
LKA ima problem kadar je samo eden pas in je označen z neprekinjenima črtama, lahko je tudi smrtno nevarno, zmeraj rine na stedino.
LKA ima problem kadar je samo eden pas in je označen z neprekinjenima črtama, lahko je tudi smrtno nevarno, zmeraj rine na stedino.
Ima prav. Tudi phantom braking povzroča smrtno nevarne situacije. Zadnje čase se predvsem pri eni znamki, ki je pred kratkim zamenjala tehnologijo dogaja prav pogosto. Strašljivo pogosto.
Pri nas v službi tudi pravijo, da je čudno, da ima Kangoo veliko porabo, pa tudi čez novo leto, ko ga ni nihče vozil.
Res je. Po pravilnikih ne obstajajo ceste širine 4,5m. Torej umeščamo ločilno črto na ceste širine 5,0m in dalje. Če že objavljamo pravilnike Glej 39. Člen naslednjega pravilnika. Medsebojno so pravilniki neusklajeni ker nekaj v enem popravijo potem v nekem drugem pa ne. Spodnji pravilnik je alfa in omega.prgrmr napisal/-a: ↑23 Jan 2022, 12:35 Pravzaprav je definirano od 4,5 do 5,5 m: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV11505 – išči 5122.
Po kateri posodobitvi se je to uredilo? Jaz sem jo imela nazadnje oktobra, na 2.3 (ali koliko že) pa imam ves čas težave s klimatizacijo. Nikoli ne vem, kdaj bo dejansko avto ogret/ohlajen na nastavljeno temp. Uraden odgovor je bil, da se to zgodi, kadar je slab signal. Od kje pa VW vleče signal, če sem sredi mesta, kjer vse ostale naprave delujejo na full?
čaki a nimamo že možnosti OTA in smo že dobili 2.3 preko OTA?Matej24 napisal/-a: ↑20 Apr 2022, 08:21 Kolikor je meni znano bodo vse te svari resene z nadgradnjo na 2.4 in potem na 3.0. Pri tem je potrebno povedati da nadgradnja na 2.4 pomeni tudi menjavo 12V baterije (nujen obisk servisa) in sposobnost OTA nadgradenj v bodoce.
Kdaj pa bo VS Slovenija zacel s klicanjem vozil na 2.4 nadgradnje pa ne vem, v Nemciji naj bi se to zgodilo vsak hip, ce se ze ni.