na tamalem zaslonu pojavilo opozorilo za Lane assistant,... da ne dela. Downloadal je hitro samo 3 krat sem moral zagnati inštalacijo, ker so to tako super naredili da ne moraš spremljati zadeve. Kao vgasni luči in zakleni in se začne. Pri tretjem poskusu sem ugotovil da lahko po kaki minuti avto odkleneš in odpreš vrata, jaz sem sicer zadnja in se na displeju izpiše updating in pojavi progres bar, na tamalem zaslonu pa gori rdeči trikotnik in ne vgasne dokler ni končal. Aja avto je v tem času nevozen.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek