Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovori
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
323
78

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

mikrohard napisal/-a: 22 Jan 2022, 10:24 Žal dobijo dodatne točke na varnostnih testih, če se zadeva avtomatično vklopi nazaj. Jaz sicer tako slabih izkušenj nimam. Včasih je moteče, če je cesta ozka... drugače dela pa kar v redu.
LKA ima problem kadar je samo eden pas in je označen z neprekinjenima črtama, lahko je tudi smrtno nevarno, zmeraj rine na stedino.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4907
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3434
2250

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Smrtno nevarna serijska oprema?
Ti to skrajno resno?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1784
Avto: Bicikl
567
635

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 22 Jan 2022, 12:31 Smrtno nevarna serijska oprema?
Ti to skrajno resno?
Ima prav. Tudi phantom braking povzroča smrtno nevarne situacije. Zadnje čase se predvsem pri eni znamki, ki je pred kratkim zamenjala tehnologijo dogaja prav pogosto. Strašljivo pogosto.
Ogo
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2126
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1154

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ki je zamenjala tehnologijo pod pretvezo problema phantom brakinga, pa ima sedaj še več phantom brakinga. Tako je, ko imaš za krmilom modela, ki se zlaže tudi ko pove po pravici.
Ampak da se vrnemo na glavno temo tukaj, glede LKA bolanije in EU birokracije, ja bolanija. Pri novih avtih je najbolj iskana funkcija gumb za izklop te funkcije. Sploh pri ozkih in ovinkastih cestah, kar jih je večina lokalnih po Evropi.
Apolon
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 273
Kraj: Ljubljana
271
126

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

lovec1990 napisal/-a: 22 Jan 2022, 09:47 evo fantje nov rekord iz 80% na 20% v 30ih kilometrih
Pri nas v službi tudi pravijo, da je čudno, da ima Kangoo veliko porabo, pa tudi čez novo leto, ko ga ni nihče vozil.
Imajo pa nastavljeno, da se grelec ob 6:00 vklopi vsako jutro za eno uro, tudi čez vikend in praznike, čeprav nihče ne rabi topel avto ob 7:00.
Je pa res, da nikoli ni snega na Kangooju
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 497
Avto: Volkswagen ID.3
131
58

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Meni pa ni jasno zakaj ozke novejše ceste več nimajo srednje črte ampak dve ob strani?
Srednja črta pomaga voznikom, da se lažje orientirajo na cesti in da voznik vozi na svoji strani.
Tiste stranske črte ob robih so mi bolj kot označene kolesarske steze in voznikom avtomobilom in tovornjakov nič ne pomagajo.
Ali se mogoče motim?
drejc12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 219
160
160

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a drejc12 »

Ni bla to neka fora da se dobijo sredstva ker je cesta s kolesarsko stezo (ki jo ni bilo težko in drago preurediti)? Ali pa so to bile samo "vaške govorice" ki sem jih slišal. Vira nimam nikjer, sem pa res vedno bolj povečuje število takšnih cest.
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 497
Avto: Volkswagen ID.3
131
58

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Prej smo imeli samo sredinsko črto, vmes smo imeli sredinsko in stranski, zdaj po novem pa imamo samo stranske črte...
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 586
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
444
498

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

... če je cesta ozka. Če je dovolj široka, so črte po sredi in ob robu.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1784
Avto: Bicikl
567
635

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Apolon »

prgrmr napisal/-a: 23 Jan 2022, 11:48 ... če je cesta ozka. Če je dovolj široka, so črte po sredi in ob robu.
Cesta mora biti široka vsaj 2x2,5m da se umesti ločilno črto.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 586
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
444
498

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Pravzaprav je definirano od 4,5 do 5,5 m: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV11505 – išči 5122.
Apolon
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1784
Avto: Bicikl
567
635

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Apolon »

prgrmr napisal/-a: 23 Jan 2022, 12:35 Pravzaprav je definirano od 4,5 do 5,5 m: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV11505 – išči 5122.
Res je. Po pravilnikih ne obstajajo ceste širine 4,5m. Torej umeščamo ločilno črto na ceste širine 5,0m in dalje. Če že objavljamo pravilnike Glej 39. Člen naslednjega pravilnika. Medsebojno so pravilniki neusklajeni ker nekaj v enem popravijo potem v nekem drugem pa ne. Spodnji pravilnik je alfa in omega.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV5811
Zadnjič spremenil Apolon, dne 23 Jan 2022, 14:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
336
49

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Tole doktoriranje zelo paše v temo uporabniške izkušnje z ID3 :)
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 742
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
196
296

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Pozdravljeni,

je še kdo od vas imel težavo, da se klimatizacija ne naloži ampak skozi vrti krogec tam kjer imaš prikazano temperaturo?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
SnakeEye
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 132
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
122
33

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

Pri meni je to z zadnjim update-om app rešeno in dela ok. Prej pa sem app zagnal 2x ali 3x pa je delalo. Pogreb, vem, ampak vsaj delalo je.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 742
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
196
296

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

popravek meni v avtu ni klimatizacija delala ampak je sedaj ok kaže da je bil neki bug
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
November
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Novo mesto
Avto: e-up, ID.3
79
50

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a November »

SnakeEye napisal/-a: 19 Apr 2022, 14:34 Pri meni je to z zadnjim update-om app rešeno in dela ok. Prej pa sem app zagnal 2x ali 3x pa je delalo. Pogreb, vem, ampak vsaj delalo je.
Po kateri posodobitvi se je to uredilo? Jaz sem jo imela nazadnje oktobra, na 2.3 (ali koliko že) pa imam ves čas težave s klimatizacijo. Nikoli ne vem, kdaj bo dejansko avto ogret/ohlajen na nastavljeno temp. Uraden odgovor je bil, da se to zgodi, kadar je slab signal. Od kje pa VW vleče signal, če sem sredi mesta, kjer vse ostale naprave delujejo na full?
Uporabniški avatar
Matej24
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
79
92

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Kolikor je meni znano bodo vse te svari resene z nadgradnjo na 2.4 in potem na 3.0. Pri tem je potrebno povedati da nadgradnja na 2.4 pomeni tudi menjavo 12V baterije (nujen obisk servisa) in sposobnost OTA nadgradenj v bodoce.

Kdaj pa bo VS Slovenija zacel s klicanjem vozil na 2.4 nadgradnje pa ne vem, v Nemciji naj bi se to zgodilo vsak hip, ce se ze ni.
Cupra Born, 58 kWh, eBoost (v prihodu 09/2022)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4907
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3434
2250

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> sposobnost OTA nadgradenj v bodoce.

Ta obljuba se ponavlja že lep čas ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 742
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
196
296

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Matej24 napisal/-a: 20 Apr 2022, 08:21 Kolikor je meni znano bodo vse te svari resene z nadgradnjo na 2.4 in potem na 3.0. Pri tem je potrebno povedati da nadgradnja na 2.4 pomeni tudi menjavo 12V baterije (nujen obisk servisa) in sposobnost OTA nadgradenj v bodoce.

Kdaj pa bo VS Slovenija zacel s klicanjem vozil na 2.4 nadgradnje pa ne vem, v Nemciji naj bi se to zgodilo vsak hip, ce se ze ni.
čaki a nimamo že možnosti OTA in smo že dobili 2.3 preko OTA?

Pa ga bom peljal na servis samo upam da dobim nadomestno vozilo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Odgovori