Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovori
crest
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Ljubljana
Avto: VW ID.3
74
67

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a crest »

Ko je baterija mrzla, rekuperacija pri zaviranju deluje max -50kW... po 5-10 min ko se segreje pride tudi do 99kW če baterija ni polna več kot 75%.
Mogoče je poraba energije za gretja baterije vseeno manjša, kot bi bila izguba energije, ki se ne more shraniti ob zaviranju + manjša moč in ostali detajli.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ogo napisal/-a: 31 Okt 2021, 14:32 Npr Hyundai Kona ima samo kot opcijo (Winter Mode), ko pade SOC pod 30%, da imaš potem hitrejše polnjenje na DC polnilnicah. Tesla tudi predogreva baterijo za te namene hitrega polnjenja.

V katerih primerih pa je sploh smiselno imet prižgan wintermode pri koni? Verjetno le v primeru, da padejo zunanje temperature pod -10 in boš imel avto več ur parkiran na zunanjem parkingu. V drugih primerih je to verjetno nesmiselno in ta wintermode pri nas sploh ni uporabna funkcija.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3016
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz bi rekel, da naj BMS omeji moč, če je baterija prehladna. Ogrevanje pa naj bo opcijsko in si vsak uporabnik nastavi po želji. Če hočeš polno moč, potem vklopi ogrevanje baterije in obratno.
Apolon, lovec1990, amaterB
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3377
Avto: Tesla Model 3 LR
1850
1937

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Ogo »

FV-EV napisal/-a: 31 Okt 2021, 17:03
Ogo napisal/-a: 31 Okt 2021, 14:32 Npr Hyundai Kona ima samo kot opcijo (Winter Mode), ko pade SOC pod 30%, da imaš potem hitrejše polnjenje na DC polnilnicah. Tesla tudi predogreva baterijo za te namene hitrega polnjenja.

V katerih primerih pa je sploh smiselno imet prižgan wintermode pri koni? Verjetno le v primeru, da padejo zunanje temperature pod -10 in boš imel avto več ur parkiran na zunanjem parkingu. V drugih primerih je to verjetno nesmiselno in ta wintermode pri nas sploh ni uporabna funkcija.
Kot piše v navodilih, reč je pri Koni EV koristna samo za hitro DC polnjenje.
Za vse druge režime ni strašne koristi.

Kona bo pa sama začela ogrevat baterijo tudi pri počasnem polnjenju, vednar šele tam pri -20 stopinj C.
FV-EV
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Vsekakor na servis, če je z avtom vse kot more bit pa naj kontaktirajo tehnike na VW in se pozanimajo o izklopu te funkcije. Če drugega ne, več ljudi kot se nad nečim pritoži, prej poštimajo. VW je novinec v svetu EV, je za pričakovat takšne stvari, pri vseh znamkah je tako. Največ pa lahko naredijo/mo kupci ravno s pritoževanjem, s tem se pospeši popravke v tej smeri.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1333

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a bvs »

Včasih so bolj trdi kot bi si mislil.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2570
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1414
1023

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a alfy »

Ogo napisal/-a: 31 Okt 2021, 14:32 Ne razumem, zakaj ima ID.3 po defaultu ogrevanje baterije?
Npr Hyundai Kona ima samo kot opcijo (Winter Mode), ko pade SOC pod 30%, da imaš potem hitrejše polnjenje na DC polnilnicah. Tesla tudi predogreva baterijo za te namene hitrega polnjenja.
Da pa rabiš ogrevanje baterije za navadno vožnjo, recimo ko so temperature okrog 0 stopinj C (ne recimo -20 stopinj C ali ja podobno brutalno nizkega), pa ne zastopim. To je čisti ubijalec porabe. Da avto nima potem za ogrevanje baterije niti toplotne črpalke, pa zna res biti "zmaga".
Ma to gretje ima model S in kuri ful ko je mraz, začne gret že ko je pod 8 stopinj in je ~40kWh/100 poraba, seveda na kratke fure. Zato me to početje ID3 ne preseneča preveč.
Pri i3 pa te grozne porabe zaradi gretja baterije ne opazim, dokler je temperatura nad 0 stopinj.
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Rubb »

bvs napisal/-a: 31 Okt 2021, 21:02 Včasih so bolj trdi kot bi si mislil.
Drži. Tle v NG so presenetljivo prijazni in ustrežljivi. Tudi z Ajdovščino imam zelo dobre izkušnje ko je šlo za karkoli porihtat. V Kopru pa so baje izredno slabi. Osebnih izkušenj sicer nimam, sem pa slišal iz prvih rok slabe zgodbe. Morebiti probaj na kakem drugem servisu, če ti najbližji ne ustreže. Najbolje pri VW je ravno to, da ima servise povsod. ;)
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a crunchy »

lovec1990 napisal/-a: 31 Okt 2021, 08:14 sem probal če imam vse vklopljeno mi porabi 11kwh če dam pa gretje na OFF pa samo 5,6kWh
Verjetno si mislil reči 11 kW in 5,6 kW, kaj ne?
Ne vem zakaj se je okrog tega vprašanja razgrela takšna debata? Seveda avto želi ogreti hladno baterijo in hladno notranjost . Če zaradi gretja baterije in notranjosti potrebuje 11 kW, potem je celotna poraba pri povprečni hitrosti npr. 25 km/h 44 kWh/100 km brez da bi upoštevali še porabo električnega motorja na tej relaciji. Pri kratkih relacijah z dolgimi postanki je to neizogibno v primeru, če vozila nimamo v garaži, katere temperatura je ustrezno višja od zunanje temperature.
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Rubb »

@lovec1990 sem brskal par strani nazaj pa mi ni uspelo dobiti če je kje napisano, pri kakšni zunanji temperaturi začne ID gret baterijo? Je to samo pri minus temperaturah ali že kaj prej?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

https://nextmove.de/beitrag/winter-perf ... verhicles/
The target temperature for the battery is 13 °C and was reached in the test after approx. 17 min.
Torej vsakič ko je baterija pod 13°C začne gret, ampak če je recimo 11°C to ne boš tolk opazil ker se bo hitro segrela ker je delta C samo 2°C.


To je v začetnem SWju, zdej kako bojo popravili pa ne vem. Ziher bo to zimo več pritiska na VW ker ima več lastnikov ID serije.
Rubb
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

U bistvi kar dober članek, avtor se je zelo poglobil v gretje ID.3. Recimo tole:

e-Niro, ID.3 brez toplotne in ID.3 z toplotno...
The ID.3 with heat pump had the highest consumption of the tested vehicles.
Is the heat pump now recommended or not?

As of today we cannot yet give a final answer to the question for ID.3. If VW still increases the efficiency, then we see the target groups approximately in such a way:

YES: for frequent drivers, long-distance drivers, users from colder regions for whom the purchase price is not so relevant
NO: for less frequent drivers with limited budget from areas where snow is rather the exception
Ali pa to:
After nine hours of standing time the battery had cooled down to 9 °C without the car trying to reheat it during this time.
Rubb
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pardon, zgornje kar sem napisal da takoj ko je baterija pod 13°C začne gret ni prav, vsaj če prav zastopim:

By the way, the switch-on threshold is about 8 °C, i.e. if the battery still has residual heat at the start and is above this value, it will not be heated up again.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

evo sedaj ko se pa na isti poti vozim in je temperatura kar višja pa je poraba zaenkrat 26kWh/100 in dejansko porabi skoraj dvakrat manj procentov na dan kot prejšni teden
Rubb
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1333

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a bvs »

Evo, @lovec1990 , zgleda, da te bodo odrešili, sam bo treba na servis: https://www.youtube.com/watch?v=IKr63pc5c9w
Rubb
crest
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Ljubljana
Avto: VW ID.3
74
67

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a crest »

Še kdo danes dobil posodobitev 2.3?
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
156

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Andy »

Da, 2.3 part1 tudi jaz danes dobil na ID.4. Je imel kar malo težav z namestitvijo. V tretjem poskusu je uspelo.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

nimam še posodobitve oz sem samo prestavil avto danes in nisem dobil obvestila
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
156

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Andy »

#crest Ti si dobil samo prvi del, ali si 2.3 part 2 tudi že dobil?
#lovec1990 ne vem če ti bo tako javil update, jaz sem imel avto odprt, odprta vrata in sem sesal notranjost, proti koncu sem dal kontakt pritisk na gumb in se je nekam čudno dolgo zaganjal zaslon, v tem času je že na tamalem zaslonu pojavilo opozorilo za Lane assistant,... da ne dela. Downloadal je hitro samo 3 krat sem moral zagnati inštalacijo, ker so to tako super naredili da ne moraš spremljati zadeve. Kao vgasni luči in zakleni in se začne. Pri tretjem poskusu sem ugotovil da lahko po kaki minuti avto odkleneš in odpreš vrata, jaz sem sicer zadnja in se na displeju izpiše updating in pojavi progres bar, na tamalem zaslonu pa gori rdeči trikotnik in ne vgasne dokler ni končal. Aja avto je v tem času nevozen.
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
156

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Andy »

Tips & Tricks ID.Software2.3.pdf
(134.24 KiB) Prenešeno 67 krat
Imaš tukaj navodila od VW kako pospešiš zadevo

Lp
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”